Dat is wel een goede tip ja.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:53 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon heel lastig in te schatten. Soms helpt het wel om, als je haar beter kent, te vergelijken hoe ze tegen anderen doet. Als ze bv tegen iedereen 'lieverd' zegt, dan betekent het weinig als ze dat ook tegen jou zegt, maar als ze het alleen tegen jou zegt is het mogelijk flirten.
Komt eraan verwacht er niet te veel vanquote:
Het is ook een kwestie van zelfvertrouwen.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:49 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat meisje in de bus lachte echt op een andere manier naar me dan de glimlachen die ik krijg van zomaar random vrouwen, dat weet ik wel, maar verder is zo'n moment zo vlug voorbij dat ik weinig meer kon zeggen dan 'nu lukte het wel'.
Ik ben al blij dat ik iets zei, want zoals jij dat had, dat niks terug zeggen, heb ik ook weleens.
Nee durfde ik nietquote:Op zondag 15 januari 2012 21:50 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Echt kut ja, kon je niet alsnog naar haar toe lopen?
En vrouwen onderling zijn helemaal kusjekroel, ik voel je pijn zusterquote:Op zondag 15 januari 2012 21:53 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon heel lastig in te schatten. Soms helpt het wel om, als je haar beter kent, te vergelijken hoe ze tegen anderen doet. Als ze bv tegen iedereen 'lieverd' zegt, dan betekent het weinig als ze dat ook tegen jou zegt, maar als ze het alleen tegen jou zegt is het mogelijk flirten.
Precies.quote:
Zesjesmentaliteitquote:
Kan momenteel een 3,3 voor scheikunde en een 3,9 voor natuurkunde halen om te slagenquote:
Ja precies, bro. Maar niet alle vrouwen, dus je weet gewoon nooit. Vrouwen doen zoveel en zoveel niet, het is als man denk ik al niet in te schatten of je een kans maakt, maar om als vrouw in te schatten of je een kans bij een andere vrouw maakt is bijna onmogelijk.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En vrouwen onderling zijn helemaal kusjekroel, ik voel je pijn zuster
Ik ga ook niet zoveel met vrouwen dat zal het ook wel veroorzaakt hebben.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En vrouwen onderling zijn helemaal kusjekroel, ik voel je pijn zuster
That's how i survive school.quote:
Omdat meer doen toch niet wordt beloond in dit landquote:
Weet je, bro. Zelfs als het hele heelal goed lijkt te staan en het echt kat in 't bakkie lijkt, dan nog kan blijken dat een vrouw iets heeeeel anders bedoelt met haar gedrag. Er is echt geen pijl op te trekken. Je moet het gewoon niet willen begrijpen.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga ook niet zoveel met vrouwen dat zal het ook wel veroorzaakt hebben.
Ze deed aardig tegen me, ze moest om me lachen, spendeerde graag tijd me.
In mijn hoofd ging het van "JA DIT KLOPT TOCH, ZE VIND MET LEUK JA TOCH? TOCH?"
School is één ding. Toekomstige sollicitatiegesprekken een ander. Gewoon even een tipje van zo'n lul de behanger aan de ándere kant van de tafelquote:
En dat van een vrouwquote:Op zondag 15 januari 2012 22:00 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Weet je, bro. Zelfs als het hele heelal goed lijkt te staan en het echt kat in 't bakkie lijkt, dan nog kan blijken dat een vrouw iets heeeeel anders bedoelt met haar gedrag. Er is echt geen pijl op te trekken. Je moet het gewoon niet willen begrijpen.
Ze is biseksueel.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:01 schreef Faxie het volgende:
Heat is toch een man? ....
Nouja weet dat het niet in het profiel staat.... maar zo kwamen de berichten wel over...
Ja en een vrouw.quote:
Alle vrouwen zijn toch van natura BIquote:
Ehm, moet ik dat als een compliment opvatten?quote:Op zondag 15 januari 2012 22:01 schreef Faxie het volgende:
Heat is toch een man? ....
Nouja weet dat het niet in het profiel staat.... maar zo kwamen de berichten wel over...
Pics or it did not happenquote:Op zondag 15 januari 2012 22:04 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ehm, moet ik dat als een compliment opvatten?
Ik ben echt vrouw.
Met school bedoe ik rekenen, natuurkunde dat overleef ik met 6jes.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:00 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
School is één ding. Toekomstige sollicitatiegesprekken een ander. Gewoon even een tipje van zo'n lul de behanger aan de ándere kant van de tafel
Blegh, vrouwen.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:00 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Weet je, bro. Zelfs als het hele heelal goed lijkt te staan en het echt kat in 't bakkie lijkt, dan nog kan blijken dat een vrouw iets heeeeel anders bedoelt met haar gedrag. Er is echt geen pijl op te trekken. Je moet het gewoon niet willen begrijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |