abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108115194
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 13:34 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik gebruik maar 1 voorbeeld nu. Maar alle hulp allen steun en alle adviesen die aan hem gegeven zijn laat hij zo naast zich neer vallen. Keer op keer.
Was Benzin maar arrogant, dan had hij deze problemen niet.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 14:01:54 #62
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108115399
Hij niet arrogant. Herlees defenitie van arrogant maar eens. Maar hij heeft gewoon met een vreemd meisje van FOK! afgesproken.

Waarom hij dat niet nog een keer wil doen snap ik echt niet.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_108115441
Het lijkt mij juist geweldig om eens met een Fokster af te spreken :D
  zaterdag 18 februari 2012 @ 14:03:47 #64
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_108115447
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 13:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Was Benzin maar arrogant, dan had hij deze problemen niet.
Hij is arrogant in z'n opstelling naar ons toe. Ik vind het redelijk respectloos dat hij maar blijft klagen en niks doet met de tips die hij krijgt.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_108115550
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 13:46 schreef Kevin24 het volgende:
Weet je. Als je jaren ervan overtuigd ben dat je er niet bij hoort in de maatschappij, dat niemand je mag en dat er een forum bestaat genaamd ' Dont Date Kevin' waar alle vrouwen lid van zijn dan is dat een gedachtegang die je niet zo 1 2 3 kan omgooien. Ik ben erg dankbaar dat 1 fokster hier (wil geen namen noemen :P ) zo veel geduld voor me over heeft dat ik in mijn eigen tempo mezelf weer kan ontdekken. ookal gaat dat met 1 ontmoeting per half jaar of iets in die trand.

Je kan gewoon niet van jarenlang in je safezone zitten naar ineens mensen aanspreken in het openbaar, dat zijn veel te grote stappen en dat zal waarschijnlijk zo stroef verlopen dat het een soort bevestiging zal zijn van je gedachtegang. 'zie je wel, al mijn negatieve gedachten kloppen! *runs to safezone*'

That reminds me.. Moet nog met die fokster naar de dierentuin en de bios!
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 13:49 schreef Catbert het volgende:
Joh, en daarom zegt iedereen dat je dus mensen moet leren kennen via hobbies enzo. Dan heb je sowieso een gespreksonderwerp. Maar dan krijg je weer suf gelul dat 'ie niks leuk vindt. Ja hallo, dat je zo'n suf oninteressant leven acceptabel vindt is prima, maar dan ga je never nooit niet een vriendin vinden.
Ik zit ook met dat probleem, en daarbij komt dat ik ook niks leuk vind. Maar ik heb dan ook al het besef dat een relatie voor mij op dit moment gewoon niet gaat werken.

Ik wil in elk geval niet terug naar een AD, dat lijkt weinig te helpen in dit opzich. Rot voel ik me "denk ik" toch niet meer, maar misschien herken ik het wel gewoon niet.

Ik vond deze posts ook confronterend om te lezen, maar ga niet lopen zeiken want alleen ikzelf kan mezelf helpen, al weet ik niet eens hoe, maar ik doe tenminste iets met de dingen die ik lees, ik absorbeer het.

Misschien moet Benzin ook maar eens gaan beseffen dat hij eerst aan zichzelf moet werken, iets was heloef zei over niet meteen van A naar Z willen.

Edit:Kan altijd zijn dat je geluk hebt, maar met geluk alleen kom je niet de wereld rond
pi_108115617
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 20:50 schreef kree het volgende:
Euhm nou ik kan het van Benzin ook nog wel enigszins begrijpen dat het best wel lastig is om bijvoorbeeld naar een meet te gaan.
Of noem alleen maar "vage" bekenden bellen.
Komt over als zielig zijn en om hulp vragen denk je voor jezelf, hoewel dat misschien helemaal niet zo is voor anderen die je kennen.
Ja ik snap het gevoel ook wel. Is een soort van trots toch. Je ergens toch nog te goed vinden voor. Denken van 'dat doet de average joe toch ook niet zo'.

Maar verandering begint pas bij het erkennen dat je op dit moment nou eenmaal niet te average joe bent. Ookal heb je de potentie wel om weet ik veel wat te zijn, het gaat om je situatie NU. Ongeacht hoe die situatie tot stand is gekomen, who or whats to blame etc...

Ik snap dat je dingen als 'goh maakt eens vaker oogcontact' of 'bel eens iemand op' 'of ga gewoon een stukje lopen, ookal hoef je nergens heen' ziet als betuttelende BS. Maar je staat nou eenmaal onderaan de trap. Zodra je dat erkent en je je niet schaamt voor het nemen van bepaalde stappen dan kan je zomaar ineens die trap opgerent zijn en denken 'kan niet geloven dat ik ooit onderaan die trap stond'.
pi_108115622
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 14:01 schreef heloef het volgende:
Hij niet arrogant. Herlees defenitie van arrogant maar eens. Maar hij heeft gewoon met een vreemd meisje van FOK! afgesproken.

Waarom hij dat niet nog een keer wil doen snap ik echt niet.
Misschien vond hij dat meisje gewoon niet leuk?
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 14:03 schreef Faxie het volgende:
Mij ook, al zal dat wel met dubbele gevoelens zijn.
pi_108115689
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 14:03 schreef Faxie het volgende:
Ohai. :7

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 14:09 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Ja ik snap het gevoel ook wel. Is een soort van trots toch. Je ergens toch nog te goed vinden voor. Denken van 'dat doet de average joe toch ook niet zo'.

Zit dat gevoel er echt achter dan? Volgens mij vindt hij het gewoon eng.
pi_108115693
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 14:09 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Misschien vond hij dat meisje gewoon niet leuk?

[..]

Mij ook, al zal dat wel met dubbele gevoelens zijn.
Welke Fokster was dat dan ? Als het namelijk dezelfde is als die ik heb ontmoet dan klopt er geen zak van want vreemd is ze totaal niet. Nouja, als vreemd lief, vrolijk en spontaan is dan wel.
pi_108115721
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 14:12 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Welke Fokster was dat dan ? Als het namelijk dezelfde is als die ik heb ontmoet dan klopt er geen zak van want vreemd is ze totaal niet. Nouja, als vreemd lief, vrolijk en spontaan is dan wel.
SiIk. Hoewel het wel grappig zou zijn als er 1 FOK!ster zou zijn die gewoon alle mannelijke FOK!kers helpt. :D
pi_108115777
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 14:14 schreef Myraela het volgende:

[..]

SiIk. Hoewel het wel grappig zou zijn als er 1 FOK!ster zou zijn die gewoon alle mannelijke FOK!kers helpt. :D
Jij? :@
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_108115784
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 14:12 schreef Myraela het volgende:

Zit dat gevoel er echt achter dan? Volgens mij vindt hij het gewoon eng.
Dat speelde bij mij iig wel aardig mee destijds, enkele jaren geleden. Noem het trots, ontkenning....

Wat het korter gezegd ook is, is dat het moeten nemen van bepaalde stappen heel confronterend is. Het idee van naar een psycholoog gaan kan voelen als een bevestiging van dat je een mess bent.

Maar goed hoe je er aan toe bent is zoals het is, met stappen ondernemen kan het alleen maar beter worden.
pi_108115938
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 14:16 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Dat speelde bij mij iig wel aardig mee destijds, enkele jaren geleden. Noem het trots, ontkenning....

Wat het korter gezegd ook is, is dat het moeten nemen van bepaalde stappen heel confronterend is. Het idee van naar een psycholoog gaan kan voelen als een bevestiging van dat je een mess bent.

Maar goed hoe je er aan toe bent is zoals het is, met stappen ondernemen kan het alleen maar beter worden.
Oh zo. Dat kan ik me wel voorstellen ja. Dat had ik zelf ook met naar de psycholoog gaan.

Als je al lang alleen bent raak je er ook beetje gewent aan om alles alleen te doen en zelf op te lossen.

Ik denk dat Benzin nu gewoon te grote stappen wil nemen, of nouja, niet wilt nemen maar denkt dat hij die moet nemen. Hij zou nu niet bezig moeten zijn met versieren maar met meer eruit gaan en dat zouden zulke kleine dingetjes kunnen zijn.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 14:27:40 #74
341960 LulaHoola
In 't echt xxxxx !
pi_108116124
Wie heet hier Nikkie van Dijk. Ze keek hoogst waarschijnlijk in mijn facebook -O-
no chicken mc nuggets.
pi_108116129
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 14:12 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

die heeft hij ook gemeet
pi_108116142
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 14:12 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ohai. :7

Ik wilde met je in de Worm afspreken, maar jij wilde niet :6

Verder ben je bezet ;(
pi_108116156
Ja. Aan ene kant ben ik nu totaal anders dan destijds. Aan andere kant zat die persoonlijkheid er toen ook wel in, maar zat ik in een totaal andere situatie. Je kan echter wel je te goed voelen voor je situatie, maar tegelijkertijd je wel slachtoffer maken van je situatie. 'Ik ben wel beter dan dit maar ik kan niet anders nu, drempel hier, drempel daar'.

Had zeg maar aan 2 kanten drempels:

Dingen die ik niet ondernam omdat ik er te 'trots' voor was / te confronterend met hoe ver ik was afgegleden
----------------------------------------------------
Dingen die ik niet ondernam omdat stappen te groot waren en ik er niet klaar voor was.

Uiteindelijk ben ik er toch gekomen via stappen van boven de lijn waarna ik stappen onder de lijn, die eerder te ver gegrepen waren, haast automatisch nam.
pi_108116213
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 14:27 schreef LulaHoola het volgende:
Wie heet hier Nikkie van Dijk. Ze keek hoogst waarschijnlijk in mijn facebook -O-
Ik weet wie dat is, maar ik ga het niet zeggen. Boeie dat ze keek... als je niet wilt dat mensen kijken moet je de boel afschermen ;) Dan kan gewoon via de instellingen.

En hoe kan je zien of iemand kijkt op FB? ... :?
pi_108116415
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 13:46 schreef Kevin24 het volgende:
Weet je. Als je jaren ervan overtuigd ben dat je er niet bij hoort in de maatschappij, dat niemand je mag en dat er een forum bestaat genaamd ' Dont Date Kevin' waar alle vrouwen lid van zijn dan is dat een gedachtegang die je niet zo 1 2 3 kan omgooien. Ik ben erg dankbaar dat 1 fokster hier (wil geen namen noemen :P ) zo veel geduld voor me over heeft dat ik in mijn eigen tempo mezelf weer kan ontdekken. ookal gaat dat met 1 ontmoeting per half jaar of iets in die trand.

Je kan gewoon niet van jarenlang in je safezone zitten naar ineens mensen aanspreken in het openbaar, dat zijn veel te grote stappen en dat zal waarschijnlijk zo stroef verlopen dat het een soort bevestiging zal zijn van je gedachtegang. 'zie je wel, al mijn negatieve gedachten kloppen! *runs to safezone*'

That reminds me.. Moet nog met die fokster naar de dierentuin en de bios!
Je weet dat mijn relativeringsvermogen en inlevingsvermogen de laatste tijd niet denderend is door omstandigheden :') Misschien dat ik daarom wat 'hard' over kom, al ben ik mijn inziens gewoon eerlijk.
Maar ik snap dat sommigen, waaronder jij, een gedachtengang hebben aangeleerd, die moeilijk te veranderen is. Alleen met jou valt nog te praten, van alles wat gezegd wordt, pik je wat op, tot je van die hele brei met info een stuk van die knop kunt omslaan.
Daarom, en vanwege het feit dat ik je gewoon als een goede vriend beschouw, maakt dat ik eindeloos geduld heb.

Ik praat ook wel eens met benzin privé, dan lijkt het alsof hij een en ander oppakt, en inderdaad inziet dat een en ander moet veranderen, en net voor je denkt, *O* we komen ergens! Zegt hij.. Nee.. Dat kan ik niet. Jij bent sterker dan ik. :)
Met die irritante smiley's erbij.
En inmiddels 2 jaar later alweer volgens mij denk ik, bekijk het maar. Als hij hulp nodig heeft om te veranderen, wat dan ook, dan ben ik er voor hem, maar voor die tijd niet. En ben ik hard en eerlijk en gemeen. Volgens hem dan.
pi_108116529
Die irritante smileys ja.....

Ik ben lelijk :)
M'n huisdier is net overreden :)
Ik brak m'n been vandaag op 10 plekken en hij moet geamputeerd worden :)
Ik huil mezelf elke avond in slaap :)
Ben zojuist ontslagen :)

Echt he :') Laat die dingen gewoon weg, want je komt zo ook verkeerd over. Smileys hebben toch nog enigszins nut, maar dan moet je ze wel gepast gebruiken.
pi_108116787
quote:
Bij mij ook. :'(
  zaterdag 18 februari 2012 @ 14:53:05 #82
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_108116832
Tja, geef dan je Facebook niet aan fokkers. Het is zo simpel :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_108116890
Sinds wanneer kan je zien wie er op je FB kijkt
pi_108116898
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 13:37 schreef Catbert het volgende:

[..]

Mensen moeten eens ophouden hem zielig te vinden, dat is 'ie niet.
Mensen moeten eens ophouden met hem aandacht geven, dat is wat hij wil.
pi_108117066
quote:
Vraag het in de SC. Daar komt ze sowieso het meest.
pi_108117690
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 14:54 schreef VacaLoca het volgende:
Sinds wanneer kan je zien wie er op je FB kijkt
Dat kan niet volgens mij (en google).... maar er zijn wel van die applicaties die het pretenderen. Als meerdere mensen die gebruiken zou je het van elkaar kunnen zien ofzo....

Vandaar ook de 'hoogst waarschijnlijk' neem ik aan.
pi_108118690
Gisteren met 2 vrienden naar Breda gegaan om vooravond van carnaval te vieren.
Van te voren voelde ik me behoorlijk down, BDD kwam weer een beetje opspelen.

Ik ging verkleed als chirurg met bloedvlekken op het witte pak... ben in contact gekomen met chick verkleed als zuster... was wel geinig.

Rond 3 uur besloot ik een cold approach uit te voeren op een iets bovengemiddeld uitziende meid. Ze leek weinig interesse te tonen... heel anders dan meisje G. Toch waren we na 15 minuten praten aan het zoenen en deze meid is het meest ervaren waarmee ik dat heb gedaan ze maakte precies de juiste tong draaibewegingen en ik deed maar wat zoals altijd. Maar misschien kan ik haar techniek overnemen.
Ik heb haar nummer gekregen.... wat opzich weinig betekent... ze voerde haar naam in met daar onder haar nummer en daaronder "speed dial :P" wat zou ze daar mee bedoelen?

Anyway ik was down die avond.. maar zelfs dan is het mogelijk om succes te boeken.
pi_108118897
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 15:59 schreef richard_prf het volgende:

Ik ging verkleed als chirurg met bloedvlekken op het witte pak... ben in contact gekomen met chick verkleed als zuster... was wel geinig.

Rond 3 uur besloot ik een cold approach uit te voeren op een iets bovengemiddeld uitziende meid. Ze leek weinig interesse te tonen... heel anders dan meisje G. Toch waren we na 15 minuten praten aan het zoenen en deze meid is het meest ervaren waarmee ik dat heb gedaan ze maakte precies de juiste tong draaibewegingen en ik deed maar wat zoals altijd. Maar misschien kan ik haar techniek overnemen.
Ik heb haar nummer gekregen.... wat opzich weinig betekent... ze voerde haar naam in met daar onder haar nummer en daaronder "speed dial :P" wat zou ze daar mee bedoelen?

Anyway ik was down die avond.. maar zelfs dan is het mogelijk om succes te boeken.
Een willekeurige sletmeid die wel zin had in een verzetje dus.

Niets is onmogelijk, d'r zou wel een leuke relatie uit voort kunnen komen natuurlijk.

Maar vanavond en morgen is ze natuurlijk ook uit aan het gaan in de stad he.... inc alcohol en veel kerels om d'r heen....

Laat het maar niet te hoog naar je hoofd stijgen, en handel snel als je het door wilt zetten.
pi_108119130
Nah ze was met 4 andere vriendinnen allemaal als hetzelfde verkleed. het was geen ONS type. Ze ging bij haar vriendinnen slapen.

Ik laat het hierbij , ben niet in geinteresseerd in meer.

Ze was wel lief en zo maar ik miste echt vuur zoals dat bij G wel het geval was.

Deze chick was leuk voor even maar meer zit er ook niet in. Daar vind ik haar ook niet leuk genoeg voor maar dat heeft niks met haar te maken.

[ Bericht 38% gewijzigd door richard_prf op 18-02-2012 16:26:56 ]
pi_108120309
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 15:59 schreef richard_prf het volgende:

Speed dial, ofwel sneltoets.. zet je normaal gesproken mensen bij die je het meest belt, zou zeggen vrij positief grapje van haar.

Komt trouwens over alsof je meer bezig bent met analyseren hoe je beter kan tongen dan dat je in to her bent. Edit: oh dat laat je al weten. Zit je niet teveel nog met 'meisje G' te vergelijken?
pi_108120918
Speed dial klinkt meer als "bel me als je zin hebt"
pi_108121065
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 17:17 schreef Myraela het volgende:
Speed dial klinkt meer als "bel me als je zin hebt"
D'oh. Nu je het zegt :+
pi_108121097
Het zal wel op meerdere manieren zijn te interpreteren. Ik zie het als "bel me zo snel mogelijk om een vervolg afspraak te maken om elkaar beter te leren kennen "

Ja ik vergeleek onbewust meisje D met meisje G maar ik vergelijk meisje G op haar beurt weer met meisje V ... mijn ideaalbeeld ben al anderhalf jaar verliefd op V en ze weet dat ik haar zie als het ideaalbeeld :(
pi_108121184
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 17:25 schreef richard_prf het volgende:
Het zal wel op meerdere manieren zijn te interpreteren. Ik zie het als "bel me zo snel mogelijk om een vervolg afspraak te maken om elkaar beter te leren kennen "

Ja ik vergeleek onbewust meisje D met meisje G maar ik vergelijk meisje G op haar beurt weer met meisje V ... mijn ideaalbeeld ben al anderhalf jaar verliefd op V en ze weet dat ik haar zie als het ideaalbeeld :(
Niet gezond.

Maar Myraela zit goed denk ik :P Maar geen interesse dus in een avontuurtje?
pi_108121309
Denk het niet hoor. Ik heb niet het gezicht daarvoor... ik straal geen seksuele aantrekkingskracht uit... ik heb meer een betrouwbaar gezicht dat meiden eerder zien voor lange termijn relaties.

Tenminste dat is wat ik denk... het hoeft niet perse waarheid te zijn.
pi_108121690
Een meisje kunnen zoenen binnen no time, meer lef en kans dan de meeste posters hier, en nog piepen. Wanneer is het voldoende?
  zaterdag 18 februari 2012 @ 17:52:13 #97
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108121871
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 17:32 schreef richard_prf het volgende:
Denk het niet hoor. Ik heb niet het gezicht daarvoor... ik straal geen seksuele aantrekkingskracht uit... ik heb meer een betrouwbaar gezicht dat meiden eerder zien voor lange termijn relaties.

Tenminste dat is wat ik denk... het hoeft niet perse waarheid te zijn.
Goed motto wel.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_108123891
Misschien he, heel misschien, moeten jullie een en ander niet als wetenschap beschouwen.

Best interessant om bepaalde dingen hier te lezen. Boeiend om te zien hoe sommige mensen naar de materie kijken. Maar soms denk ik echt "Hallo... Doe er niet zo fucking serieus over!".

Al dat tè serieuze gaat echt niet helpen.

Ik denk dat die Benzin meer heeft aan een zieleknijpert trouwens. En dat bedoel ik niet onaardig.
pi_108125374
dat hele serieuze is op zich wel een logisch gevolg. Op een 'natuurlijke' manier lukt het de meesten niet. En dat kan heel veel redenen hebben. Vervolgens ga je kijken naar wat er nou precies de hele tijd misgaat en ja, dan kan er aardig worden doorgeschoten in het doorgronden waar aantrekkingskracht en relaties van af hangen. Dat kan denk ik heel vreemd overkomen bij mensen die er geen tot weinig moeite mee hebben. Maar dat versterkt bij degene die daarin falen alleen maar de vraag waar dat nu aan ligt, dat het andere zo makkelijk lijkt af te gaan.
Hope is the first step on the road to dissapointment
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:25:20 #100
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_108126684
Richard ik vind je stoer.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_108127315
Er zit echt wel wat meer achter dan alleen een gebrek aan proberen.
Mensen zijn veel te kortzichtig.
Ik kan er over mee praten, en nog steeds, alhoewel ik, eigenlijk pas sinds een paar dagen mijn minder fijne herinneringen opzij heb gezet en ik er echt de schijt aan heb hoeveel ik mogelijk af kan gaan.

Zelf ben ik nooit een uitgaanstype geweest. Geweest, misschien komt het nog wel, misschien wordt het iets beter dan 'niet geweest' en wie weet, wordt ik wel een party animal.
Toen ik nog in de puberale fase zat, naar mijn idee DE belangrijkste tijd om goede sociale vaardigheden te ontwikkelen, was ik er weinig bezig met andere en alleen met mezelf, sinds vorig jaar is daar een logische verklaring voor, die ik niet mee hoef te delen.

Een (klein)verhaal kort gezegd: gooi alle remmen los, ga werken waar leeftijdsgenoten werken (of dat nu betaald is of niet), zet een paar dingen op papier waar je het over wil hebben, grappig hoeft het niet te zijn, jij kan wel een humoristische twist geven aan het verhaal van een ander, ga na wat voor muziekstijl ze hebben en vraag of ze zin hebben om een keer naar een feestje te gaan (bijvoorbeeld minimal in mijn geval :) ) (hmm goed idee eigenlijk, kom er nu op :P ) en laat je niet tegenhouden wat er vroeger wel (of juist niet) is gebeurt, dat heeft op geen enkele wijze zin.

(nou, zou kort was dat ook niet xP)

En voor alle kortzichtige trollen op FOK!: kijk naar beide kanten van de medaillion, een gebrek aan initiatief is niet per se een duiding op luiheid.

Daarnaast: neem de meeste FOKkers met een korreltje zout :) Ik postte hier vroeger ook soortgelijke vragen en niets waar ik iets mee kon kwam daaruit...
pi_108128100
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 17:45 schreef Cassandra87 het volgende:
Een meisje kunnen zoenen binnen no time, meer lef en kans dan de meeste posters hier, en nog piepen. Wanneer is het voldoende?
Als er geneukt wordt natuurlijk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_108128190
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 21:00 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heeft ie ook al gedaan.
En vérneukt, bij meisje G, eigen schuld. Maar zelfs als hij met haar naar bed is geweest is ie aan het piepen, zijn uiterlijk, zijn onzekerheid, blabla, tot hij het verpest. What's next? Als ie getrouwd is? Ja maar dan zal ze wel weer willen scheiden..
pi_108128702
Mensen, ik ben anderhalve week niet in dit topic geweest, maar inmiddels heb ik toch wel redelijk on-topic nieuws.

Ik ben namelijk een paar uurtjes gelden teruggekeerd van een geweldige eerste date met de allerliefste jongedame die ik me maar voor kan stellen. We zijn het er helemaal over eens dat er snel een volgende date zal komen, en het voelt allemaal gewoon helemaal goed. Dus het zit ook wel goed, dan :)

Ik zou willen dat ik op de één of andere manier kon uitleggen hoe het in minder dan twee weken zover is gekomen, maar daar is geen beginnen aan. Ook ik kon me toen nog nauwelijks voorstellen dat het zou gaan zoals het gegaan is, maar dat is niet te verklaren en dat moet een mens ook niet willen. Die dingen gaan zoals ze gaan, en daar ben ik in dit geval héél erg blij mee :)

Toch hoop ik dat ik met deze post anderen die in deze topicreeks posten omdat ze voldoen aan de TT wel een soort van positieve boodschap kan geven. Het kan dus zomaar. En geloof nooit dat het niet kan :)
pi_108129047
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:25 schreef Andromache het volgende:
Richard ik vind je stoer.
Thanks ! je bent erg lief.

Helaas gaan we niet uit... de heren moeten nog bijkomen van gisteren... beetje jammer... ik had nu wel zin om weer uit te gaan in Breda :( weet zeker dat het me weer was gelukt dan...

Mooi zo Capstan, ben blij voor je ;) Hoe heb je die date geregeld, via een datingsite? Mooi ook dat ze lief is :P dat vind ik belangrijker dan uiterlijk.

[ Bericht 5% gewijzigd door richard_prf op 18-02-2012 23:08:57 ]
pi_108129209
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 21:17 schreef Capstan het volgende:
Mensen, ik ben anderhalve week niet in dit topic geweest, maar inmiddels heb ik toch wel redelijk on-topic nieuws.

Ik ben namelijk een paar uurtjes gelden teruggekeerd van een geweldige eerste date met de allerliefste jongedame die ik me maar voor kan stellen. We zijn het er helemaal over eens dat er snel een volgende date zal komen, en het voelt allemaal gewoon helemaal goed. Dus het zit ook wel goed, dan :)

Ik zou willen dat ik op de één of andere manier kon uitleggen hoe het in minder dan twee weken zover is gekomen, maar daar is geen beginnen aan. Ook ik kon me toen nog nauwelijks voorstellen dat het zou gaan zoals het gegaan is, maar dat is niet te verklaren en dat moet een mens ook niet willen. Die dingen gaan zoals ze gaan, en daar ben ik in dit geval héél erg blij mee :)

Toch hoop ik dat ik met deze post anderen die in deze topicreeks posten omdat ze voldoen aan de TT wel een soort van positieve boodschap kan geven. Het kan dus zomaar. En geloof nooit dat het niet kan :)
Geweldig nieuws capstan!!

Ben benieuwd naar de volgende update. Ga zo door! ^O^
pi_108129613
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 21:27 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ben jij minnemin ;) ? thanks ! je bent erg lief.

Helaas gaan we niet uit... de heren moeten nog bijkomen van gisteren... beetje jammer... ik had nu wel zin om weer uit te gaan in Breda :( weet zeker dat het me weer was gelukt dan...

Mooi zo Capstan, ben blij voor je ;) Hoe heb je die date geregeld, via een datingsite? Mooi ook dat ze lief is :P dat vind ik belangrijker dan uiterlijk.
Wat een mietjes, die maten van je :P
Children of the night. What music they make.
pi_108129627
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 21:00 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

SPOILER
Als ik nou vandaag uit ging dan was het me misschien wel gelukt :( Tijdens carnaval is het erg makkelijk.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 21:53:29 #109
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_108130054
Allee, ik zal zometeen eens 't durp ingaan. Moet nu onderhand jengelen van de wanhopige vrouwelijke 30-plussers.
pi_108130280
Ik ben ouder dan jij en ik heb elke keer succes bij dames 18 - 21... Ligt eraan hoe oud je er uitziet... Ik ben 28 maar begin er nu eindelijk als een twintiger uit te zien.

Genoeg mensen van mijn leeftijd die al dik in de 30 lijken die maken weinig kans meer. Ik was 26 jaar en werd regelmatig op 16 - 18 geschat en zo werd ik ook behandeld. Nu schatten mensen mij tussen 20 -25. Ik word in elk geval in 100% van de gevallen jonger geschat.

[ Bericht 29% gewijzigd door richard_prf op 18-02-2012 22:06:20 ]
pi_108130823
quote:
4s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 21:53 schreef MissionPhailed het volgende:
Allee, ik zal zometeen eens 't durp ingaan. Moet nu onderhand jengelen van de wanhopige vrouwelijke 30-plussers.
hoe weet je dat? en waar dan?
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 21:59 schreef richard_prf het volgende:
Ik ben ouder dan jij en ik heb elke keer succes bij dames 18 - 21... Ligt eraan hoe oud je er uitziet... Ik ben 28 maar begin er nu eindelijk als een twintiger uit te zien.

Genoeg mensen van mijn leeftijd die al dik in de 30 lijken die maken weinig kans meer. Ik was 26 jaar en werd regelmatig op 16 - 18 geschat en zo werd ik ook behandeld. Nu schatten mensen mij tussen 20 -25. Ik word in elk geval in 100% van de gevallen jonger geschat.
hoe heb je dat gedaan gisteren met op die meid afgestapt (cold approach en zo :P )

en hoe lang duurde het verleiden dat je wist dat ze wilde zoenen?
pi_108130992
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 21:27 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nee, het is via Fok! gegaan :P Ik heb het echt aan dit topic te danken :)

En misschien had ik dat er nog niet bij gezegd, maar ze is niet alleen de allerliefste, ze is ook nog eens de allermooiste. Dat wilde ik dan toch wel even gezegd hebben :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 21:31 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Geweldig nieuws capstan!!

Ben benieuwd naar de volgende update. Ga zo door! ^O^
Dank je, Koffie!
pi_108131106
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 22:18 schreef Capstan het volgende:

[..]

Nee, het is via Fok! gegaan :P Ik heb het echt aan dit topic te danken :)

En misschien had ik dat er nog niet bij gezegd, maar ze is niet alleen de allerliefste, ze is ook nog eens de allermooiste. Dat wilde ik dan toch wel even gezegd hebben :P

[..]

Dank je, Koffie!
waah confrontatie. maar klinkt wel leuk. mooizo capstan, ik ken je wel.
pi_108131169
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 21:59 schreef richard_prf het volgende:

Gast. Lees eens wat je schrijft man. Meisjes van 18. Trots zijn op het feit dat je jong geschat wordt. Vrouwen willn een kerel, geen jochie.

En als je in de 30 bent of lijkt geen kans meer? Haha. Het wordt er enkel maar beter op op die leeftijd...
pi_108131420
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 22:14 schreef Jding het volgende:

[..]

hoe weet je dat? en waar dan?

[..]

hoe heb je dat gedaan gisteren met op die meid afgestapt (cold approach en zo :P )

en hoe lang duurde het verleiden dat je wist dat ze wilde zoenen?

Gewoon, we stonden op het punt om weg te gaan en gingen onze jassen halen. En ik dacht laat ik eens een poging wagen bij iemand voordat ik ga. Dus ik stapte zomaar op iemand af praatte wat met haar... mijn vrienden waren inmiddels al weg.. .en ze liep met me mee naar buiten om ze te zoeken. (het meisje achter de kassa die de jassen terug gaf zat op mij te wachten tot ik mijn jas kwam halen want mijn vrienden hadden dat al gedaan, en ze zat een beetje te lachen en nee te schudden of zo toen ze me bezig zag met die meid) Na een tijdje wachten bij de uitging kwamen ze er weer aan want ze waren aan het zoeken naar mij. Vervolgens wilde ik haar een soort afscheidszoen geven op haar mond maar ze pakte mijn hoofd vast en begon opeens te zoenen terwijl mijn vrienden toekeken... dat was ook wel tof eigenlijk.

Ik weet het niet hoor... maar ik ging vroeger best vaak uit en nooit in 100 keer gebeurde er wat... echt nooit niet eens een klein onschuldig gesprekje... en nu lijkt alles vanzelf te gaan. Laatste 3 keer dat ik uitging gebeurde er veel.
pi_108131498
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 22:22 schreef 1-0-8 het volgende:

[..]

Gast. Lees eens wat je schrijft man. Meisjes van 18. Trots zijn op het feit dat je jong geschat wordt. Vrouwen willn een kerel, geen jochie.

En als je in de 30 bent of lijkt geen kans meer? Haha. Het wordt er enkel maar beter op op die leeftijd...
Zo zie ik er ook niet meer uit. Ik word in de 20 geschat... met meisjes van 18 bedoel ik alleen mee dat ze proberen te flirten als je in snelle wagens rijdt, niks bijzonders... veel meiden die op bezittingen en status vallen.

Het meisje waar ik gisteren mee zoende was 26.

Weet je dat zeker? Toch niet in het uitgaansleven dat je meer kans maakt? Volgens mij maak je het meeste kans als je midden in de 20 bent ongeveer daarna wordt het allemaal minder lijkt mij.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 22:56:15 #117
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_108132497
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 22:30 schreef richard_prf het volgende:

Weet je dat zeker? Toch niet in het uitgaansleven dat je meer kans maakt? Volgens mij maak je het meeste kans als je midden in de 20 bent ongeveer daarna wordt het allemaal minder lijkt mij.
Nee hoor.
pi_108132940
Volgens mij ligt het er gewoon aan of je kop er gemiddeld tot aantrekkelijk uitziet ongeacht leeftijd... maar meestal zien mensen er gewoon het best uit tussen 20 - 25 jaar.

Of je moet naar een bar gaan waar de meeste mensen al 30+ zijn.

Feit is wel dat je dat je er goed moet uitzien wil je kans maken tijdens het uitgaan. Tenzij je genoegen neemt met de lelijkste troll die op dat moment aanwezig is.
Ik zie best vaak lelijke gasten lopen die nooit kans maken.... zoals ook een vriend van gisteren... hij is wel aardig en heeft humor maar hij is gewoon te lelijk ... en geen makeup of andere versierseltjes om de boel nog enigszins op te fleuren. Ja nou ja gisteren liep hij met een pruik op... omdat het carnaval was om zijn haaruitval te maskeren.... Ik vind het wel zielig voor hem hoor... het lijkt mij echt vreselijk als mijn haar gaat uitvallen. Hij was ook een uur bezig met zijn haar gisteren tot hij maar besloot om een Mozart pruik te dragen.
pi_108133571
Trouwens als openingszin zei ik iets heel slijmerigs tegen die meid van gisteren.

"ja ik stond op het punt om weg te gaan maar toen zag ik jou opeens staan"

Bovendien nam ik een goede houding aan, een beetje glimlachen en heel relaxt overkomen. Uiteraard pakte ik weer wat van haar kettingen vast... ze had een lichtknipperende Flügel ketting om of zo die ze gekocht had in Oostenrijk tijdens een apres ski feestje. Haar vriendin maakte ook nog een foto van ons even tussen door :( Anyway ik had het kleine vermoeden dat ze wilde zoenen maar het was lang niet zo duidelijk zoals dat bij G was.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 23:46:09 #120
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_108134508
Voila, de avond presenteert mij een perfect getimede extreme diarree :%

Afijn. Ik ben 27 en uiterlijk wijkt volgens mij niet veel af van de werkelijke leeftijd. Ben gelukkig niet kalend, da's wel funest voor een jeugdige verschijning ... !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')