quote:
Mens wat denk je wel.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Daar wacht je toch niet echt op he?
Ik vandaag nog nietquote:
ik wil mee best voortplanten maar dat gaat niet met jouquote:Op zondag 15 januari 2012 20:51 schreef Breach het volgende:
Waarom praat iedereen hier over masturberenWij zijn gemaakt om ons voort te planten!
Ja en ondertussen allemaal te weinig kinderen krijgen he,.. Schande. Al dat zaad dat verloren gaat...quote:Op zondag 15 januari 2012 20:51 schreef Breach het volgende:
Waarom praat iedereen hier over masturberenWij zijn gemaakt om ons voort te planten!
Verscheidene mensen hebben mij meerdere malen gesmeekt om dat niet te doen, vandaar.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:51 schreef Breach het volgende:
Omdat ik alleen mijn rechterhand kan scoren, dat snap je toch wel he.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:51 schreef Breach het volgende:
Dat is royaler dan ik in tijden gehad hebquote:Op zondag 15 januari 2012 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, duurt niet lang. Ik verwachtte erger. Moet het pompje alleen vasthouden, de luchtpomp doet de rest.
[..]
Lief, maar het lukt allemaal behoorlijk. Alleen is het ietsje kleiner dan verwacht. 140 breed. Wordt gezellig, hihi.
Je linkerhand heeft je ook afgewezenquote:Op zondag 15 januari 2012 20:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat ik alleen mijn rechterhand kan scoren, dat snap je toch wel he.
Je woont in Amsterdam. Daar kun je AL-TIJD scoren.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat ik alleen mijn rechterhand kan scoren, dat snap je toch wel he.
Wordt voor mij wel even wennen, maar alles komt goed.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:52 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat is royaler dan ik in tijden gehad heb
Ik ben best lief als ik slaap hoor. Snurk niet enzo, en volgens mij lig ik best stil ook.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wordt voor mij wel even wennen, maar alles komt goed.
Nu nog even wat beddengoed opsnorren.
Oh vast wel, maar er zijn andere dingen.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:54 schreef Breach het volgende:
[..]
Je woont in Amsterdam. Daar kun je AL-TIJD scoren.
Zoals?quote:Op zondag 15 januari 2012 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh vast wel, maar er zijn andere dingen.
Wat dan?quote:Op zondag 15 januari 2012 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh vast wel, maar er zijn andere dingen.
pas maar op straks is iemand je voorquote:Op zondag 15 januari 2012 20:59 schreef twi het volgende:
[..]
En ik maar proberen om het niet zo opvallend te laten zien...
Same herequote:Op zondag 15 januari 2012 20:59 schreef heloef het volgende:
Dat ik niemand probeer te hosselen omdat ik te laf ben, dat is reeds bekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |