Wat moet ik met die info?quote:
Als je geefbaar bent is het een complimentquote:Op zondag 15 januari 2012 22:04 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ehm, moet ik dat als een compliment opvatten?
Ik ben echt vrouw.
Door de manier waar op je het brengt twijfel ik of deze berichtgeving wel klopt.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 22:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Door de manier waar op je het brengt twijfel ik of deze berichtgeving wel klopt.
Ik zou het gaan controleren als ik jou wasquote:Op zondag 15 januari 2012 22:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Door de manier waar op je het brengt twijfel ik of deze berichtgeving wel klopt.
Dat komt omdat ik op vrouwen val en ik hier veel begrip vind voor de obstakels in het contact leggen met vrouwen. Ik vind het ook fijn om de anderen hier te steunen en eventueel tips te geven.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je geefbaar bent is het een compliment
Nee maar ik zag je vooral over vrouwen praten, dus nam aan dat je een kerel was.
Mensen die denken dat ik chagrijnig wordt als ik ongesteld benquote:Op zondag 15 januari 2012 22:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is een mentaliteitskwestie. In iedere baan moet je wel eens iets doen wat je niet zo je van het vind, en ook dat zul je fatsoenlijk moeten en willen doen. Als jij je middelbare wil binnenharken door op het randje van voldoende te gaan zitten moet je niet verwachten dat je dat pluspunten oplevert bij een sollicitatiegesprek. Het zal er ook niet op afknappen, maar meewegen doet het zeker!quote:Op zondag 15 januari 2012 22:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Met school bedoe ik rekenen, natuurkunde dat overleef ik met 6jes.
Met waar ik later mijn beroep van wil gaan maken pak ik anders aan.
Dus je vindt vrouwen zelf ook maar moeilijk?quote:Op zondag 15 januari 2012 22:07 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik op vrouwen val en ik hier veel begrip vind voor de obstakels in het contact leggen met vrouwen. Ik vind het ook fijn om de anderen hier te steunen en eventueel tips te geven.
Dat is nogal een understatement, ik vind bijna niks moeilijker dan vrouwen.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dus je vindt vrouwen zelf ook maar moeilijk?
quote:Op zondag 15 januari 2012 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn toch van natura BI
Ik heb geen verstand van vrouwen ik neem gewoon dingen aan van TV.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:07 schreef Myraela het volgende:
Ik ben overigens kei lief als ik ongesteld ben, mannen hebben dat chagrijnige kutbeeld gewoon gecreëerd omdat ze boos zijn dat we dan geen zin seks hebben.
Ik wou dat dit voor alle vrouwen gold. Overigens hoeven ze niet chago te worden, maar overdreven emo dat is wel irritantquote:Op zondag 15 januari 2012 22:07 schreef Myraela het volgende:
Ik ben overigens kei lief als ik ongesteld ben, mannen hebben dat chagrijnige kutbeeld gewoon gecreëerd omdat ze boos zijn dat we dan geen zin seks hebben.
Oh jij bent niet bi?quote:
uit 1980?quote:Op zondag 15 januari 2012 22:14 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ik ben overdreven emo als ik ongesteld ben, maar niet chagerijnig.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |