Hoe komt het? Ben je een saai persoon?quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:01 schreef Godshand het volgende:
Meisjes versieren of verliefd op me laten worden lukt wel. Bij mij houden is een ander verhaal
Hier precies hetzelfde alhoewel misschien er wel iemand is. Laatste tijd leuk contact met een meisjequote:
Een relatie hebben is idd iets waar ik me in vergist had ja. Het is iets waar je ook energie in moet stekenquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:04 schreef formerjellybean het volgende:
een relatie hebben is ontzettend vermoeiend komt communicatie bij kijkenIk denk ergens dat het versieren makkelijker is dan het hebben van een relatie
Ja ik! Bij iemand waar van ik zeker wist dat ik niks terug zal krijgen. En dat was dan ook niet mijn opzet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:50 schreef formerjellybean het volgende:
Hebben mensen nog wat gedaan voor valentijn ofzo want dat had ook een leuk iets geweest om juist dan iets te ondernemen met een meisje dat je leuk vind
Nee, ik wordt denk ik te klef als ik zelf verliefd wordtquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:03 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Hoe komt het? Ben je een saai persoon?
Hoe kun je nou te klef zijn wanneer je allebei verliefd bent?quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee, ik wordt denk ik te klef als ik zelf verliefd wordt
En ook dan wat onzekerder, dan wil je zo graag je beste punten naar voren zetten. Onzin natuurlijk, maarja, hormone driven dan
Dat is trouwens ook heel lief.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja ik! Bij iemand waar van ik zeker wist dat ik niks terug zal krijgen. En dat was dan ook niet mijn opzet.
Het is puur geweest om te laten zien dat ik haar niet vergeten ben en hoe trots ik ben op haar. En verteld waarom ik trots op haar ben. Dat heeft ze in het verleden nooit mee gemaakt. En ze zal het op zeker gelezen hebben.
Maar ze zal nooit gaan reageren of mij bellen. Daar heeft ze haar redenen voor wat in mijn ogen extreme onzin is.
En dat terwijl ik een extreme hekel heb aan valentijn dag![]()
Aan valentijnsdag? O, was gewoon een normale dag voor mijquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:18 schreef heloef het volgende:
Ik heb er wel aan gedacht, maar ik vond het te cliche en het had toch geen zin.
Dat idee had ik eerst ook, maar ik denk dat er bij mij wel meer aan ten grondslag lagquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:17 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Hoe kun je nou te klef zijn wanneer je allebei verliefd bent?Dan is voor mij niets te klef, denk ik. Of het moet wel heel erg zijn.
Ja om iets te sturen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Aan valentijnsdag? O, was gewoon een normale dag voor mij
Voor mij is er niemand speciaal meer, dus ik neem de moeite ook niet. Heb wel wat anders aan m'n hoofd nuquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:20 schreef formerjellybean het volgende:
Bij mij heeft iemand die iets voor me doet met valentijn zonder dat ik er om hoef te vragen wel pluspunten. Het is best romantisch want op die manier laat iemand toch merken dat die aan je denkt. Laat even zien dat je wat specialer bent voor hem.
Ja eigenlijk welquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:07 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat is toch ook heel bijzonder?
Ik ben voor valentijn uit eten geweest enheeft een kaartje gehad. Ik heb nog een kaartje gestuurd naar een medefokker die me dierbaar is maar dat werd niet heel erg gewaardeerd
Beetje overdone denk ik hihi
Als het allebei tegelijk is, is geen probleem denk ik.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:17 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Hoe kun je nou te klef zijn wanneer je allebei verliefd bent?Dan is voor mij niets te klef, denk ik. Of het moet wel heel erg zijn.
Je bent ook niet op iedereen altijd even verliefdquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als het allebei tegelijk is, is geen probleem denk ik.
Maar dat is zelden zo, of zij is het en dan ben ik het eerst niet. Of andersom
nou te klef k bv zijn dat je elkaar bijna verstikt en 24uur per dag bij elkaar wilt zijn en elkaar wilt spreken. Maar dat kan inhouden dat je partner dat helemaal niet wilt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:17 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Ow zo!quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als het allebei tegelijk is, is geen probleem denk ik.
Maar dat is zelden zo, of zij is het en dan ben ik het eerst niet. Of andersom
dank je.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:17 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is trouwens ook heel lief.
Dat lijkt me best eng... ik zou zoiets niet durven. Ik ben nou eenmaal beter in het nachtleven als ik wat biertjes op heb en de omstandigheden juist zijnquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb met valentijnsdag gespeeddate. Maar verder niets bijzonders
Ik zal het zo graag zelf een keer willen ervarenquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:04 schreef formerjellybean het volgende:
een relatie hebben is ontzettend vermoeiend komt communicatie bij kijkenIk denk ergens dat het versieren makkelijker is dan het hebben van een relatie
als ik bedenk hoe gemakkelijk ik soms dagenlang met vrienden optrek, dan lijkt me een relatie waar je altijd wel bij elkaar bent net zo gemakkelijk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:04 schreef formerjellybean het volgende:
Precies dit heb ik nu ook. Ik heb het nu al een aantal keer ervaren en sindsdien hoeft het van mij niet meer zoquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:26 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik zal het zo graag zelf een keer willen ervarenpfff nou ja na mijn 30ste blijf ik sowieso liever alleen. En ik zit er niet echt meer mee zoals vroeger hoor. Ik heb toch wat succesje geboekt hier en daar... dat is voor mij doen al een wereldprestatie ook al stelt het niks voor "normale"mensen.
Als versieren een enkel gevecht is, is het onderhouden van een relatie een ware slijtageslag -_-quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:31 schreef richard_prf het volgende:
Het onderhouden van een relatie is waarschijnlijk lastiger dan versieren. Maar ja dat is ook maar een random guess... ik zal het echte antwoord waarschijnlijk nooit weten.
Ja ach het is jammer. Toch bedankt voor je woordenquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:32 schreef madsaus het volgende:
[..]
Je bent ook niet op iedereen altijd even verliefden er is niet altijd een magische balans vanaf het begin en wie dat wel denkt is de partij die vanaf het begin altijd degene is die dolverliefd was.
![]()
Ik denk dat je hoe cliche dan ook, gewoon nog niet de juiste bent tegen gekomen. Ik denk ook niet dat je over die laatste te streng voor jezelf moet zijn, naar mijn mening heb je goed gehandeld en is het jammer dat het zo gelopen is.
Het onderhouden van een relatie heeft veel met communicatie te maken en ook met genoeg aandacht aan elkaar besteden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:31 schreef richard_prf het volgende:
Het onderhouden van een relatie is waarschijnlijk lastiger dan versieren. Maar ja dat is ook maar een random guess... ik zal het echte antwoord waarschijnlijk nooit weten.
Jij klinkt wel als een betrouwbaar en verstandig persoon. Ofzo.quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:46 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar ook dat is een kwestie van wederzijds begrip! Mijn vriend is ook niet echt van 7 avonden in de week gezellig doen, en ook ik heb mijn momenten (meestal speelt er dan iets mee waardoor ik er door heen zit)|
We weten dat van elkaar en accepteren dat. Ik weet bijv. dat als mijn vriend hyper thuis komt, hij op zn werk enorm op zijn tong heeft gebeten (figuurlijk gesproken..) en dat ik hem even uit moet laten razen ipv enthousiast mee te hyperen. Als ik dat doe, is een uurtje ruimte hét recept voor een gezellige avond
Dat begrijp ik allemaal wel, maar je onderschat misschien hoe erg ik benquote:Op donderdag 23 februari 2012 09:46 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar ook dat is een kwestie van wederzijds begrip!
Ik kan me hier wel in vinden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:22 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Het onderhouden van een relatie heeft veel met communicatie te maken en ook met genoeg aandacht aan elkaar besteden.
Vooral het laatste vind ik altijd moeilijk.. omdat ik zo iemand ben die moe van zijn werk komt en dan eigenlijk graag nog even met zijn eigen hobbies bezig is. Het is voor mij dan ook veel makkelijker om een paar avonden in de week gezellig te doen dan elke avond weer gezellig te moeten doen.
Ik heb vaak tijd en ruimte voor mezelf nodig en dat kan een relatie dus bemoeilijken (en is ook meteen de reden waarom ik doodsbang voor het hebben van kinderen ben).
Versieren draait toch meer om de eerste indruk.. en dan is het nog minder belangrijk hoe goed je ruzies en meningsverschillen kunt uitpraten, of hoeveel tijd je aan iemand kan besteden zonder een chagrijnige lul te worden.
En tsja, ik spreek uit ervaring.. ken mijn vriendin al 9 jaar en we hebben behoorlijke ups en downs gehad. Om iemand te versieren hoef ik alleen maar tijdens de date even leuk en gezellig te doen.
Dat wederzijdse begrip, daar zal ik zeker wel steken hebben laten vallen. Jammer dat m'n toenmalige partners dit niet naar mij toe konden communiceren.quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:46 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar ook dat is een kwestie van wederzijds begrip! Mijn vriend is ook niet echt van 7 avonden in de week gezellig doen, en ook ik heb mijn momenten (meestal speelt er dan iets mee waardoor ik er door heen zit)|
We weten dat van elkaar en accepteren dat. Ik weet bijv. dat als mijn vriend hyper thuis komt, hij op zn werk enorm op zijn tong heeft gebeten (figuurlijk gesproken..) en dat ik hem even uit moet laten razen ipv enthousiast mee te hyperen. Als ik dat doe, is een uurtje ruimte hét recept voor een gezellige avond
Waarom heb je niet gelijk een afspraak gemaakt? Spijkers met koppen slaan!quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:36 schreef Catch_me het volgende:
Zo eindelijk mezelf over die drempel heen gesleept en vandaag na afloop van stage gevraagd of ze een keer wat wilde gaan drinken in een leuk tentje dat ik ken. Ze reageerde best enthousiast, maar heb helaas nog niks concreets kunnen afspreken. Denk dat het nu wel makkelijker is om de volgende keer gewoon ff voor te stellen om ergens wat te drinken als we vroeg klaar zijn.
Overigens zaten we tijdens de lunch ook te praten en er kwam iets ter sprake over op jezelf wonen ofzo. Uiteindelijk zei ze zo een beetje wat voor vriend ze zocht. Ze vind zichzelf nog chaotisch en druk soms, en ze zocht een rustiger iemand, ik kreeg het idee dat de beschrijving bij mij klopte
Leermomentje. Voortaan eerst kijken wanner je kan, zodat je bij een positieve reactie op zo'n voorstel meteen iets concreets kunt afspreken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:01 schreef Catch_me het volgende:
Ja ik had inderdaad beter gelijk iets vast moeten zetten, maar ik wist voor mezelf zo snel ook even niet of het uitkwam ivm stagedagen (dan komt het wel zo makkelijk uit) die gaan wisselen
hoe kan je zon stalkster krijgen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:24 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik herken het verhaal hier dat er vooral op eerste indrukken wordt afgegaan. En zo doet iedereen dat neem ik aan. Alleen bekijk ik het liever over een langere periode, zo verbind ik geen conclusies aan een bioscoopdate of dergelijke.
Bij versieren is het niet de deal om "gezellig te doen" stel je gewoon op als jezelf. Geen toneel, helemaal niks. Als ik een meid wil versieren dan zorg ik altijd al even contact te hebben gehad. Ook al bestaat dit uit even oogcontact, een duwtje of dergelijke. Als het leuk vinden in eerste instantie een beetje wederzijds is dan merk je dat wel (hetzij blikken, hetzij iets anders). Het lijkt mij dat als je er zomaar op af loopt dat je haar overvalt, en ofcourse iedereen heeft die fouten weleens gemaakt.
En na zulke contacten plagerig beginnen, niet te negatief en zeker niet te positief; eigenlijk gewoon zeggen wat je vind.
Persoonlijk vind ik het spelletje van versieren heel erg opzichtig, maar als je mee wilt doen zul je als gozer gewoon wat moeten. De manier zoals ik mijn vriendin heb ontmoet en beter leren kennen is mij veel meer waard dan een simpele score in de kroeg. Scoren in de discotheek/kroeg en daar contacten aan overhouden kan iedere sterveling.
Daarnaast trek ik ook wel wat aandacht, maar zoals nu als ik een vriendin heb dan doe ik gewoon heel lomp. Vrouwen vertrekken dan wel. Als ik single zou zijn stel ik mezelf heel moeilijk op, als ze me echt leuk vinden (en niet om te scoren, want ik heb niks met sletterige wijven, dus moet ik zelf ook niet lijstenvol afgaan. Ervaring a lá, maar alle meiden hoef ik niet te kennen op die manierdan pak ik wel een nat washandje) dan komen ze wel weer (NB: Die stalksters die ik zelf niks vind daar buiten gelaten
) Over het algemeen vinden meiden mij sneller leuk/ leuker dan ik hun. Maar mijn vriendin ben ik echt stapelgek op, en dat blijft en blijft maar. Totaal niet logisch voor mij, maar ik heb het dan ook over het allermooiste schepsel op de planeet
Dat is niet waar kan ik je vertellen. Beiden kunnen even lastig zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:31 schreef richard_prf het volgende:
In mijn geval vond ik hun dus niet leuk. Het komt vaak voort als ik "voor een keertje" bovengemiddelde interesse toonde. (In een dronken bui zoenen, of smsen ofzo). Terwijl ik ze eigenlijk niks vond. En daarna wel weken achter me aan smsen en een plaat voor de kop hebben dat ik niks met ze wildequote:Op donderdag 23 februari 2012 21:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoe kan je zon stalkster krijgen?
als je geen moeite wilt doen, , ik ben erg geinteresseerd in hoe je de stalkers zo vroeg mogelijk herkent.
een manier om een -claimend meisje die me net zo leuk vind als ik haar- te vinden is erg gewenst.
De kans dat een meisje jou gaat stalken is bijna 0. Hiervoor heb ik verschillende redenen:quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoe kan je zon stalkster krijgen?
als je geen moeite wilt doen, , ik ben erg geinteresseerd in hoe je de stalkers zo vroeg mogelijk herkent.
een manier om een -claimend meisje die me net zo leuk vind als ik haar- te vinden is erg gewenst.
Ik snap ook niet zo goed waarom hij zulke types ambieert maargoedquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De kans dat een meisje jou gaat stalken is bijna 0. Hiervoor heb ik verschillende redenen:
-je bent zelf een stalker
-ik denk dat je daarom niet het type bent voor een stalker meisje, daarvoor ben je te gewillig en afhankelijk.
-je moet iemand zijn opgevallen voordat die persoon je gaat stalken en aangezien je niet veel buiten komt of veel meisjes ontmoet, betekent dat een potentiele stalker jou waarschijnlijk niet eens tegen zal komen.
Dus mijn advies is zet het uit je hoofd en probeer in plaats daarvan wat socialer te worden.
Omdat hij dan niet bang is dat ze hem zal verlaten. Soort extreme verlatingsangstquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik snap ook niet zo goed waarom hij zulke types ambieert maargoed
ik vind het helemaal niet leuk dat je zegt dat de kans bijna 0 is. dat is erg confronterend.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat hij dan niet bang is dat ze hem zal verlaten. Soort extreme verlatingsangst
Het leven is soms erg confronterend mlig. Dat hoort er een beetje bijquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik vind het helemaal niet leuk dat je zegt dat de kans bijna 0 is. dat is erg confronterend.
mijn vraag was hoe ik de stalkers kan krijgen. Ik zoek het zelf wel uit, want socialer doen dus, en inslagenreuring heeft geantwoord enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |