zo vaak lig ik nu ook weer niet met een meid in bed hoor.... In heel 2012 nog niet gebeurd afgezien van oudjaarsnacht...quote:Op zondag 19 februari 2012 12:39 schreef Bittere_Bal het volgende:
Je bent gewoon nog niet de juiste tegengekomen. Als je zo doorgaat dan heb je echt wel binnen een relatief korte tijd een nieuwe relatie en dan je kan je hier mooi verkondigen dat het echt allemaal wel kan, dat je zus en zo moet doen en dat het niet zo moeilijk is als het lijkt
Maar echt serieus, als je kan zoenen, in bed kan belanden en om de zoveel tijd vrouwen hebt die blijkbaar heel veel initiatief tonen zie ik bij jou echt geen probleem met versieren. Jezus, ik zou alleen maar in mijn handen knijpen als ik in jou situatie zou zitten. De enige vrouwen waar mee ik afspreek zitten in een relatie of hebben mij diep in de friendszone geplaatst. Niet dat ik daar (veel) gevoelens voor heb maar het steekt toch wel een beetje.
Dat is zeker zo. maar het klinkt vond ik niet echt of zijn intentie is daar iets mee te beginnen maar meer van dat is een makkelijke vangst zeg maar.quote:Op zondag 19 februari 2012 13:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Tsja het ligt er echt aan. De ene 18-jarige is de andere niet. Ik was qua gedrag heel volwassen voor mijn leeftijd en viel automatisch op oudere jongens. Ik was 17 toen ik wat met mijn ex kreeg (hij 22). Mijn huidige vriend is 10 jaar ouder (24-34).
Wat is volwassen gedrag..quote:Op zondag 19 februari 2012 13:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Tsja het ligt er echt aan. De ene 18-jarige is de andere niet. Ik was qua gedrag heel volwassen voor mijn leeftijd en viel automatisch op oudere jongens. Ik was 17 toen ik wat met mijn ex kreeg (hij 22). Mijn huidige vriend is 10 jaar ouder (24-34).
Het is vrij triest dat er meiden van mijn leeftijd zijn die überhaupt achter mannen aangaan vind ik.quote:Op zondag 19 februari 2012 08:47 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Een paar dingen:
Ik zit zelf niet achter 18 jarige aan hoop dat dat duidelijk is. Mijn ondergrens is 20.
Wat als het andersom is en een 18 jarige zit achter iemand van 25 aan?
Genoeg meiden van begin 20 die 30 of zelfs 35 de bovengrens vinden.
Ik ben zelf slecht in leeftijden schatten. Die meid van gisteren was 26 maar als ze zei dat ze 20 was had ik het geloofd.
Dus als jij iemand leuk vind en hij blijkt 27 te zijn of zo dan knap je meteen af omdat hij te oud is?
Ja, mijn laatste ex is 23 maar dat is alweer anders of zo. Ik vind 18-28 niet ''normaal'' (er zullen vast uitzonderingen zijn) en 24 en 34 is ook weer anders omdat jij ouder bent en al meer levenservaring hebt.quote:Op zondag 19 februari 2012 13:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Gebeurt wel vaker hoor, dat een jong grietje gaat voor een 50 jaar oude kerel met veel geldquote:Op zondag 19 februari 2012 13:46 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Het is vrij triest dat er meiden van mijn leeftijd zijn die überhaupt achter mannen aangaan vind ik.
Ja, ik ga niet met een oude man en volgens mij zijn mensen van die leeftijd vaak met hele andere dingen bezig. Ik heb trouwens wel eens gezoend en een beetje contact gehad met iemand van 28 maar nu ik dat zo bekijk is het gewoon super triest. Ik deed het ook niet om hem maar meer omdat hij zo knap is en het spannend was. Doe ik ook nooit weer. Zulke kerels zijn vaak of triest (in de zin dat ze geen vrouwen van de eigen leeftijd kunnen krijgen), vies of vallen gewoon op jongere meiden.
[..]
Ja, mijn laatste ex is 23 maar dat is alweer anders of zo. Ik vind 18-28 niet ''normaal'' (er zullen vast uitzonderingen zijn) en 24 en 34 is ook weer anders omdat jij ouder bent en al meer levenservaring hebt.
Dan kom ik op 19 uitquote:Op zondag 19 februari 2012 14:19 schreef richard_prf het volgende:
De formule: Leeftijd /2 + 7 klopt altijd wel aardig
Ohalloquote:
Als absolute ondergrens. Bij mij is dat dus 21quote:
Ik moet echt geen jongere jongen hoorquote:Op zondag 19 februari 2012 14:25 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Als absolute ondergrens. Bij mij is dat dus 21
Jouw vriend is 34 dus zijn ondergrens is 24 dus volgens de formule is er niks mis mee met jullie leeftijdsverschil
Nee hoor, want hun relatieve leeftijdsverschil neemt alleen maar afquote:Op zondag 19 februari 2012 14:25 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Als absolute ondergrens. Bij mij is dat dus 21
Jouw vriend is 34 dus zijn ondergrens is 24 dus volgens de formule is er niks mis mee met jullie leeftijdsverschilTenzij hij eerder 35 wordt dan jij 25
Meh...quote:Op zondag 19 februari 2012 14:27 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik moet echt geen jongere jongen hoorPaar keer geprobeerd, nooit wat geworden. Schijnt dus toch te kloppen dat mannen achter lopen
Ooh absoluut niet. Ik kan mijzelf prima redden. En ik denk toch dat ik de zorgzame rol in de relatie heb.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Meh...
Het klopt meer dat vrouwen graag een man hebben die voor hen kan zorgen..
Een man moet toch wel ''dominant'' zijn.
Ja, vrouw zorgzaam, man dominant.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:29 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ooh absoluut niet. Ik kan mijzelf prima redden. En ik denk toch dat ik de zorgzame rol in de relatie heb.
Daar houd ik wel van, als een vrouw een beetje voor zichzelf kan zorgenquote:Op zondag 19 februari 2012 14:29 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ooh absoluut niet. Ik kan mijzelf prima redden. En ik denk toch dat ik de zorgzame rol in de relatie heb.
Ik zorg liever dan dat ik de dominante man uit moet gaan hangen dat lukt me toch nietquote:Op zondag 19 februari 2012 14:31 schreef Cassandra87 het volgende:
Jij zegt letterlijk, vrouwen hebben graag een man die voor hen kan zorgen. Oftewel een zorgzame man.
Niet iedereen wilt ook een dominante manquote:Op zondag 19 februari 2012 14:36 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik zorg liever dan dat ik de dominante man uit moet gaan hangen dat lukt me toch niet
Iemand die voor je kan zorgen is niet per definitie zorgzaam..quote:Op zondag 19 februari 2012 14:31 schreef Cassandra87 het volgende:
Jij zegt letterlijk, vrouwen hebben graag een man die voor hen kan zorgen. Oftewel een zorgzame man.
Ik val juist op vrouwen die voor zichzelf kunnen denken.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:37 schreef tijnbrein het volgende:
Ik val op lieve zorgzame vrouwen.en die zijn eerder ouder dan mij dan jonger.
Dat sluit lief en zorgzaam niet uit en zelf kunnen denken. Verder sluit ik mij bij jou aan.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik val juist op vrouwen die voor zichzelf kunnen denken.
En vrouwen die niet van die mode-huppeltrutjes zijn.
't liefst heb ik een vrouw die zelfstandig is (ook financieel), die mode niet zo belangrijk vindt en misschien iemand die een beetje sloom is of zo
Dit alles, behalve dat aankunnen, iedereen kan mij aan ik zal nooit strijden om macht.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik val juist op vrouwen die voor zichzelf kunnen denken.
En vrouwen die niet van die mode-huppeltrutjes zijn.
't liefst heb ik een vrouw die zelfstandig is (ook financieel), die mode niet zo belangrijk vindt en misschien iemand die een beetje sloom is of zo
En ze moet wel tegen knuffelen kunnen, want ik ben heel erg kroelerig
Owja! En ze moet me aankunnen haha!
Oh op die fiets. Dan denk ik meer aan iemand die ze beschermtquote:Op zondag 19 februari 2012 14:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Iemand die voor je kan zorgen is niet per definitie zorgzaam..
Zorgzaam is lief en teder...
Voor iemand zorgen kan in die zin al dat iemand een oogje in het zeil houdt.. Dat kan redelijk oppervlakkig blijven.
Eigenlijk ben jij ook een heerlijke vent hequote:Op zondag 19 februari 2012 14:43 schreef heloef het volgende:
Ik kan niet tegen die types die dan zeggen "je kan me niet aan"
Ga toch wieberen denk ik dan.
Dat laatste lukt me niet zo erg, ik heb een beetje een bord voor m'n kop of zoquote:Op zondag 19 februari 2012 14:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dit alles, behalve dat aankunnen, iedereen kan mij aan ik zal nooit strijden om macht.
En verder.. op een lijn liggen met mij... Dat je elkaar alleen maar hoeft aan te kijken en dat je weet wat de ander denkt
Ach, iemand die de drankjes betaald, het plekkie regelt in een restaurant...quote:Op zondag 19 februari 2012 14:44 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Oh op die fiets. Dan denk ik meer aan iemand die ze beschermt
Dat laatste is heeel irritantquote:Op zondag 19 februari 2012 14:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dit alles, behalve dat aankunnen, iedereen kan mij aan ik zal nooit strijden om macht.
En verder.. op een lijn liggen met mij... Dat je elkaar alleen maar hoeft aan te kijken en dat je weet wat de ander denkt
Och ik win het van je denk ik met chaotismequote:Op zondag 19 februari 2012 14:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat laatste lukt me niet zo erg, ik heb een beetje een bord voor m'n kop of zo
En ik ben heel erg chaotisch
Ik ben geen vent ik ben een jochie, niet fucken met mijn jeugdelijkheid.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Eigenlijk ben jij ook een heerlijke vent he![]()
Zo een die zegt, ik wil de kreeft, en zij wil de tournedos. Met een glas rode wijn.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach, iemand die de drankjes betaald, het plekkie regelt in een restaurant...
Dat zijn toch dingen die ik dan bestempel als ''zorgen voor''
Ik fix het wel even voor je
En dan het meisje die haar waardering voor hem toont op haar manier... Zo zie ik het...
Levens instelling zal zeker meewegen maar er zijn toch echt veel vrouwen en mannen die geleid willen worden. Ik denk wel wil een relatie lukken dat er zeker een grote gelijkwaardigheid tussen de twee moet zijn anders werkt het toch niet.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Niet iedereen wilt ook een dominante manDat is een fabeltje, en ook wel een verwijtend excuus voor degene die geen partner kunnen vinden, dat ligt niet aan hun, dat ligt aan het feit dat ze niet uit het juiste hout gesneden zijn
(en totaal vergeten dat het onder andere vooral aan uitstraling, levensinstelling etc. ligt)
Mijn vriend is absoluut niet dominant, we zijn zeer gelijkwaardig in de relatie. Ook was hij niet de allersociaalste toen ik hem leerde kennen, althans niet volgens het boekje
Maar ik viel toch voor hem
Dat komt vanzelf wel als je iemand beter kentquote:Op zondag 19 februari 2012 14:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat laatste lukt me niet zo erg, ik heb een beetje een bord voor m'n kop of zo
En ik ben heel erg chaotisch
Wanna bet?quote:Op zondag 19 februari 2012 14:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Och ik win het van je denk ik met chaotisme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |