Buiten dit topic, lang verhaal, wil er niet meer aan denken.quote:
Vertel!!quote:Op zondag 15 januari 2012 20:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Buiten dit topic, lang verhaal, wil er niet meer aan denken.
Ik wil het weten.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Buiten dit topic, lang verhaal, wil er niet meer aan denken.
Loka werkt vrijdag en zaterdag, dus lijkt me niet.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:32 schreef Bartholomeus het volgende:
Loka heeft weer heel 't weekend op Newb gelegen?
Tot later danquote:Op zondag 15 januari 2012 20:31 schreef Lokasenna het volgende:
Hai, ik heb op het station zure snoepjes gekocht.
De trein hiernaast rijdt zo weg dus dit is tevens mijn laatste post waarschijnlijk
Ik geloof je nietquote:
Ik ben vanmiddag gewoon in de trein gestapt die ik niet moest hebben omdat ie wifi hadquote:Op zondag 15 januari 2012 20:31 schreef Lokasenna het volgende:
Hai, ik heb op het station zure snoepjes gekocht.
De trein hiernaast rijdt zo weg dus dit is tevens mijn laatste post waarschijnlijk
Dat overleefd Newb nooit haha een heel weekendquote:Op zondag 15 januari 2012 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil het weten.
[..]
Loka werkt vrijdag en zaterdag, dus lijkt me niet.
Ik kan gewoon niet op haar fappen, ze is te mooi, ja het klinkt vreemd i know.quote:
Dan heeft hij alleen nog een bloedend stompje. Arme newb.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat overleefd Newb nooit haha een heel weekend
Condoleance's aan de Newb's kapotte leuter.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat overleefd Newb nooit haha een heel weekend
Ze wil vast wel jouw lul als vervangingquote:Op zondag 15 januari 2012 20:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Condoleance's aan de Newb's kapotte leuter.
The fuck man.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze wil vast wel jouw lul als vervanging
And once you've gone black..quote:Op zondag 15 januari 2012 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor zwarte vrouwen?quote:
Hoe je er ook op komt.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik gun jou dat gewoonquote:
Misschien ooit, ver ver ver in de toekomst.quote:
Nee dan ga je blanke vrouwen meer appreciėren.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor zwarte vrouwen?
Once you go purple you never go back!quote:
Zeg dan nog een keer want ik heb het gemist.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:33 schreef heloef het volgende:
Wie het was heb ik allang gezegd hier trouwens en waarom ook.
Ik vond een keer wel genoeg, zeker nu je die spytool hebt.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zeg dan nog een keer want ik heb het gemist.
Ik help wel de 28ste.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wut, de pomp bij het luchtbed past niet goed er op. Dan moet ik dus de hele tijd dat ding vasthouden. Balen.
Oke jammer.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond een keer wel genoeg, zeker nu je die spytool hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |