Hee ik heb met Kevin24 vaak gePMD en ik ken ze al 2 jaar op FOK... dus op basis daarvan mag ik best mijn mening vormen. Zelf typ je ook vaak zat dat Benzin nog geen stap verder is gekomen dus nu niet zo hypocriet gaan doen hé. Ik zie toch hoe hij post hier. Wat is er mis mee als ik ze probeer te helpen?quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:52 schreef Cassandra87 het volgende:
Hey richard wil jij niet voor anderen praten die jij niet kent, over hoe ver ze wel of niet zijn?
Stappen met ze kan leuk zijn maar ik betwijfelde of ze er in voor waren, that's all
En wat ik tegen je heb bij vlagen, weet jij dondersgoed
Tja dat is jou mening over mij.. mag je hebben maar dat wist ik al... daarom besteed ik ook vaak weinig aandacht aan jouw posts. Ik heb het gevoel dat je mij niet begrijpt en dat ik het ook niet op een duidelijke manier kan uitleggen. Maar dat ik als een aandachtshoer overkom op jou kan ik goed begrijpen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:03 schreef Cassandra87 het volgende:
En ik heb gebrek aan inlevingsvermogen
Mijn inlevingsvermogen stopt inderdaad bij aandachtshoeren, jankballen en een combinatie daarvan. Mijn welgemeende excuses
Als hij en Richard op stap willen moeten ze dat toch lekker zelf uitvogelen? Hij doet op dit moment ook geen hol dus slechter kan het niet gaan in ieder geval.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zeg dat Benzin Zó geen stap verder komt.
Dat weet ik zelf ook... ik ga vooruit maar ik val ook regelmatig ver terug. Maar nergens heb ik beweert dat ik het wiel heb uitgevonden of zo... ik ben nog steeds onzekerder dan gemiddeld.. en zo arrogant kom ik volgens mij niet over hoor... geen idee hoe die beeldvorming tot stand is gekomen. Ik heb 2 succesje geboekt maar tevens ook weer verknald... dat heb ik erbij gezegd. Ook heb ik vermeld hier dat ik nooit een vriendin zou kunnen krijgen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:15 schreef ook_gek het volgende:
Benzin komt geen stap verder omdat hij zelf de stap niet zet.
Roepen dat het te laat is of medicijnen aanbevelen is echt van de gekke! Daar help je niemand mee.
Met alle respect maar Richard je bent verre van stabiel. Je gaat zeer zeker voor uit, maar je hebt nog zo een lange weg te gaan. En je doet nu opeens als od f je het wiel uitgevonden heb. Dat lijkt me niet zo handig.
En een aantal mensen moeten toch echt eerst aan hun zelf gaan werken willen ze de volgende stap naar een poging tot versieren nemen.
Tevens zijn er ook een aantal users die eerst moeten accepteren dat een vriendin geen oplossing is voor hun "probleem" en andere users moeten bv eerst accepteren dat zonder actie er geen vriendin komt.
Dat is niet hoe je post overkomt. Als Kevin en Benzin mee willen met Richard denk ik dat het weldegelijk een leuke avond voor ze kan zijn. Da's alles.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:18 schreef Cassandra87 het volgende:
Catbert ik zeg toch nergens dat ze niet met richard mogen stappen?
Ik zeg dat als het helpt, ik er zelfs achter sta, maar dat ik niet weet of ze er voor open staan. That's all. Again..
Ik heb in totaal 3 mensen ontmoet via FOK en alle 3 de keren waren het uiterst positieve ervaringen. Alleen jammer dat Halcon het een beetje druk heeftquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:30 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat is niet hoe je post overkomt. Als Kevin en Benzin mee willen met Richard denk ik dat het weldegelijk een leuke avond voor ze kan zijn. Da's alles.
Hoe is dit anders dan wat ik zeg?quote:Ik vind er niets mis mee dat jij ze wilt helpen! Ga je gang Als zij er ook open voor staan
Ik vind het alleen geen helpen als jij verkondigt dat dingen te laat zijn en dat antidepressiva de enige oplossing is, om maar een voorbeeld te noemen.
Dat weet ikquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:45 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat was niet de reden van mijn quoteDat hebben we al afgesloten..
je had een beetje tunnelvisie gekregen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:34 schreef richard_prf het volgende:
Dat van die medicijnen kwestie was waarschijnlijk een foute opmerking... ik zal het er dus niet meer over hebben.
I know alleen zitten de chicks niet op figuren zoals wij te wachten. Tenzij we de volledige code kunnen kraken van het female mind.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
je had een beetje tunnelvisie gekregen.
want een vriendin zou ze ook redden.
Er is alleen geen meisje dat ik leuk vindquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:50 schreef formerjellybean het volgende:
Hebben mensen nog wat gedaan voor valentijn ofzo want dat had ook een leuk iets geweest om juist dan iets te ondernemen met een meisje dat je leuk vind
Als dat het grootste probleem is.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er is alleen geen meisje dat ik leuk vind
was dat maar zoquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als dat het grootste probleem is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |