Zekerquote:Op zondag 15 januari 2012 21:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Niks, normaal zoenen is niet zo bijzonder, wel lekker dat wel.
quote:
Haiquote:
Hoiquote:
Slap ouwehoeren met de kapster waardoor ze een half uur nodig had om van mijn postzegel weer iets toonbaars te maken telt niet mee zeker?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:35 schreef Heathcliff80 het volgende:
Hebben jullie nog een hosselpoging ondernomen en/of iemand versierd?
Hangt er vanaf, als je het deed om haar te versieren, telt het wel degelijk mee.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Slap ouwehoeren met de kapster waardoor ze een half uur nodig had om van mijn postzegel weer iets toonbaars te maken telt niet mee zeker?
Nee joh, gekkerd daar doen we toch niet aan!quote:Op zondag 15 januari 2012 21:35 schreef Heathcliff80 het volgende:
Het blijft bij zolderkamertheorie?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh, gekkerd daar doen we toch niet aan!
Neequote:Op zondag 15 januari 2012 21:35 schreef Heathcliff80 het volgende:
Wel een poging ondernomen?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:38 schreef Faxie het volgende:
Nee helemaal niets versierd. What else is new....
Daarop kan ik ontkennend noch bevestigend antwoordenquote:Op zondag 15 januari 2012 21:37 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, als je het deed om haar te versieren, telt het wel degelijk mee.
Wat gebeurde er, maat?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Neefaalactie vrijdag aan de bar staan en een kans laten liggen om te flirten
Niets dat was nu juist het probleem. Ik stond aan de bar om een biertje te bestellen en er stond iemand naast mij een vrouw. En die zei iets tegen mij maar ik zei niets terugquote:
Is het voor jou niet bizar lastig om uit te vissen of een vrouw nu gewoon vriendinnen met je wil zijn zoals vrouwen dat onderling doen, of meerquote:Op zondag 15 januari 2012 21:41 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ik zat laatst in de bus en toen ik uitstapte bliepte mijn ov-chipkaart niet. Toen deed het meisje achter me haar kaart ervoor en die bliepte wel. Toen deed ik de mijne weer en toen bliepte ie wel. We stapten beiden uit. Zij liep achter me. Ik keek achterom, glimlachte en zei: 'Nu lukte het wel.'
Toen lachte ze heel lief terug. Ik denk op een flirt-manier, maar weet het niet 100% zeker.
Vertel.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een poging ondernomen, en gefaald.
Helemaal niets? Waarom niet? Was het moment te snel voorbij?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niets dat was nu juist het probleem. Ik stond aan de bar om een biertje te bestellen en er stond iemand naast mij een vrouw. En die zei iets tegen mij maar ik zei niets terug
Tell us more.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een poging ondernomen, en gefaald.
Pff je moet op zo'n moment de ballen hebben om iets te zeggen. Ik denk het wel dat het flirten was. Maar als je er niet op in gaat weet je het nooitquote:Op zondag 15 januari 2012 21:41 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ik zat laatst in de bus en toen ik uitstapte bliepte mijn ov-chipkaart niet. Toen deed het meisje achter me haar kaart ervoor en die bliepte wel. Toen deed ik de mijne weer en toen bliepte ie wel. We stapten beiden uit. Zij liep achter me. Ik keek achterom, glimlachte en zei: 'Nu lukte het wel.'
Toen lachte ze heel lief terug. Ik denk op een flirt-manier, maar weet het niet 100% zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |