abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108138464
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 01:57 schreef Faxie het volgende:
Zoenen met iemand waar ik geen gevoelens voor heb doe ik toch al niet meer.... daar kan ik niet van genieten.
Ik wel als ze er leuk genoeg uitziet zoals gisteren :P
pi_108139217
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 02:00 schreef richard_prf het volgende:

[..]
Ik wel als ze er leuk genoeg uitziet zoals gisteren :P
Eigenlijk heb jij niet zo heel veel problemen is het niet? Men zou beter de mensen kunnen helpen in dit topic die echte versier problemen hebben.
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_108139545
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 23:06 schreef richard_prf het volgende:
Volgens mij ligt het er gewoon aan of je kop er gemiddeld tot aantrekkelijk uitziet ongeacht leeftijd... maar meestal zien mensen er gewoon het best uit tussen 20 - 25 jaar.

Of je moet naar een bar gaan waar de meeste mensen al 30+ zijn.

Feit is wel dat je dat je er goed moet uitzien wil je kans maken tijdens het uitgaan. Tenzij je genoegen neemt met de lelijkste troll die op dat moment aanwezig is.
Ik zie best vaak lelijke gasten lopen die nooit kans maken.... zoals ook een vriend van gisteren... hij is wel aardig en heeft humor maar hij is gewoon te lelijk ... en geen makeup of andere versierseltjes om de boel nog enigszins op te fleuren. Ja nou ja gisteren liep hij met een pruik op... omdat het carnaval was om zijn haaruitval te maskeren.... Ik vind het wel zielig voor hem hoor... het lijkt mij echt vreselijk als mijn haar gaat uitvallen. Hij was ook een uur bezig met zijn haar gisteren tot hij maar besloot om een Mozart pruik te dragen.
Zelfs de aller lelijkste gasten kunnen wel kans maken bij leuke vrouwen. Houding, humor, zelfverzekerd, vlot en spontaan zijn; daar kom je ver mee en dat maakt een persoon raar genoeg ook minder lelijk. Het gebeurt best vaak.
pi_108139622
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 01:03 schreef richard_prf het volgende:

[..]

En wat als de oudere dames niks in mij zien omdat ze denken dat ik veel te jong ben?
Ik blijf de mannen van boven de 25 triest vinden die ook maar pogingen doen om tot contact te komen met meiden van mijn leeftijd (en dan doel ik op de ''verkeerde'' intenties). Eerlijk gezegd. Zoek lekker iemand van je eigen leeftijd.
pi_108140284
quote:
14s.gif Op zondag 19 februari 2012 03:07 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Zelfs de aller lelijkste gasten kunnen wel kans maken bij leuke vrouwen. Houding, humor, zelfverzekerd, vlot en spontaan zijn; daar kom je ver mee en dat maakt een persoon raar genoeg ook minder lelijk. Het gebeurt best vaak.
Dit klopt. Andersom geldt het namelijk ook. Hoeveel van de mannen hier zouden iets doen met een vrouw die ze wellicht niet uit zichzelf aan zouden spreken maar die wel grappig, tof, zelfverzekerd en charmant blijkt? Nog best wel een aantal, daar ben ik zeker van.

Zoals volkomen arrogante of sletterige houdingen mensen lelijk kunnen maken, zo kunnen toegankelijke en zelfverzekerde houdingen mensen mooi maken.
pi_108140996
Richard is echt veranderd in een arrogant sletje :(
pi_108141028
quote:
17s.gif Op zondag 19 februari 2012 03:13 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Ik blijf de mannen van boven de 25 triest vinden die ook maar pogingen doen om tot contact te komen met meiden van mijn leeftijd (en dan doel ik op de ''verkeerde'' intenties). Eerlijk gezegd. Zoek lekker iemand van je eigen leeftijd.
Een paar dingen:
Ik zit zelf niet achter 18 jarige aan hoop dat dat duidelijk is. Mijn ondergrens is 20.

Wat als het andersom is en een 18 jarige zit achter iemand van 25 aan?

Genoeg meiden van begin 20 die 30 of zelfs 35 de bovengrens vinden.

Ik ben zelf slecht in leeftijden schatten. Die meid van gisteren was 26 maar als ze zei dat ze 20 was had ik het geloofd.

Dus als jij iemand leuk vind en hij blijkt 27 te zijn of zo dan knap je meteen af omdat hij te oud is?
  zondag 19 februari 2012 @ 08:53:27 #133
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_108141071
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 22:30 schreef richard_prf het volgende:
Het meisje waar ik gisteren mee zoende was 26.
Eerst helemaal zielig doen hier, maar dan wel met vrouwen (kunnen / mogen) zoenen tijdens het uitgaan.

Ik bedoel.. het is dat ik al een vriendin heb, maar ik voel mij helemaal vervreemd tijdens het uitgaan. Gister ook.. het gemiddelde publiek was 10 jaar jonger dan ik en er stond mij toch een pokke herrie uit die speakers te blazen. Jezus.

No fucking way dat ik dan in staat zou zijn om het naar mijn zin te hebben, laat staan dat ik iemand zou versieren. Ik heb eigenlijk alleen maar mijn vriendin verdrietig gemaakt, omdat zij wou dansen en het leuk wou hebben.. en ik alleen maar weg wou daar. En op een gegeven moment zo de pest er in had dat ik ook gewoon weg ging.

Dus kap ff met zielig zijn jij. Jij kan tenminste nog leuk stappen en mensen ontmoeten. Ik word helemaal benauwd en agressief als er teveel mensen om mij heen staan te springen :')
There is a long line down from heaven.
pi_108141261
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2012 08:47 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Een paar dingen:
Ik zit zelf niet achter 18 jarige aan hoop dat dat duidelijk is. Mijn ondergrens is 20.

Ik ben zelf slecht in leeftijden schatten. Die meid van gisteren was 26 maar als ze zei dat ze 20 was had ik het geloofd.

Dus als jij iemand leuk vind en hij blijkt 27 te zijn of zo dan knap je meteen af omdat hij te oud is?
Ik persoonlijk vind het echt not done. Trouwens, waarom zou je dat willen met iemand van 18? :') kleine kindjes zijn dat vaak nog. Echt van die meisjes. Brrr.
pi_108141470
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 08:42 schreef Kevin24 het volgende:
Richard is echt veranderd in een arrogant sletje :(
Dat dus. Hij doet graag zielig. Vrouwen afwijzen om uiterlijk enz. En janken als t andersom gebeurd!
pi_108141771
Dat is dan wel erg mietig
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
pi_108142496
Ik heb altijd de neiging om mezelf als gedumpt te beschouwen, ookal heb ik het zelf ''gedaan''..

Paar maanden geleden een meisje, best leuk, kwam speciaal voor mij op een feestje, gezoend en in bed beland. Ze begint me nadien te sms' en, soms op zaterdagavond zelfs op te bellen.. Me bij haar thuis uit te nodigen om een film te kijken, maar ik neem afstand en het contact verwatert. Hoor ik 5 maanden later dat ze nu een soort scharrel heeft, en dan ga ik me wel opeens kut voelen :')

Of een meer recentere, waar ik helemaal klaar mee was omdat de ''click'' wat mij betreft ontbrak, maar zij de hele tijd contact bleef zoeken en af wilde spreken. Op een gegeven moment niets meer teruggestuurd op haar sms' jes. Nu een paar maanden later hoor ik dat ze contact heeft met een jongen waar ze mee op vakantie is geweest, en dan voel ik me een soort van gedumpt :')
  zondag 19 februari 2012 @ 11:09:42 #138
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_108142571
Je voelt je gedumpt, maar heb je ook spijt dat je afstand neemt?
  zondag 19 februari 2012 @ 11:22:31 #139
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_108142805
Ik dacht dat dit het "moeite met versieren topic" was en niet het "ik hossel vrouwen bij het uitgaan en ga dan rare dingen doen"-topic.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_108142974
Naja het een heeft te maken met het ander he ;)

Maar het is niet eens zozeer dat ik rare dingen doe, maar als het te dichtbij kom dan vlucht ik op de een of andere manier weg...

Ben sinds mijn ex echt bang dat ik zo' n meid niet kan bieden wat ze van mij verwacht oid.. Heb ook nog niet echt het idee dat ik mijn leven zelf genoeg op de rit heb om een relatie te krijgen...

Daarom neem ik vaak afstand, maar als ze dan na een paar maanden iets anders krijgen, voel ik me alsnog een loser... Het is dus verliezen of verliezen met een meid tegenwoordig voor mij...
pi_108144431
Je bent gewoon nog niet de juiste tegengekomen. Als je zo doorgaat dan heb je echt wel binnen een relatief korte tijd een nieuwe relatie en dan je kan je hier mooi verkondigen dat het echt allemaal wel kan, dat je zus en zo moet doen en dat het niet zo moeilijk is als het lijkt ;)

Maar echt serieus, als je kan zoenen, in bed kan belanden en om de zoveel tijd vrouwen hebt die blijkbaar heel veel initiatief tonen zie ik bij jou echt geen probleem met versieren. Jezus, ik zou alleen maar in mijn handen knijpen als ik in jou situatie zou zitten. De enige vrouwen waar mee ik afspreek zitten in een relatie of hebben mij diep in de friendszone geplaatst. Niet dat ik daar (veel) gevoelens voor heb maar het steekt toch wel een beetje.
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_108145344
quote:
17s.gif Op zondag 19 februari 2012 03:13 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

En tjah...
Dat vind jij triest... Maar het ''loont''
Ik bedoel.. genoeg meisjes van 18 die het helemaal spannend vinden met een jongen van boven de 25, die zich daar een stuk meer tot aangetrokken voelen en dus ook makkelijker meegaan in zo een ''verkeerde intentie'' Ze willen zelf net zo graag laat maar zeggen.
Rustig aan.
pi_108145602
Tsja ik vind het niets. Maar goed ben dan ook niet zo van meiden oppikken om een keer een leuke avond mee te hebben. Spendeer liever meer tijd en aandacht ik die ene vrouw die me het waard lijkt helemaal voor te gaan.

Als ik dan ook nog eens beetje over de onzekerheid heen kan stappen. :)
pi_108145671
Tsja het ligt er echt aan. De ene 18-jarige is de andere niet. Ik was qua gedrag heel volwassen voor mijn leeftijd en viel automatisch op oudere jongens. Ik was 17 toen ik wat met mijn ex kreeg (hij 22). Mijn huidige vriend is 10 jaar ouder (24-34).
pi_108145707
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 12:39 schreef Bittere_Bal het volgende:
Je bent gewoon nog niet de juiste tegengekomen. Als je zo doorgaat dan heb je echt wel binnen een relatief korte tijd een nieuwe relatie en dan je kan je hier mooi verkondigen dat het echt allemaal wel kan, dat je zus en zo moet doen en dat het niet zo moeilijk is als het lijkt ;)

Maar echt serieus, als je kan zoenen, in bed kan belanden en om de zoveel tijd vrouwen hebt die blijkbaar heel veel initiatief tonen zie ik bij jou echt geen probleem met versieren. Jezus, ik zou alleen maar in mijn handen knijpen als ik in jou situatie zou zitten. De enige vrouwen waar mee ik afspreek zitten in een relatie of hebben mij diep in de friendszone geplaatst. Niet dat ik daar (veel) gevoelens voor heb maar het steekt toch wel een beetje.
zo vaak lig ik nu ook weer niet met een meid in bed hoor.... In heel 2012 nog niet gebeurd afgezien van oudjaarsnacht...

Maar wat jou geval betreft, een relatie is voor IEDEREEN binnen handbereik, het is echt waar. Je moet er alleen zelf ook een beetje in geloven.

Soms begin ik er voor mezelf ook wel eens aan te twijfelen, voor als ik bijvoorbeeld zoals nu al ruim een maand geen fatsoenlijk contact met een meid heb gehad. Maar dan kijk ik om me heen, en dat zie ik dat zelfs de meest onbenullige types een relatie hebben... Dan krijg ik altijd wel weer een beetje vertrouwen in de toekomst :P
pi_108145801
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 13:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Tsja het ligt er echt aan. De ene 18-jarige is de andere niet. Ik was qua gedrag heel volwassen voor mijn leeftijd en viel automatisch op oudere jongens. Ik was 17 toen ik wat met mijn ex kreeg (hij 22). Mijn huidige vriend is 10 jaar ouder (24-34).
Dat is zeker zo. maar het klinkt vond ik niet echt of zijn intentie is daar iets mee te beginnen maar meer van dat is een makkelijke vangst zeg maar.
pi_108145852
quote:
Wat is volwassen gedrag..

Een meisje uit mijn klas zit constant te zaniken ''hoe oud ben je nou'' ''Hoe onvolwassen dit, hoe onvolwassen dat''

Onvolwassen kind is dat zeg, maar ze is ook van derzelf in de veronderstelling dat ze ooo zoo volwassen is. :r
Rustig aan.
pi_108146401
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2012 08:47 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Een paar dingen:

Het is vrij triest dat er meiden van mijn leeftijd zijn die überhaupt achter mannen aangaan vind ik.

Ja, ik ga niet met een oude man en volgens mij zijn mensen van die leeftijd vaak met hele andere dingen bezig. Ik heb trouwens wel eens gezoend en een beetje contact gehad met iemand van 28 maar nu ik dat zo bekijk is het gewoon super triest. Ik deed het ook niet om hem maar meer omdat hij zo knap is en het spannend was. Doe ik ook nooit weer. Zulke kerels zijn vaak of triest (in de zin dat ze geen vrouwen van de eigen leeftijd kunnen krijgen), vies of vallen gewoon op jongere meiden.

quote:
Ja, mijn laatste ex is 23 maar dat is alweer anders of zo. Ik vind 18-28 niet ''normaal'' (er zullen vast uitzonderingen zijn) en 24 en 34 is ook weer anders omdat jij ouder bent en al meer levenservaring hebt.
pi_108146485
quote:
17s.gif Op zondag 19 februari 2012 13:46 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Het is vrij triest dat er meiden van mijn leeftijd zijn die überhaupt achter mannen aangaan vind ik.

Ja, ik ga niet met een oude man en volgens mij zijn mensen van die leeftijd vaak met hele andere dingen bezig. Ik heb trouwens wel eens gezoend en een beetje contact gehad met iemand van 28 maar nu ik dat zo bekijk is het gewoon super triest. Ik deed het ook niet om hem maar meer omdat hij zo knap is en het spannend was. Doe ik ook nooit weer. Zulke kerels zijn vaak of triest (in de zin dat ze geen vrouwen van de eigen leeftijd kunnen krijgen), vies of vallen gewoon op jongere meiden.

[..]

Ja, mijn laatste ex is 23 maar dat is alweer anders of zo. Ik vind 18-28 niet ''normaal'' (er zullen vast uitzonderingen zijn) en 24 en 34 is ook weer anders omdat jij ouder bent en al meer levenservaring hebt.
Gebeurt wel vaker hoor, dat een jong grietje gaat voor een 50 jaar oude kerel met veel geld :P

Persoonlijk vind ik dat, qua leeftijdsverschil, iedereen het gewoon zelf moet weten. Ik zie er niks mis mee.
pi_108147674
De formule: Leeftijd /2 + 7 klopt altijd wel aardig ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')