Op die fijne ex van me die me gister met 5 anderen zat te vernederen.. waar haalt hij het gore lef vandaan!?quote:
Ik dacht op de meet in Leiden dat ie best tof was, maar wtf!?quote:Op maandag 16 januari 2012 09:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Op die fijne ex van me die me gister met 5 anderen zat te vernederen.. waar haalt hij het gore lef vandaan!?
Ja, ik was een afgelikte boterham en ik bracht allemaal drama en daar maakte andere van dat ik niet over hem heen was. Like, ik heb een upgrade gemaakt, Maargoed.quote:Op maandag 16 januari 2012 09:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik dacht op de meet in Leiden dat ie best tof was, maar wtf!?
Wat kansloos en kinderachtigquote:Op maandag 16 januari 2012 09:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, ik was een afgelikte boterham en ik bracht allemaal drama en daar maakte andere van dat ik niet over hem heen was. Like, ik heb een upgrade gemaakt, Maargoed.
Alles kwam boven, ik heb sinds het uit is niet meer zo hard gehuild
Waar jij bij zat ofzo?quote:Op maandag 16 januari 2012 09:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Op die fijne ex van me die me gister met 5 anderen zat te vernederen.. waar haalt hij het gore lef vandaan!?
Beetje sneu of zo. Maar het is natuurlijk ook niet zo dat jij niet hebt lopen natrappen op het forum. Desondanks blijft het -na verhaal van 1 kant- een erg kansloze actie.quote:Op maandag 16 januari 2012 09:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, ik was een afgelikte boterham en ik bracht allemaal drama en daar maakte andere van dat ik niet over hem heen was. Like, ik heb een upgrade gemaakt, Maargoed.
Goeiemorgen zonnestraaltje.quote:
Ik ga nu lekker 45 minuten ragen tegen mijn gekocht luisterend oor. Daar betaal ik die man voor.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Goeiemorgen zonnestraaltje.![]()
Je niks aan trekken van die lamlul okee?
Jo wees blij dat je van hem af bent. Is niks voor niks je exquote:Op maandag 16 januari 2012 09:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het betere plan is wat te gaan doen met mensen die niks van je moeten. Ga wat drinken met studiegenoten/vrienden van de middelbare school ofzo. Is nog goedkoper dan zo'n hoerenhuis ook.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:14 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
je kent me niet.
wat is het betere plan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |