Jou natuurlijk.quote:
Op wie sop jij?quote:
* SiIk reserveert plekje.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi lieverds. Ik heb een 2 persoons luchtbed voor de 28ste. Niet degene die ik wilde, maar is toch beter dan niks. Eens zien of hij het doet.
Met wie ga je die delen?quote:Op zondag 15 januari 2012 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi lieverds. Ik heb een 2 persoons luchtbed voor de 28ste. Niet degene die ik wilde, maar is toch beter dan niks. Eens zien of hij het doet.
Wees gerust dat fappen op mensen van FOK! was eenmalig.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Eng omdat het waar zou kunnen zijn
quote:Op zondag 15 januari 2012 20:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met wie ga je die delen?
Ik heb ook een 2pers, die zijn chill.
quote:
En op Gerrie?quote:Op zondag 15 januari 2012 20:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Wees gerust dat fappen op mensen van FOK! was eenmalig.
Wat is er met MLIG?quote:
Met Silk natuurlijk. Kijk maar:quote:Op zondag 15 januari 2012 20:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met wie ga je die delen?
Ik heb ook een 2pers, die zijn chill.
quote:
Supergrappig was dat.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kreeg een DM van hem, daar moest ik om lachen.
quote:Op zondag 15 januari 2012 20:28 schreef SiIk het volgende:
Murdera, weet je al of je naar de meet komt, of ga ik je echt nooit ontmoeten na de verspilde kans van vanmiddag?
Ik kreeg net een sms van hem. Aardig en meelevend van hem.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kreeg een DM van hem, daar moest ik om lachen.
Omg, op wie?!quote:Op zondag 15 januari 2012 20:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Wees gerust dat fappen op mensen van FOK! was eenmalig.
Dat nooit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |