Ik durfde nietquote:Op zondag 15 januari 2012 21:43 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Helemaal niets? Waarom niet? Was het moment te snel voorbij?
Vervelend he zo'n lange afstandsrelatie.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:44 schreef Lokasenna het volgende:
Hai schatjes
Nog anderhalf uur en ik ben weer thuis
Jongen, is hier toen uitgebreid besproken. Ga hier nu geen namen meer noemen.quote:
Wat vond je van mijn verslagje?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:44 schreef Lokasenna het volgende:
Hai schatjes
Nog anderhalf uur en ik ben weer thuis
Yep, dat is echt enorm lastig. Zeker als het in van die snelle momenten zijn zoals op het busstation. Ik kan dan echt niet meer doen dan een beetje wederzijds glimlachen en zo'n oneliner eruit gooien, maar er is gewoon totaal geen reden om als vrouw op zo'n moment met een andere vrouw te gaan praten. Ik weet ook nooit waarom een vrouw teruglacht.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:42 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Is het voor jou niet bizar lastig om uit te vissen of een vrouw nu gewoon vriendinnen met je wil zijn zoals vrouwen dat onderling doen, of meer
Ik had meer reistijd dan dat ik ook echt in Brabant wasquote:Op zondag 15 januari 2012 21:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Vervelend he zo'n lange afstandsrelatie.
Omdraaien, teruglopen en je excuseren. Je was volkomen in gedachten en deed het niet bewust. Als ze geïnteresseerd is vraagt ze: oh waar dacht je aan dan? (en dan moet je dus wel ook een antwoord hebbenquote:Op zondag 15 januari 2012 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik durfde nietik liep weg en dacht echt kut ......... ik had wat moeten zeggen
quote:Op zondag 15 januari 2012 21:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Omdraaien, teruglopen en je excuseren. Je was volkomen in gedachten en deed het niet bewust. Als ze geïnteresseerd is vraagt ze: oh waar dacht je aan dan? (en dan moet je dus wel ook een antwoord hebben) En als ze niet geïnteresseerd is zegt ze: no biggy, veel plezier verder
Thanksquote:Op zondag 15 januari 2012 21:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Leuk!
Ik zal nog wel laten weten of ik nog ga de 9e in Zwolle
In een PMquote:
Dat meisje in de bus lachte echt op een andere manier naar me dan de glimlachen die ik krijg van zomaar random vrouwen, dat weet ik wel, maar verder is zo'n moment zo vlug voorbij dat ik weinig meer kon zeggen dan 'nu lukte het wel'.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pff je moet op zo'n moment de ballen hebben om iets te zeggen. Ik denk het wel dat het flirten was. Maar als je er niet op in gaat weet je het nooit
Echt kut ja, kon je niet alsnog naar haar toe lopen?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik durfde nietik liep weg en dacht echt kut ......... ik had wat moeten zeggen
Ik faal er in ieder geval hard in.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:42 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Is het voor jou niet bizar lastig om uit te vissen of een vrouw nu gewoon vriendinnen met je wil zijn zoals vrouwen dat onderling doen, of meer
> Goh schat hoe was het, nog wat leuks gedaan?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had meer reistijd dan dat ik ook echt in Brabant was
Kutouders die zeiken dat ik dezelfde avond nog thuis moet zijn
Vraag me af waarom ik nog steeds naar ze luister.
wat gebeurde?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik faal er in ieder geval hard in.
Ik maar denken dat ze me leuk vond, heb er nog nooit zo enorm naast gezeten.
Peanut.quote:
Net voldoende is goed tochquote:Op zondag 15 januari 2012 21:52 schreef SiIk het volgende:
9,1 voor scheikunde PO, nu sta ik weer een 5,7
Dat is ook gewoon heel lastig in te schatten. Soms helpt het wel om, als je haar beter kent, te vergelijken hoe ze tegen anderen doet. Als ze bv tegen iedereen 'lieverd' zegt, dan betekent het weinig als ze dat ook tegen jou zegt, maar als ze het alleen tegen jou zegt is het mogelijk flirten.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik faal er in ieder geval hard in.
Ik maar denken dat ze me leuk vond, heb er nog nooit zo enorm naast gezeten.
Wat een cijfers.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:52 schreef SiIk het volgende:
9,1 voor scheikunde PO, nu sta ik weer een 5,7
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |