Alleen van mijn eigen.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:23 schreef Sinosappel het volgende:
Zeg nou eerlijk
Wie hier houdt er niet van piemels?!
Ik hou van het gevoelquote:Op zondag 15 januari 2012 22:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dus? Dan hou je er toch van?
Niet zo haten
Ik hou van een piemel, niet van allemaal.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dus? Dan hou je er toch van?
Niet zo haten
Ik ook niet natuurlijkquote:Op zondag 15 januari 2012 22:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hou van een piemel, niet van allemaal.
quote:Op zondag 15 januari 2012 22:40 schreef twi het volgende:
[..]
Mijn pimol zit al de hele avond naast jou spelletjes te spelen.
Enige verschil ik ga nooit van een andere piemel houden.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ook niet natuurlijk
Niemand niet
Kan beter.quote:
Wie weet.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Enige verschil ik ga nooit van een andere piemel houden.
Jij nog wel van een paar gok ik.
Ach je bent aantrekkelijk het komt wel goed.quote:
Ja? Hmm nog nooit zo over nagedachtquote:Op zondag 15 januari 2012 22:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach je bent aantrekkelijk het komt wel goed.
Ik heb wel het gevoel dat meeste mannen te soft voor jouw zijn imho.
Wat weet jij daar nou weer van.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Silk houdt ook wel van piemels, hihi.
Nou ja ik ken je alleen online natuurlijk, maar zo komt het soms een beetje over.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja? Hmm nog nooit zo over nagedacht
Ja zou zomaar kunnen hoor. Moet wel mannelijk zijn enzo.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja ik ken je alleen online natuurlijk, maar zo komt het soms een beetje over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zondag 15 januari 2012 23:05 schreef heloef het volgende:
Ik heb de hoop opgegeven.Je moet ook stoppen met hopen, dus jij bent al een stap verderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
quote:Op zondag 15 januari 2012 22:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach je bent aantrekkelijk het komt wel goed.
Ik heb wel het gevoel dat meeste mannen te soft voor jouw zijn imho.
Ben ik nu de enige die benieuwd is hoe ze er uit zou zien in zo'n pak?quote:
Neequote:Op zondag 15 januari 2012 23:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ben ik nu de enige die benieuwd is hoe ze er uit zou zien in zo'n pak?
Dan steek ik er eentje voor je opquote:Op zondag 15 januari 2012 23:55 schreef Crutch het volgende:
IK ga nu mijn aller aller aller allerlaatste sigaret roken.
Geniet ervan!quote:Op zondag 15 januari 2012 23:55 schreef Crutch het volgende:
ok.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:55 schreef Crutch het volgende:
Same herequote:Op maandag 16 januari 2012 00:09 schreef heloef het volgende:
Ik zou moeten slapen nu. Maar ik faal als van ouds.
Brofist, sis.quote:
Slecht planquote:Op maandag 16 januari 2012 00:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik heb een meesterlijk plan bedacht om naar een privehuis te gaan met bar.
ik twijfel nog tussen WEER ergens in nederland proberen (ze doen nooit open bij mij, of ik faal met openingstijden terwijl op de site staat dat ze open zijn ofzo) of in het buitenland proberen.
http://www.facebook.com/pages/Club-Laluna/193202867401071
check de halloween fotos daar van de omgeving.
en dan kan ik wedstrijden doen wie het eerste een drankje besteld, en waarschijnlijk dat ze me toch niet verstaan want het zijn roemenen tsjechen en bulgaren, en hun duits is slecht, en mijn duits is ook niet veel beter dan 4 vwo middelbare school duits.
maar dan kan ik letten op de intonatie enzo en de manier waarop ik dingen zeg. (ja netalsof het een uitgaansgebouw is behalve dat ik niet kijhard sociaal wordt neergeknuppeld misschien)
Naar een privéhuis gaan om dingen te leren, Kom op...quote:Op maandag 16 januari 2012 00:14 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
je kent me niet.
wat is het betere plan?
nee ! ik zeg toch!quote:Op maandag 16 januari 2012 00:15 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Naar een privéhuis gaan om dingen te leren, Kom op...
Een ontzettend slecht plan.quote:
Ik moet pas op half 8 mijn nest uit, dus het valt nog te overzien.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
Leeg bed enzo, ik moet nog leren..
nee daar(daarom heb ik die club op het oog) werkt het betalingssysteem dat je een kaartje krijgt, en pas als je naar de kamer prive gaat met iemand krijg je daar een stempeltje op ofzo.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een ontzettend slecht plan.
Mlig, wanneer leer je nu eens dat dat soort plekken niet geschikt zijn om aan je sociale skills te werken.
Het maakt hen niet uit wat je doet of zegt zolang je maar betaald.
Dank je Royco1.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een ontzettend slecht plan.
Mlig, wanneer leer je nu eens dat dat soort plekken niet geschikt zijn om aan je sociale skills te werken.
Het maakt hen niet uit wat je doet of zegt zolang je maar betaald.
Ja, en dus zullen die vrouwen er alles aan doen om je mee naar boven te krijgen.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee daar(daarom heb ik die club op het oog) werkt het betalingssysteem dat je een kaartje krijgt, en pas als je naar de kamer prive gaat met iemand krijg je daar een stempeltje op ofzo.
en dan moet je pas na afloop betalen aan de madame(ofzo).
ja ik weet nog niet alles, ik weet ook niet hoe het moet.
maar het gaat even om het loungen enzo en het meisje vinden dat het beste bij me past ofzoiets, dat is belangrijk voor educatieve doeleinden
Die meiden zitten daar om geld te verdienen, Doen alles eraan om jou in een kamer te krijgen en als je dat niet wilt is hun interesse snel weg. Educatieve doeleinden kom op...quote:Op maandag 16 januari 2012 00:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee daar(daarom heb ik die club op het oog) werkt het betalingssysteem dat je een kaartje krijgt, en pas als je naar de kamer prive gaat met iemand krijg je daar een stempeltje op ofzo.
en dan moet je pas na afloop betalen.
maar het gaat even om het loungen enzo en het meisje vinden dat het beste bij me past ofzoiets, dat is belangrijk voor educatieve doeleinden
10u bij de psych. Les om 12.30quote:Op maandag 16 januari 2012 00:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet pas op half 8 mijn nest uit, dus het valt nog te overzien.
Ik heb gelukkig een rustig weekje op school, alleen een beetje aan mijn portfolio werken.
volgens recensies zitten ze er ongeintereseerd bij.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, en dus zullen die vrouwen er alles aan doen om je mee naar boven te krijgen.
Ga naar het serieuze topicquote:Op maandag 16 januari 2012 00:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik heb een meesterlijk plan bedacht om naar een privehuis te gaan met bar.
ik twijfel nog tussen WEER ergens in nederland proberen (ze doen nooit open bij mij, of ik faal met openingstijden terwijl op de site staat dat ze open zijn ofzo) of in het buitenland proberen.
http://www.facebook.com/pages/Club-Laluna/193202867401071
check de halloween fotos daar van de omgeving.
en dan kan ik wedstrijden doen wie het eerste een drankje besteld, en waarschijnlijk dat ze me toch niet verstaan want het zijn roemenen tsjechen en bulgaren, en hun duits is slecht, en mijn duits is ook niet veel beter dan 4 vwo middelbare school duits.
maar dan kan ik letten op de intonatie enzo en de manier waarop ik dingen zeg. (ja netalsof het een uitgaansgebouw is behalve dat ik niet kijhard sociaal wordt neergeknuppeld misschien)
Nou ja, je moet doen wat je niet laten kunt natuurlijk.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
volgens recensies zitten ze er ongeintereseerd bij.
en volgens de huisregels mogen ze je niet benaderen, en er alles aan doen om je naar de kamer te krijgen.
volgens de huisregels moet de man een praatje aanknopen met de dame in de loungeruimte
ik vind het een goed plan, ik had het veel eerder moeten doen maar ik zag ertegen op om naar duitsland te rijden. En de nederlandse privehuizen is me nooit gelukt.
misschien moet ik er wat meer voor over hebben (350 km gaan rijden)
ik sta wagenwijd open voor alternatieven. of andere ideeen.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ja, je moet doen wat je niet laten kunt natuurlijk.
Maar ik blijf het een heel slecht idee vinden.
quote:Op maandag 16 januari 2012 00:14 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
je kent me niet.
wat is het betere plan?
Nee dat sta je niet, die zijn hier namelijk al regelmatig gepost.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik sta wagenwijd open voor alternatieven. of andere ideeen.
[..]
helemaal niet. iedereen lult en overdrijft alsof het al tegen me gezegd is, maar dat is helemaal niet zo.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat sta je niet, die zijn hier namelijk al regelmatig gepost.
Er wonen 6 miljard mensen op deze aarde, al leef je nig zo afgelegen, je komt altijd mensen tegen.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
helemaal niet. iedereen lult alsof het al tegen me gezegd is.
maar meer dingen als " ga erop uit" en "neem een hobby" heb ik niet gelezen. allemaal mysterieus
en om het weer even:
ga erop uit -> ik zie niet in dat naar buiten gaan, dan niemand tegen komen, en dan weer alleen thuiskomen me helpt
een hobby -> ik zie niet in hoe een hobby mij contact met het andere geslacht kan opleveren.
ja dat was ik al van plan, ja ja. pm komt nog, dan moet ik dat weer gaan bedenken en gaan schrijven enzo.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er wonen 6 miljard mensen op deze aarde, al leef je nig zo afgelegen, je komt altijd mensen tegen.
Maar goed, een concreet plan dan.
Je komt de 28e naar de meet bij mij.
En daar ga je gewoon met willekeurige vreemde mensen een gesprek aan knopen.
Is "veiliger" als dat je gewoon een vreemde kroeg binnenstapt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar hoef je niks voor te bedenken, ik zal je dadelijk of morgen even een pm sturen met info.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dat was ik al van plan, ja ja. pm komt nog, dan moet ik dat weer gaan bedenken en gaan schrijven enzo.
ohja klein detailquote:
Leer fatsoenlijk dansenquote:Op maandag 16 januari 2012 00:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ohja klein detail
ik heb hier tijdje terug posts gemaakt over de vogeltjesdans, en over de alleycat song dans.
en toen werd ik belachelijk gemaakt......
richard heeft nu een meisje ontmoet, en zij heeft het over de vogeltjesdans gehad dat dat leuk is.
DUS niet alle vrouwen over 1 kam scheren ofzo, maar het lijkt erop dat dit dus wel iets betekent.
vogeltjesdans en alleycat song dans = belangrijk
Het betekend niet meer als dat hij dus een vrouw ontmoet heeft die het leuk vind.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ohja klein detail
ik heb hier tijdje terug posts gemaakt over de vogeltjesdans, en over de alleycat song dans.
en toen werd ik belachelijk gemaakt......
richard heeft nu een meisje ontmoet, en zij heeft het over de vogeltjesdans gehad dat dat leuk is.
DUS niet alle vrouwen over 1 kam scheren ofzo, maar het lijkt erop dat dit dus wel iets betekent.
vogeltjesdans en alleycat song dans = belangrijk
ja ja ,afentoe ben ik dus bezig met deze :quote:
AARGH!!quote:Op maandag 16 januari 2012 00:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja ja ,afentoe ben ik dus bezig met deze :
hij doet alleen niet genoeg miauw geluiden naar mijn mening
helemaal nietquote:
Ga dan op dansles!!! Dan moet je wel met een vrouw iets gaan doenquote:Op maandag 16 januari 2012 00:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
helemaal niet
want dat kan je toch niet in je 1tje gaan doen !
jaja dat heb ik als plan gehad, maar toen heeft dat gefaald dat ik eigenlijk nooit ergens ben heengegaan.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:40 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ga dan op dansles!!! Dan moet je wel met een vrouw iets gaan doen![]()
Ik ga dadelijk schelden
Salsa is leuk.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
jaja dat heb ik als plan gehad, maar toen heeft dat gefaald dat ik eigenlijk nooit ergens ben heengegaan.
ik ben bang voor de salsadingen en voor die wilde andere dingen.
Maar je wil wel 350km gaan rijden om in ene privéhuis een drankje te zuipen en contact te maken met vrouwen van lichte zeden WIE IS ER NOU GEK?quote:Op maandag 16 januari 2012 00:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
jaja dat heb ik als plan gehad, maar toen heeft dat gefaald dat ik eigenlijk nooit ergens ben heengegaan.
ik ben bang voor de salsadingen en voor die wilde andere dingen.
Ja dat snap ik ook niet.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:42 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Maar je wil wel 350km gaan rijden om in ene privéhuis een drankje te zuipen en contact te maken met vrouwen van lichte zeden WIE IS ER NOU GEK?
Bel een dansschool in de buurt op en je mag bijna altijd dezelfde week langs komen.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet.
Het luktte (en lukt) me gewoon niet om de juiste datum op internet te vinden dat ik heen moet gaan enzo om me aan te melden voor de eerste beginnersles.
je komt bij salsa les ook echt niet tussen de 16 jarige.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet.
Het luktte (en lukt) me gewoon niet om de juiste datum op internet te vinden dat ik heen moet gaan enzo om me aan te melden voor de eerste beginnersles.
en ik ben al bijna 25! , ik durf niet tussen de 16jarigen.
was je toen al salsadans ervaren?quote:Op maandag 16 januari 2012 00:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
je komt bij salsa les ook echt niet tussen de 16 jarige.
Ik en mijn danspartner waren de jongste toen ik salsa dansen deed.
En zij was toen 23
Nee, was nieuw voor me.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
was je toen al salsadans ervaren?
Verder is je dronken/aangeschoten over laten halen een herkenbaar probleem.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, was nieuw voor me.
Heb me toen ik dronken was laten overhalen door mijn beste vriendin om met haar te gaan dansen.
Was best leuk.
Lijkt me best leuk.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, was nieuw voor me.
Heb me toen ik dronken was laten overhalen door mijn beste vriendin om met haar te gaan dansen.
Was best leuk.
Ik heb nog nee gezegd in het begin.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Verder is je dronken/aangeschoten over laten halen een herkenbaar probleem.
whehe. Zo gaat dat altijd. Zelfs als je zat bent wil je niet te snel toegeven he en naai je er het liefst nog iemand bij om het draaglijker te maken en minder gezichtverlies te leiden. Het was immers een deal/compromis. Dag erna komt de spijt.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb nog nee gezegd in het begin.
Maar ik kan haar moeilijk iets weigeren.
Maar ik was nog wel zo slim om een maat van me mee te sleuren in mijn ondergang.
Die moest ook mee met zijn vriendin.
Ach ja, was op zich best leukquote:Op maandag 16 januari 2012 01:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
whehe. Zo gaat dat altijd. Zelfs als je zat bent wil je niet te snel toegeven he en naai je er het liefst nog iemand bij om het draaglijker te maken en minder gezichtverlies te leiden. Het was immers een deal/compromis. Dag erna komt de spijt.
Die vrouwen hebben 1doel. Zoveel als mogelijk geld bij je afhanden maken. Zij krijgen daar een x percentage van.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee ! ik zeg toch!
dit is een privehuis met kamer enzo, met bar waar de chicks loungen.
haha, zou ik wel wille, maar zit nu op mijn mobiel en mijn pc maakt gewoon veels te veel geluid.:+quote:
Is het zo erg?quote:
Op die fijne ex van me die me gister met 5 anderen zat te vernederen.. waar haalt hij het gore lef vandaan!?quote:
Ik dacht op de meet in Leiden dat ie best tof was, maar wtf!?quote:Op maandag 16 januari 2012 09:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Op die fijne ex van me die me gister met 5 anderen zat te vernederen.. waar haalt hij het gore lef vandaan!?
Ja, ik was een afgelikte boterham en ik bracht allemaal drama en daar maakte andere van dat ik niet over hem heen was. Like, ik heb een upgrade gemaakt, Maargoed.quote:Op maandag 16 januari 2012 09:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik dacht op de meet in Leiden dat ie best tof was, maar wtf!?
Wat kansloos en kinderachtigquote:Op maandag 16 januari 2012 09:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, ik was een afgelikte boterham en ik bracht allemaal drama en daar maakte andere van dat ik niet over hem heen was. Like, ik heb een upgrade gemaakt, Maargoed.
Alles kwam boven, ik heb sinds het uit is niet meer zo hard gehuild
Waar jij bij zat ofzo?quote:Op maandag 16 januari 2012 09:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Op die fijne ex van me die me gister met 5 anderen zat te vernederen.. waar haalt hij het gore lef vandaan!?
Beetje sneu of zo. Maar het is natuurlijk ook niet zo dat jij niet hebt lopen natrappen op het forum. Desondanks blijft het -na verhaal van 1 kant- een erg kansloze actie.quote:Op maandag 16 januari 2012 09:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, ik was een afgelikte boterham en ik bracht allemaal drama en daar maakte andere van dat ik niet over hem heen was. Like, ik heb een upgrade gemaakt, Maargoed.
Goeiemorgen zonnestraaltje.quote:
Ik ga nu lekker 45 minuten ragen tegen mijn gekocht luisterend oor. Daar betaal ik die man voor.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Goeiemorgen zonnestraaltje.![]()
Je niks aan trekken van die lamlul okee?
Jo wees blij dat je van hem af bent. Is niks voor niks je exquote:Op maandag 16 januari 2012 09:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het betere plan is wat te gaan doen met mensen die niks van je moeten. Ga wat drinken met studiegenoten/vrienden van de middelbare school ofzo. Is nog goedkoper dan zo'n hoerenhuis ook.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:14 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
je kent me niet.
wat is het betere plan?
Dat wil ie niet, hij wil een vriendin uit het kant en klaar rek van de AH.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:27 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Het betere plan is wat te gaan doen met mensen die niks van je moeten. Ga wat drinken met studiegenoten/vrienden van de middelbare school ofzo. Is nog goedkoper dan zo'n hoerenhuis ook.
Dan wordt ie dus vakkenvullerquote:Op maandag 16 januari 2012 10:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat wil ie niet, hij wil een vriendin uit het kant en klaar rek van de AH.
Wie niet?quote:Op maandag 16 januari 2012 10:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat wil ie niet, hij wil een vriendin uit het kant en klaar rek van de AH.
Dat zijn alle supermarkten al.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:51 schreef Joysa het volgende:
Ik denk dat ik een eigen bedrijf ga beginnen.
Een vrouwen supermarkt.
Waar ligt die supermarkt dan waar de vrouwen in de rekken liggen?quote:Op maandag 16 januari 2012 10:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat zijn alle supermarkten al.
Kan je beter een mannensupermarkt beginnen.
Ach zo.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Waar ligt die supermarkt dan waar de vrouwen in de rekken liggen?
Dat zijn hoeren.. Gewoon single vrouwen in de rekken leggen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Zou nog kunnen werken ook.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:51 schreef Joysa het volgende:
Ik denk dat ik een eigen bedrijf ga beginnen.
Een vrouwen supermarkt.
Bwuuh, dan mag jij die openen.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Zou nog kunnen werken ook.
Gewoon van die Thaise en Oostblokkers binnen halen en verkopen die op zoek zijn naar geld.
Ik denk niet dat leuke normale vrouwen in een rek willen staan.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Bwuuh, dan mag jij die openen.
Ik hou het wel gewoon bij normale single vrouwen
Je hebt een puntquote:Op maandag 16 januari 2012 11:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk niet dat leuke normale vrouwen in een rek willen staan.
Die Thaien en Oostblokkers zie ik er nog wel voor in.
quote:Op maandag 16 januari 2012 10:57 schreef Joysa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hm dat is wel waarquote:Op maandag 16 januari 2012 11:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk niet dat leuke normale vrouwen in een rek willen staan.
Die Thaien en Oostblokkers zie ik er nog wel voor in.
quote:
Herkenbaar. En lullig. Maak dan de afspraak dat als ze niet komen dat je taart krijgt. Gegarandeerd elke week taart.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:06 schreef Myraela het volgende:
Als enige van mijn projectgroep aanwezig.Seriously, ik heb wel betere dingen te doen.
Ik hou niet van taart.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Herkenbaar. En lullig. Maak dan de afspraak dat als ze niet komen dat je taart krijgt. Gegarandeerd elke week taart.
Hij quote 'm foutquote:Op maandag 16 januari 2012 11:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Helemaal niet, en anders quotete jij het
Ja!quote:Op maandag 16 januari 2012 11:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hij quote 'm foutZullen we 'm slaan?
En ze slaat hard man.quote:
Ik heb nu weer redelijk ritme.quote:Op maandag 16 januari 2012 12:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goed idee, ik vergeet altijd wat te eten in de ochtend
Ik ben blij dat ik nu alweer een tijdje op ben, heb de afgelopen week de zon een paar dagen niet eens gezienquote:Op maandag 16 januari 2012 12:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nu weer redelijk ritme.
Ik eet rond dit tijdstip brood en een maaltijd rond 8 uur 's avonds.
Aiiiiquote:Op maandag 16 januari 2012 12:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nu alweer een tijdje op ben, heb de afgelopen week de zon een paar dagen niet eens gezien
Gebeurt vanzelf als je echt niets te doen hebt. Dan blijf je gewoon tot 6 uur 's avonds in bed liggen.quote:
Hoe gaat het nu met jouw opleiding kree?quote:Op maandag 16 januari 2012 12:59 schreef kree het volgende:
Middag, ik had m'n wekker op 9 uur maar weer uitgezet 12 uur wakker
Hoi! Nog lang gecammed samen?quote:Op maandag 16 januari 2012 13:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met jouw opleiding kree?
1,5.quote:
Ik werd pas wakker rond die tijdquote:Op maandag 16 januari 2012 12:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gebeurt vanzelf als je echt niets te doen hebt. Dan blijf je gewoon tot 6 uur 's avonds in bed liggen.
één dingquote:Op maandag 16 januari 2012 13:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met jouw opleiding kree?
Goed voornemen kreequote:Op maandag 16 januari 2012 13:06 schreef kree het volgende:
[..]
één ding![]()
Maar ik ga eeeeecht deze week er wat meer aan doen.
Met vriendinnetje beter als met de opleidingquote:Op maandag 16 januari 2012 13:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goed voornemen kree![]()
Hoe is 't met je vriendinnetje?
Niet echtquote:Op maandag 16 januari 2012 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi! Nog lang gecammed samen?
Onverzadigbaar...quote:Op maandag 16 januari 2012 13:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet echt
Ik had hem moe gemaakt
Ik las laatst nog een dm van jou met een foto van een paiq contact en dacht ik nog zal die al een vriendin/date hebbenquote:Op maandag 16 januari 2012 13:08 schreef kree het volgende:
[..]
Met vriendinnetje beter als met de opleiding
Gezellig weekend weer gehad hoor met haar we zijn wel verliefd kan het wel een relatie noemen nu.
Hij wordt nu al moe van je, hihi.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Valt reuze mee
Ik was er maar 7 uur ofzo.
Een van Silk haar Toyboys die niet terug smste.quote:
Ja dus, maar niet via Paiq, heb ook echt nooit meer wat terug gehad van matches die ik daarop had.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:12 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ik las laatst nog een dm van jou met een foto van een paiq contact en dacht ik nog zal die al een vriendin/date hebben
quote:Op maandag 16 januari 2012 13:04 schreef twi het volgende:
[..]
Hij voelde de hete adem van Murdera in z'n nek.
Ook niet slapen?quote:Op maandag 16 januari 2012 13:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb tips nodig om uit bed te komen denk ik
Ik ben de hele tijd om 7 uur 's ochtends wakker maar ik blijf dan gewoon in bed liggen en doe totaal echt helemaal niets tot ik zie dat het middag is
Ik kan je geen tips geven. Ik ben zelf niet zo'n bedligger. Als ik eenmaal wakker ben, sta ik gewoon op.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb tips nodig om uit bed te komen denk ik
Ik ben de hele tijd om 7 uur 's ochtends wakker maar ik blijf dan gewoon in bed liggen en doe totaal echt helemaal niets tot ik zie dat het middag is
Nee, slapen gaat gewoon niet langer dan 5 uur worden, daar heb ik me wel bij neergelegd.quote:
Gewoon doorheen bijten. Ik pak als eerste een bak koffiequote:Op maandag 16 januari 2012 13:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, slapen gaat gewoon niet langer dan 5 uur worden, daar heb ik me wel bij neergelegd.
Ik lig gewoon de hele tijd een beetje voor me uit te staren in bed. Wel klaarwakker, maar te futloos om op te staan
Ik zat me net te bedenken, allemaal goede voornemens van optijd opstaan en schoolwerk doen.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon doorheen bijten. Ik pak als eerste een bak koffie
Koffie word ik een stuiterbal van. Volgens mij moet ik gewoon iets bedenken om 's ochtends te gaan doen ofzo. Nu heb ik gewoon geen motivatie om op te staan.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon doorheen bijten. Ik pak als eerste een bak koffie
Mijn probleem met m'n bioritme wordt op moment vooral veroorzaakt doordat ik soms wel 12 uur slaap. Dan is vroeg opstaan gewoon niet te doenquote:Op maandag 16 januari 2012 13:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Koffie word ik een stuiterbal van. Volgens mij moet ik gewoon iets bedenken om 's ochtends te gaan doen ofzo. Nu heb ik gewoon geen motivatie om op te staan.
Kun je niet gewoon je wekker zetten en genoegen nemen met 8 uur? Of lukt dat niet?quote:Op maandag 16 januari 2012 13:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn probleem met m'n bioritme wordt op moment vooral veroorzaakt doordat ik soms wel 12 uur slaap. Dan is vroeg opstaan gewoon niet te doen
Nee, lukte niet, ik sliep er gewoon doorheen. Nu gaat 't wel weer nu ik weer normale tijden slaap. Ik voel me op moment niet depressief of zo, maar dat zegt niet zo veel.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon je wekker zetten en genoegen nemen met 8 uur? Of lukt dat niet?
Misschien komt dat wel door de winter. Ik heb het niet zo op winters, geef mij de zomer maar!quote:Op maandag 16 januari 2012 13:27 schreef kree het volgende:
Herkenbaar, ik heb slaap genoeg 7-8 uurtjes per nacht en dan wakker worden en me omdraaien en zo nog 3 uur doorslapen.
En ik ga niet eens heel laat naar bed...
Zal wel door de winter komen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Blue_Monday_(dag)quote:
Naar het schijnt ja.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:36 schreef SiIk het volgende:
Is vandaag nou de ergste maandag van het jaar?
Oh, voel me niet kutter dan anders.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Blue_Monday_(dag)
Gelukkig blijft mijn normale winterdipje deze hele winter al achterwegequote:
nee maar zit net pas op fok.quote:
Ik zie het ja, klinkt prima.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:43 schreef arachide. het volgende:
Silk, over de meet. Half 9/9 op utrecht cs
Je zwelling?quote:Op maandag 16 januari 2012 13:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen, mijn zwelling is bijna voorbij.
[ afbeelding ]
ik ben nog steeds aan het uitbrakken van zaterdagavondquote:Op maandag 16 januari 2012 14:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Niemand wil praten op deze deprimerende dag, dan ga ik ook maar weer de stad in
Agossiequote:Op maandag 16 januari 2012 14:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zwaaide met een papier langs mijn gezicht. Niets boeiends ofzo. Maar pijnlijk is het wel
Early in the morning, rising to the street, light me up that cigarette and i strap shoes on my feet...quote:Op maandag 16 januari 2012 14:56 schreef Murdera het volgende:
Well, life is (too short), so love the one you got
'Cause you might get runover or you might get shot
Never start no static I just get it off my chest
Never had to battle with no bulletproof vest
Take a small example, take a tip from me
Take all of your money, give it all to charity
Love is what I got
It's within my reach
Dat is niet falen, dat klinkt als een enorm toffe avond.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben nog steeds aan het uitbrakken van zaterdagavond
Myr ik heb gefaald..... ik heb bier opEn ik ben echt super aangeschoten geweest, het was zo erg dat we de nachtbus niet konden vinden
En ik was dus pas om 7 uur thuis
quote:Op maandag 16 januari 2012 14:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Early in the morning, rising to the street, light me up that cigarette and i strap shoes on my feet...
ja maar ik had een maand alcoholverbodquote:Op maandag 16 januari 2012 14:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is niet falen, dat klinkt als een enorm toffe avond.
Mensen die niet vanaf woensdag t/m zondag uit zijn geweest met uitzondering van zaterdagquote:Op maandag 16 januari 2012 14:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben nog steeds aan het uitbrakken van zaterdagavond
Myr ik heb gefaald..... ik heb bier opEn ik ben echt super aangeschoten geweest, het was zo erg dat we de nachtbus niet konden vinden
En ik was dus pas om 7 uur thuis
Hahahahahaquote:Op maandag 16 januari 2012 15:00 schreef Myraela het volgende:
Falen is als je een kaassoufle laat aanbranden tot het hele huis blauw staat.
Ik ben niet meer zo'n jonge god als jou hequote:Op maandag 16 januari 2012 15:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mensen die niet vanaf woensdag t/m zondag uit zijn geweest met uitzondering van zaterdag
van mezelfquote:Op maandag 16 januari 2012 15:03 schreef Faxie het volgende:
Alcoholverbod? Hoe kom je daar nou weer aan?
Gewoon zoveel drinken dat je moet kotsenquote:Op maandag 16 januari 2012 15:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
van mezelf
Ik wil er nog wat kilootjes afhebben, en alcohol helpt daar niet echt bij
Maar blijkbaar dus wel, want ben gewoon nog afgevallen sinds zaterdag
Of het komt door het dansenOf door het 1,5 uur ronddwalen in Rotterdam
Ik denk het laatste
Dat is ook redelijk onmogelijkquote:Op maandag 16 januari 2012 15:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben niet meer zo'n jonge god als jou he
Ff roken als een ketter.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:11 schreef Myraela het volgende:
Hoe krijg je de geur van aangebrand eten weg? Ik wil de deuren niet meer open want het is zo koud.
nee liever nietquote:Op maandag 16 januari 2012 15:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gewoon zoveel drinken dat je moet kotsen
Maak maar een definitief lijstje, dan zet ik het er wel in.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:22 schreef arachide. het volgende:
Myra, zou je de OP van meetingtopic aan willen passen?
Ja dat is waar....quote:Op maandag 16 januari 2012 15:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat is ook redelijk onmogelijk
sla em!quote:Op maandag 16 januari 2012 15:36 schreef Myraela het volgende:
Noes, ik kijk naar een kookprogramma en hij kookt gewoon met een kant en klaar pakje.
Stofzuigen met zo'n geurzakje erin.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:11 schreef Myraela het volgende:
Hoe krijg je de geur van aangebrand eten weg? Ik wil de deuren niet meer open want het is zo koud.
De barbaarquote:Op maandag 16 januari 2012 15:36 schreef Myraela het volgende:
Noes, ik kijk naar een kookprogramma en hij kookt gewoon met een kant en klaar pakje.
Jullie zijn weer dikke maatjes?quote:Op maandag 16 januari 2012 15:50 schreef arachide. het volgende:
Ik ben mijn ex aan het koppelen. Humor wel.
dat wilde ik net zeggenquote:Op maandag 16 januari 2012 15:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja idd.... waarom blijf je niet lekker ver uit de buurt van die vent?
Ja dit dusquote:Op maandag 16 januari 2012 15:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja idd.... waarom blijf je niet lekker ver uit de buurt van die vent?
Ja, ik had 4 dagen een stijve.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je zwelling?
Een stijfje die maar niet weg wilde?
Dat heb ik ook weleens gedaan. Is wel lachen om al zijn positieve eigenschappen aan een vrouw te vertellen, daardoor komen ook leuke herinneringen terug. Is ook wel apart om iemand die je eerst voor geen goud kwijt wilde aan te prijzen aan een ander.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:50 schreef arachide. het volgende:
Aan wie?quote:Op maandag 16 januari 2012 15:50 schreef arachide. het volgende:
Ik heb meerdere exen he. Dit is degene die me verder niks verkeerds heeft gedaan. Die ben ik nu aan het koppelen, maar hij werkt niet echt meequote:
Neuh, we hebben het echt definitief afgesloten enzo, we zijn nu gewoon chill als vrienden.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:02 schreef Murdera het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je dat leuk zou vinden. Het zou bij mij nogsteeds een jaloezie steek opleveren.
Oja, ik vergeet nog wel eens dat hier mensen zitten die wel succes hebben......quote:Op maandag 16 januari 2012 16:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb meerdere exen he. Dit is degene die me verder niks verkeerds heeft gedaan. Die ben ik nu aan het koppelen, maar hij werkt niet echt mee
quote:Op maandag 16 januari 2012 16:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oja, ik vergeet nog wel eens dat hier mensen zitten die wel succes hebben......
Faxie! Zit je in je badjas?quote:Op maandag 16 januari 2012 16:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oja, ik vergeet nog wel eens dat hier mensen zitten die wel succes hebben......
Je moet inderdaad wel helemaal chill als vrienden zijn en geen frustraties van de relatie, wil je zoiets doen.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Neuh, we hebben het echt definitief afgesloten enzo, we zijn nu gewoon chill als vrienden.
quote:Op maandag 16 januari 2012 16:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Toevallig wel![]()
Heb niks te doen vandaag, moet vanavond pas werken.
Zwoele stem.quote:
Gut gut laat het toch lekker gaanquote:Op maandag 16 januari 2012 16:11 schreef arachide. het volgende:
Op die andere ex ben ik na wat er vannacht is gebeurt, nog steeds boos. Waar haalt hij het lef vandaan.
gewoon laten gaanquote:Op maandag 16 januari 2012 16:11 schreef arachide. het volgende:
Op die andere ex ben ik na wat er vannacht is gebeurt, nog steeds boos. Waar haalt hij het lef vandaan.
Jaja. Ze heeft me sinds het uit is een paar keer gebeld, kerstkaart gestuurd, 2 mailtjes en een verjaardagskaart. Vreemd, het is net alsof ze om me geeft.quote:
Geef me een paar weken.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:16 schreef SiIk het volgende:
Al een paar maanden niets van m'n ex gehoord
Del en block afzender.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
En een mail van mijn ex. Wat een feest.
Hoelang is het al over?quote:Op maandag 16 januari 2012 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaja. Ze heeft me sinds het uit is een paar keer gebeld, kerstkaart gestuurd, 2 mailtjes en een verjaardagskaart. Vreemd, het is net alsof ze om me geeft.
En dan?quote:
Ach, ze doet maar. Ik stoor me er niet aan.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Del en block afzender.
Op-ge-lost
Snap niet dat mensen er zo een drama van maken.
Ik heb nooit gezeiket me exen. Ik leef namelijk gewoon door ipv stilquote:
Dan heb ik je de mijne gemaakt, dan duurt het een week, dan zie je hoe onuitstaanbaar ik ben, dan ben ik je ex, en dan kan ik je lastig vallen.quote:
Succes.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan heb ik je de mijne gemaakt, dan duurt het een week, dan zie je hoe onuitstaanbaar ik ben, dan ben ik je ex, en dan kan ik je lastig vallen.
Gezamelijke rekening? Hoe lang had je een relatie dan?quote:Op maandag 16 januari 2012 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ze doet maar. Ik stoor me er niet aan.
Dit was ook een reminder dat ik onze gezamelijke rekening niet had afgesloten. Ze kan dus nog zien hoeveel geld er opstaat enzulks. /care
Van de week maar even langs de bank dan.
Als je hulp nodig hebt met het uitgeven hoor ik het welquote:Op maandag 16 januari 2012 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar ik zie dat er nog ruim 1000 euro staat op de gezamelijke rekening. Dat betekent shoppen!
Goedemiddag, hoe ging school l3east?quote:Op maandag 16 januari 2012 16:17 schreef l3east het volgende:
En een dagje school overleefdgoedemiddag
Ik dacht dat sommige vrouwen hier aandachtsgeil waren.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:21 schreef l3east het volgende:
[..]
Goedemiddag, hoe ging school l3east?
Niet slecht, bedankt l3eastquote:Op maandag 16 januari 2012 16:21 schreef l3east het volgende:
[..]
Goedemiddag, hoe ging school l3east?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |