abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 februari 2012 @ 12:43:52 #51
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_108112985
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 08:55 schreef benzin het volgende:
Ik zou willen dat dat zo was :)
Dat is gewoon zo, niet zo zeiken maar actie ondernemen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  zaterdag 18 februari 2012 @ 13:29:06 #52
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_108114434
Er zijn verschillende vrouwen die hebben aangeboden hebben om wat te gaan drinken of wat te gaan doen met Benzin. Maar ook daar had hij een kut exuus voor verzonnen.

Ik vind dat echt van arrogantie getuigen. Mensen maken tijd voor hem, willen hem oprecht helpen. Doen er zelfs moeite voor en meneer slaat het af en gaat zitten miepen dat hij steun wil hebben.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_108114503
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 13:29 schreef ook_gek het volgende:
Er zijn verschillende vrouwen die hebben aangeboden hebben om wat te gaan drinken of wat te gaan doen met Benzin. Maar ook daar had hij een kut exuus voor verzonnen.

Ik vind dat echt van arrogantie getuigen. Mensen maken tijd voor hem, willen hem oprecht helpen. Doen er zelfs moeite voor en meneer slaat het af en gaat zitten miepen dat hij steun wil hebben.
Dat kan je hem lastig kwalijk nemen, voor jou is het misschien normaal om zomaar spontaan ergens heen te gaan, iemand te zien of iets te doen. Voor hem is dat allemaal een stuk onbekender. Uiteindelijk zal hij die stap ook moeten nemen, maar dat is echt geen arrogantie dat hij dat niet doet hoor.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 13:34:47 #54
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_108114603
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 13:32 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat kan je hem lastig kwalijk nemen, voor jou is het misschien normaal om zomaar spontaan ergens heen te gaan, iemand te zien of iets te doen. Voor hem is dat allemaal een stuk onbekender. Uiteindelijk zal hij die stap ook moeten nemen, maar dat is echt geen arrogantie dat hij dat niet doet hoor.
Ik gebruik maar 1 voorbeeld nu. Maar alle hulp allen steun en alle adviesen die aan hem gegeven zijn laat hij zo naast zich neer vallen. Keer op keer.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 13:37:42 #55
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_108114688
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 13:32 schreef Myraela het volgende:
Dat kan je hem lastig kwalijk nemen
Mensen moeten eens ophouden hem zielig te vinden, dat is 'ie niet.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  zaterdag 18 februari 2012 @ 13:40:34 #56
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_108114771
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 13:37 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dit dus!
pi_108114896
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 13:37 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik vind hem niet zielig, ik vind het alleen geen arrogantie.
pi_108114970
Weet je. Als je jaren ervan overtuigd ben dat je er niet bij hoort in de maatschappij, dat niemand je mag en dat er een forum bestaat genaamd ' Dont Date Kevin' waar alle vrouwen lid van zijn dan is dat een gedachtegang die je niet zo 1 2 3 kan omgooien. Ik ben erg dankbaar dat 1 fokster hier (wil geen namen noemen :P ) zo veel geduld voor me over heeft dat ik in mijn eigen tempo mezelf weer kan ontdekken. ookal gaat dat met 1 ontmoeting per half jaar of iets in die trand.

Je kan gewoon niet van jarenlang in je safezone zitten naar ineens mensen aanspreken in het openbaar, dat zijn veel te grote stappen en dat zal waarschijnlijk zo stroef verlopen dat het een soort bevestiging zal zijn van je gedachtegang. 'zie je wel, al mijn negatieve gedachten kloppen! *runs to safezone*'

That reminds me.. Moet nog met die fokster naar de dierentuin en de bios!
  zaterdag 18 februari 2012 @ 13:49:37 #59
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_108115034
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 13:44 schreef Myraela het volgende:
Ik vind hem niet zielig, ik vind het alleen geen arrogantie.
Probleem is wel dat dat gekusjekroel hier hem helpt in z'n huidige situatie te blijven zitten. Het is wel duidelijk dat je hem daarmee alleen in z'n gedrag bevestigd. Hij moet gewoon een schop onder z'n kont krijgen. Als dat hem niet aanstaat, tja, jammer.

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 13:46 schreef Kevin24 het volgende:
Je kan gewoon niet van jarenlang in je safezone zitten naar ineens mensen aanspreken in het openbaar, dat zijn veel te grote stappen en dat zal waarschijnlijk zo stroef verlopen dat het een soort bevestiging zal zijn van je gedachtegang. 'zie je wel, al mijn negatieve gedachten kloppen! *runs to safezone*'
Joh, en daarom zegt iedereen dat je dus mensen moet leren kennen via hobbies enzo. Dan heb je sowieso een gespreksonderwerp. Maar dan krijg je weer suf gelul dat 'ie niks leuk vindt. Ja hallo, dat je zo'n suf oninteressant leven acceptabel vindt is prima, maar dan ga je never nooit niet een vriendin vinden.
pi_108115146
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 20:00 schreef benzin het volgende:
Ik ben hier voor advies en steun, maar in plaats daarvan gooien jullie verwijten en sarcasme naar mijn hoofd. Daar heb ik toch helemaal niets aan?
Er zijn haast hele boekwerken getypt voor je hier, ook door mij, maar je komt elke keer alleen terug met hetzelfde liedje zonder ook maar iets ermee gedaan te hebben. Jij verwacht dan echt nog dat als jij eeuwenlang A blijft roepen men B terug blijft roepen ondanks dat jij nooit C wilt roepen?
pi_108115194
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 13:34 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik gebruik maar 1 voorbeeld nu. Maar alle hulp allen steun en alle adviesen die aan hem gegeven zijn laat hij zo naast zich neer vallen. Keer op keer.
Was Benzin maar arrogant, dan had hij deze problemen niet.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 14:01:54 #62
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108115399
Hij niet arrogant. Herlees defenitie van arrogant maar eens. Maar hij heeft gewoon met een vreemd meisje van FOK! afgesproken.

Waarom hij dat niet nog een keer wil doen snap ik echt niet.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_108115441
Het lijkt mij juist geweldig om eens met een Fokster af te spreken :D
  zaterdag 18 februari 2012 @ 14:03:47 #64
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_108115447
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 13:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Was Benzin maar arrogant, dan had hij deze problemen niet.
Hij is arrogant in z'n opstelling naar ons toe. Ik vind het redelijk respectloos dat hij maar blijft klagen en niks doet met de tips die hij krijgt.
pi_108115550
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 13:46 schreef Kevin24 het volgende:
Weet je. Als je jaren ervan overtuigd ben dat je er niet bij hoort in de maatschappij, dat niemand je mag en dat er een forum bestaat genaamd ' Dont Date Kevin' waar alle vrouwen lid van zijn dan is dat een gedachtegang die je niet zo 1 2 3 kan omgooien. Ik ben erg dankbaar dat 1 fokster hier (wil geen namen noemen :P ) zo veel geduld voor me over heeft dat ik in mijn eigen tempo mezelf weer kan ontdekken. ookal gaat dat met 1 ontmoeting per half jaar of iets in die trand.

That reminds me.. Moet nog met die fokster naar de dierentuin en de bios!
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 13:49 schreef Catbert het volgende:
Joh, en daarom zegt iedereen dat je dus mensen moet leren kennen via hobbies enzo. Dan heb je sowieso een gespreksonderwerp. Maar dan krijg je weer suf gelul dat 'ie niks leuk vindt. Ja hallo, dat je zo'n suf oninteressant leven acceptabel vindt is prima, maar dan ga je never nooit niet een vriendin vinden.
Ik zit ook met dat probleem, en daarbij komt dat ik ook niks leuk vind. Maar ik heb dan ook al het besef dat een relatie voor mij op dit moment gewoon niet gaat werken.

Ik wil in elk geval niet terug naar een AD, dat lijkt weinig te helpen in dit opzich. Rot voel ik me "denk ik" toch niet meer, maar misschien herken ik het wel gewoon niet.

Ik vond deze posts ook confronterend om te lezen, maar ga niet lopen zeiken want alleen ikzelf kan mezelf helpen, al weet ik niet eens hoe, maar ik doe tenminste iets met de dingen die ik lees, ik absorbeer het.

Misschien moet Benzin ook maar eens gaan beseffen dat hij eerst aan zichzelf moet werken, iets was heloef zei over niet meteen van A naar Z willen.

Edit:Kan altijd zijn dat je geluk hebt, maar met geluk alleen kom je niet de wereld rond
pi_108115617
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 20:50 schreef kree het volgende:
Euhm nou ik kan het van Benzin ook nog wel enigszins begrijpen dat het best wel lastig is om bijvoorbeeld naar een meet te gaan.
Of noem alleen maar "vage" bekenden bellen.
Komt over als zielig zijn en om hulp vragen denk je voor jezelf, hoewel dat misschien helemaal niet zo is voor anderen die je kennen.
Ja ik snap het gevoel ook wel. Is een soort van trots toch. Je ergens toch nog te goed vinden voor. Denken van 'dat doet de average joe toch ook niet zo'.

Maar verandering begint pas bij het erkennen dat je op dit moment nou eenmaal niet te average joe bent. Ookal heb je de potentie wel om weet ik veel wat te zijn, het gaat om je situatie NU. Ongeacht hoe die situatie tot stand is gekomen, who or whats to blame etc...

Ik snap dat je dingen als 'goh maakt eens vaker oogcontact' of 'bel eens iemand op' 'of ga gewoon een stukje lopen, ookal hoef je nergens heen' ziet als betuttelende BS. Maar je staat nou eenmaal onderaan de trap. Zodra je dat erkent en je je niet schaamt voor het nemen van bepaalde stappen dan kan je zomaar ineens die trap opgerent zijn en denken 'kan niet geloven dat ik ooit onderaan die trap stond'.
pi_108115622
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 14:01 schreef heloef het volgende:
Hij niet arrogant. Herlees defenitie van arrogant maar eens. Maar hij heeft gewoon met een vreemd meisje van FOK! afgesproken.

Waarom hij dat niet nog een keer wil doen snap ik echt niet.
Misschien vond hij dat meisje gewoon niet leuk?
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 14:03 schreef Faxie het volgende:
Mij ook, al zal dat wel met dubbele gevoelens zijn.
pi_108115689
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 14:03 schreef Faxie het volgende:
Ohai. :7

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 14:09 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Ja ik snap het gevoel ook wel. Is een soort van trots toch. Je ergens toch nog te goed vinden voor. Denken van 'dat doet de average joe toch ook niet zo'.

Zit dat gevoel er echt achter dan? Volgens mij vindt hij het gewoon eng.
pi_108115693
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 14:09 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Misschien vond hij dat meisje gewoon niet leuk?

[..]

Mij ook, al zal dat wel met dubbele gevoelens zijn.
Welke Fokster was dat dan ? Als het namelijk dezelfde is als die ik heb ontmoet dan klopt er geen zak van want vreemd is ze totaal niet. Nouja, als vreemd lief, vrolijk en spontaan is dan wel.
pi_108115721
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 14:12 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Welke Fokster was dat dan ? Als het namelijk dezelfde is als die ik heb ontmoet dan klopt er geen zak van want vreemd is ze totaal niet. Nouja, als vreemd lief, vrolijk en spontaan is dan wel.
SiIk. Hoewel het wel grappig zou zijn als er 1 FOK!ster zou zijn die gewoon alle mannelijke FOK!kers helpt. :D
pi_108115777
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 14:14 schreef Myraela het volgende:

[..]

SiIk. Hoewel het wel grappig zou zijn als er 1 FOK!ster zou zijn die gewoon alle mannelijke FOK!kers helpt. :D
Jij? :@
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_108115784
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 14:12 schreef Myraela het volgende:

Zit dat gevoel er echt achter dan? Volgens mij vindt hij het gewoon eng.
Dat speelde bij mij iig wel aardig mee destijds, enkele jaren geleden. Noem het trots, ontkenning....

Wat het korter gezegd ook is, is dat het moeten nemen van bepaalde stappen heel confronterend is. Het idee van naar een psycholoog gaan kan voelen als een bevestiging van dat je een mess bent.

Maar goed hoe je er aan toe bent is zoals het is, met stappen ondernemen kan het alleen maar beter worden.
pi_108115938
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 14:16 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Dat speelde bij mij iig wel aardig mee destijds, enkele jaren geleden. Noem het trots, ontkenning....

Wat het korter gezegd ook is, is dat het moeten nemen van bepaalde stappen heel confronterend is. Het idee van naar een psycholoog gaan kan voelen als een bevestiging van dat je een mess bent.

Maar goed hoe je er aan toe bent is zoals het is, met stappen ondernemen kan het alleen maar beter worden.
Oh zo. Dat kan ik me wel voorstellen ja. Dat had ik zelf ook met naar de psycholoog gaan.

Als je al lang alleen bent raak je er ook beetje gewent aan om alles alleen te doen en zelf op te lossen.

Ik denk dat Benzin nu gewoon te grote stappen wil nemen, of nouja, niet wilt nemen maar denkt dat hij die moet nemen. Hij zou nu niet bezig moeten zijn met versieren maar met meer eruit gaan en dat zouden zulke kleine dingetjes kunnen zijn.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 14:27:40 #74
341960 LulaHoola
In 't echt xxxxx !
pi_108116124
Wie heet hier Nikkie van Dijk. Ze keek hoogst waarschijnlijk in mijn facebook -O-
no chicken mc nuggets.
pi_108116129
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 14:12 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

die heeft hij ook gemeet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')