ja ja ,afentoe ben ik dus bezig met deze :quote:
AARGH!!quote:Op maandag 16 januari 2012 00:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja ja ,afentoe ben ik dus bezig met deze :
hij doet alleen niet genoeg miauw geluiden naar mijn mening
helemaal nietquote:
Ga dan op dansles!!! Dan moet je wel met een vrouw iets gaan doenquote:Op maandag 16 januari 2012 00:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
helemaal niet
want dat kan je toch niet in je 1tje gaan doen !
jaja dat heb ik als plan gehad, maar toen heeft dat gefaald dat ik eigenlijk nooit ergens ben heengegaan.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:40 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ga dan op dansles!!! Dan moet je wel met een vrouw iets gaan doen![]()
Ik ga dadelijk schelden
Salsa is leuk.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
jaja dat heb ik als plan gehad, maar toen heeft dat gefaald dat ik eigenlijk nooit ergens ben heengegaan.
ik ben bang voor de salsadingen en voor die wilde andere dingen.
Maar je wil wel 350km gaan rijden om in ene privéhuis een drankje te zuipen en contact te maken met vrouwen van lichte zeden WIE IS ER NOU GEK?quote:Op maandag 16 januari 2012 00:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
jaja dat heb ik als plan gehad, maar toen heeft dat gefaald dat ik eigenlijk nooit ergens ben heengegaan.
ik ben bang voor de salsadingen en voor die wilde andere dingen.
Ja dat snap ik ook niet.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:42 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Maar je wil wel 350km gaan rijden om in ene privéhuis een drankje te zuipen en contact te maken met vrouwen van lichte zeden WIE IS ER NOU GEK?
Bel een dansschool in de buurt op en je mag bijna altijd dezelfde week langs komen.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet.
Het luktte (en lukt) me gewoon niet om de juiste datum op internet te vinden dat ik heen moet gaan enzo om me aan te melden voor de eerste beginnersles.
je komt bij salsa les ook echt niet tussen de 16 jarige.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet.
Het luktte (en lukt) me gewoon niet om de juiste datum op internet te vinden dat ik heen moet gaan enzo om me aan te melden voor de eerste beginnersles.
en ik ben al bijna 25! , ik durf niet tussen de 16jarigen.
was je toen al salsadans ervaren?quote:Op maandag 16 januari 2012 00:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
je komt bij salsa les ook echt niet tussen de 16 jarige.
Ik en mijn danspartner waren de jongste toen ik salsa dansen deed.
En zij was toen 23
Nee, was nieuw voor me.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
was je toen al salsadans ervaren?
Verder is je dronken/aangeschoten over laten halen een herkenbaar probleem.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, was nieuw voor me.
Heb me toen ik dronken was laten overhalen door mijn beste vriendin om met haar te gaan dansen.
Was best leuk.
Lijkt me best leuk.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, was nieuw voor me.
Heb me toen ik dronken was laten overhalen door mijn beste vriendin om met haar te gaan dansen.
Was best leuk.
Ik heb nog nee gezegd in het begin.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Verder is je dronken/aangeschoten over laten halen een herkenbaar probleem.
whehe. Zo gaat dat altijd. Zelfs als je zat bent wil je niet te snel toegeven he en naai je er het liefst nog iemand bij om het draaglijker te maken en minder gezichtverlies te leiden. Het was immers een deal/compromis. Dag erna komt de spijt.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb nog nee gezegd in het begin.
Maar ik kan haar moeilijk iets weigeren.
Maar ik was nog wel zo slim om een maat van me mee te sleuren in mijn ondergang.
Die moest ook mee met zijn vriendin.
Ach ja, was op zich best leukquote:Op maandag 16 januari 2012 01:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
whehe. Zo gaat dat altijd. Zelfs als je zat bent wil je niet te snel toegeven he en naai je er het liefst nog iemand bij om het draaglijker te maken en minder gezichtverlies te leiden. Het was immers een deal/compromis. Dag erna komt de spijt.
Die vrouwen hebben 1doel. Zoveel als mogelijk geld bij je afhanden maken. Zij krijgen daar een x percentage van.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee ! ik zeg toch!
dit is een privehuis met kamer enzo, met bar waar de chicks loungen.
haha, zou ik wel wille, maar zit nu op mijn mobiel en mijn pc maakt gewoon veels te veel geluid.:+quote:
Is het zo erg?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |