1,5.quote:
Ik werd pas wakker rond die tijdquote:Op maandag 16 januari 2012 12:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gebeurt vanzelf als je echt niets te doen hebt. Dan blijf je gewoon tot 6 uur 's avonds in bed liggen.
één dingquote:Op maandag 16 januari 2012 13:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met jouw opleiding kree?
Goed voornemen kreequote:Op maandag 16 januari 2012 13:06 schreef kree het volgende:
[..]
één ding![]()
Maar ik ga eeeeecht deze week er wat meer aan doen.
Met vriendinnetje beter als met de opleidingquote:Op maandag 16 januari 2012 13:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goed voornemen kree![]()
Hoe is 't met je vriendinnetje?
Niet echtquote:Op maandag 16 januari 2012 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi! Nog lang gecammed samen?
Onverzadigbaar...quote:Op maandag 16 januari 2012 13:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet echt
Ik had hem moe gemaakt
Ik las laatst nog een dm van jou met een foto van een paiq contact en dacht ik nog zal die al een vriendin/date hebbenquote:Op maandag 16 januari 2012 13:08 schreef kree het volgende:
[..]
Met vriendinnetje beter als met de opleiding
Gezellig weekend weer gehad hoor met haar we zijn wel verliefd kan het wel een relatie noemen nu.
Hij wordt nu al moe van je, hihi.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Valt reuze mee
Ik was er maar 7 uur ofzo.
Een van Silk haar Toyboys die niet terug smste.quote:
Ja dus, maar niet via Paiq, heb ook echt nooit meer wat terug gehad van matches die ik daarop had.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:12 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ik las laatst nog een dm van jou met een foto van een paiq contact en dacht ik nog zal die al een vriendin/date hebben
quote:Op maandag 16 januari 2012 13:04 schreef twi het volgende:
[..]
Hij voelde de hete adem van Murdera in z'n nek.
Ook niet slapen?quote:Op maandag 16 januari 2012 13:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb tips nodig om uit bed te komen denk ik
Ik ben de hele tijd om 7 uur 's ochtends wakker maar ik blijf dan gewoon in bed liggen en doe totaal echt helemaal niets tot ik zie dat het middag is
Ik kan je geen tips geven. Ik ben zelf niet zo'n bedligger. Als ik eenmaal wakker ben, sta ik gewoon op.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb tips nodig om uit bed te komen denk ik
Ik ben de hele tijd om 7 uur 's ochtends wakker maar ik blijf dan gewoon in bed liggen en doe totaal echt helemaal niets tot ik zie dat het middag is
Nee, slapen gaat gewoon niet langer dan 5 uur worden, daar heb ik me wel bij neergelegd.quote:
Gewoon doorheen bijten. Ik pak als eerste een bak koffiequote:Op maandag 16 januari 2012 13:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, slapen gaat gewoon niet langer dan 5 uur worden, daar heb ik me wel bij neergelegd.
Ik lig gewoon de hele tijd een beetje voor me uit te staren in bed. Wel klaarwakker, maar te futloos om op te staan
Ik zat me net te bedenken, allemaal goede voornemens van optijd opstaan en schoolwerk doen.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon doorheen bijten. Ik pak als eerste een bak koffie
Koffie word ik een stuiterbal van. Volgens mij moet ik gewoon iets bedenken om 's ochtends te gaan doen ofzo. Nu heb ik gewoon geen motivatie om op te staan.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon doorheen bijten. Ik pak als eerste een bak koffie
Mijn probleem met m'n bioritme wordt op moment vooral veroorzaakt doordat ik soms wel 12 uur slaap. Dan is vroeg opstaan gewoon niet te doenquote:Op maandag 16 januari 2012 13:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Koffie word ik een stuiterbal van. Volgens mij moet ik gewoon iets bedenken om 's ochtends te gaan doen ofzo. Nu heb ik gewoon geen motivatie om op te staan.
Kun je niet gewoon je wekker zetten en genoegen nemen met 8 uur? Of lukt dat niet?quote:Op maandag 16 januari 2012 13:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn probleem met m'n bioritme wordt op moment vooral veroorzaakt doordat ik soms wel 12 uur slaap. Dan is vroeg opstaan gewoon niet te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |