Naar het schijnt ja.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:36 schreef SiIk het volgende:
Is vandaag nou de ergste maandag van het jaar?
Oh, voel me niet kutter dan anders.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Blue_Monday_(dag)
Gelukkig blijft mijn normale winterdipje deze hele winter al achterwegequote:
nee maar zit net pas op fok.quote:
Ik zie het ja, klinkt prima.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:43 schreef arachide. het volgende:
Silk, over de meet. Half 9/9 op utrecht cs
Je zwelling?quote:Op maandag 16 januari 2012 13:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen, mijn zwelling is bijna voorbij.
[ afbeelding ]
ik ben nog steeds aan het uitbrakken van zaterdagavondquote:Op maandag 16 januari 2012 14:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Niemand wil praten op deze deprimerende dag, dan ga ik ook maar weer de stad in
Agossiequote:Op maandag 16 januari 2012 14:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zwaaide met een papier langs mijn gezicht. Niets boeiends ofzo. Maar pijnlijk is het wel
Early in the morning, rising to the street, light me up that cigarette and i strap shoes on my feet...quote:Op maandag 16 januari 2012 14:56 schreef Murdera het volgende:
Well, life is (too short), so love the one you got
'Cause you might get runover or you might get shot
Never start no static I just get it off my chest
Never had to battle with no bulletproof vest
Take a small example, take a tip from me
Take all of your money, give it all to charity
Love is what I got
It's within my reach
Dat is niet falen, dat klinkt als een enorm toffe avond.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben nog steeds aan het uitbrakken van zaterdagavond
Myr ik heb gefaald..... ik heb bier opEn ik ben echt super aangeschoten geweest, het was zo erg dat we de nachtbus niet konden vinden
En ik was dus pas om 7 uur thuis
quote:Op maandag 16 januari 2012 14:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Early in the morning, rising to the street, light me up that cigarette and i strap shoes on my feet...
ja maar ik had een maand alcoholverbodquote:Op maandag 16 januari 2012 14:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is niet falen, dat klinkt als een enorm toffe avond.
Mensen die niet vanaf woensdag t/m zondag uit zijn geweest met uitzondering van zaterdagquote:Op maandag 16 januari 2012 14:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben nog steeds aan het uitbrakken van zaterdagavond
Myr ik heb gefaald..... ik heb bier opEn ik ben echt super aangeschoten geweest, het was zo erg dat we de nachtbus niet konden vinden
En ik was dus pas om 7 uur thuis
Hahahahahaquote:Op maandag 16 januari 2012 15:00 schreef Myraela het volgende:
Falen is als je een kaassoufle laat aanbranden tot het hele huis blauw staat.
Ik ben niet meer zo'n jonge god als jou hequote:Op maandag 16 januari 2012 15:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mensen die niet vanaf woensdag t/m zondag uit zijn geweest met uitzondering van zaterdag
van mezelfquote:Op maandag 16 januari 2012 15:03 schreef Faxie het volgende:
Alcoholverbod? Hoe kom je daar nou weer aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |