Dan kom ik op 19 uitquote:Op zondag 19 februari 2012 14:19 schreef richard_prf het volgende:
De formule: Leeftijd /2 + 7 klopt altijd wel aardig
Ohalloquote:
Als absolute ondergrens. Bij mij is dat dus 21quote:
Ik moet echt geen jongere jongen hoorquote:Op zondag 19 februari 2012 14:25 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Als absolute ondergrens. Bij mij is dat dus 21
Jouw vriend is 34 dus zijn ondergrens is 24 dus volgens de formule is er niks mis mee met jullie leeftijdsverschil
Nee hoor, want hun relatieve leeftijdsverschil neemt alleen maar afquote:Op zondag 19 februari 2012 14:25 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Als absolute ondergrens. Bij mij is dat dus 21
Jouw vriend is 34 dus zijn ondergrens is 24 dus volgens de formule is er niks mis mee met jullie leeftijdsverschilTenzij hij eerder 35 wordt dan jij 25
Meh...quote:Op zondag 19 februari 2012 14:27 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik moet echt geen jongere jongen hoorPaar keer geprobeerd, nooit wat geworden. Schijnt dus toch te kloppen dat mannen achter lopen
Ooh absoluut niet. Ik kan mijzelf prima redden. En ik denk toch dat ik de zorgzame rol in de relatie heb.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Meh...
Het klopt meer dat vrouwen graag een man hebben die voor hen kan zorgen..
Een man moet toch wel ''dominant'' zijn.
Ja, vrouw zorgzaam, man dominant.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:29 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ooh absoluut niet. Ik kan mijzelf prima redden. En ik denk toch dat ik de zorgzame rol in de relatie heb.
Daar houd ik wel van, als een vrouw een beetje voor zichzelf kan zorgenquote:Op zondag 19 februari 2012 14:29 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ooh absoluut niet. Ik kan mijzelf prima redden. En ik denk toch dat ik de zorgzame rol in de relatie heb.
Ik zorg liever dan dat ik de dominante man uit moet gaan hangen dat lukt me toch nietquote:Op zondag 19 februari 2012 14:31 schreef Cassandra87 het volgende:
Jij zegt letterlijk, vrouwen hebben graag een man die voor hen kan zorgen. Oftewel een zorgzame man.
Niet iedereen wilt ook een dominante manquote:Op zondag 19 februari 2012 14:36 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik zorg liever dan dat ik de dominante man uit moet gaan hangen dat lukt me toch niet
Iemand die voor je kan zorgen is niet per definitie zorgzaam..quote:Op zondag 19 februari 2012 14:31 schreef Cassandra87 het volgende:
Jij zegt letterlijk, vrouwen hebben graag een man die voor hen kan zorgen. Oftewel een zorgzame man.
Ik val juist op vrouwen die voor zichzelf kunnen denken.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:37 schreef tijnbrein het volgende:
Ik val op lieve zorgzame vrouwen.en die zijn eerder ouder dan mij dan jonger.
Dat sluit lief en zorgzaam niet uit en zelf kunnen denken. Verder sluit ik mij bij jou aan.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik val juist op vrouwen die voor zichzelf kunnen denken.
En vrouwen die niet van die mode-huppeltrutjes zijn.
't liefst heb ik een vrouw die zelfstandig is (ook financieel), die mode niet zo belangrijk vindt en misschien iemand die een beetje sloom is of zo
Dit alles, behalve dat aankunnen, iedereen kan mij aan ik zal nooit strijden om macht.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik val juist op vrouwen die voor zichzelf kunnen denken.
En vrouwen die niet van die mode-huppeltrutjes zijn.
't liefst heb ik een vrouw die zelfstandig is (ook financieel), die mode niet zo belangrijk vindt en misschien iemand die een beetje sloom is of zo
En ze moet wel tegen knuffelen kunnen, want ik ben heel erg kroelerig
Owja! En ze moet me aankunnen haha!
Oh op die fiets. Dan denk ik meer aan iemand die ze beschermtquote:Op zondag 19 februari 2012 14:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Iemand die voor je kan zorgen is niet per definitie zorgzaam..
Zorgzaam is lief en teder...
Voor iemand zorgen kan in die zin al dat iemand een oogje in het zeil houdt.. Dat kan redelijk oppervlakkig blijven.
Eigenlijk ben jij ook een heerlijke vent hequote:Op zondag 19 februari 2012 14:43 schreef heloef het volgende:
Ik kan niet tegen die types die dan zeggen "je kan me niet aan"
Ga toch wieberen denk ik dan.
Dat laatste lukt me niet zo erg, ik heb een beetje een bord voor m'n kop of zoquote:Op zondag 19 februari 2012 14:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dit alles, behalve dat aankunnen, iedereen kan mij aan ik zal nooit strijden om macht.
En verder.. op een lijn liggen met mij... Dat je elkaar alleen maar hoeft aan te kijken en dat je weet wat de ander denkt
Ach, iemand die de drankjes betaald, het plekkie regelt in een restaurant...quote:Op zondag 19 februari 2012 14:44 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Oh op die fiets. Dan denk ik meer aan iemand die ze beschermt
Dat laatste is heeel irritantquote:Op zondag 19 februari 2012 14:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dit alles, behalve dat aankunnen, iedereen kan mij aan ik zal nooit strijden om macht.
En verder.. op een lijn liggen met mij... Dat je elkaar alleen maar hoeft aan te kijken en dat je weet wat de ander denkt
Och ik win het van je denk ik met chaotismequote:Op zondag 19 februari 2012 14:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat laatste lukt me niet zo erg, ik heb een beetje een bord voor m'n kop of zo
En ik ben heel erg chaotisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |