Ik ben geen vent ik ben een jochie, niet fucken met mijn jeugdelijkheid.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Eigenlijk ben jij ook een heerlijke vent he![]()
Zo een die zegt, ik wil de kreeft, en zij wil de tournedos. Met een glas rode wijn.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach, iemand die de drankjes betaald, het plekkie regelt in een restaurant...
Dat zijn toch dingen die ik dan bestempel als ''zorgen voor''
Ik fix het wel even voor je
En dan het meisje die haar waardering voor hem toont op haar manier... Zo zie ik het...
Levens instelling zal zeker meewegen maar er zijn toch echt veel vrouwen en mannen die geleid willen worden. Ik denk wel wil een relatie lukken dat er zeker een grote gelijkwaardigheid tussen de twee moet zijn anders werkt het toch niet.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Niet iedereen wilt ook een dominante manDat is een fabeltje, en ook wel een verwijtend excuus voor degene die geen partner kunnen vinden, dat ligt niet aan hun, dat ligt aan het feit dat ze niet uit het juiste hout gesneden zijn
(en totaal vergeten dat het onder andere vooral aan uitstraling, levensinstelling etc. ligt)
Mijn vriend is absoluut niet dominant, we zijn zeer gelijkwaardig in de relatie. Ook was hij niet de allersociaalste toen ik hem leerde kennen, althans niet volgens het boekje
Maar ik viel toch voor hem
Dat komt vanzelf wel als je iemand beter kentquote:Op zondag 19 februari 2012 14:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat laatste lukt me niet zo erg, ik heb een beetje een bord voor m'n kop of zo
En ik ben heel erg chaotisch
Wanna bet?quote:Op zondag 19 februari 2012 14:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Och ik win het van je denk ik met chaotisme
Mwah, dat ook weer nietquote:Op zondag 19 februari 2012 14:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zo een die zegt, ik wil de kreeft, en zij wil de tournedos. Met een glas rode wijn.
En dat zij denkt, ik lust helemaal geen wijn.
Hallo. Ik ben ook zo.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wanna bet?
Vertel eens hoe chaotisch je bent toppie, ben wel benieuwd nu
Ik heb al meerdere malen m'n geld in de pinautomaat laten zitten.
Ik was ooit m'n bril kwijt. 3x m'n hele huis overhoop gehaald en was echt enorm gefustreerd omdat dat ding niet op een logische plek lag!
zat dat ding gewoon op m'n hoofd
Het enige wat ik nog niet gedaan heb is mezelf buiten sluiten
Ik kijk liever niet op naar mensen.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mwah, dat ook weer niet![]()
Maar gewoon dingetjes ''regelen''
Volgens mij vinden meisjes dat heel prettig.. Dan kunnen ze naar hun man opkijken... Dat doen ze ook graag... Opkijken naar een persoon...
Mannen kijken meer naar de intenties van het meisje en haar uiterlijk
Weet je hoe vaak mij dat gebeurt, Ik werk veel aan meubels de laatste tijd nou was ik een schroevendraaier kwijt heel het huis op zijn kop vloekend en tierend waar zit de schroevendraaier juist in mijn broekzak en dat gebeurt wel vakerquote:Op zondag 19 februari 2012 14:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wanna bet?
Vertel eens hoe chaotisch je bent toppie, ben wel benieuwd nu
Ik heb al meerdere malen m'n geld in de pinautomaat laten zitten.
Ik was ooit m'n bril kwijt. 3x m'n hele huis overhoop gehaald en was echt enorm gefustreerd omdat dat ding niet op een logische plek lag!
zat dat ding gewoon op m'n hoofd
Het enige wat ik nog niet gedaan heb is mezelf buiten sluiten
Dan moet je daten met kleinere mannen. Hoe lang ben jij?quote:Op zondag 19 februari 2012 14:49 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Hallo. Ik ben ook zo.
Wat dacht je van jezelf binnensluiten dat je het huis niet uit kan? Heb ik eens gedaan, ook mogelijk.
[..]
Ik kijk liever niet op naar mensen.
OMGquote:Op zondag 19 februari 2012 14:49 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Hallo. Ik ben ook zo.
Wat dacht je van jezelf binnensluiten dat je het huis niet uit kan? Heb ik eens gedaan, ook mogelijk.
Hoezo dat?quote:Op zondag 19 februari 2012 14:49 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Ik kijk liever niet op naar mensen.
Idem, moest ik vanaf het balkon van de bovenburen naar beneden klimmen. Van 4 naar 3-hoog. Best spannendquote:Op zondag 19 februari 2012 14:49 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Is het voor jou ook moeilijk om te concentreren?quote:Op zondag 19 februari 2012 14:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
OMG![]()
Ik heb het chaotische een beetje onder controle gekregen door alles op een vaste plek te leggen en alles wat ik vaak gebruik minstens 3x in huis te hebben en mbv medicatie (en dat scheelt!). Zonder die medicatie heb ik een blender in m'n hoofd van allerlij losse ideetjes
Heldquote:Op zondag 19 februari 2012 14:55 schreef Catbert het volgende:
[..]
Idem, moest ik vanaf het balkon van de bovenburen naar beneden klimmen. Van 4 naar 3-hoog. Best spannend
Ja, ik houd het nooit langer dan een half uurtje vol, max. Zelfs tijdens het gamen niet. Maar jongens, we gaan een beetje off-topic nu.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is het voor jou ook moeilijk om te concentreren?
Heb je dat ook tijdens gesprekken?quote:Op zondag 19 februari 2012 14:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik houd het nooit langer dan een half uurtje vol, max. Zelfs tijdens het gamen niet. Maar jongens, we gaan een beetje off-topic nu.
Dat heb ik soms ook wel. Zeker als ik moe ben.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik houd het nooit langer dan een half uurtje vol, max. Zelfs tijdens het gamen niet. Maar jongens, we gaan een beetje off-topic nu.
Ja, ook tijdens gesprekken. Bij de Roycomeet werd ik daarvan weer op de hoogte gebracht zeg maar. Maar ik moet wel zeggen dat het met medicatie echt een heel stuk beter gaat om gesprekken te volgenquote:Op zondag 19 februari 2012 14:58 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Heb je dat ook tijdens gesprekken?
En das wel ontopic
quote:Op zondag 19 februari 2012 14:55 schreef Catbert het volgende:
[..]
Idem, moest ik vanaf het balkon van de bovenburen naar beneden klimmen. Van 4 naar 3-hoog. Best spannend
quote:Op zondag 19 februari 2012 14:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet je daten met kleinere mannen. Hoe lang ben jij?
Das helemaal niks voor mij.quote:
Klein meisjequote:Op zondag 19 februari 2012 15:00 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]![]()
[..]Nee.
Ik ben 1.58 om precies te zijn.
M'n concentratie was jarenlang mijn grootste bottleneck, samen met mijn chaotisme. Nu loop ik meer tegen practische problemen op zoals het huishouden. Ik moet nu zeg maar from scratch beginnen daarmee. Ik doe elke dag een beetje, om mee te beginnenquote:Op zondag 19 februari 2012 14:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heb ik soms ook wel. Zeker als ik moe ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |