Lijkt me best leuk.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, was nieuw voor me.
Heb me toen ik dronken was laten overhalen door mijn beste vriendin om met haar te gaan dansen.
Was best leuk.
Ik heb nog nee gezegd in het begin.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Verder is je dronken/aangeschoten over laten halen een herkenbaar probleem.
whehe. Zo gaat dat altijd. Zelfs als je zat bent wil je niet te snel toegeven he en naai je er het liefst nog iemand bij om het draaglijker te maken en minder gezichtverlies te leiden. Het was immers een deal/compromis. Dag erna komt de spijt.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb nog nee gezegd in het begin.
Maar ik kan haar moeilijk iets weigeren.
Maar ik was nog wel zo slim om een maat van me mee te sleuren in mijn ondergang.
Die moest ook mee met zijn vriendin.
Ach ja, was op zich best leukquote:Op maandag 16 januari 2012 01:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
whehe. Zo gaat dat altijd. Zelfs als je zat bent wil je niet te snel toegeven he en naai je er het liefst nog iemand bij om het draaglijker te maken en minder gezichtverlies te leiden. Het was immers een deal/compromis. Dag erna komt de spijt.
Die vrouwen hebben 1doel. Zoveel als mogelijk geld bij je afhanden maken. Zij krijgen daar een x percentage van.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee ! ik zeg toch!
dit is een privehuis met kamer enzo, met bar waar de chicks loungen.
haha, zou ik wel wille, maar zit nu op mijn mobiel en mijn pc maakt gewoon veels te veel geluid.:+quote:
Is het zo erg?quote:
Op die fijne ex van me die me gister met 5 anderen zat te vernederen.. waar haalt hij het gore lef vandaan!?quote:
Ik dacht op de meet in Leiden dat ie best tof was, maar wtf!?quote:Op maandag 16 januari 2012 09:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Op die fijne ex van me die me gister met 5 anderen zat te vernederen.. waar haalt hij het gore lef vandaan!?
Ja, ik was een afgelikte boterham en ik bracht allemaal drama en daar maakte andere van dat ik niet over hem heen was. Like, ik heb een upgrade gemaakt, Maargoed.quote:Op maandag 16 januari 2012 09:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik dacht op de meet in Leiden dat ie best tof was, maar wtf!?
Wat kansloos en kinderachtigquote:Op maandag 16 januari 2012 09:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, ik was een afgelikte boterham en ik bracht allemaal drama en daar maakte andere van dat ik niet over hem heen was. Like, ik heb een upgrade gemaakt, Maargoed.
Alles kwam boven, ik heb sinds het uit is niet meer zo hard gehuild
Waar jij bij zat ofzo?quote:Op maandag 16 januari 2012 09:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Op die fijne ex van me die me gister met 5 anderen zat te vernederen.. waar haalt hij het gore lef vandaan!?
Beetje sneu of zo. Maar het is natuurlijk ook niet zo dat jij niet hebt lopen natrappen op het forum. Desondanks blijft het -na verhaal van 1 kant- een erg kansloze actie.quote:Op maandag 16 januari 2012 09:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, ik was een afgelikte boterham en ik bracht allemaal drama en daar maakte andere van dat ik niet over hem heen was. Like, ik heb een upgrade gemaakt, Maargoed.
Alles kwam boven, ik heb sinds het uit is niet meer zo hard gehuild
Goeiemorgen zonnestraaltje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |