quote:Op maandag 13 februari 2012 23:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
mp4?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
quote:Op maandag 13 februari 2012 23:43 schreef BobW het volgende:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)94749e0c086961c6.mp4
Emilequote:Op maandag 13 februari 2012 23:59 schreef Oliver23 het volgende:
Het eerste grote Zambiaantjes fragment komt helaas (alweer) niet door de Youtbeblokkade.
De tweede gelukkig (voorlopig) welZambiaantjes
Damn ik had het topic "Zambiaantjes moet je kort houden" moeten noemen.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:59 schreef Oliver23 het volgende:
Het eerste grote Zambiaantjes fragment komt helaas (alweer) niet door de Youtbeblokkade.
De tweede gelukkig (voorlopig) welZambiaantjes
Haha, ga je nu doen alsof het live bezig isquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:03 schreef HenkieVdV het volgende:
Die laatste anekdote van Gijpie is weer geniaal.
Louis komt elke keer. Als het over hem gaat.quote:
..en dan die negerpiemels nog plaatsen..quote:Op maandag 13 februari 2012 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Kort houden alsin slavenketting? Vind ik niet kunnen.
quote:Op maandag 13 februari 2012 23:43 schreef BobW het volgende:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)94749e0c086961c6.mp4
Nee zat MP4tje te kijken heerlijk man. Broekie uit.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:06 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, ga je nu doen alsof het live bezig is
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:23 schreef DrDentz het volgende:
Volgens mij is het HenkieVdV, die reactie werd net geplaatst toen hij zijn mp4 aan het bekijken was, bakstenen door de ramen jongens.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:05 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Damn ik had het topic "Zambiaantjes moet je kort houden" moeten noemen.
Heeft hier een ban dus gaat maar op youtube comments plaatsen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:27 schreef DrDentz het volgende:
Hmm.. verdacht..
[..]
..en dan die negerpiemels nog plaatsen..
Link?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft hier een ban dus gaat maar op youtube comments plaatsen.
Het is 'm nog ook ja.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Voetbal International #352: fierljeppen met van Basten in Friesland
913.000 is het record, de uitzending waar Johan Cruijff 45 minuten aan de telefoon was.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:20 schreef Ronaldsen het volgende:
Nieuw kijkcijfer record ?
VOETBAL INTERNATIONAL 878.000
Ohja inderdaad ik herinner het me weer.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
913.000 is het record, de uitzending waar Johan Cruijff 45 minuten aan de telefoon was.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:40 schreef Ties02 het volgende:
Wat waren de kijkcijfers met VI Oranje eigenlijk?
Zie ook dit grafiekje, om maar weer eens pijnlijk duidelijk te maken dat Jack alleen maar kijkers trekt omdat de helft van de mensen de tv gewoon op Ned1 laat staan na de wedstrijd.quote:
Ha, daar dacht ik ook aan!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:11 schreef Symer het volgende:
Net teruggekeken, leuk showtje.
Gijp als co-commentator met Leo Driesen wil ik wel eens zien trouwens
In dat geval ga ik in ieder geval kiezen voor een carriere als coach bij PSV, of heel misschien AC Milan als zij de favoriete Bulgaarse rechtsback hebben gekocht.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:25 schreef Oliver23 het volgende:
Gijpe als commentator bij FIFA 13![]()
Dat zou geweldig zijn
Ik kan me het nog wel herinneren, dat was toen op FOX8 of V8 of hoe die zender ook heette. Kan me alleen niet herinneren dat ik daar destijds erg van genoten heb. Volgens mij zijn ze er op een gegeven moment ook mee gestopt vanwege tegenvallend kijkcijfers. Met terugwerkende kracht is dat overigens natuurlijk geheel toe te schrijven aan het niveau van de Eerste Divisiequote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ha, daar dacht ik ook aan!
Ik kan me niet herinneren wanneer dat ooit op tv is geweest, wel dat VI Oranje momentje over René die de loterij bij Top Oss won.
Lijkt mij wel leuk ipv Leo Driessen in zijn eentje bij Ajax - Man Utd, gewoon Gijp er naast, kan er alleen maar leuker van worden. En dan mag Boskamp in de studio zitten.
quote:
laat dit waar zijnquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:25 schreef Oliver23 het volgende:
Gijpe als commentator bij FIFA 13![]()
Dat zou geweldig zijn
Ja was lachen gisteravond.quote:
Hij is idd de rustige en stabiele factor van de drie, daarnaast heeft hij nog humor.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:12 schreef ZuidGrens het volgende:
Schelveccio is ook gewoon een heerlijke gast, prima man. Niets mis mee joh, Schelveccio.
Weet jij veel, misschien is dat wel zijn vrolijkste gezicht. Hij heeft net 1 gezichtsuitdrukking meer dan Frons De Boer.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:04 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Bergkamp is er erg blij mee zo te zien
Ik denk dat hij vooral achtergrond nieuws heeft uit de Italiaanse competitie, en dan is dat gebaseerd op wat hij in de Italiaanse kranten heeft gelezen. Daar wordt hem ongeveer nooit naar gevraagd, omdat Johan niet zo geïnteresseerd in de Serie A is.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:56 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Hij is idd de rustige en stabiele factor van de drie, daarnaast heeft hij nog humor.
Enige wat ik een beetje mis is dat hij weinig achtegrond nieuws te melden heeft vanuit het buiteland.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:41 schreef Ties02 het volgende:
en dan gooien ze die poo ieeehhhhhhhh hehehe
Over poep hè.. ik had zo'n vage droom vannacht.. dat ik ergens in een pompstation Johan Boskamp zag, en dat ik daar toen opeens heel nodig moest poepen, uit angst ofzo want ik was starstruck, en toen hoorde ik vanuit het hokje Boskamp steeds dichter bij komen en toen ging hij recht naast mij al zijn bamihappen uit zitten schijten. Maar goed, dat is een beetje offtopic.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:41 schreef Ties02 het volgende:
en dan gooien ze die poo ieeehhhhhhhh hehehe
Bijzonder relevant. Bovendien erg grappig.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Over poep hè.. ik had zo'n vage droom vannacht.. dat ik ergens in een pompstation Johan Boskamp zag, en dat ik daar toen opeens heel nodig moest poepen, uit angst ofzo want ik was starstruck, en toen hoorde ik vanuit het hokje Boskamp steeds dichter bij komen en toen ging hij recht naast mij al zijn bamihappen uit zitten schijten. Maar goed, dat is een beetje offtopic.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Over poep hè.. ik had zo'n vage droom vannacht.. dat ik ergens in een pompstation Johan Boskamp zag, en dat ik daar toen opeens heel nodig moest poepen, uit angst ofzo want ik was starstruck, en toen hoorde ik vanuit het hokje Boskamp steeds dichter bij komen en toen ging hij recht naast mij al zijn bamihappen uit zitten schijten. Maar goed, dat is een beetje offtopic.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:05 schreef DrDentz het volgende:
Ik weet niet of ik hem echt rook maar hij bleef in zichzelf praten waardoor ik wist dat het Boskamp was, hij zei steeds van "hmhmmppggt nou da's een beste" *PLONS*
Tja Spanje uit of thuis in de finale is een wereld van verschil natuurlijk, daar is geen peil op te trekken, het is elf tegen elf, de bal is rond, het kan alle kanten op, in voetbal is niets zeker, je kan winnen of verliezen, moge de beste winnen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:48 schreef DrDentz het volgende:
Jongens, de finale, Spanje-Nederland.. Nederland-Spanje.. wat denken jullie
O, Ga je nu weer schijtlollig zitten doen?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tja Spanje uit of thuis in de finale is een wereld van verschil natuurlijk, daar is geen peil op te trekken, het is elf tegen elf, de bal is rond, het kan alle kanten op, in voetbal is niets zeker, je kan winnen of verliezen, moge de beste winnen.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:26 schreef Paul-89 het volgende:
Trouwens als Suarez 8 wedstrijden krijgt vanwege het woord negro hoeveel afleveringen schorsing moet Boskamp en Aad dan wel niet krijgen voor het herhaaldelijk roepen van de witte ?
Misschien zou René van de FA ook een lichte schorsing krijgen, misschien om 'Zambiaantje kort houden', en anders wel om Nigeriaan onder 14, "zo'n kleine tering aap"quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:26 schreef Paul-89 het volgende:
Trouwens als Suarez 8 wedstrijden krijgt vanwege het woord negro hoeveel afleveringen schorsing moet Boskamp en Aad dan wel niet krijgen voor het herhaaldelijk roepen van de witte ?
Geweldigquote:
mooi!!quote:
quote:
Wanneer doen we weer eens een topiccrash? Was erg leuk toen de VI Hooligans het P&W topic op stelten zetten.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:59 schreef ThaTim het volgende:
Sterke fipo hier:
How I Met Your Mother VS #34 Topshow!
Hahaquote:
Hart op z'n tong, top gozer.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:48 schreef Ties02 het volgende:
Teringaap(en) gebruikt hij wel vaker, ook met die anekdote over al die aziaten die alles jatten toen ie met sjaak ruts in de bus in thailand ging
Goed topic.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:59 schreef ThaTim het volgende:
Sterke fipo hier:
How I Met Your Mother VS #34 Topshow!
quote:
nee vriend, Al de hele week thuis. Neusverkoudheid. Symptomen ook koppijn, misselijkheid. tevens snuit ik om het kwartier een heel zakdoekje vol.quote:
Ziek zijn is voor zwakkelingen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee vriend, Al de hele week thuis. Neusverkoudheid. Symptomen ook koppijn, misselijkheid. tevens snuit ik om het kwartier een heel zakdoekje vol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is wel grappig dat het dan ook meteen weg is in myat.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:53 schreef Veerboot het volgende:
Het feestje in dat HIMYM-topic is alweer over zie ik. Moet er voor die arme mensen daar een beetje zo uitgezien hebben:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:55 schreef Snuf. het volgende:
Ja, allemaal debielen die opeens in het HIMYM topic kwamenHey! Ik heb jou nog wel genomineerd voor liefste voetbaluserSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BFF met GGMM
Ja dat zag ikquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hey! Ik heb jou nog wel genomineerd voor liefste voetbaluser
Het blijft toch cool dat je bekend staat als Kasteelheren, daar kan geen andere benaming tegen opquote:
Volgend jaar weer Sparta - Feyenoordquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het blijft toch cool dat je bekend staat als Kasteelheren, daar kan geen andere benaming tegen op
Via nacompetitie of verwacht je weer een instorting van Zwolle?quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Volgend jaar weer Sparta - Feyenoord
Ik hoop niet dat je echt vindt dat de Sparta selectie van nu wat in de eredivisie te zoeken heeft?quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Volgend jaar weer Sparta - Feyenoord
Ja, allemaal debielen die opeens in het HIMYM topic kwamenLul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Ja, allemaal debielen die opeens in het HIMYM topic kwamenwat zit jij nu te hatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Nacompetitie, Zwolle zal wel genoeg punten laten liggen zodat Sparta er overheen zou kunnen gaan, maar Sparta gaat ook nog punten laten liggen, dus kampioenschap zit er niet in.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Via nacompetitie of verwacht je weer een instorting van Zwolle?
Met enkele versterkingen denk ik dat het zeker mogelijk is om in de eredivisie te overleven.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je echt vindt dat de Sparta selectie van nu wat in de eredivisie te zoeken heeft?
Voorin en in de achterhoede zou nog wat nodig zijn als deze selectie bij elkaar blijft, maar verder valt het wel mee.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:27 schreef ThaTim het volgende:
Met 2-3 versterkingen sta je zo in linkerrijtje.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
VI bij het Rood Witte mannen diner was ook al zo'n groot succes.
Een knaapjequote:Op donderdag 16 februari 2012 14:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zat bij jou meer aan 'blaag' te denken.
Ik denk dat je deze bedoelt? (redelijk recent, helaas door RTL geblokkeerd)quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:39 schreef Abed het volgende:
Kan het fragment niet meer vinden dat Gijp Boskamp in de zeik neemt met het Belgisch elftal.
Met de knipoog naar Wilfred.
neen, dan word je kampioen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:27 schreef ThaTim het volgende:
Met 2-3 versterkingen sta je zo in linkerrijtje.
Nee, als je een linkerrijtje ploeg bent, DAN kun je met 2-3 goede spelers kampioen worden. Bij Sparta niet het geval, Neuroscience.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:01 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
neen, dan word je kampioen.
Die oprechte drift bij Boskamp, voor een halve seconde. Net alsof hij 7 jaar is en ruzie heeft op het schoolplein.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat je deze bedoelt? (redelijk recent, helaas door RTL geblokkeerd)
Over onder meer Vertonghen, Kompany en het Belgische elftal.
Je kan 'm vinden bij
http://iptv.rtl.nl/ipadxl(...)95e0b598a0ac733c.mp4
en dan vanaf minuut 56.
Ik zie alleen geen knipoog.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan 'm vinden bij
en dan vanaf minuut 56.
Niet gezien dat het over Sparta gingquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:06 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Nee, als je een linkerrijtje ploeg bent, DAN kun je met 2-3 goede spelers kampioen worden. Bij Sparta niet het geval, Neuroscience.
Bijna alles is weggehaald, nu lijkt het net alsof ik 'Toetertjes!' zeg omdat een of andere lul voorspelde dat Ted definitief gaat afrekenen met z'n gevoelens voor Robin, zodat hij eindelijk helemaal klaar is voor een nieuwe liefde zoals Victoria al zei aan het begin van het seizoen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:53 schreef Veerboot het volgende:
Het feestje in dat HIMYM-topic is alweer over zie ik. Moet er voor die arme mensen daar een beetje zo uitgezien hebben:
[ afbeelding ]
Ze lullen zo mooi langs elkaar daarquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan 'm vinden bij
en dan vanaf minuut 56.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Gijpie en Johan over de lange EL-avond:
Gijpie: "Bij mij viel het nog mee. Ik stond om half 11 op. Johan is om 5 uur opgestaan..."
Johan: "Ja, ik moest nog melken."![]()
Dankje, maar ik wil geen potentiële top-quotes van Gijpie en Derksen missen...quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:28 schreef DrDentz het volgende:
voor de liefhebbers: de Kromme zit bij P&W
Haha, ik zat zelf ook te gniffelen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mooi dat Genee en Gijpie dan gelijk beginnen te lachen
Verstandige woorden Bono, verstandige woorden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:22 schreef Bonobo11 het volgende:
bijna 6,5 uur
Wat een bazenprogramma CL NOS eat your heart out
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er iemand die het samenvattingsprogramma van de Europa League op de rtl site kan vinden? Het is sowieso al een kutsite, maar sinds ze alles hebben vernieuwd kan ik al helemaal niets meer vinden.
Ik weet niet helemaal waar ik mijn Arie Boomsma image vandaan heb, maar jij geeft slechts je mening, dus dan zal dat wel kloppenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:58 schreef ZuidGrens het volgende:
johannes_vermeer, wat mij de laatste tijd opvalt is dat je altijd lang opblijft. Moet jij morgen niet weer om 05.00 uur op om jongeren in de provincie uit de kast te trekken zodat zij hun hele leven de dorpskroeg niet meer kunnen bezoeken?
Ik moet er om 08.00 uur uit, ik moet namelijk een blad runnen, en van tevoren een stukje fietsen.
Tja, studeren, wat zegt dat tegenwoordig nog? Genee heeft ook gestudeerd, en zie wat daar van terecht is gekomen. Beetje over voetbal lullen aan een tafeltje.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 01:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet helemaal waar ik mijn Arie Boomsma image vandaan heb, maar jij geeft slechts je mening, dus dan zal dat wel kloppen
Lang opblijft, tja, ik ben student, maar als tipje van de sluier wil ik wel vertellen dat ik op bepaalde dagen gewoon om 9.00 college heb, dus dat ik er dan ook vroeg uit moet. Morgen is dat echter niet het geval.
Ik denk niet dat de tijden waarop iemand naar bed gaat iets afdoen aan zijn mening. Dat jij nu het leefpatroon hebt van een dorpspastoor..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 01:05 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Tja, studeren, wat zegt dat tegenwoordig nog? Genee heeft ook gestudeerd, en zie wat daar van terecht is gekomen. Beetje over voetbal lullen aan een tafeltje.
Maar goed, als jij ProfessorDokterMeester wil worden, ga je gang.
Ik denk niet dat mijn leefpatroon iets te maken heeft met mijn mening. Ik zeg toch ook niet dat iedereen met een jankend kind in zijn UI onzin uitkraamt?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 01:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de tijden waarop iemand naar bed gaat iets afdoen aan zijn mening. Dat jij nu het leefpatroon hebt van een dorpspastoor..
Ik heb er een hele opleiding voor over, om ooit afgezeken te worden door een dan waarschijnlijk bijna gepensioneerde Derksen. Als ik daar de Prof. Dr. Mr. titel voor nodig heb, heb ik het er graag voor over.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 01:05 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Tja, studeren, wat zegt dat tegenwoordig nog? Genee heeft ook gestudeerd, en zie wat daar van terecht is gekomen. Beetje over voetbal lullen aan een tafeltje.
Maar goed, als jij ProfessorDokterMeester wil worden, ga je gang.
Jij vertegenwoordigt voor mij het leukste programma op televisie, waar ik als kind graag naar keek, dat is namelijk Dommel, die domme lachende hond met de tong uit z'n bek.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 01:10 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn leefpatroon iets te maken heeft met mijn mening. Ik zeg toch ook niet dat iedereen met een jankend kind in zijn UI onzin uitkraamt?
Oh, maar jij mag van mij vinden wat je wilt, Dentz. Maar wat heb ik je dan misdaan? Je maatje een kritische vraag gesteld mbt zijn slaappatroon? Nou, dat is gewoon een vorm van journalistiek hoor. Dat mag ik vragen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 01:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jij vertegenwoordigt voor mij het leukste programma op televisie, waar ik als kind graag naar keek, dat is namelijk Dommel, die domme lachende hond met de tong uit z'n bek.
Dat merken de mensen meteen, je moet de kijkers niet minachten, onze ruzies zijn allemaal echt, wij zijn namelijk geen acteurs.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 01:22 schreef ZuidGrens het volgende:
![]()
Zullen er mensen zijn die dit lezen en denken dat we echt ruzie hebben
Wat dat betreft is het gat tussen dit topic en de uitzending niet eens zo heel groot.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 01:25 schreef DrDentz het volgende:
Dat zeggen Derksen en Van Breukelen natuurlijk ook tegen elkaar in de coulissen na zo'n VI Oranje uitzending.
Uiteraard. Ik heb een mening over een lokale poster, ik handel niet in kinderporno.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 01:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat merken de mensen meteen, je moet de kijkers niet minachten, onze ruzies zijn allemaal echt, wij zijn namelijk geen acteurs.
Dat Advocaat baalt als een stekker.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:56 schreef msnk het volgende:
Hiddink naar Anzhi dus. Ben benieuwd wat Johan gaat zeggen
Met Petrovic, de babbelzieke Joegoslaaf als assistent erbij.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:56 schreef msnk het volgende:
Epische ruzie verspreid over twee dagdelen was dat wel. Van Breukelen vol frustraties versus Johan vol nauwelijks verholen minachting voor de man. Van Breukelen met een hortend en stotend moralistisch verhaal. Een beetje dezelfde manier van spreken als Marcel van Dam, nu we het toch hebben over irritante Utrechtenaren uit een katholiek nest.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 01:25 schreef DrDentz het volgende:
Dat zeggen Derksen en Van Breukelen natuurlijk ook tegen elkaar in de coulissen na zo'n VI Oranje uitzending.
Jammer dat Schelvis er niet zit, nu krijgen we geen Anzhikaart-grap.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:56 schreef msnk het volgende:
Wellicht mailt ie 't wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jammer dat Schelvis er niet zit, nu krijgen we geen Anzhikaart-grap.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:51 schreef HenkieVdV het volgende:
Vanavond kan ik het helaas niet live zien.
Sucks to be you bro.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:27 schreef HetBrabandertje het volgende:
RTL7 ligt er hier al ruim een uur uit (samen met RTL4. RTL 5 en 8 doen het weer wel). Hopelijk hebben ze dat toch wel voor half 9 opgelost. Anders maar Top Gear voor vanavond en later terugkijken. Maar toch is dat minder leuk.
Ik schakelde even in paniek, maar hier doet hij het gewoon.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:27 schreef HetBrabandertje het volgende:
RTL7 ligt er hier al ruim een uur uit (samen met RTL4. RTL 5 en 8 doen het weer wel). Hopelijk hebben ze dat toch wel voor half 9 opgelost. Anders maar Top Gear voor vanavond en later terugkijken. Maar toch is dat minder leuk.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Pringleschips, blikkie cola. broekje uit. Niets mis mee man
Bundyquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:24 schreef Elusive het volgende:
[..]
http://mlblogsredstateblu(...)09/05/al20bundy1.jpg
aww yeah
Merciquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
DSC6 is het straks op. Anders http://www.androidgemist.nl/out/live/rtl7.html
Natuurlijk eerst over Ajax.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:28 schreef tong80 het volgende:
3 Clubs gewonnen in europa.
En over welke club gaan ze het hebben ?
1. Heraclesquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:28 schreef tong80 het volgende:
3 Clubs gewonnen in europa.
En over welke club gaan ze het hebben ?
Dat eind van die reclamequote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik heb een lekker thee van pickwick
Berehap sate saladequote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:29 schreef Elusive het volgende:
* Elusive hertog jannetje ee stokbroodjes berehap sate salade
hebben ze sinds kort bij de dekamartquote:
Bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:30 schreef Elusive het volgende:
[..]
hebben ze sinds kort bij de dekamartinplaats van kip-sate, berehap-sate
wie dat heeft uitgevonden verdient een medaille![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:31 schreef Ronaldsen het volgende:
Heh bah Willem, dacht Bossie vandaag
en 3% van de stellingen waar hij het niet mee eens is beargumenteerd.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:32 schreef Elusive het volgende:
ik gok dat willem vandaag met 98% van de stellingen oneens is
Dekamart ?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:30 schreef Elusive het volgende:
[..]
hebben ze sinds kort bij de dekamartinplaats van kip-sate, berehap-sate
wie dat heeft uitgevonden verdient een medaille![]()
Hebben we hier ookquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Dekamart ?
Klinkt lekker maar wtf is een Dekamart?
http://www.dekamarkt.nl/quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Dekamart ?
Klinkt lekker maar wtf is een Dekamart?
quote:
WAs ni best neequote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat schot van BulykinWerelds slecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |