Ik maak altijd lijsten van wat ik moet doen dat is wel handigquote:Op zondag 19 februari 2012 15:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
M'n concentratie was jarenlang mijn grootste bottleneck, samen met mijn chaotisme. Nu loop ik meer tegen practische problemen op zoals het huishouden. Ik moet nu zeg maar from scratch beginnen daarmee. Ik doe elke dag een beetje, om mee te beginnen
He verdomme, ik ben te lang voor je.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:00 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]Nee.
Ik ben 1.58 om precies te zijn.
Lijkt me heerlijk om omver geduwd te worden door een klein meisje eigenlijk...quote:Op zondag 19 februari 2012 15:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kijk uit hoor, juist die kleine meiden zijn vaak 1 bonk powah!!
Ja, precies.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je wilt gewoon een leuk maatje hebben waar je samen mee op avontuur gaat?
Zo erg is het bij mij gelukkig niet. Oke vandaag welquote:Op zondag 19 februari 2012 15:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
M'n concentratie was jarenlang mijn grootste bottleneck, samen met mijn chaotisme. Nu loop ik meer tegen practische problemen op zoals het huishouden. Ik moet nu zeg maar from scratch beginnen daarmee. Ik doe elke dag een beetje, om mee te beginnen
Ik raak die lijsten altijd kwijtquote:Op zondag 19 februari 2012 15:03 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik maak altijd lijsten van wat ik moet doen dat is wel handig
Ach je hebt toch weekend? Dan mag je best wel een dag lekker chill doenquote:Op zondag 19 februari 2012 15:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo erg is het bij mij gelukkig niet. Oke vandaag welik zit echt al de hele dag achter mijn pc en doe niets haha
Ik hang ze altijd ergens op waar ik ze niet kan missen, al raak ik ze nog weleens kwijt hoorquote:Op zondag 19 februari 2012 15:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik raak die lijsten altijd kwijt
Tegenwoordig heb ik een whiteboard op de deur van m'n keuken
Ja klopt. Soms heb ik zo'n dag nodig. Dat speeddaten van dinsdag was toch wel enorm vermoeiend. Veel prikkels etc. En nog wat andere dingen.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik raak die lijsten altijd kwijt
Tegenwoordig heb ik een whiteboard op de deur van m'n keuken
[..]
Ach je hebt toch weekend? Dan mag je best wel een dag lekker chill doen![]()
Idem. Ik heb meer tijd nodig om iemand te leren kennen. Vergelijkbaar met hoe je iemand langzaam leert kennen als je een vriendschap aan het opbouwen bent. Maar het hele versierding gaat altijd zo hard, ik houd dat gewoon niet bij.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja klopt. Soms heb ik zo'n dag nodig. Dat speeddaten van dinsdag was toch wel enorm vermoeiend. Veel prikkels etc. En nog wat andere dingen.
Bij speeddaten moet je snel beslissen of je iemand wel of niet leuk. Eerste indruk. Laat ik daar nu heel slecht in zijn. Zo wel afgaan op een eerste indruk als een goeie indruk maken.
Same here. Als ik uit ga zal ik echt niet door hebben dat iemand met mij oogcontact zoekt of aan het flirten isquote:Op zondag 19 februari 2012 15:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Idem. Ik heb meer tijd nodig om iemand te leren kennen. Vergelijkbaar met hoe je iemand langzaam leert kennen als je een vriendschap aan het opbouwen bent. Maar het hele versierding gaat altijd zo hard, ik houd dat gewoon niet bij.
Goed, ik ben een paar keer met de neus in de boter gevallen maar daar kwam ook wel een flinke portie geluk bij kijken.
Het flirten gaat me redelijk af zolang ik maar geen concurrentie hebquote:Op zondag 19 februari 2012 15:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Same here. Als ik uit ga zal ik echt niet door hebben dat iemand met mij oogcontact zoekt of aan het flirten istenzij ze het zeggen natuurlijk
niet dat ik zelf durf te flirten en op een meisje durf af te stappen.
Dat heb ik ook welquote:Op zondag 19 februari 2012 15:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het flirten gaat me redelijk af zolang ik maar geen concurrentie heb
Maar dan moet ik wel helemaal lekker in m'n vel zitten.
Het beste gaat flirten nog als ik eigenlijk geen interesse in haar heb, ik denk omdat ik dan minder gespannen ben
En 't helpt enorm als ik op een plek ben waar ik me echt thuis voel
Als iemand naar mij kijkt, en we maken dan oogcontact, dan ben ik er nooit zeker van dat ze echt naar mij kijkt. Dan denk ik dat ze naar iemand naast me kijkt. Erg verwarrendquote:Op zondag 19 februari 2012 15:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Same here. Als ik uit ga zal ik echt niet door hebben dat iemand met mij oogcontact zoekt of aan het flirten istenzij ze het zeggen natuurlijk
niet dat ik zelf durf te flirten en op een meisje durf af te stappen.
Hallon.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:12 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Welke Fokster was dat dan ? Als het namelijk dezelfde is als die ik heb ontmoet dan klopt er geen zak van want vreemd is ze totaal niet. Nouja, als vreemd lief, vrolijk en spontaan is dan wel.
Je hebt wel een man-icoontje naast je naamquote:Op zondag 19 februari 2012 17:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hallon.
Ik kom hier even rechtzetten dat ik vreemd ben
Heloef bedoelde vreemd als in 'iemand die hij niet kende' althans, daar ga ik maar vanuit.
Verder ben ik namelijk best normaal, denk ik
En een beetje vreemd is wel lekker.
Correcte aanname.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je hebt wel een man-icoontje naast je naam
Dat heb ik dan nooit.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:49 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Als iemand naar mij kijkt, en we maken dan oogcontact, dan ben ik er nooit zeker van dat ze echt naar mij kijkt. Dan denk ik dat ze naar iemand naast me kijkt. Erg verwarrend
Krijg al genoeg aandacht van mannelijk fok.quote:
Vooral van Patje1987 zo te zien.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:32 schreef SiIk het volgende:
[..]
Krijg al genoeg aandacht van mannelijk fok.
Ik stalk haar graag.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:35 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Vooral van Patje1987 zo te zien.
Ok.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:32 schreef SiIk het volgende:
[..]
Krijg al genoeg aandacht van mannelijk fok.
Klopt helemaalquote:Op zondag 19 februari 2012 17:57 schreef SiIk het volgende:
Hallon.
Heloef bedoelde vreemd als in 'iemand die hij niet kende' althans, daar ga ik maar vanuit.
Iets met spijker en kop enzoquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:21 schreef Myraela het volgende:
Ik denk dat Benzin nu gewoon te grote stappen wil nemen, of nouja, niet wilt nemen maar denkt dat hij die moet nemen.
En wat voor kleine dingetjes zouden dat kunnen zijn dan?quote:Hij zou nu niet bezig moeten zijn met versieren maar met meer eruit gaan en dat zouden zulke kleine dingetjes kunnen zijn.
Ik moest zo hard lachen.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hallon.
Aanmelden bij hobbies die je in groepsverband doet. Voor mijn part breien. Maar dat roepen we ook al jaren.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:42 schreef benzin het volgende:
En wat voor kleine dingetjes zouden dat kunnen zijn dan?Wat zijn de kleinste dingen die ik kan doen, die toch al helpen?
Zie het als een toren.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:42 schreef benzin het volgende:
[..]
En wat voor kleine dingetjes zouden dat kunnen zijn dan?Wat zijn de kleinste dingen die ik kan doen, die toch al helpen?
Ik heb op volleybal gezeten. Zo'n sport is een goede manier om te beginnen. Een hoop leuke meiden (er waren aparte damesteams) en met m'n teamgenoten kon ik wel goed opschieten. Als ik had gewild had ik zo met ze mee kunnen gaan stappen enz, had ik nog wat geleerd. Maat ik zat toen erg in m'n schulp, dus ik heb die kansen voorbij laten gaan.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:47 schreef Catbert het volgende:
[..]
Aanmelden bij hobbies die je in groepsverband doet. Voor mijn part breien. Maar dat roepen we ook al jaren.
Dat is misschien wel waar, maar inmiddels heb ik al een paar keer zoiets gedaan en het is niet echt beter gewordenquote:Op zondag 19 februari 2012 22:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Zie het als een toren.
Kijk je wil een vriendin, maar ondertussen kan je niet normaal of relaxed met meisjes praten, dat is niet echt handig he.
Kortom begin eerst je maar eens op je gemak te voelen rond meisjes voordat je denkt aan een vriendin.
Je hebt genoeg aanbiedingen gehad om wat te doen met een meisje, begin daar maar eens mee.
Hoe komt dat denk je?quote:Op zondag 19 februari 2012 23:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is misschien wel waar, maar inmiddels heb ik al een paar keer zoiets gedaan en het is niet echt beter geworden
Geen idee. Op zich ging dat steeds best wel goed en deed ik het aardig (hoewel je dat beter aan die meisjes kan vragen) maar nja, ik ben er niet beter en relaxter van geworden.quote:
Ik ben ook zo en kan je vertellen dat ik na de 3de date pas een beetje loskwam en die dates duurden toch wel langer dan 2/3 uur hoor.. Het is wel mogelijk maar je moet er wel moite voor doenquote:Op zondag 19 februari 2012 23:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is misschien wel waar, maar inmiddels heb ik al een paar keer zoiets gedaan en het is niet echt beter geworden
Dan zit daar toch iets diepers aan ten grondslag dan gewoon onervarenheid.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Geen idee. Op zich ging dat steeds best wel goed en deed ik het aardig (hoewel je dat beter aan die meisjes kan vragen) maar nja, ik ben er niet beter en relaxter van geworden.
Jij bent twee jaar ouder dan ik. Wanneer kreeg jij je eerste vriendje?quote:Op zondag 19 februari 2012 23:38 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik ben ook zo en kan je vertellen dat ik na de 3de date pas een beetje loskwam en die dates duurden toch wel langer dan 2/3 uur hoor.. Het is wel mogelijk maar je moet er wel moite voor doen
ik was 12.. MAAR in die tijd is er dusdanig veel gebeurd incl een niet al te beste ervaring waardoor ik compleet ben dichtgeklapt.. Mijn huidige date weet hier van en houd er rekening meequote:Op zondag 19 februari 2012 23:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Jij bent twee jaar ouder dan ik. Wanneer kreeg jij je eerste vriendje?
En waarom vind jij jongens zo lastig?
Eigenlijk zal je ook carnaval moeten vieren... de dames zijn allemaal erg makkelijk nu.quote:
Oohquote:
Dat klinkt wel een beetje zoals ik ja, ik leef ook heel erg in mijn hoofd; ben vooral bezig met denken en mezelf zorgen maken over alles, behalve waar ik op dat moment mee bezig ben.quote:En de eerste 2/3 keer was ik een ijskonijnvervolgens aan de praat geraakt over hoe en wat en ik heb geleerd dat ik niet alles wat ik mogelijk ga doen in 300 verschillende situaties moet zetten voor ik handel. Ik moest weer leren doen ipv denken.. laatste date is dat goed gelukt
die jongenop mijn 12de was een vriend van mijn broer die meer bodyguard was dan direct vriendje hoor haha dat is ook nooit verder gegaan dan wat zoen werk.. arme kerel heeft het wel n lange tijd uitgehouden.. daarna heeel lang niks meer tot mijn 23ste wel te verstaanquote:Op zondag 19 februari 2012 23:47 schreef benzin het volgende:
[..]
OohZou 21/22 laat zijn?
[..]
Dat klinkt wel een beetje zoals ik ja, ik leef ook heel erg in mijn hoofd; ben vooral bezig met denken en mezelf zorgen maken over alles, behalve waar ik op dat moment mee bezig ben.
Ja dat is laat... ik ben 28 en heb ook nog nooit een vriendin gehadquote:Op zondag 19 februari 2012 23:47 schreef benzin het volgende:
[..]
OohZou 21/22 laat zijn?
[..]
Dat klinkt wel een beetje zoals ik ja, ik leef ook heel erg in mijn hoofd; ben vooral bezig met denken en mezelf zorgen maken over alles, behalve waar ik op dat moment mee bezig ben.
hele wijze woorden heloefje!quote:Op zondag 19 februari 2012 23:53 schreef heloef het volgende:
Het maakt niet uit of het laat is, zorg er voor dat het niet te laat is.
Dat wil ik al jaren, maar ik weet nog steeds niet echt hoequote:Op zondag 19 februari 2012 23:50 schreef Lot88 het volgende:
je moet echt leren meer dingen te doen dan alle mogelijke faal opties en dergelijke vooraf in te calculeren.. geloof me dat werkt bevrijdend
Maar wanneer is het dan te laat?quote:Op zondag 19 februari 2012 23:53 schreef heloef het volgende:
In mijn geval is het te laat maar het is niet anders... ik hou het wel bij ONS en af en toe wat meiden ontmoeten tijdens uitgaan dat is het maximaal haalbare voor mij. Vriendschappen zijn ook mogelijk.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:53 schreef heloef het volgende:
Eerlijk gezegd, nooit.quote:
Jij moet er voor zorgen dat je het niet verkloot de volgende keer. Voor hetzelfde geld was G. nu je vriendin.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:55 schreef richard_prf het volgende:
[..]
In mijn geval is het te laat maar het is niet anders... ik hou het wel bij ONS en af en toe wat meiden ontmoeten tijdens uitgaan dat is het maximaal haalbare voor mij. Vriendschappen zijn ook mogelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |