Gut gut laat het toch lekker gaanquote:Op maandag 16 januari 2012 16:11 schreef arachide. het volgende:
Op die andere ex ben ik na wat er vannacht is gebeurt, nog steeds boos. Waar haalt hij het lef vandaan.
gewoon laten gaanquote:Op maandag 16 januari 2012 16:11 schreef arachide. het volgende:
Op die andere ex ben ik na wat er vannacht is gebeurt, nog steeds boos. Waar haalt hij het lef vandaan.
Jaja. Ze heeft me sinds het uit is een paar keer gebeld, kerstkaart gestuurd, 2 mailtjes en een verjaardagskaart. Vreemd, het is net alsof ze om me geeft.quote:
Geef me een paar weken.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:16 schreef SiIk het volgende:
Al een paar maanden niets van m'n ex gehoord
Del en block afzender.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
En een mail van mijn ex. Wat een feest.
Hoelang is het al over?quote:Op maandag 16 januari 2012 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaja. Ze heeft me sinds het uit is een paar keer gebeld, kerstkaart gestuurd, 2 mailtjes en een verjaardagskaart. Vreemd, het is net alsof ze om me geeft.
En dan?quote:
Ach, ze doet maar. Ik stoor me er niet aan.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Del en block afzender.
Op-ge-lost
Snap niet dat mensen er zo een drama van maken.
Ik heb nooit gezeiket me exen. Ik leef namelijk gewoon door ipv stilquote:
Dan heb ik je de mijne gemaakt, dan duurt het een week, dan zie je hoe onuitstaanbaar ik ben, dan ben ik je ex, en dan kan ik je lastig vallen.quote:
Succes.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan heb ik je de mijne gemaakt, dan duurt het een week, dan zie je hoe onuitstaanbaar ik ben, dan ben ik je ex, en dan kan ik je lastig vallen.
Gezamelijke rekening? Hoe lang had je een relatie dan?quote:Op maandag 16 januari 2012 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ze doet maar. Ik stoor me er niet aan.
Dit was ook een reminder dat ik onze gezamelijke rekening niet had afgesloten. Ze kan dus nog zien hoeveel geld er opstaat enzulks. /care
Van de week maar even langs de bank dan.
Als je hulp nodig hebt met het uitgeven hoor ik het welquote:Op maandag 16 januari 2012 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar ik zie dat er nog ruim 1000 euro staat op de gezamelijke rekening. Dat betekent shoppen!
Goedemiddag, hoe ging school l3east?quote:Op maandag 16 januari 2012 16:17 schreef l3east het volgende:
En een dagje school overleefdgoedemiddag
Ik dacht dat sommige vrouwen hier aandachtsgeil waren.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:21 schreef l3east het volgende:
[..]
Goedemiddag, hoe ging school l3east?
Niet slecht, bedankt l3eastquote:Op maandag 16 januari 2012 16:21 schreef l3east het volgende:
[..]
Goedemiddag, hoe ging school l3east?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |