Tja ik kan dat ook pas sinds een paar dagen maar het is idd erg fijn... dus er is hoop voor je!quote:Op zondag 19 februari 2012 23:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat wil ik al jaren, maar ik weet nog steeds niet echt hoeIk ben zo jaloers op mensen die schijt aan alles hebben, dat moet zo lekker zijn
noooit maar je moet daar ook niet op wachten geloof me! gewoon blijven proberenquote:
Verwachten ja, maar eerlijk gezegd 21 is nog heel jong, het zou me niet verbazen als ik op mijn 21ste nog geen steek verder was gekomen. En verwachten is heel wat anders dan eisen he.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet niet. Veel leeftijdsgenoten zijn al bezig met samenwonen enzoIk wil en kan niet mijn hele leventje alleen blijven
Daarnaast voelt het alsof meisjes verwachten dat je op deze leeftijd snapt hoe zulke dingen werken enzo
Ik snap je helemaal in deze.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet niet. Veel leeftijdsgenoten zijn al bezig met samenwonen enzoIk wil en kan niet mijn hele leventje alleen blijven
Daarnaast voelt het alsof meisjes verwachten dat je op deze leeftijd snapt hoe zulke dingen werken enzo
Ja veel en? Zijn ze allemaal bezet? Wonen ze allemaal samen? NEE!quote:
Thanks, ik hoop dat het voor mij ooit komtquote:Op zondag 19 februari 2012 23:57 schreef Lot88 het volgende:
noooit maar je moet daar ook niet op wachten geloof me! gewoon blijven proberen
Daar leer je vanzelf mee omgaan. Mijn vrienden hebben ook altijd relaties en kinderen of zijn getrouwd. Het is pijnlijk maar uiteindelijk leer je ermee leven... vooral ook als je antidepressiva slikt... ik kan het je van harte aanbevelen als het allemaal erg zwaar begint te worden. Toen ik 21 was , was ik net als jij. Geen enkele meid die interesse toonde, zeker niet ingebeeld. Gewoon een pauper uiterlijk van jewelste.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee ga die jongen anders medicijnen aanpraten, lekker makkelijk.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:02 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Daar leer je vanzelf mee omgaan. Mijn vrienden hebben ook altijd relaties en kinderen of zijn getrouwd. Het is pijnlijk maar uiteindelijk leer je ermee leven... vooral ook als je antidepressiva slikt... ik kan het je van harte aanbevelen als het allemaal erg zwaar begint te worden. Toen ik 21 was , was ik net als jij. Geen enkele meid die interesse toonde, zeker niet ingebeeld. Gewoon een pauper uiterlijk van jewelste.
Over 5 jaar is Benzin zo:quote:Op maandag 20 februari 2012 00:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ga die jongen anders medicijnen aanpraten, lekker makkelijk.
Denk ook niet dat dat de oplossing is.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ga die jongen anders medicijnen aanpraten, lekker makkelijk.
Tenzij hij werkt aan zijn problemen, dan zijn die pillen niet nodig.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:05 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Over 5 jaar is Benzin zo:
26jaar,nooit verkering gehad of contact met een vrouw.
Al heeft hij het zelfs op dit moment nog beter deed dan ik toen ik 21 was.
Zonder medicatie kan het dan wel eens fout aflopen kan ik je vertellen uit ervaring.
je moet je niet blind staren op een relatiequote:Op maandag 20 februari 2012 00:01 schreef benzin het volgende:
[..]
Thanks, ik hoop dat het voor mij ooit komtMaar ik hoop wel dat het snel is, heb echt veel behoefte aan een vriendinnetje
Dat probeerde ik ook altijd. IK ben altijd doorgegaan met mijn opleiding, rijbewijs, huis. Maar ik had simpelweg de looks gewoon niet biologisch gezien. Ik kon er vrij weinig aan doen en ik had ook nog eens een allesoverheersende oogziekte.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Tenzij hij werkt aan zijn problemen, dan zijn die pillen niet nodig.
yep check doe ik ook.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:06 schreef Lot88 het volgende:
[..]
je moet je niet blind staren op een relatiegewoon gaan leuk hebben en ''we zien wel'' instelling
Dat het bij jou zo ging betekent automatisch dat het bij hem ook zo gaat?quote:Op maandag 20 februari 2012 00:07 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat probeerde ik ook altijd. IK ben altijd doorgegaan met mijn opleiding, rijbewijs, huis. Maar ik had simpelweg de looks gewoon niet biologisch gezien. Ik kon er vrij weinig aan doen en ik had ook nog eens een allesoverheersende oogziekte.
Ik hoop die instelling aan te leren.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:06 schreef Lot88 het volgende:
[..]
je moet je niet blind staren op een relatiegewoon gaan leuk hebben en ''we zien wel'' instelling
Ik herken wel veel in zijn verhaal en hij zit gevoelig in elkaar... het gaat heel moeilijk worden voor hem als er niets veranderd.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat het bij jou zo ging betekent automatisch dat het bij hem ook zo gaat?
Ieder persoon en leven is anders.
sowieso is die instelling goed, gewoon fuck it all en gaan waar de boot strand.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:10 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik hoop die instelling aan te leren.
Ik wil echt heel graag gelukkiger en relaxter wordenDankjewel!
Antidepressiva werken alleen als je écht depressief bent.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:02 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Daar leer je vanzelf mee omgaan. Mijn vrienden hebben ook altijd relaties en kinderen of zijn getrouwd. Het is pijnlijk maar uiteindelijk leer je ermee leven... vooral ook als je antidepressiva slikt... ik kan het je van harte aanbevelen als het allemaal erg zwaar begint te worden. Toen ik 21 was , was ik net als jij. Geen enkele meid die interesse toonde, zeker niet ingebeeld. Gewoon een pauper uiterlijk van jewelste.
Ik ben nog even onzeker als vroeger maar nu maak ik kans bij dames... omdat ik er nu normaal uitzie.
En jij denkt dat ik niet depressief ben, maar aangeleerd hulpeloos?quote:Op maandag 20 februari 2012 00:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Antidepressiva werken alleen als je écht depressief bent.
Jij hebt jezelf heel lang dingen lopen aanpraten zoals dat je niet bruin kon worden, terwijl je nu weet dat het onzin is.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:07 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat probeerde ik ook altijd. IK ben altijd doorgegaan met mijn opleiding, rijbewijs, huis. Maar ik had simpelweg de looks gewoon niet biologisch gezien. Ik kon er vrij weinig aan doen en ik had ook nog eens een allesoverheersende oogziekte.
Die aangeleerde hulpeloosheid is misschien de oorzaak van je depressie.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:23 schreef benzin het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik niet depressief ben, maar aangeleerd hulpeloos?
check check en dubbel check.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:21 schreef MissionPhailed het volgende:
Beste manier om een vriend(in) te scoren is: opgeven ... ! Ga bezig met hobby's en andere zaken en paradoxaal genoeg stijgen de kansen dan op een vriend(in).
Ik heb het ook opgegeven, het gaat gewoon niet gebeuren, dat probeer ik mezelf een beetje voor te houden.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:21 schreef MissionPhailed het volgende:
Beste manier om een vriend(in) te scoren is: opgeven ... ! Ga bezig met hobby's en andere zaken en paradoxaal genoeg stijgen de kansen dan op een vriend(in).
Gelukkig ben jij nog een stuk jonger heloef.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het ook opgegeven, het gaat gewoon niet gebeuren, dat probeer ik mezelf een beetje voor te houden.
Daardoor kan ik me meer focussen op leuke dingen.
Komt in jouw geval op hetzelfde neer geloof ik.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:23 schreef benzin het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik niet depressief ben, maar aangeleerd hulpeloos?
Zoiets ja.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Die aangeleerde hulpeloosheid is misschien de oorzaak van je depressie.
quote:Volgens Seligman zou bij mensen aangeleerde hulpeloosheid het mechanisme kunnen zijn dat op den duur leidt tot mentale stoornissen en klinische depressie.
Ik ben er voorlopig wel klaar mee, alles proberen heeft alleen maar gezeik opgeleverd.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:28 schreef kree het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij nog een stuk jonger heloef.
Bleeegh kweet niet maar ik heb deze instelling altijd gehad van het komt wel.
En altijd sociaal bezig contact genoeg met meiden, maar zonder actie komt het dus blijkbaar niet.
Neem nou advies aan, probeer het op jou leeftijd en ga niet wachten want het komt niet vanzelf, tenzij je gewoon geluk hebt.
hmm bij mij is de behoefte aan een vriendinnetje hoger dan ooitquote:Op maandag 20 februari 2012 00:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben er voorlopig wel klaar mee, alles proberen heeft alleen maar gezeik opgeleverd.
Mijn drang naar een vriendinnetje is lager dan ooit, het is voorlopig wel goed zo. Er zijn belangrijkere dingen om mee bezig te zijn op dit moment.
Het is heerlijk om die drang niet te hebben, maar als er een leuk meisje voorbij komt probeer ik het gewoon opnieuw, daar niet van.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:34 schreef kree het volgende:
[..]
hmm bij mij is de behoefte aan een vriendinnetje hoger dan ooit
Maarja komt met de jaren denk
Heeft dat niet ook te maken met het feit dat je net een (bijna) vriendin hebt gehad?quote:Op maandag 20 februari 2012 00:34 schreef kree het volgende:
[..]
hmm bij mij is de behoefte aan een vriendinnetje hoger dan ooit
Maarja komt met de jaren denk
Zie foboquote:Op maandag 20 februari 2012 00:37 schreef Snowfish het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe de verschillende users eruit zien. Profielen a.u.b.?
Maar hebben de positieve tips in deze reeks niks opgeleverd voor jou?quote:Op maandag 20 februari 2012 00:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben er voorlopig wel klaar mee, alles proberen heeft alleen maar gezeik opgeleverd.
Mijn drang naar een vriendinnetje is lager dan ooit, het is voorlopig wel goed zo. Er zijn belangrijkere dingen om mee bezig te zijn op dit moment.
Ik verbrandde ook alleen maar altijd... het was erg lastig dat mensen zeiden op kantoor" verzorg je jezelf wel goed, je bent zo wit " ...mijn huidskleur werkte echt afschrikwekkend wegens zalfverwaarlozing, ik had de bouw en lichaam van een puber, mijn haar leek zo dood en futloos, mijn bek was zo scheef als de toren van pizza, mijn huid zag er echt zo ongezond uit, mijn kop was ingevallen, mijn ogen waren altijd bloeddoorlopen, had elke dag knallende koppijnen, bekeek mezelf zovaak in de spiegel en kreeg spontaan kotsneigingen. Ik dacht altijd dat er niks aan de te doen viel maar blijkbaar wel.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij hebt jezelf heel lang dingen lopen aanpraten zoals dat je niet bruin kon worden, terwijl je nu weet dat het onzin is.
Ja zeker, omdat ik het gewoon gezellig vond om met z'n tweeën te zijn in plaats van alleen.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heeft dat niet ook te maken met het feit dat je net een (bijna) vriendin hebt gehad?
Ik heb echt heel veel te danken aan deze reeks.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:37 schreef Snowfish het volgende:
[..]
Maar hebben de positieve tips in deze reeks niks opgeleverd voor jou?
Jij komt net uit een relatie, natuurlijk verlang je na een relatie nu.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:39 schreef kree het volgende:
[..]
Ja zeker, omdat ik het gewoon gezellig vond om met z'n tweeën te zijn in plaats van alleen.
Je weet ik ben 28 en heb nooit een vriendinnetje gehad.
Wel meiden gezien die ik leuk vond en contacten genoeg maar niks meer.
Het was gewoon echt super leuk voor beide trouwens.
En nu mis ik het eigenlijk nog meer als voordat ik die ervaring had.
Je uiterlijk was een afspiegeling van je innerlijk. Je verwaarloosde jezelf. Het is dus niet dat je lelijk was, maar ergens ben je dat gaan vinden en deed je er ook niets meer aan. Je vindt dus niet dat je zelfvertrouwen gegroeid is?quote:Op maandag 20 februari 2012 00:39 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik verbrandde ook alleen maar altijd... het was erg lastig dat mensen zeiden op kantoor" verzorg je jezelf wel goed, je bent zo wit " ...mijn huidskleur werkte echt afschrikwekkend wegens zalfverwaarlozing, ik had de bouw en lichaam van een puber, mijn haar leek zo dood en futloos, mijn bek was zo scheef als de toren van pizza, mijn huid zag er echt zo ongezond uit, mijn kop was ingevallen, mijn ogen waren altijd bloeddoorlopen, had elke dag knallende koppijnen, bekeek mezelf zovaak in de spiegel en kreeg spontaan kotsneigingen. Ik dacht altijd dat er niks aan de te doen viel maar blijkbaar wel.
Conclusie is gewoon dat mijn uiterlijk inderdaad het probleem was. Aangezien ik nu nog steeds onzeker ben maar wel successen boek.
Mijn uiterlijk was afschrikwekkend.
Bekend fenomeen inderdaad.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:39 schreef kree het volgende:
[..]
Ja zeker, omdat ik het gewoon gezellig vond om met z'n tweeën te zijn in plaats van alleen.
Je weet ik ben 28 en heb nooit een vriendinnetje gehad.
Wel meiden gezien die ik leuk vond en contacten genoeg maar niks meer.
Het was gewoon echt super leuk voor beide trouwens.
En nu mis ik het eigenlijk nog meer als voordat ik die ervaring had.
Ach jou tijd komt ook nog wel.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij komt net uit een relatie, natuurlijk verlang je na een relatie nu.
Ik weet niet hoe het is om samen te zijn, ik ben altijd alleen geweest.
Onervarenheid heeft zo zijn voordeeltjes.
Ik stel niks uit, maar vroeger had ik de drang naar een vriendin zonder dat ik iemand leuk vond.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:51 schreef kree het volgende:
[..]
Ach jou tijd komt ook nog wel.
Alleen probeer het niet te lang uit te stellen.
En ja het is kut als je denkt iemand te vinden en het gaat uit hoe kort het ook eigenlijk geweest is.
Tis ook niet echt uit te drukken in tijd je kunt iemand leuk vinden binnen een paar seconden of het kan jaren duren.
Nou huil huil weer van mij maarja baal er gewoon van.
Met de recentelijke successen groeit het wel steeds meer ja. Meiden kijken nooit meer direct weg maar staan altijd wel open voor een praatje... althans tijdens het uitgaan... als ik naar een chick kijk dan glimlachen ze meestal .. niet dat het wat betekent ... maar wel dat ze openstaan voor een gesprek zonder bijbedoelingen... ze kijken niet meer direct weg als ik oogcontact probeer te maken.. mijn uiterlijk is dus niet meer afschrikwekkend.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je uiterlijk was een afspiegeling van je innerlijk. Je verwaarloosde jezelf. Het is dus niet dat je lelijk was, maar ergens ben je dat gaan vinden en deed je er ook niets meer aan. Je vindt dus niet dat je zelfvertrouwen gegroeid is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |