Ze is trouwens weer op de markt he?quote:Op zondag 15 januari 2012 20:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond een keer wel genoeg, zeker nu je die spytool hebt.
Maar zo lang duurt dat toch niet? Ligt het aan de pomp of het bed? Anders hebben andere wel een pomp denk ik. Volgens mij moet de mijne gewoon even in een stopcontact, not sure.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wut, de pomp bij het luchtbed past niet goed er op. Dan moet ik dus de hele tijd dat ding vasthouden. Balen.
Vertel jij dan!quote:Op zondag 15 januari 2012 20:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ze is trouwens weer op de markt he?
Wat wil je hier mee impliceren in hemelsnaam.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Rip, je maagdelijkheid.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat wil je hier mee impliceren in hemelsnaam.
Goed punt. Heloefquote:Op zondag 15 januari 2012 20:46 schreef Breach het volgende:
Waarom vertel je op een forum dat je je jezelf op een foto van iemand óp dat forum hebt afgetrokken
Ik dacht dat dit over daten ging
Breach, ik heb me op je avatar afgetrokken. Ik vond dat je het moest weten.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:46 schreef Breach het volgende:
Waarom vertel je op een forum dat je je jezelf op een foto van iemand óp dat forum hebt afgetrokken
What happened?quote:Op zondag 15 januari 2012 20:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik wacht nog liever op de dag dat jij me eindelijk moet.quote:
Snap ik. Amsterdamquote:Op zondag 15 januari 2012 20:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Breach, ik heb me op je avatar afgetrokken. Ik vond dat je het moest weten.
quote:Op zondag 15 januari 2012 20:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Geen idee, misschien was hij niet zo blij met de foto's?
Ik heb me niet op haar foto afgetrokken.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:46 schreef Breach het volgende:
Daar wacht je toch niet echt op he?quote:Op zondag 15 januari 2012 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wacht nog liever op de dag dat jij me eindelijk moet.
Ik kwam klaar op deze postquote:Op zondag 15 januari 2012 20:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Breach, ik heb me op je avatar afgetrokken. Ik vond dat je het moest weten.
Ohquote:Op zondag 15 januari 2012 20:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dan ga je blanke vrouwen meer appreciëren.
Mijn stad.quote:
Nee, duurt niet lang. Ik verwachtte erger. Moet het pompje alleen vasthouden, de luchtpomp doet de rest.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar zo lang duurt dat toch niet? Ligt het aan de pomp of het bed? Anders hebben andere wel een pomp denk ik. Volgens mij moet de mijne gewoon even in een stopcontact, not sure.
Lief, maar het lukt allemaal behoorlijk. Alleen is het ietsje kleiner dan verwacht. 140 breed. Wordt gezellig, hihi.quote:
quote:
Mens wat denk je wel.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Daar wacht je toch niet echt op he?
Ik vandaag nog nietquote:
ik wil mee best voortplanten maar dat gaat niet met jouquote:Op zondag 15 januari 2012 20:51 schreef Breach het volgende:
Waarom praat iedereen hier over masturberenWij zijn gemaakt om ons voort te planten!
Ja en ondertussen allemaal te weinig kinderen krijgen he,.. Schande. Al dat zaad dat verloren gaat...quote:Op zondag 15 januari 2012 20:51 schreef Breach het volgende:
Waarom praat iedereen hier over masturberenWij zijn gemaakt om ons voort te planten!
Verscheidene mensen hebben mij meerdere malen gesmeekt om dat niet te doen, vandaar.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:51 schreef Breach het volgende:
Omdat ik alleen mijn rechterhand kan scoren, dat snap je toch wel he.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:51 schreef Breach het volgende:
Dat is royaler dan ik in tijden gehad hebquote:Op zondag 15 januari 2012 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, duurt niet lang. Ik verwachtte erger. Moet het pompje alleen vasthouden, de luchtpomp doet de rest.
[..]
Lief, maar het lukt allemaal behoorlijk. Alleen is het ietsje kleiner dan verwacht. 140 breed. Wordt gezellig, hihi.
Je linkerhand heeft je ook afgewezenquote:Op zondag 15 januari 2012 20:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat ik alleen mijn rechterhand kan scoren, dat snap je toch wel he.
Je woont in Amsterdam. Daar kun je AL-TIJD scoren.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat ik alleen mijn rechterhand kan scoren, dat snap je toch wel he.
Wordt voor mij wel even wennen, maar alles komt goed.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:52 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat is royaler dan ik in tijden gehad heb
Ik ben best lief als ik slaap hoor. Snurk niet enzo, en volgens mij lig ik best stil ook.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wordt voor mij wel even wennen, maar alles komt goed.
Nu nog even wat beddengoed opsnorren.
Oh vast wel, maar er zijn andere dingen.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:54 schreef Breach het volgende:
[..]
Je woont in Amsterdam. Daar kun je AL-TIJD scoren.
Zoals?quote:Op zondag 15 januari 2012 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh vast wel, maar er zijn andere dingen.
Wat dan?quote:Op zondag 15 januari 2012 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh vast wel, maar er zijn andere dingen.
pas maar op straks is iemand je voorquote:Op zondag 15 januari 2012 20:59 schreef twi het volgende:
[..]
En ik maar proberen om het niet zo opvallend te laten zien...
Same herequote:Op zondag 15 januari 2012 20:59 schreef heloef het volgende:
Dat ik niemand probeer te hosselen omdat ik te laf ben, dat is reeds bekend.
Story of my lifequote:Op zondag 15 januari 2012 21:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
pas maar op straks is iemand je voor
Dude I have covered all base allreadyquote:Op zondag 15 januari 2012 21:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
jullie zijn allebei al van de 0 af anders
Ik weet niet hoe het bij hem ging maar daar heb ik niks voor gedaan anders.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
jullie zijn allebei al van de 0 af anders
1 first base ook niet veel eigenlijkquote:Op zondag 15 januari 2012 21:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij hem ging maar daar heb ik niks voor gedaan anders.
Nee.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:07 schreef heloef het volgende:
Heb je eigenlijk wel eens gezoend Bobbo?
Okee.quote:
BzV?quote:
Haha ok. Ik kom ook zo misschien als mn laptop het trekt.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:18 schreef l3east het volgende:
[..]
Dat is? Vandaag is gewoon iedereen op TC
TC en mijn PC zijn geen vriendenquote:Op zondag 15 januari 2012 21:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha ok. Ik kom ook zo misschien als mn laptop het trekt.
quote:Op zondag 15 januari 2012 21:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha ok. Ik kom ook zo misschien als mn laptop het trekt.
Ben vorige week nog op cam geweest.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja same here.
Heb jou nog nooit op cam gezien, trouwens
Niks, normaal zoenen is niet zo bijzonder, wel lekker dat wel.quote:
Je vroeg het aan mij zonder reden?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Niks, normaal zoenen is niet zo bijzonder, wel lekker dat wel.
Nee omdat je zei dat Tijn en ik van de 0 af waren vroeg ik het me af.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je vroeg het aan mij zonder reden?
Zekerquote:Op zondag 15 januari 2012 21:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Niks, normaal zoenen is niet zo bijzonder, wel lekker dat wel.
quote:
Haiquote:
Hoiquote:
Slap ouwehoeren met de kapster waardoor ze een half uur nodig had om van mijn postzegel weer iets toonbaars te maken telt niet mee zeker?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:35 schreef Heathcliff80 het volgende:
Hebben jullie nog een hosselpoging ondernomen en/of iemand versierd?
Hangt er vanaf, als je het deed om haar te versieren, telt het wel degelijk mee.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Slap ouwehoeren met de kapster waardoor ze een half uur nodig had om van mijn postzegel weer iets toonbaars te maken telt niet mee zeker?
Nee joh, gekkerd daar doen we toch niet aan!quote:Op zondag 15 januari 2012 21:35 schreef Heathcliff80 het volgende:
Het blijft bij zolderkamertheorie?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh, gekkerd daar doen we toch niet aan!
Neequote:Op zondag 15 januari 2012 21:35 schreef Heathcliff80 het volgende:
Wel een poging ondernomen?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:38 schreef Faxie het volgende:
Nee helemaal niets versierd. What else is new....
Daarop kan ik ontkennend noch bevestigend antwoordenquote:Op zondag 15 januari 2012 21:37 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, als je het deed om haar te versieren, telt het wel degelijk mee.
Wat gebeurde er, maat?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Neefaalactie vrijdag aan de bar staan en een kans laten liggen om te flirten
Niets dat was nu juist het probleem. Ik stond aan de bar om een biertje te bestellen en er stond iemand naast mij een vrouw. En die zei iets tegen mij maar ik zei niets terugquote:
Is het voor jou niet bizar lastig om uit te vissen of een vrouw nu gewoon vriendinnen met je wil zijn zoals vrouwen dat onderling doen, of meerquote:Op zondag 15 januari 2012 21:41 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ik zat laatst in de bus en toen ik uitstapte bliepte mijn ov-chipkaart niet. Toen deed het meisje achter me haar kaart ervoor en die bliepte wel. Toen deed ik de mijne weer en toen bliepte ie wel. We stapten beiden uit. Zij liep achter me. Ik keek achterom, glimlachte en zei: 'Nu lukte het wel.'
Toen lachte ze heel lief terug. Ik denk op een flirt-manier, maar weet het niet 100% zeker.
Vertel.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een poging ondernomen, en gefaald.
Helemaal niets? Waarom niet? Was het moment te snel voorbij?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niets dat was nu juist het probleem. Ik stond aan de bar om een biertje te bestellen en er stond iemand naast mij een vrouw. En die zei iets tegen mij maar ik zei niets terug
Tell us more.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een poging ondernomen, en gefaald.
Pff je moet op zo'n moment de ballen hebben om iets te zeggen. Ik denk het wel dat het flirten was. Maar als je er niet op in gaat weet je het nooitquote:Op zondag 15 januari 2012 21:41 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ik zat laatst in de bus en toen ik uitstapte bliepte mijn ov-chipkaart niet. Toen deed het meisje achter me haar kaart ervoor en die bliepte wel. Toen deed ik de mijne weer en toen bliepte ie wel. We stapten beiden uit. Zij liep achter me. Ik keek achterom, glimlachte en zei: 'Nu lukte het wel.'
Toen lachte ze heel lief terug. Ik denk op een flirt-manier, maar weet het niet 100% zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |