Nee, als je een linkerrijtje ploeg bent, DAN kun je met 2-3 goede spelers kampioen worden. Bij Sparta niet het geval, Neuroscience.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:01 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
neen, dan word je kampioen.
Die oprechte drift bij Boskamp, voor een halve seconde. Net alsof hij 7 jaar is en ruzie heeft op het schoolplein.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat je deze bedoelt? (redelijk recent, helaas door RTL geblokkeerd)
Over onder meer Vertonghen, Kompany en het Belgische elftal.
Je kan 'm vinden bij
http://iptv.rtl.nl/ipadxl(...)95e0b598a0ac733c.mp4
en dan vanaf minuut 56.
Ik zie alleen geen knipoog.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan 'm vinden bij
en dan vanaf minuut 56.
Niet gezien dat het over Sparta gingquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:06 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Nee, als je een linkerrijtje ploeg bent, DAN kun je met 2-3 goede spelers kampioen worden. Bij Sparta niet het geval, Neuroscience.
Bijna alles is weggehaald, nu lijkt het net alsof ik 'Toetertjes!' zeg omdat een of andere lul voorspelde dat Ted definitief gaat afrekenen met z'n gevoelens voor Robin, zodat hij eindelijk helemaal klaar is voor een nieuwe liefde zoals Victoria al zei aan het begin van het seizoen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:53 schreef Veerboot het volgende:
Het feestje in dat HIMYM-topic is alweer over zie ik. Moet er voor die arme mensen daar een beetje zo uitgezien hebben:
[ afbeelding ]
Ze lullen zo mooi langs elkaar daarquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan 'm vinden bij
en dan vanaf minuut 56.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Gijpie en Johan over de lange EL-avond:
Gijpie: "Bij mij viel het nog mee. Ik stond om half 11 op. Johan is om 5 uur opgestaan..."
Johan: "Ja, ik moest nog melken."![]()
Dankje, maar ik wil geen potentiële top-quotes van Gijpie en Derksen missen...quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:28 schreef DrDentz het volgende:
voor de liefhebbers: de Kromme zit bij P&W
Haha, ik zat zelf ook te gniffelen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mooi dat Genee en Gijpie dan gelijk beginnen te lachen
Verstandige woorden Bono, verstandige woorden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:22 schreef Bonobo11 het volgende:
bijna 6,5 uur
Wat een bazenprogramma CL NOS eat your heart out
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |