Ik weet wie dat is, maar ik ga het niet zeggen. Boeie dat ze keek... als je niet wilt dat mensen kijken moet je de boel afschermenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:27 schreef LulaHoola het volgende:
Wie heet hier Nikkie van Dijk. Ze keek hoogst waarschijnlijk in mijn facebook
Je weet dat mijn relativeringsvermogen en inlevingsvermogen de laatste tijd niet denderend is door omstandighedenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:46 schreef Kevin24 het volgende:
Weet je. Als je jaren ervan overtuigd ben dat je er niet bij hoort in de maatschappij, dat niemand je mag en dat er een forum bestaat genaamd ' Dont Date Kevin' waar alle vrouwen lid van zijn dan is dat een gedachtegang die je niet zo 1 2 3 kan omgooien. Ik ben erg dankbaar dat 1 fokster hier (wil geen namen noemen) zo veel geduld voor me over heeft dat ik in mijn eigen tempo mezelf weer kan ontdekken. ookal gaat dat met 1 ontmoeting per half jaar of iets in die trand.
Je kan gewoon niet van jarenlang in je safezone zitten naar ineens mensen aanspreken in het openbaar, dat zijn veel te grote stappen en dat zal waarschijnlijk zo stroef verlopen dat het een soort bevestiging zal zijn van je gedachtegang. 'zie je wel, al mijn negatieve gedachten kloppen! *runs to safezone*'
That reminds me.. Moet nog met die fokster naar de dierentuin en de bios!
Bij mij ook.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:27 schreef LulaHoola het volgende:
Mensen moeten eens ophouden met hem aandacht geven, dat is wat hij wil.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:37 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mensen moeten eens ophouden hem zielig te vinden, dat is 'ie niet.
Vraag het in de SC. Daar komt ze sowieso het meest.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:27 schreef LulaHoola het volgende:
Dat kan niet volgens mij (en google).... maar er zijn wel van die applicaties die het pretenderen. Als meerdere mensen die gebruiken zou je het van elkaar kunnen zien ofzo....quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:54 schreef VacaLoca het volgende:
Sinds wanneer kan je zien wie er op je FB kijkt
Een willekeurige sletmeid die wel zin had in een verzetje dus.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:59 schreef richard_prf het volgende:
Gisteren met 2 vrienden naar Breda gegaan om vooravond van carnaval te vieren.
Van te voren voelde ik me behoorlijk down, BDD kwam weer een beetje opspelen.
Ik ging verkleed als chirurg met bloedvlekken op het witte pak... ben in contact gekomen met chick verkleed als zuster... was wel geinig.
Rond 3 uur besloot ik een cold approach uit te voeren op een iets bovengemiddeld uitziende meid. Ze leek weinig interesse te tonen... heel anders dan meisje G. Toch waren we na 15 minuten praten aan het zoenen en deze meid is het meest ervaren waarmee ik dat heb gedaan ze maakte precies de juiste tong draaibewegingen en ik deed maar wat zoals altijd. Maar misschien kan ik haar techniek overnemen.
Ik heb haar nummer gekregen.... wat opzich weinig betekent... ze voerde haar naam in met daar onder haar nummer en daaronder "speed dial" wat zou ze daar mee bedoelen?
Anyway ik was down die avond.. maar zelfs dan is het mogelijk om succes te boeken.
Speed dial, ofwel sneltoets.. zet je normaal gesproken mensen bij die je het meest belt, zou zeggen vrij positief grapje van haar.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:59 schreef richard_prf het volgende:
Gisteren met 2 vrienden naar Breda gegaan om vooravond van carnaval te vieren.
Van te voren voelde ik me behoorlijk down, BDD kwam weer een beetje opspelen.
Ik ging verkleed als chirurg met bloedvlekken op het witte pak... ben in contact gekomen met chick verkleed als zuster... was wel geinig.
Rond 3 uur besloot ik een cold approach uit te voeren op een iets bovengemiddeld uitziende meid. Ze leek weinig interesse te tonen... heel anders dan meisje G. Toch waren we na 15 minuten praten aan het zoenen en deze meid is het meest ervaren waarmee ik dat heb gedaan ze maakte precies de juiste tong draaibewegingen en ik deed maar wat zoals altijd. Maar misschien kan ik haar techniek overnemen.
Ik heb haar nummer gekregen.... wat opzich weinig betekent... ze voerde haar naam in met daar onder haar nummer en daaronder "speed dial" wat zou ze daar mee bedoelen?
Anyway ik was down die avond.. maar zelfs dan is het mogelijk om succes te boeken.
D'oh. Nu je het zegtquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:17 schreef Myraela het volgende:
Speed dial klinkt meer als "bel me als je zin hebt"
Niet gezond.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:25 schreef richard_prf het volgende:
Het zal wel op meerdere manieren zijn te interpreteren. Ik zie het als "bel me zo snel mogelijk om een vervolg afspraak te maken om elkaar beter te leren kennen "
Ja ik vergeleek onbewust meisje D met meisje G maar ik vergelijk meisje G op haar beurt weer met meisje V ... mijn ideaalbeeld ben al anderhalf jaar verliefd op V en ze weet dat ik haar zie als het ideaalbeeld
Goed motto wel.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:32 schreef richard_prf het volgende:
Denk het niet hoor. Ik heb niet het gezicht daarvoor... ik straal geen seksuele aantrekkingskracht uit... ik heb meer een betrouwbaar gezicht dat meiden eerder zien voor lange termijn relaties.
Tenminste dat is wat ik denk... het hoeft niet perse waarheid te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |