Ze is trouwens weer op de markt he?quote:Op zondag 15 januari 2012 20:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond een keer wel genoeg, zeker nu je die spytool hebt.
Maar zo lang duurt dat toch niet? Ligt het aan de pomp of het bed? Anders hebben andere wel een pomp denk ik. Volgens mij moet de mijne gewoon even in een stopcontact, not sure.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wut, de pomp bij het luchtbed past niet goed er op. Dan moet ik dus de hele tijd dat ding vasthouden. Balen.
Vertel jij dan!quote:Op zondag 15 januari 2012 20:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ze is trouwens weer op de markt he?
Wat wil je hier mee impliceren in hemelsnaam.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Rip, je maagdelijkheid.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat wil je hier mee impliceren in hemelsnaam.
Goed punt. Heloefquote:Op zondag 15 januari 2012 20:46 schreef Breach het volgende:
Waarom vertel je op een forum dat je je jezelf op een foto van iemand óp dat forum hebt afgetrokken
Ik dacht dat dit over daten ging
Breach, ik heb me op je avatar afgetrokken. Ik vond dat je het moest weten.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:46 schreef Breach het volgende:
Waarom vertel je op een forum dat je je jezelf op een foto van iemand óp dat forum hebt afgetrokken
What happened?quote:Op zondag 15 januari 2012 20:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik wacht nog liever op de dag dat jij me eindelijk moet.quote:
Snap ik. Amsterdamquote:Op zondag 15 januari 2012 20:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Breach, ik heb me op je avatar afgetrokken. Ik vond dat je het moest weten.
quote:Op zondag 15 januari 2012 20:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Geen idee, misschien was hij niet zo blij met de foto's?
Ik heb me niet op haar foto afgetrokken.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:46 schreef Breach het volgende:
Daar wacht je toch niet echt op he?quote:Op zondag 15 januari 2012 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wacht nog liever op de dag dat jij me eindelijk moet.
Ik kwam klaar op deze postquote:Op zondag 15 januari 2012 20:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Breach, ik heb me op je avatar afgetrokken. Ik vond dat je het moest weten.
Ohquote:Op zondag 15 januari 2012 20:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dan ga je blanke vrouwen meer appreciëren.
Mijn stad.quote:
Nee, duurt niet lang. Ik verwachtte erger. Moet het pompje alleen vasthouden, de luchtpomp doet de rest.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar zo lang duurt dat toch niet? Ligt het aan de pomp of het bed? Anders hebben andere wel een pomp denk ik. Volgens mij moet de mijne gewoon even in een stopcontact, not sure.
Lief, maar het lukt allemaal behoorlijk. Alleen is het ietsje kleiner dan verwacht. 140 breed. Wordt gezellig, hihi.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |