Op die fijne ex van me die me gister met 5 anderen zat te vernederen.. waar haalt hij het gore lef vandaan!?quote:
Ik dacht op de meet in Leiden dat ie best tof was, maar wtf!?quote:Op maandag 16 januari 2012 09:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Op die fijne ex van me die me gister met 5 anderen zat te vernederen.. waar haalt hij het gore lef vandaan!?
Ja, ik was een afgelikte boterham en ik bracht allemaal drama en daar maakte andere van dat ik niet over hem heen was. Like, ik heb een upgrade gemaakt, Maargoed.quote:Op maandag 16 januari 2012 09:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik dacht op de meet in Leiden dat ie best tof was, maar wtf!?
Wat kansloos en kinderachtigquote:Op maandag 16 januari 2012 09:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, ik was een afgelikte boterham en ik bracht allemaal drama en daar maakte andere van dat ik niet over hem heen was. Like, ik heb een upgrade gemaakt, Maargoed.
Alles kwam boven, ik heb sinds het uit is niet meer zo hard gehuild
Waar jij bij zat ofzo?quote:Op maandag 16 januari 2012 09:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Op die fijne ex van me die me gister met 5 anderen zat te vernederen.. waar haalt hij het gore lef vandaan!?
Beetje sneu of zo. Maar het is natuurlijk ook niet zo dat jij niet hebt lopen natrappen op het forum. Desondanks blijft het -na verhaal van 1 kant- een erg kansloze actie.quote:Op maandag 16 januari 2012 09:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, ik was een afgelikte boterham en ik bracht allemaal drama en daar maakte andere van dat ik niet over hem heen was. Like, ik heb een upgrade gemaakt, Maargoed.
Goeiemorgen zonnestraaltje.quote:
Ik ga nu lekker 45 minuten ragen tegen mijn gekocht luisterend oor. Daar betaal ik die man voor.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Goeiemorgen zonnestraaltje.![]()
Je niks aan trekken van die lamlul okee?
Jo wees blij dat je van hem af bent. Is niks voor niks je exquote:Op maandag 16 januari 2012 09:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het betere plan is wat te gaan doen met mensen die niks van je moeten. Ga wat drinken met studiegenoten/vrienden van de middelbare school ofzo. Is nog goedkoper dan zo'n hoerenhuis ook.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:14 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
je kent me niet.
wat is het betere plan?
Dat wil ie niet, hij wil een vriendin uit het kant en klaar rek van de AH.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:27 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Het betere plan is wat te gaan doen met mensen die niks van je moeten. Ga wat drinken met studiegenoten/vrienden van de middelbare school ofzo. Is nog goedkoper dan zo'n hoerenhuis ook.
Dan wordt ie dus vakkenvullerquote:Op maandag 16 januari 2012 10:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat wil ie niet, hij wil een vriendin uit het kant en klaar rek van de AH.
Wie niet?quote:Op maandag 16 januari 2012 10:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat wil ie niet, hij wil een vriendin uit het kant en klaar rek van de AH.
Dat zijn alle supermarkten al.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:51 schreef Joysa het volgende:
Ik denk dat ik een eigen bedrijf ga beginnen.
Een vrouwen supermarkt.
Waar ligt die supermarkt dan waar de vrouwen in de rekken liggen?quote:Op maandag 16 januari 2012 10:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat zijn alle supermarkten al.
Kan je beter een mannensupermarkt beginnen.
Ach zo.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Waar ligt die supermarkt dan waar de vrouwen in de rekken liggen?
Dat zijn hoeren.. Gewoon single vrouwen in de rekken leggen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Zou nog kunnen werken ook.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:51 schreef Joysa het volgende:
Ik denk dat ik een eigen bedrijf ga beginnen.
Een vrouwen supermarkt.
Bwuuh, dan mag jij die openen.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Zou nog kunnen werken ook.
Gewoon van die Thaise en Oostblokkers binnen halen en verkopen die op zoek zijn naar geld.
Ik denk niet dat leuke normale vrouwen in een rek willen staan.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Bwuuh, dan mag jij die openen.
Ik hou het wel gewoon bij normale single vrouwen
Je hebt een puntquote:Op maandag 16 januari 2012 11:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk niet dat leuke normale vrouwen in een rek willen staan.
Die Thaien en Oostblokkers zie ik er nog wel voor in.
quote:Op maandag 16 januari 2012 10:57 schreef Joysa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hm dat is wel waarquote:Op maandag 16 januari 2012 11:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk niet dat leuke normale vrouwen in een rek willen staan.
Die Thaien en Oostblokkers zie ik er nog wel voor in.
quote:
Herkenbaar. En lullig. Maak dan de afspraak dat als ze niet komen dat je taart krijgt. Gegarandeerd elke week taart.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:06 schreef Myraela het volgende:
Als enige van mijn projectgroep aanwezig.Seriously, ik heb wel betere dingen te doen.
Ik hou niet van taart.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Herkenbaar. En lullig. Maak dan de afspraak dat als ze niet komen dat je taart krijgt. Gegarandeerd elke week taart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |