abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108275439
Meisjes versieren of verliefd op me laten worden lukt wel. Bij mij houden is een ander verhaal :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_108275546
quote:
10s.gif Op woensdag 22 februari 2012 20:01 schreef Godshand het volgende:
Meisjes versieren of verliefd op me laten worden lukt wel. Bij mij houden is een ander verhaal :')
Hoe komt het? Ben je een saai persoon?
pi_108275608
een relatie hebben is ontzettend vermoeiend komt communicatie bij kijken O-) Ik denk ergens dat het versieren makkelijker is dan het hebben van een relatie
pi_108275705
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 19:56 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

was dat maar zo :')

:P
Hier precies hetzelfde alhoewel misschien er wel iemand is. Laatste tijd leuk contact met een meisje
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_108275837
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 20:04 schreef formerjellybean het volgende:
een relatie hebben is ontzettend vermoeiend komt communicatie bij kijken O-) Ik denk ergens dat het versieren makkelijker is dan het hebben van een relatie
Een relatie hebben is idd iets waar ik me in vergist had ja. Het is iets waar je ook energie in moet steken
  woensdag 22 februari 2012 @ 20:10:00 #106
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_108275897
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 19:50 schreef formerjellybean het volgende:
Hebben mensen nog wat gedaan voor valentijn ofzo want dat had ook een leuk iets geweest om juist dan iets te ondernemen met een meisje dat je leuk vind
Ja ik! Bij iemand waar van ik zeker wist dat ik niks terug zal krijgen. En dat was dan ook niet mijn opzet.

Het is puur geweest om te laten zien dat ik haar niet vergeten ben en hoe trots ik ben op haar. En verteld waarom ik trots op haar ben. Dat heeft ze in het verleden nooit mee gemaakt. En ze zal het op zeker gelezen hebben.

Maar ze zal nooit gaan reageren of mij bellen. Daar heeft ze haar redenen voor wat in mijn ogen extreme onzin is.

En dat terwijl ik een extreme hekel heb aan valentijn dag :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_108275949
quote:
5s.gif Op woensdag 22 februari 2012 20:03 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Hoe komt het? Ben je een saai persoon?
Nee, ik wordt denk ik te klef als ik zelf verliefd wordt :')
En ook dan wat onzekerder, dan wil je zo graag je beste punten naar voren zetten. Onzin natuurlijk, maarja, hormone driven dan :{
pi_108276117
Bij mij kwam zelf iemand langs voor valentijn de avond ervoor. Niet om gevraagd maar gewoon uit zichzelf wilde die me zien en dat vond ik ook wel wat hebben O+
pi_108276277
quote:
3s.gif Op woensdag 22 februari 2012 20:11 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nee, ik wordt denk ik te klef als ik zelf verliefd wordt :')
En ook dan wat onzekerder, dan wil je zo graag je beste punten naar voren zetten. Onzin natuurlijk, maarja, hormone driven dan :{
Hoe kun je nou te klef zijn wanneer je allebei verliefd bent? :o Dan is voor mij niets te klef, denk ik. Of het moet wel heel erg zijn.
pi_108276289
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 20:10 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ja ik! Bij iemand waar van ik zeker wist dat ik niks terug zal krijgen. En dat was dan ook niet mijn opzet.

Het is puur geweest om te laten zien dat ik haar niet vergeten ben en hoe trots ik ben op haar. En verteld waarom ik trots op haar ben. Dat heeft ze in het verleden nooit mee gemaakt. En ze zal het op zeker gelezen hebben.

Maar ze zal nooit gaan reageren of mij bellen. Daar heeft ze haar redenen voor wat in mijn ogen extreme onzin is.

En dat terwijl ik een extreme hekel heb aan valentijn dag :D
Dat is trouwens ook heel lief.
  woensdag 22 februari 2012 @ 20:18:25 #111
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108276363
Ik heb er wel aan gedacht, maar ik vond het te cliche en het had toch geen zin.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_108276393
quote:
14s.gif Op woensdag 22 februari 2012 20:18 schreef heloef het volgende:
Ik heb er wel aan gedacht, maar ik vond het te cliche en het had toch geen zin.
Aan valentijnsdag? O, was gewoon een normale dag voor mij

quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 20:17 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Hoe kun je nou te klef zijn wanneer je allebei verliefd bent? :o Dan is voor mij niets te klef, denk ik. Of het moet wel heel erg zijn.
Dat idee had ik eerst ook, maar ik denk dat er bij mij wel meer aan ten grondslag lag
  woensdag 22 februari 2012 @ 20:20:21 #113
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108276479
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 20:19 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Aan valentijnsdag? O, was gewoon een normale dag voor mij
Ja om iets te sturen.
Maar hoeveel zin heeft het om een kaartje te sturen naar een meisje die me toch niet moet en bezet is. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_108276507
Bij mij heeft iemand die iets voor me doet met valentijn zonder dat ik er om hoef te vragen wel pluspunten. Het is best romantisch want op die manier laat iemand toch merken dat die aan je denkt. Laat even zien dat je wat specialer bent voor hem.
pi_108276579
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 20:20 schreef formerjellybean het volgende:
Bij mij heeft iemand die iets voor me doet met valentijn zonder dat ik er om hoef te vragen wel pluspunten. Het is best romantisch want op die manier laat iemand toch merken dat die aan je denkt. Laat even zien dat je wat specialer bent voor hem.
Voor mij is er niemand speciaal meer, dus ik neem de moeite ook niet. Heb wel wat anders aan m'n hoofd nu
pi_108278963
Ik heb met valentijnsdag gespeeddate. Maar verder niets bijzonders
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_108279003
Dat is toch ook heel bijzonder?

Ik ben voor valentijn uit eten geweest en O+ heeft een kaartje gehad. Ik heb nog een kaartje gestuurd naar een medefokker die me dierbaar is maar dat werd niet heel erg gewaardeerd :+ Beetje overdone denk ik hihi
pi_108279204
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:07 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat is toch ook heel bijzonder?

Ik ben voor valentijn uit eten geweest en O+ heeft een kaartje gehad. Ik heb nog een kaartje gestuurd naar een medefokker die me dierbaar is maar dat werd niet heel erg gewaardeerd :+ Beetje overdone denk ik hihi
Ja eigenlijk wel :P helaas geen match.
14 SHADES OF GREY
pi_108279821
quote:

[..]

Als het allebei tegelijk is, is geen probleem denk ik.

Maar dat is zelden zo, of zij is het en dan ben ik het eerst niet. Of andersom :')
pi_108280276
quote:
10s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:23 schreef Godshand het volgende:

[..]

Maar dat is zelden zo, of zij is het en dan ben ik het eerst niet. Of andersom :')
Je bent ook niet op iedereen altijd even verliefd :) en er is niet altijd een magische balans vanaf het begin en wie dat wel denkt is de partij die vanaf het begin altijd degene is die dolverliefd was. :)

Ik denk dat je hoe cliche dan ook, gewoon nog niet de juiste bent tegen gekomen. Ik denk ook niet dat je over die laatste te streng voor jezelf moet zijn, naar mijn mening heb je goed gehandeld en is het jammer dat het zo gelopen is. :*
  woensdag 22 februari 2012 @ 21:59:49 #121
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_108281676
quote:

[..]

nou te klef k bv zijn dat je elkaar bijna verstikt en 24uur per dag bij elkaar wilt zijn en elkaar wilt spreken. Maar dat kan inhouden dat je partner dat helemaal niet wilt.

Ik bv zal dat niet willen hoe verliefd ik ook ben.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_108281677
quote:
10s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:23 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ow zo! :D Verliefdheid is een vreemd iets. Ik heb het ook nog nooit ervaren.
  woensdag 22 februari 2012 @ 22:00:10 #123
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_108281706
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 20:17 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat is trouwens ook heel lief.
dank je.
pi_108285861
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb met valentijnsdag gespeeddate. Maar verder niets bijzonders
Dat lijkt me best eng... ik zou zoiets niet durven. Ik ben nou eenmaal beter in het nachtleven als ik wat biertjes op heb en de omstandigheden juist zijn :P
pi_108286372
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 20:04 schreef formerjellybean het volgende:
Ik zal het zo graag zelf een keer willen ervaren :( pfff nou ja na mijn 30ste blijf ik sowieso liever alleen. En ik zit er niet echt meer mee zoals vroeger hoor. Ik heb toch wat succesje geboekt hier en daar... dat is voor mij doen al een wereldprestatie ook al stelt het niks voor "normale"mensen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')