Ik rel en bitch liever.quote:
Een grote orgie op het geslachtsveldquote:
Nee.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een grote orgie op het geslachtsveld
Waarom niet?quote:
Volgens mij is dat de beste vorm.quote:
Omdat seks met meer dan 1 persoon niks is. Al spreek ik niet uit ervaring. Maar mijn aandacht op 1 persoon richten is meer dan prima.quote:
Goed puntquote:Op zondag 15 januari 2012 19:50 schreef Breach het volgende:
[..]
Omdat seks met meer dan 1 persoon niks is. Al spreek ik niet uit ervaring. Maar mijn aandacht op 1 persoon richten is meer dan prima.
Begin maar eens met één dame, held.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alsof je in een orgy je niet kan richten op 1 chick
Ik moest lachenquote:Op zondag 15 januari 2012 19:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Begin maar eens met één dame, held.
Ik zeg toch 1 chickquote:Op zondag 15 januari 2012 19:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
He? Je moet ze wel echt haten voor de haatseks.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:54 schreef Sinosappel het volgende:
Ik weet het goed gemaakt: Haatseks met degene waar je van houdt
Noobquote:Op zondag 15 januari 2012 19:55 schreef heloef het volgende:
[..]
He? Je moet ze wel echt haten voor de haatseks.
Tsss, dat jij dat kan betekent niet dat iedereen dat kan.quote:
Ik ga diegene met alle liefde hatenquote:Op zondag 15 januari 2012 19:54 schreef Sinosappel het volgende:
Ik weet het goed gemaakt: Haatseks met degene waar je van houdt
Badum tssquote:Op zondag 15 januari 2012 19:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haterquote:
Tschuss!quote:
Nee joh, maagden steunen elkaar met brolove.quote:
Ik steun jullie ook hoorquote:Op zondag 15 januari 2012 20:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh, maagden steunen elkaar met brolove.
Gaan we doen!quote:Op zondag 15 januari 2012 20:06 schreef heloef het volgende:
Ik vind dat we de 28ste een bordspel moeten spelen.
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zondag 15 januari 2012 20:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat de neuk is tinychat? Is dat zoals Tinypic? Kan je je chat uploaden?
Dat is waar we met elkaar cammen en op elkaar fappen.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat de neuk is tinychat? Is dat zoals Tinypic? Kan je je chat uploaden?
quote:Op zondag 15 januari 2012 20:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat is waar we met elkaar cammen en op elkaar fappen.
Je moest eens weten.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat is waar we met elkaar cammen en op elkaar fappen.
Alleen degenen met de cam uit. En Drommel.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nojoke. Naja dat fappen doet niet iedereen, oke.
Jou natuurlijk.quote:
Op wie sop jij?quote:
* SiIk reserveert plekje.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi lieverds. Ik heb een 2 persoons luchtbed voor de 28ste. Niet degene die ik wilde, maar is toch beter dan niks. Eens zien of hij het doet.
Met wie ga je die delen?quote:Op zondag 15 januari 2012 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi lieverds. Ik heb een 2 persoons luchtbed voor de 28ste. Niet degene die ik wilde, maar is toch beter dan niks. Eens zien of hij het doet.
Wees gerust dat fappen op mensen van FOK! was eenmalig.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Eng omdat het waar zou kunnen zijn
quote:Op zondag 15 januari 2012 20:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met wie ga je die delen?
Ik heb ook een 2pers, die zijn chill.
quote:
En op Gerrie?quote:Op zondag 15 januari 2012 20:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Wees gerust dat fappen op mensen van FOK! was eenmalig.
Wat is er met MLIG?quote:
Met Silk natuurlijk. Kijk maar:quote:Op zondag 15 januari 2012 20:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met wie ga je die delen?
Ik heb ook een 2pers, die zijn chill.
quote:
Supergrappig was dat.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kreeg een DM van hem, daar moest ik om lachen.
quote:Op zondag 15 januari 2012 20:28 schreef SiIk het volgende:
Murdera, weet je al of je naar de meet komt, of ga ik je echt nooit ontmoeten na de verspilde kans van vanmiddag?
Ik kreeg net een sms van hem. Aardig en meelevend van hem.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kreeg een DM van hem, daar moest ik om lachen.
Omg, op wie?!quote:Op zondag 15 januari 2012 20:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Wees gerust dat fappen op mensen van FOK! was eenmalig.
Dat nooit.quote:
Buiten dit topic, lang verhaal, wil er niet meer aan denken.quote:
Vertel!!quote:Op zondag 15 januari 2012 20:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Buiten dit topic, lang verhaal, wil er niet meer aan denken.
Ik wil het weten.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Buiten dit topic, lang verhaal, wil er niet meer aan denken.
Loka werkt vrijdag en zaterdag, dus lijkt me niet.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:32 schreef Bartholomeus het volgende:
Loka heeft weer heel 't weekend op Newb gelegen?
Tot later danquote:Op zondag 15 januari 2012 20:31 schreef Lokasenna het volgende:
Hai, ik heb op het station zure snoepjes gekocht.
De trein hiernaast rijdt zo weg dus dit is tevens mijn laatste post waarschijnlijk
Ik geloof je nietquote:
Ik ben vanmiddag gewoon in de trein gestapt die ik niet moest hebben omdat ie wifi hadquote:Op zondag 15 januari 2012 20:31 schreef Lokasenna het volgende:
Hai, ik heb op het station zure snoepjes gekocht.
De trein hiernaast rijdt zo weg dus dit is tevens mijn laatste post waarschijnlijk
Dat overleefd Newb nooit haha een heel weekendquote:Op zondag 15 januari 2012 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil het weten.
[..]
Loka werkt vrijdag en zaterdag, dus lijkt me niet.
Ik kan gewoon niet op haar fappen, ze is te mooi, ja het klinkt vreemd i know.quote:
Dan heeft hij alleen nog een bloedend stompje. Arme newb.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat overleefd Newb nooit haha een heel weekend
Condoleance's aan de Newb's kapotte leuter.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat overleefd Newb nooit haha een heel weekend
Ze wil vast wel jouw lul als vervangingquote:Op zondag 15 januari 2012 20:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Condoleance's aan de Newb's kapotte leuter.
The fuck man.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze wil vast wel jouw lul als vervanging
And once you've gone black..quote:Op zondag 15 januari 2012 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor zwarte vrouwen?quote:
Hoe je er ook op komt.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik gun jou dat gewoonquote:
Misschien ooit, ver ver ver in de toekomst.quote:
Nee dan ga je blanke vrouwen meer appreciëren.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor zwarte vrouwen?
Once you go purple you never go back!quote:
Zeg dan nog een keer want ik heb het gemist.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:33 schreef heloef het volgende:
Wie het was heb ik allang gezegd hier trouwens en waarom ook.
Ik vond een keer wel genoeg, zeker nu je die spytool hebt.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zeg dan nog een keer want ik heb het gemist.
Ik help wel de 28ste.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wut, de pomp bij het luchtbed past niet goed er op. Dan moet ik dus de hele tijd dat ding vasthouden. Balen.
Oke jammer.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond een keer wel genoeg, zeker nu je die spytool hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |