abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108332954
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:12 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

teveel nare erge dingen typ je nu over me. ik haat mezelf ook.
En toen je nog op de middelbare school zat? Wat dacht je toen van jezelf?
Toen je nog vrienden in de buurt ha, en dat vriendinnetje enzo.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:18:11 #202
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_108332957
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

:* Sterkte. Ik dacht al zoiets gezien te hebben. De kans is altijd aanwezig dat een relatie stuk loopt. Maar dat maakt het niet minder pijnlijk, zeker als het een serieuze relatie was. Wel goed dat je geen spijt hebt.
Op zich was het ook niet pijnlijk. Het is meer dat ik haar af en toe mis. Maar voortaan ga ik zoiezo alleen maar stabiele relaties hebben... tenzij ik ooit naar Ibiza op vakantie ga. :P
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_108332973
ik sta dus voor paal als ik zeg dat het een gunst voor haar was, en heb ook eigenlijk geen zin om uberhaubt dienst te ruilen met die vriend (die tot nog later zou werken). ik kan ook niet kort door de bocht zijn want dat is dan ook weer raar.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:19:49 #204
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_108332991
Er is trouwens ook de ontwijkende persoonlijkheidsstoornis wat lastig kan zijn. Schizoide mensen hebben normalitair geen tot weinig behoefte aan sociale contact. Ontwijkende persoonlijkheden daarintegen...
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:20:24 #205
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_108332996
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:18 schreef geenvetzak het volgende:
ik sta dus voor paal als ik zeg dat het een gunst voor haar was, en heb ook eigenlijk geen zin om uberhaubt dienst te ruilen met die vriend (die tot nog later zou werken). ik kan ook niet kort door de bocht zijn want dat is dan ook weer raar.
Waarom niet? Waarom niet zeggen dat je van gedachte bent veranderd? :)
pi_108333004
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:12 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

teveel nare erge dingen typ je nu over me. ik haat mezelf ook.
Ik haat je niet. :o

Sorry als ik te ver ga in mijn analyses soms. Ik wil niet dat je helemaal depressief wordt door confrontatie met dingen die ik zeg die zouden kunnen kloppen, maar aan de andere kant kom je ook nergens met de passieve houding die je nu hebt. En dan zak je steeds verder in die grootste angst van je een kluizenaar te worden, en dat wil ik niet voor je, en jij al helemaal niet. En dat gaat ook niet gebeuren als jij de juiste hulp krijgt. Kop op. :)
pi_108333017
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:17 schreef twi het volgende:

[..]

En kun je daar niet een spontane draai aan geven? Zeggen dat je het geen probleem vindt, en misschien wat proberen af te spreken met 'r? Of heeft zij weer een oogje op die andere vriend van 'r?
ik weet eigenlijk niet wat haar relatie met hem is, ik dacht dat ze op een gegeven moment wel wat hadden. maar dat gaat sowieso aan mij voorbij als er niet expliciet wordt gezegd "die en die hebben wat met elkaar". En sowieso ben ik belachelijk angstig over mijn eigen voorkomen (awkward stiltes, het hele eenling idee), dus "gewoon uitvragen" is het niet :P
pi_108333020
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:18 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Op zich was het ook niet pijnlijk. Het is meer dat ik haar af en toe mis. Maar voortaan ga ik zoiezo alleen maar stabiele relaties hebben... tenzij ik ooit naar Ibiza op vakantie ga. :P
Dan neem ik aan dat het niet op een nare manier is uitgegaan? Door ruzie of iets. Gelukkig maar.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:22:32 #209
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_108333029
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan neem ik aan dat het niet op een nare manier is uitgegaan? Door ruzie of iets. Gelukkig maar.
Nope, Ik was te druk bezig met mijn studie en andere dingen en zij was te druk bezig met haar studie en andere dingen.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:22:54 #210
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_108333035
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:21 schreef geenvetzak het volgende:

[..]

ik weet eigenlijk niet wat haar relatie met hem is, ik dacht dat ze op een gegeven moment wel wat hadden. maar dat gaat sowieso aan mij voorbij als er niet expliciet wordt gezegd "die en die hebben wat met elkaar". En sowieso ben ik belachelijk angstig over mijn eigen voorkomen (awkward stiltes, het hele eenling idee), dus "gewoon uitvragen" is het niet :P
Niet voor andere mensen denken.
pi_108333070
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:22 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Niet voor andere mensen denken.
tja, waar andere mensen stiltes als mogelijkheid zien om het ijs te breken met veel ge-blabla over dit en dat onderwerp, is er bij mij radiostilte :')
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:25:26 #212
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_108333081
Met andere woorden het hoef jou niks uit te maken wat voor relatie ze met die jongen heeft. Je kan haar beter gewoon uitvragen en of ze zegt ja of ze zegt nee.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:26:08 #213
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_108333095
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:21 schreef geenvetzak het volgende:
Tsja, dat heb ik ook, maar je ziet er goed uit en als je wat ballen bij elkaar kunt schrapen kun je misschien zeggen "Jahoor, ik hoor het wel van 'm als hij wil ruilen zodat ik <die en die avond> vrij ben. Komt goed uit, want ik wilde op die avond net wat met je gaan drinken."

Ja, hey, ik ben ook geen casanova, ik bedenk ook zomaar wat :')
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:26:13 #214
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_108333096
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:24 schreef geenvetzak het volgende:

[..]

tja, waar andere mensen stiltes als mogelijkheid zien om het ijs te breken met veel ge-blabla over dit en dat onderwerp, is er bij mij radiostilte :')
Snap ik, maar toch. Uiteindelijk waar het op neer komt is gewoon doen.
pi_108333105
Oh cool Keep_walking is back in business ;D
pi_108333111
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:25 schreef Keep_Walking het volgende:
Met andere woorden het hoef jou niks uit te maken wat voor relatie ze met die jongen heeft. Je kan haar beter gewoon uitvragen en of ze zegt ja of ze zegt nee.
Ik ging op die relatie door omdat Twi erover vroeg, dat kan me ook weinig schelen. het gaat meer om het voor mezelf rechtvaardigen van haar uitvragen
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:27:30 #217
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_108333125
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:26 schreef geenvetzak het volgende:

[..]

Ik ging op die relatie door omdat Twi erover vroeg, dat kan me ook weinig schelen. het gaat meer om het voor mezelf rechtvaardigen van haar uitvragen
Je bent een leuke kerel. Rechtvaardiging genoeg, toch? Oh, je schijnt daar tegenwoordig nohomo achter te moeten typen om de schijn tegen te gaan. Dus, nohomo.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:27:40 #218
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_108333131
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:26 schreef geenvetzak het volgende:

[..]

Oke, snap ik. Je kan beter eerst werken aan een rechtvaardiging voor jezelf vinden en dan gaan denken aan versieren. :)
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:29:28 #219
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_108333168
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:26 schreef richard_prf het volgende:
Oh cool Keep_walking is back in business ;D
Hey Richard, how's life? :D
pi_108333175
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:27 schreef twi het volgende:

[..]

Je bent een leuke kerel. Rechtvaardiging genoeg, toch? Oh, je schijnt daar tegenwoordig nohomo achter te moeten typen om de schijn tegen te gaan. Dus, nohomo.
_O- geweldig, twi O+
pi_108333189
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:27 schreef twi het volgende:

[..]

^O^
Helemaal de waarheid. Je ziet er goed uit en je bent echt wel leuk in de omgang, tenminste, op de meet wel.
pi_108333241
maar serieus ik kan best praten met vrouwen, ik snap alleen geen snars van aantrekkingskracht en rechtvaardiging van jezelf als een aantrekkelijk iemand. Vooral bij vrouwen die een beetje intelligent overkomen _O-
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:34:11 #223
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_108333254
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:33 schreef geenvetzak het volgende:
maar serieus ik kan best praten met vrouwen, ik snap alleen geen snars van aantrekkingskracht en rechtvaardiging van jezelf als een aantrekkelijk iemand. Vooral bij vrouwen die een beetje intelligent overkomen _O-
Daarom ben ik er ook met mijn rotsvaste en objectieve mening, mijnheer Van Houten.

Objectieve en mening aan elkaar gerelateerd. Kut, ben ik er toch weer ingetuimd
pi_108333282
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:34 schreef twi het volgende:

[..]

Daarom ben ik er ook met mijn rotsvaste en objectieve mening, mijnheer Van Houten.

Objectieve en mening aan elkaar gerelateerd. Kut, ben ik er toch weer ingetuimd
:) zou wel cool zijn, een objectieve mening hebben!
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:37:22 #225
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_108333296
Wat ik heb uitgevonden is dat er zijn uiteindelijk geen echte regels wat betreft dat aantrekkingskracht en rechtvaardiging van aantrekkingskracht. Het gaat gewoon om doen.

Je kan beter beginnen met willekeurige meisjes die je niet kent en geen echte gevoelens voor hebt te vragen voor hun nummer om ervaring te krijgen en zelfverzekerder te worden in je versierkunst, en uiteindelijk te gaan voor het meisje van je dromen. Blijf vooral jezelf.

En andersom voor vrouwen.
pi_108333302
Oh ja nou ja ... wel wat beter hoor.

Wat korte updates...

Wat betreft versieren:
Ben 3 keer uitgeweest dit jaar.

Ik had meisje G in antwerpen ontmoet nadat zij mij benaderde... althans dat beweert ze.... maar ik werd door haar afgewezen na 2 weken wegens grove fouten... heb haar gezoend en in bed gelegen... meer ook niet.

Meisje D in Breda ontmoet tijdens carnaval ik deed een cold apprach... gezoend, nummer gekregen... ik heb haar nooit meer gebeld omdat haar vriendinnen een foto van ons maakte en ik ben zo fotogeniek als een overgereden rat dus heb ik het laten rusten.

Milf ontmoet in Antwerpen... gezoend... ze was dik in de 40... ik was dronken en het was een grote fout.

En verder ... gaat wel... succesvolle oogoperatie achter de rug in de UK.ik kan nog prima rondkomen heb geen baan en ga waarschijnlijk studeren in september ... weet alleen nog niet wat.

Dus wat betreft versieren gaat het best goed op dit moment. Ik kan weer een jaartje teren op mijn successen.

Ik ben nog niet afgewezen in het uitgaansleven...

Ik moet nog even bijlezen hoe het met jou gaat.
pi_108333350
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:37 schreef Keep_Walking het volgende:
Wat ik heb uitgevonden is dat er zijn uiteindelijk geen echte regels wat betreft dat aantrekkingskracht en rechtvaardiging van aantrekkingskracht. Het gaat gewoon om doen.

Je kan beter beginnen met willekeurige meisjes die je niet kent en geen echte gevoelens voor hebt te vragen voor hun nummer om ervaring te krijgen en zelfverzekerder te worden in je versierkunst, en uiteindelijk te gaan voor het meisje van je dromen. Blijf vooral jezelf.

En andersom voor vrouwen.
ik kan me juist niet voorstellen omslachtig om te gaan met versieren. altijd het idee gehad dat iemand de aandacht die hij/zij krijgt op de een of andere manier heeft verdient, en niet omdat zijn/haar gezicht toevallig bevalt bij de andere persoon.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:47:30 #228
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_108333426
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:41 schreef geenvetzak het volgende:

[..]

ik kan me juist niet voorstellen omslachtig om te gaan met versieren. altijd het idee gehad dat iemand de aandacht die hij/zij krijgt op de een of andere manier heeft verdient, en niet omdat zijn/haar gezicht toevallig bevalt bij de andere persoon.
Helaas is aandacht niet genoeg. Anders had ik inmiddels een harem gehad.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:47:48 #229
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_108333432
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:41 schreef geenvetzak het volgende:

[..]

Ja, zo werd ik ook opgevoed. Maar uiteindelijk is het beter (vooral als man, maar eigenlijk ook als vrouw) om eerst gewoon te oefenen. Met oefenen bedoel ik een keer een meisje in een kroeg uitvragen omdat je haar toch nooit meer ziet. Of naar lowlands gaan en daar tien meisjes proberen te versieren. Als je liever niet zomaar met iemand wil neuken of zoenen hoef dat ook niet, hoewel dat in principe ook beter is om te "oefenen". Maar als je dat niet wilt doen, dan is het voldoende om de nummer te regelen en de vrouw te daten.

En wanneer je verliefd wordt val je terug op je ervaring. Dan is het makkelijk om met al de ongemakkelijke gevoelens om te gaan, omdat je op automatische piloot al goed doet.
pi_108333438
daarom negeer ik aandachtshoertjes vaak, al komt dat vaak neer op "geenvetzak praat niet, who cares?" _O-
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:48:45 #231
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_108333449
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:48 schreef geenvetzak het volgende:
daarom negeer ik aandachtshoertjes vaak, al komt dat vaak neer op "geenvetzak praat niet, who cares?"
And how far has that gotten you?
pi_108333461
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:48 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

And how far has that gotten you?
nou ja, vind mezelf wel minder hypocriet dan veel anderen O~)
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:50:27 #233
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_108333467
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:50 schreef geenvetzak het volgende:

[..]

nou ja, vind mezelf wel minder hypocriet dan veel anderen O~)
Ben je ook gelukkiger en meer zelfverzekerd dan veel anderen? Meer succesvol in het algemeen dan anderen?
pi_108333489
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:50 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ben je ook gelukkiger en meer zelfverzekerd dan veel anderen?
Tja, ik kan me volledig op 1 ding richten dat niets met anderen te maken heeft en dan ben ik de gelukkigste persoon op aarde, maar daar kom je in het echt niet verder mee :P
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:54:15 #235
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_108333536
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:51 schreef geenvetzak het volgende:

[..]

Tja, ik kan me volledig op 1 ding richten dat niets met anderen te maken heeft en dan ben ik de gelukkigste persoon op aarde, maar daar kom je in het echt niet verder mee :P
Wat dan?
pi_108333565
Pfoe vanalles. Een film, een boek, een game, of gewoon een dagdroom. Maar zoals eerder in dit topic ook al is gezegd, leven in een fantasiewereld is uiteindelijk gewoon zelfdestructief.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:57:22 #237
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_108333575
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:56 schreef geenvetzak het volgende:
Pfoe vanalles. Een film, een boek, een game, of gewoon een dagdroom. Maar zoals eerder in dit topic ook al is gezegd, leven in een fantasiewereld is uiteindelijk gewoon zelfdestructief.
ja, daarom moet je uiteindelijk toch een beetje aanpassen aan je omgeving. Meer meedoen. Extraverter gedragen enzo.
pi_108333626
vind het toch wel een heel raar idee. de meest begaafde personen gaan altijd ergens voor. John Cleese zei ooit:

quote:
If I had not gone into Monty Python, I probably would have stuck to my original plan to graduate and become a chartered accountant, perhaps a barrister lawyer, and gotten a nice house in the suburbs, with a nice wife and kids, and gotten a country club membership, and then I would have killed myself.
en je hoort ook zat verhalen van topsporters en ander soort waaghalzen die er gewoon een einde aanmaken als ze het niet meer kunnen door een ongeluk ofzo. Wat is het leven dan waard als je eigenlijk maar aan 1 ding waarde hecht? en wat maakt deze mensen beter dan die ouwe knar aan de overkant van de straat met zijn modeltreintjes? of wat dat betreft de heroinejunks op A'dam Centraal?
  vrijdag 24 februari 2012 @ 02:09:12 #239
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_108333711
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 02:01 schreef geenvetzak het volgende:
vind het toch wel een heel raar idee. de meest begaafde personen gaan altijd ergens voor. John Cleese zei ooit:

[..]

en je hoort ook zat verhalen van topsporters en ander soort waaghalzen die er gewoon een einde aanmaken als ze het niet meer kunnen door een ongeluk ofzo. Wat is het leven dan waard als je eigenlijk maar aan 1 ding waarde hecht?
Ik snap het verband niet tussen topsport en een leuke meisje zover krijgen om met je te daten. De persoonlijke verhaal van John Cleese is ook niet echt boeiend... Voor elke John Cleese zijn er honderden anderen die spijt hebben dat ze hun originele idee niet achtervolgde.

Ik zeg niet dat je je dromen niet moet achtervolgen, maar het is niet OF je dromen volgen OF sociaal doen en af en toe aanpassen. Je kan beide tegelijk doen. Je kan je eigen Monty Python produceren en af en toe gezellig doen of een meisje durven aanspreken op een house party.

Ik snap ook niet waarom je topsporters waaghalzen noem. Iedereen hun eigen ding, toch?

Kennelijk is topsport populairder dan modeltreintjes. Maar maakt niet uit, er zijn ook verenigingen voor mensen die van modeltreintjes houdt.
pi_108333786
nou ja, het gaat meer om het idee van gelukkig zijn :P als het puur om gelukkig zijn ging, is een droom volgen toch net zo goed als liefde vinden?
  vrijdag 24 februari 2012 @ 02:17:54 #241
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_108333825
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 02:14 schreef geenvetzak het volgende:
nou ja, het gaat meer om het idee van gelukkig zijn :P als het puur om gelukkig zijn ging, is een droom volgen toch net zo goed als liefde vinden?
Een droom volgen maakt zeker gelukkig, maar een droom volgen alleen is niet genoeg. Je hebt ook goede intieme contacten nodig (vrienden/familie/liefde) en je moet het gevoel hebben dat je nuttig bezig bent. Dat je waardevol bent voor je omgeving, zeg maar.

Die ouwe knar zal heel gelukkig zijn met zijn modeltreintjes zolang hij ook goede vrienden en familie heeft en ook waardering van hen krijgt. Ook moet hij het gevoel hebben dat hij belangrijk is voor hen.
pi_108333886
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 02:17 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Een droom volgen maakt zeker gelukkig, maar een droom volgen alleen is niet genoeg. Je hebt ook goede intieme contacten nodig (vrienden/familie/liefde) en je moet het gevoel hebben dat je nuttig bezig bent. Dat je waardevol bent voor je omgeving, zeg maar.

Die ouwe knar zal heel gelukkig zijn met zijn modeltreintjes zolang hij ook goede vrienden en familie heeft en ook waardering van hen krijgt. Ook moet hij het gevoel hebben dat hij belangrijk is voor hen.
Denk niet dat dat voor iedereen geldt, maar het heeft natuurlijk wel wat. ik ga denk ik slapen. Denk een andere keer weer verder over hoe ik vrouwen ga versieren en wat de meest normale reactie op die dienstruil is :P
  vrijdag 24 februari 2012 @ 02:28:55 #243
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_108333914
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 02:25 schreef geenvetzak het volgende:

[..]

Denk niet dat dat voor iedereen geldt, maar het heeft natuurlijk wel wat. ik ga denk ik slapen. Denk een andere keer weer verder over hoe ik vrouwen ga versieren en wat de meest normale reactie op die dienstruil is :P
Mwah, volgens de wetenschappelijke onderzoek is intieme sociale contacten toch wel een belangrijke deel voor geluk hoor :). Iedereen heeft het in meer of mindere maten nodig.

Nou ja, sommige niet zoals mensen op de schizoide spectrum, maar die ervaren ook geen tot weinig geluk.

Slaap ze. :)
pi_108336562
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 00:47 schreef mylifeisgrey het volgende:

Ik had zelf het idee om overdag eens erop uit te gaan, en alle dingen die ik eng vind maar eigenlijk makkelijk horen te zijn de hele dag lang doen.
zoals een winkel ingaan (niet supermarkt want dat durf ik nu wel net aan), en dan iets afrekenen bij de kassa. ik kan bijvoorbeeld naar kleine winkels gaan, en dan elke keer kleine dingen kopen zoals lipbalsum, en anischtkaarten ofzo.
of de weg vragen als ik buiten ben.
[..]
Dit moet ik eigenlijk ook gaan doen, heb echt angsten ontwikkeld die nergens op slaan. Ik ben zelf een erg passief iemand en durf al niet snel wat 'nieuws' te doen met de angst dat ik het niet weet en faal. Supermarkt gaat wel maar bv op de fruit afdeling dat je met zo'n weegschaaltje bezig moet dat is iets nieuws voor me en ben bang dat ik al snel wat verkeerds doe en dat dat word opgemerkt bij de kassa en ik dan terug moet lopen ofzo. Echt zo vaag. Voel me dan echt dat mensen naar me kijken zoals die Geschikt/Ongeschikt reclame met die gozer die bij de Febo staat.....
  vrijdag 24 februari 2012 @ 10:06:18 #245
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108336695
Alles wordt alleen maar gecompliceerder, iemand vind mij leuk, maar ik haar niet. Ik vind iemand anders leuk maar die heeft al een vriend. En nu weet ik niet meer wat te doen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_108336744
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:06 schreef heloef het volgende:
Alles wordt alleen maar gecompliceerder, iemand vind mij leuk, maar ik haar niet. Ik vind iemand anders leuk maar die heeft al een vriend. En nu weet ik niet meer wat te doen.
Waarom niet op een leuke date met die ene ? misschien denk je na die avond 'oh, toch nog een leuke meid!'! en anders heb ej gewoon een leuke avond gehad en ervaring opgedaan! :)
pi_108336784
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:01 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Dit moet ik eigenlijk ook gaan doen, heb echt angsten ontwikkeld die nergens op slaan. Ik ben zelf een erg passief iemand en durf al niet snel wat 'nieuws' te doen met de angst dat ik het niet weet en faal. Supermarkt gaat wel maar bv op de fruit afdeling dat je met zo'n weegschaaltje bezig moet dat is iets nieuws voor me en ben bang dat ik al snel wat verkeerds doe en dat dat word opgemerkt bij de kassa en ik dan terug moet lopen ofzo. Echt zo vaag. Voel me dan echt dat mensen naar me kijken zoals die Geschikt/Ongeschikt reclame met die gozer die bij de Febo staat....?
pfff dat gaat echt ver hoor. wat hebben die onbekende mensen over jou te oordelen? je kan iets vergeten aan de kassa of een verkeerd product ook als openingzin zien ;) knappe jongen, niets raar aan!
  vrijdag 24 februari 2012 @ 10:09:02 #248
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108336786
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:07 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Waarom niet op een leuke date met die ene ? misschien denk je na die avond 'oh, toch nog een leuke meid!'! en anders heb ej gewoon een leuke avond gehad en ervaring opgedaan! :)
Ik ben dus al met haar op dat gegaan, dilemma is nu of ik nog een keer met haar op date moet of het gewoon moet afbreken.
C'est la vie
pi_108336850
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:06 schreef heloef het volgende:
is dat het hosselmeisje? die dingen gebeuren maar als t je niet vaak overkomt lijkt dat t einde van de wereld. schrale troost, het is het niet :)
  vrijdag 24 februari 2012 @ 10:12:25 #250
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108336888
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:11 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

is dat het hosselmeisje? die dingen gebeuren maar als t je niet vaak overkomt lijkt dat t einde van de wereld. schrale troost, het is het niet :)
Ik had gehoopt dat ik standaard zou vallen op een enigszins tof meisje die wat voor me voelde.

Werkt helaas dus niet zo. :')
C'est la vie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')