abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108116142
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 14:12 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ohai. :7

Ik wilde met je in de Worm afspreken, maar jij wilde niet :6

Verder ben je bezet ;(
pi_108116156
Ja. Aan ene kant ben ik nu totaal anders dan destijds. Aan andere kant zat die persoonlijkheid er toen ook wel in, maar zat ik in een totaal andere situatie. Je kan echter wel je te goed voelen voor je situatie, maar tegelijkertijd je wel slachtoffer maken van je situatie. 'Ik ben wel beter dan dit maar ik kan niet anders nu, drempel hier, drempel daar'.

Had zeg maar aan 2 kanten drempels:

Dingen die ik niet ondernam omdat ik er te 'trots' voor was / te confronterend met hoe ver ik was afgegleden
----------------------------------------------------
Dingen die ik niet ondernam omdat stappen te groot waren en ik er niet klaar voor was.

Uiteindelijk ben ik er toch gekomen via stappen van boven de lijn waarna ik stappen onder de lijn, die eerder te ver gegrepen waren, haast automatisch nam.
pi_108116213
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 14:27 schreef LulaHoola het volgende:
Wie heet hier Nikkie van Dijk. Ze keek hoogst waarschijnlijk in mijn facebook -O-
Ik weet wie dat is, maar ik ga het niet zeggen. Boeie dat ze keek... als je niet wilt dat mensen kijken moet je de boel afschermen ;) Dan kan gewoon via de instellingen.

En hoe kan je zien of iemand kijkt op FB? ... :?
pi_108116415
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 13:46 schreef Kevin24 het volgende:
Weet je. Als je jaren ervan overtuigd ben dat je er niet bij hoort in de maatschappij, dat niemand je mag en dat er een forum bestaat genaamd ' Dont Date Kevin' waar alle vrouwen lid van zijn dan is dat een gedachtegang die je niet zo 1 2 3 kan omgooien. Ik ben erg dankbaar dat 1 fokster hier (wil geen namen noemen :P ) zo veel geduld voor me over heeft dat ik in mijn eigen tempo mezelf weer kan ontdekken. ookal gaat dat met 1 ontmoeting per half jaar of iets in die trand.

Je kan gewoon niet van jarenlang in je safezone zitten naar ineens mensen aanspreken in het openbaar, dat zijn veel te grote stappen en dat zal waarschijnlijk zo stroef verlopen dat het een soort bevestiging zal zijn van je gedachtegang. 'zie je wel, al mijn negatieve gedachten kloppen! *runs to safezone*'

That reminds me.. Moet nog met die fokster naar de dierentuin en de bios!
Je weet dat mijn relativeringsvermogen en inlevingsvermogen de laatste tijd niet denderend is door omstandigheden :') Misschien dat ik daarom wat 'hard' over kom, al ben ik mijn inziens gewoon eerlijk.
Maar ik snap dat sommigen, waaronder jij, een gedachtengang hebben aangeleerd, die moeilijk te veranderen is. Alleen met jou valt nog te praten, van alles wat gezegd wordt, pik je wat op, tot je van die hele brei met info een stuk van die knop kunt omslaan.
Daarom, en vanwege het feit dat ik je gewoon als een goede vriend beschouw, maakt dat ik eindeloos geduld heb.

Ik praat ook wel eens met benzin privé, dan lijkt het alsof hij een en ander oppakt, en inderdaad inziet dat een en ander moet veranderen, en net voor je denkt, *O* we komen ergens! Zegt hij.. Nee.. Dat kan ik niet. Jij bent sterker dan ik. :)
Met die irritante smiley's erbij.
En inmiddels 2 jaar later alweer volgens mij denk ik, bekijk het maar. Als hij hulp nodig heeft om te veranderen, wat dan ook, dan ben ik er voor hem, maar voor die tijd niet. En ben ik hard en eerlijk en gemeen. Volgens hem dan.
pi_108116529
Die irritante smileys ja.....

Ik ben lelijk :)
M'n huisdier is net overreden :)
Ik brak m'n been vandaag op 10 plekken en hij moet geamputeerd worden :)
Ik huil mezelf elke avond in slaap :)
Ben zojuist ontslagen :)

Echt he :') Laat die dingen gewoon weg, want je komt zo ook verkeerd over. Smileys hebben toch nog enigszins nut, maar dan moet je ze wel gepast gebruiken.
pi_108116787
quote:
Wie heet hier Nikkie van Dijk. Ze keek hoogst waarschijnlijk in mijn facebook -O-
Bij mij ook. :'(
  zaterdag 18 februari 2012 @ 14:53:05 #82
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_108116832
Tja, geef dan je Facebook niet aan fokkers. Het is zo simpel :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_108116890
Sinds wanneer kan je zien wie er op je FB kijkt
pi_108116898
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 13:37 schreef Catbert het volgende:

[..]

Mensen moeten eens ophouden hem zielig te vinden, dat is 'ie niet.
Mensen moeten eens ophouden met hem aandacht geven, dat is wat hij wil.
pi_108117066
quote:
Vraag het in de SC. Daar komt ze sowieso het meest.
pi_108117690
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 14:54 schreef VacaLoca het volgende:
Sinds wanneer kan je zien wie er op je FB kijkt
Dat kan niet volgens mij (en google).... maar er zijn wel van die applicaties die het pretenderen. Als meerdere mensen die gebruiken zou je het van elkaar kunnen zien ofzo....

Vandaar ook de 'hoogst waarschijnlijk' neem ik aan.
pi_108118690
Gisteren met 2 vrienden naar Breda gegaan om vooravond van carnaval te vieren.
Van te voren voelde ik me behoorlijk down, BDD kwam weer een beetje opspelen.

Ik ging verkleed als chirurg met bloedvlekken op het witte pak... ben in contact gekomen met chick verkleed als zuster... was wel geinig.

Rond 3 uur besloot ik een cold approach uit te voeren op een iets bovengemiddeld uitziende meid. Ze leek weinig interesse te tonen... heel anders dan meisje G. Toch waren we na 15 minuten praten aan het zoenen en deze meid is het meest ervaren waarmee ik dat heb gedaan ze maakte precies de juiste tong draaibewegingen en ik deed maar wat zoals altijd. Maar misschien kan ik haar techniek overnemen.
Ik heb haar nummer gekregen.... wat opzich weinig betekent... ze voerde haar naam in met daar onder haar nummer en daaronder "speed dial :P" wat zou ze daar mee bedoelen?

Anyway ik was down die avond.. maar zelfs dan is het mogelijk om succes te boeken.
pi_108118897
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 15:59 schreef richard_prf het volgende:

Ik ging verkleed als chirurg met bloedvlekken op het witte pak... ben in contact gekomen met chick verkleed als zuster... was wel geinig.

Rond 3 uur besloot ik een cold approach uit te voeren op een iets bovengemiddeld uitziende meid. Ze leek weinig interesse te tonen... heel anders dan meisje G. Toch waren we na 15 minuten praten aan het zoenen en deze meid is het meest ervaren waarmee ik dat heb gedaan ze maakte precies de juiste tong draaibewegingen en ik deed maar wat zoals altijd. Maar misschien kan ik haar techniek overnemen.
Ik heb haar nummer gekregen.... wat opzich weinig betekent... ze voerde haar naam in met daar onder haar nummer en daaronder "speed dial :P" wat zou ze daar mee bedoelen?

Anyway ik was down die avond.. maar zelfs dan is het mogelijk om succes te boeken.
Een willekeurige sletmeid die wel zin had in een verzetje dus.

Niets is onmogelijk, d'r zou wel een leuke relatie uit voort kunnen komen natuurlijk.

Maar vanavond en morgen is ze natuurlijk ook uit aan het gaan in de stad he.... inc alcohol en veel kerels om d'r heen....

Laat het maar niet te hoog naar je hoofd stijgen, en handel snel als je het door wilt zetten.
pi_108119130
Nah ze was met 4 andere vriendinnen allemaal als hetzelfde verkleed. het was geen ONS type. Ze ging bij haar vriendinnen slapen.

Ik laat het hierbij , ben niet in geinteresseerd in meer.

Ze was wel lief en zo maar ik miste echt vuur zoals dat bij G wel het geval was.

Deze chick was leuk voor even maar meer zit er ook niet in. Daar vind ik haar ook niet leuk genoeg voor maar dat heeft niks met haar te maken.

[ Bericht 38% gewijzigd door richard_prf op 18-02-2012 16:26:56 ]
pi_108120309
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 15:59 schreef richard_prf het volgende:

Speed dial, ofwel sneltoets.. zet je normaal gesproken mensen bij die je het meest belt, zou zeggen vrij positief grapje van haar.

Komt trouwens over alsof je meer bezig bent met analyseren hoe je beter kan tongen dan dat je in to her bent. Edit: oh dat laat je al weten. Zit je niet teveel nog met 'meisje G' te vergelijken?
pi_108120918
Speed dial klinkt meer als "bel me als je zin hebt"
pi_108121065
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 17:17 schreef Myraela het volgende:
Speed dial klinkt meer als "bel me als je zin hebt"
D'oh. Nu je het zegt :+
pi_108121097
Het zal wel op meerdere manieren zijn te interpreteren. Ik zie het als "bel me zo snel mogelijk om een vervolg afspraak te maken om elkaar beter te leren kennen "

Ja ik vergeleek onbewust meisje D met meisje G maar ik vergelijk meisje G op haar beurt weer met meisje V ... mijn ideaalbeeld ben al anderhalf jaar verliefd op V en ze weet dat ik haar zie als het ideaalbeeld :(
pi_108121184
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 17:25 schreef richard_prf het volgende:
Het zal wel op meerdere manieren zijn te interpreteren. Ik zie het als "bel me zo snel mogelijk om een vervolg afspraak te maken om elkaar beter te leren kennen "

Ja ik vergeleek onbewust meisje D met meisje G maar ik vergelijk meisje G op haar beurt weer met meisje V ... mijn ideaalbeeld ben al anderhalf jaar verliefd op V en ze weet dat ik haar zie als het ideaalbeeld :(
Niet gezond.

Maar Myraela zit goed denk ik :P Maar geen interesse dus in een avontuurtje?
pi_108121309
Denk het niet hoor. Ik heb niet het gezicht daarvoor... ik straal geen seksuele aantrekkingskracht uit... ik heb meer een betrouwbaar gezicht dat meiden eerder zien voor lange termijn relaties.

Tenminste dat is wat ik denk... het hoeft niet perse waarheid te zijn.
pi_108121690
Een meisje kunnen zoenen binnen no time, meer lef en kans dan de meeste posters hier, en nog piepen. Wanneer is het voldoende?
  zaterdag 18 februari 2012 @ 17:52:13 #97
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108121871
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 17:32 schreef richard_prf het volgende:
Denk het niet hoor. Ik heb niet het gezicht daarvoor... ik straal geen seksuele aantrekkingskracht uit... ik heb meer een betrouwbaar gezicht dat meiden eerder zien voor lange termijn relaties.

Tenminste dat is wat ik denk... het hoeft niet perse waarheid te zijn.
Goed motto wel.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_108123891
Misschien he, heel misschien, moeten jullie een en ander niet als wetenschap beschouwen.

Best interessant om bepaalde dingen hier te lezen. Boeiend om te zien hoe sommige mensen naar de materie kijken. Maar soms denk ik echt "Hallo... Doe er niet zo fucking serieus over!".

Al dat tè serieuze gaat echt niet helpen.

Ik denk dat die Benzin meer heeft aan een zieleknijpert trouwens. En dat bedoel ik niet onaardig.
pi_108125374
dat hele serieuze is op zich wel een logisch gevolg. Op een 'natuurlijke' manier lukt het de meesten niet. En dat kan heel veel redenen hebben. Vervolgens ga je kijken naar wat er nou precies de hele tijd misgaat en ja, dan kan er aardig worden doorgeschoten in het doorgronden waar aantrekkingskracht en relaties van af hangen. Dat kan denk ik heel vreemd overkomen bij mensen die er geen tot weinig moeite mee hebben. Maar dat versterkt bij degene die daarin falen alleen maar de vraag waar dat nu aan ligt, dat het andere zo makkelijk lijkt af te gaan.
Hope is the first step on the road to dissapointment
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:25:20 #100
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_108126684
Richard ik vind je stoer.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties