Hoe komt het? Ben je een saai persoon?quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:01 schreef Godshand het volgende:
Meisjes versieren of verliefd op me laten worden lukt wel. Bij mij houden is een ander verhaal
Hier precies hetzelfde alhoewel misschien er wel iemand is. Laatste tijd leuk contact met een meisjequote:
Een relatie hebben is idd iets waar ik me in vergist had ja. Het is iets waar je ook energie in moet stekenquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:04 schreef formerjellybean het volgende:
een relatie hebben is ontzettend vermoeiend komt communicatie bij kijkenIk denk ergens dat het versieren makkelijker is dan het hebben van een relatie
Ja ik! Bij iemand waar van ik zeker wist dat ik niks terug zal krijgen. En dat was dan ook niet mijn opzet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:50 schreef formerjellybean het volgende:
Hebben mensen nog wat gedaan voor valentijn ofzo want dat had ook een leuk iets geweest om juist dan iets te ondernemen met een meisje dat je leuk vind
Nee, ik wordt denk ik te klef als ik zelf verliefd wordtquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:03 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Hoe komt het? Ben je een saai persoon?
Hoe kun je nou te klef zijn wanneer je allebei verliefd bent?quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee, ik wordt denk ik te klef als ik zelf verliefd wordt
En ook dan wat onzekerder, dan wil je zo graag je beste punten naar voren zetten. Onzin natuurlijk, maarja, hormone driven dan
Dat is trouwens ook heel lief.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja ik! Bij iemand waar van ik zeker wist dat ik niks terug zal krijgen. En dat was dan ook niet mijn opzet.
Het is puur geweest om te laten zien dat ik haar niet vergeten ben en hoe trots ik ben op haar. En verteld waarom ik trots op haar ben. Dat heeft ze in het verleden nooit mee gemaakt. En ze zal het op zeker gelezen hebben.
Maar ze zal nooit gaan reageren of mij bellen. Daar heeft ze haar redenen voor wat in mijn ogen extreme onzin is.
En dat terwijl ik een extreme hekel heb aan valentijn dag![]()
Aan valentijnsdag? O, was gewoon een normale dag voor mijquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:18 schreef heloef het volgende:
Ik heb er wel aan gedacht, maar ik vond het te cliche en het had toch geen zin.
Dat idee had ik eerst ook, maar ik denk dat er bij mij wel meer aan ten grondslag lagquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:17 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Hoe kun je nou te klef zijn wanneer je allebei verliefd bent?Dan is voor mij niets te klef, denk ik. Of het moet wel heel erg zijn.
Ja om iets te sturen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Aan valentijnsdag? O, was gewoon een normale dag voor mij
Voor mij is er niemand speciaal meer, dus ik neem de moeite ook niet. Heb wel wat anders aan m'n hoofd nuquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:20 schreef formerjellybean het volgende:
Bij mij heeft iemand die iets voor me doet met valentijn zonder dat ik er om hoef te vragen wel pluspunten. Het is best romantisch want op die manier laat iemand toch merken dat die aan je denkt. Laat even zien dat je wat specialer bent voor hem.
Ja eigenlijk welquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:07 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat is toch ook heel bijzonder?
Ik ben voor valentijn uit eten geweest enheeft een kaartje gehad. Ik heb nog een kaartje gestuurd naar een medefokker die me dierbaar is maar dat werd niet heel erg gewaardeerd
Beetje overdone denk ik hihi
Als het allebei tegelijk is, is geen probleem denk ik.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:17 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Hoe kun je nou te klef zijn wanneer je allebei verliefd bent?Dan is voor mij niets te klef, denk ik. Of het moet wel heel erg zijn.
Je bent ook niet op iedereen altijd even verliefdquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als het allebei tegelijk is, is geen probleem denk ik.
Maar dat is zelden zo, of zij is het en dan ben ik het eerst niet. Of andersom
nou te klef k bv zijn dat je elkaar bijna verstikt en 24uur per dag bij elkaar wilt zijn en elkaar wilt spreken. Maar dat kan inhouden dat je partner dat helemaal niet wilt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:17 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Ow zo!quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als het allebei tegelijk is, is geen probleem denk ik.
Maar dat is zelden zo, of zij is het en dan ben ik het eerst niet. Of andersom
dank je.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:17 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is trouwens ook heel lief.
Dat lijkt me best eng... ik zou zoiets niet durven. Ik ben nou eenmaal beter in het nachtleven als ik wat biertjes op heb en de omstandigheden juist zijnquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb met valentijnsdag gespeeddate. Maar verder niets bijzonders
Ik zal het zo graag zelf een keer willen ervarenquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:04 schreef formerjellybean het volgende:
een relatie hebben is ontzettend vermoeiend komt communicatie bij kijkenIk denk ergens dat het versieren makkelijker is dan het hebben van een relatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |