abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108127315
Er zit echt wel wat meer achter dan alleen een gebrek aan proberen.
Mensen zijn veel te kortzichtig.
Ik kan er over mee praten, en nog steeds, alhoewel ik, eigenlijk pas sinds een paar dagen mijn minder fijne herinneringen opzij heb gezet en ik er echt de schijt aan heb hoeveel ik mogelijk af kan gaan.

Zelf ben ik nooit een uitgaanstype geweest. Geweest, misschien komt het nog wel, misschien wordt het iets beter dan 'niet geweest' en wie weet, wordt ik wel een party animal.
Toen ik nog in de puberale fase zat, naar mijn idee DE belangrijkste tijd om goede sociale vaardigheden te ontwikkelen, was ik er weinig bezig met andere en alleen met mezelf, sinds vorig jaar is daar een logische verklaring voor, die ik niet mee hoef te delen.

Een (klein)verhaal kort gezegd: gooi alle remmen los, ga werken waar leeftijdsgenoten werken (of dat nu betaald is of niet), zet een paar dingen op papier waar je het over wil hebben, grappig hoeft het niet te zijn, jij kan wel een humoristische twist geven aan het verhaal van een ander, ga na wat voor muziekstijl ze hebben en vraag of ze zin hebben om een keer naar een feestje te gaan (bijvoorbeeld minimal in mijn geval :) ) (hmm goed idee eigenlijk, kom er nu op :P ) en laat je niet tegenhouden wat er vroeger wel (of juist niet) is gebeurt, dat heeft op geen enkele wijze zin.

(nou, zou kort was dat ook niet xP)

En voor alle kortzichtige trollen op FOK!: kijk naar beide kanten van de medaillion, een gebrek aan initiatief is niet per se een duiding op luiheid.

Daarnaast: neem de meeste FOKkers met een korreltje zout :) Ik postte hier vroeger ook soortgelijke vragen en niets waar ik iets mee kon kwam daaruit...
pi_108128100
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 17:45 schreef Cassandra87 het volgende:
Een meisje kunnen zoenen binnen no time, meer lef en kans dan de meeste posters hier, en nog piepen. Wanneer is het voldoende?
Als er geneukt wordt natuurlijk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_108128190
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 21:00 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heeft ie ook al gedaan.
En vérneukt, bij meisje G, eigen schuld. Maar zelfs als hij met haar naar bed is geweest is ie aan het piepen, zijn uiterlijk, zijn onzekerheid, blabla, tot hij het verpest. What's next? Als ie getrouwd is? Ja maar dan zal ze wel weer willen scheiden..
pi_108128702
Mensen, ik ben anderhalve week niet in dit topic geweest, maar inmiddels heb ik toch wel redelijk on-topic nieuws.

Ik ben namelijk een paar uurtjes gelden teruggekeerd van een geweldige eerste date met de allerliefste jongedame die ik me maar voor kan stellen. We zijn het er helemaal over eens dat er snel een volgende date zal komen, en het voelt allemaal gewoon helemaal goed. Dus het zit ook wel goed, dan :)

Ik zou willen dat ik op de één of andere manier kon uitleggen hoe het in minder dan twee weken zover is gekomen, maar daar is geen beginnen aan. Ook ik kon me toen nog nauwelijks voorstellen dat het zou gaan zoals het gegaan is, maar dat is niet te verklaren en dat moet een mens ook niet willen. Die dingen gaan zoals ze gaan, en daar ben ik in dit geval héél erg blij mee :)

Toch hoop ik dat ik met deze post anderen die in deze topicreeks posten omdat ze voldoen aan de TT wel een soort van positieve boodschap kan geven. Het kan dus zomaar. En geloof nooit dat het niet kan :)
pi_108129047
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:25 schreef Andromache het volgende:
Richard ik vind je stoer.
Thanks ! je bent erg lief.

Helaas gaan we niet uit... de heren moeten nog bijkomen van gisteren... beetje jammer... ik had nu wel zin om weer uit te gaan in Breda :( weet zeker dat het me weer was gelukt dan...

Mooi zo Capstan, ben blij voor je ;) Hoe heb je die date geregeld, via een datingsite? Mooi ook dat ze lief is :P dat vind ik belangrijker dan uiterlijk.

[ Bericht 5% gewijzigd door richard_prf op 18-02-2012 23:08:57 ]
pi_108129209
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 21:17 schreef Capstan het volgende:
Mensen, ik ben anderhalve week niet in dit topic geweest, maar inmiddels heb ik toch wel redelijk on-topic nieuws.

Ik ben namelijk een paar uurtjes gelden teruggekeerd van een geweldige eerste date met de allerliefste jongedame die ik me maar voor kan stellen. We zijn het er helemaal over eens dat er snel een volgende date zal komen, en het voelt allemaal gewoon helemaal goed. Dus het zit ook wel goed, dan :)

Ik zou willen dat ik op de één of andere manier kon uitleggen hoe het in minder dan twee weken zover is gekomen, maar daar is geen beginnen aan. Ook ik kon me toen nog nauwelijks voorstellen dat het zou gaan zoals het gegaan is, maar dat is niet te verklaren en dat moet een mens ook niet willen. Die dingen gaan zoals ze gaan, en daar ben ik in dit geval héél erg blij mee :)

Toch hoop ik dat ik met deze post anderen die in deze topicreeks posten omdat ze voldoen aan de TT wel een soort van positieve boodschap kan geven. Het kan dus zomaar. En geloof nooit dat het niet kan :)
Geweldig nieuws capstan!!

Ben benieuwd naar de volgende update. Ga zo door! ^O^
pi_108129613
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 21:27 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ben jij minnemin ;) ? thanks ! je bent erg lief.

Helaas gaan we niet uit... de heren moeten nog bijkomen van gisteren... beetje jammer... ik had nu wel zin om weer uit te gaan in Breda :( weet zeker dat het me weer was gelukt dan...

Mooi zo Capstan, ben blij voor je ;) Hoe heb je die date geregeld, via een datingsite? Mooi ook dat ze lief is :P dat vind ik belangrijker dan uiterlijk.
Wat een mietjes, die maten van je :P
Children of the night. What music they make.
pi_108129627
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 21:00 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

SPOILER
Als ik nou vandaag uit ging dan was het me misschien wel gelukt :( Tijdens carnaval is het erg makkelijk.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 21:53:29 #109
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_108130054
Allee, ik zal zometeen eens 't durp ingaan. Moet nu onderhand jengelen van de wanhopige vrouwelijke 30-plussers.
pi_108130280
Ik ben ouder dan jij en ik heb elke keer succes bij dames 18 - 21... Ligt eraan hoe oud je er uitziet... Ik ben 28 maar begin er nu eindelijk als een twintiger uit te zien.

Genoeg mensen van mijn leeftijd die al dik in de 30 lijken die maken weinig kans meer. Ik was 26 jaar en werd regelmatig op 16 - 18 geschat en zo werd ik ook behandeld. Nu schatten mensen mij tussen 20 -25. Ik word in elk geval in 100% van de gevallen jonger geschat.

[ Bericht 29% gewijzigd door richard_prf op 18-02-2012 22:06:20 ]
pi_108130823
quote:
4s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 21:53 schreef MissionPhailed het volgende:
Allee, ik zal zometeen eens 't durp ingaan. Moet nu onderhand jengelen van de wanhopige vrouwelijke 30-plussers.
hoe weet je dat? en waar dan?
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 21:59 schreef richard_prf het volgende:
Ik ben ouder dan jij en ik heb elke keer succes bij dames 18 - 21... Ligt eraan hoe oud je er uitziet... Ik ben 28 maar begin er nu eindelijk als een twintiger uit te zien.

Genoeg mensen van mijn leeftijd die al dik in de 30 lijken die maken weinig kans meer. Ik was 26 jaar en werd regelmatig op 16 - 18 geschat en zo werd ik ook behandeld. Nu schatten mensen mij tussen 20 -25. Ik word in elk geval in 100% van de gevallen jonger geschat.
hoe heb je dat gedaan gisteren met op die meid afgestapt (cold approach en zo :P )

en hoe lang duurde het verleiden dat je wist dat ze wilde zoenen?
pi_108130992
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 21:27 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nee, het is via Fok! gegaan :P Ik heb het echt aan dit topic te danken :)

En misschien had ik dat er nog niet bij gezegd, maar ze is niet alleen de allerliefste, ze is ook nog eens de allermooiste. Dat wilde ik dan toch wel even gezegd hebben :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 21:31 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Geweldig nieuws capstan!!

Ben benieuwd naar de volgende update. Ga zo door! ^O^
Dank je, Koffie!
pi_108131106
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 22:18 schreef Capstan het volgende:

[..]

Nee, het is via Fok! gegaan :P Ik heb het echt aan dit topic te danken :)

En misschien had ik dat er nog niet bij gezegd, maar ze is niet alleen de allerliefste, ze is ook nog eens de allermooiste. Dat wilde ik dan toch wel even gezegd hebben :P

[..]

Dank je, Koffie!
waah confrontatie. maar klinkt wel leuk. mooizo capstan, ik ken je wel.
pi_108131169
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 21:59 schreef richard_prf het volgende:

Gast. Lees eens wat je schrijft man. Meisjes van 18. Trots zijn op het feit dat je jong geschat wordt. Vrouwen willn een kerel, geen jochie.

En als je in de 30 bent of lijkt geen kans meer? Haha. Het wordt er enkel maar beter op op die leeftijd...
pi_108131420
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 22:14 schreef Jding het volgende:

[..]

hoe weet je dat? en waar dan?

[..]

hoe heb je dat gedaan gisteren met op die meid afgestapt (cold approach en zo :P )

en hoe lang duurde het verleiden dat je wist dat ze wilde zoenen?

Gewoon, we stonden op het punt om weg te gaan en gingen onze jassen halen. En ik dacht laat ik eens een poging wagen bij iemand voordat ik ga. Dus ik stapte zomaar op iemand af praatte wat met haar... mijn vrienden waren inmiddels al weg.. .en ze liep met me mee naar buiten om ze te zoeken. (het meisje achter de kassa die de jassen terug gaf zat op mij te wachten tot ik mijn jas kwam halen want mijn vrienden hadden dat al gedaan, en ze zat een beetje te lachen en nee te schudden of zo toen ze me bezig zag met die meid) Na een tijdje wachten bij de uitging kwamen ze er weer aan want ze waren aan het zoeken naar mij. Vervolgens wilde ik haar een soort afscheidszoen geven op haar mond maar ze pakte mijn hoofd vast en begon opeens te zoenen terwijl mijn vrienden toekeken... dat was ook wel tof eigenlijk.

Ik weet het niet hoor... maar ik ging vroeger best vaak uit en nooit in 100 keer gebeurde er wat... echt nooit niet eens een klein onschuldig gesprekje... en nu lijkt alles vanzelf te gaan. Laatste 3 keer dat ik uitging gebeurde er veel.
pi_108131498
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 22:22 schreef 1-0-8 het volgende:

[..]

Gast. Lees eens wat je schrijft man. Meisjes van 18. Trots zijn op het feit dat je jong geschat wordt. Vrouwen willn een kerel, geen jochie.

En als je in de 30 bent of lijkt geen kans meer? Haha. Het wordt er enkel maar beter op op die leeftijd...
Zo zie ik er ook niet meer uit. Ik word in de 20 geschat... met meisjes van 18 bedoel ik alleen mee dat ze proberen te flirten als je in snelle wagens rijdt, niks bijzonders... veel meiden die op bezittingen en status vallen.

Het meisje waar ik gisteren mee zoende was 26.

Weet je dat zeker? Toch niet in het uitgaansleven dat je meer kans maakt? Volgens mij maak je het meeste kans als je midden in de 20 bent ongeveer daarna wordt het allemaal minder lijkt mij.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 22:56:15 #117
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_108132497
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 22:30 schreef richard_prf het volgende:

Weet je dat zeker? Toch niet in het uitgaansleven dat je meer kans maakt? Volgens mij maak je het meeste kans als je midden in de 20 bent ongeveer daarna wordt het allemaal minder lijkt mij.
Nee hoor.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_108132940
Volgens mij ligt het er gewoon aan of je kop er gemiddeld tot aantrekkelijk uitziet ongeacht leeftijd... maar meestal zien mensen er gewoon het best uit tussen 20 - 25 jaar.

Of je moet naar een bar gaan waar de meeste mensen al 30+ zijn.

Feit is wel dat je dat je er goed moet uitzien wil je kans maken tijdens het uitgaan. Tenzij je genoegen neemt met de lelijkste troll die op dat moment aanwezig is.
Ik zie best vaak lelijke gasten lopen die nooit kans maken.... zoals ook een vriend van gisteren... hij is wel aardig en heeft humor maar hij is gewoon te lelijk ... en geen makeup of andere versierseltjes om de boel nog enigszins op te fleuren. Ja nou ja gisteren liep hij met een pruik op... omdat het carnaval was om zijn haaruitval te maskeren.... Ik vind het wel zielig voor hem hoor... het lijkt mij echt vreselijk als mijn haar gaat uitvallen. Hij was ook een uur bezig met zijn haar gisteren tot hij maar besloot om een Mozart pruik te dragen.
pi_108133571
Trouwens als openingszin zei ik iets heel slijmerigs tegen die meid van gisteren.

"ja ik stond op het punt om weg te gaan maar toen zag ik jou opeens staan"

Bovendien nam ik een goede houding aan, een beetje glimlachen en heel relaxt overkomen. Uiteraard pakte ik weer wat van haar kettingen vast... ze had een lichtknipperende Flügel ketting om of zo die ze gekocht had in Oostenrijk tijdens een apres ski feestje. Haar vriendin maakte ook nog een foto van ons even tussen door :( Anyway ik had het kleine vermoeden dat ze wilde zoenen maar het was lang niet zo duidelijk zoals dat bij G was.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 23:46:09 #120
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_108134508
Voila, de avond presenteert mij een perfect getimede extreme diarree :%

Afijn. Ik ben 27 en uiterlijk wijkt volgens mij niet veel af van de werkelijke leeftijd. Ben gelukkig niet kalend, da's wel funest voor een jeugdige verschijning ... !
pi_108135830
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 22:30 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Zo zie ik er ook niet meer uit. Ik word in de 20 geschat... met meisjes van 18 bedoel ik alleen mee dat ze proberen te flirten als je in snelle wagens rijdt, niks bijzonders... veel meiden die op bezittingen en status vallen.

Het meisje waar ik gisteren mee zoende was 26.

Natuurlijk weet ik dat zeker. En natuurlijk ook in het uitgaansleven. Maar in andere tenten. Je wilt op jouw of mijn leeftijd (31) toch niet meer tussen de 18 jarigen uitgaan? Kom op, zoek een tent voor je eigen leeftijd en ga niet ajter 18 jarigen aan.

En WTF man. Denk je dat het leven ophoud na je 25ste? Het wordt alleen maar gekker en leuker. Waar haalt 'de jeugd' dat idee toch vandaan?
pi_108136762
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2012 00:27 schreef 1-0-8 het volgende:

[..]

Natuurlijk weet ik dat zeker. En natuurlijk ook in het uitgaansleven. Maar in andere tenten. Je wilt op jouw of mijn leeftijd (31) toch niet meer tussen de 18 jarigen uitgaan? Kom op, zoek een tent voor je eigen leeftijd en ga niet ajter 18 jarigen aan.

En WTF man. Denk je dat het leven ophoud na je 25ste? Het wordt alleen maar gekker en leuker. Waar haalt 'de jeugd' dat idee toch vandaan?
En wat als de oudere dames niks in mij zien omdat ze denken dat ik veel te jong ben?
pi_108137479
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 01:03 schreef richard_prf het volgende:

[..]

En wat als de oudere dames niks in mij zien omdat ze denken dat ik veel te jong ben?
Dan ga je voor de cougars. ;)
pi_108138379
Ook dat heb ik inmiddels meegemaakt... gezoend met een vrouw van in de 40 :r Never again :P
pi_108138397
Zoenen met iemand waar ik geen gevoelens voor heb doe ik toch al niet meer.... daar kan ik niet van genieten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')