SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is wel grappig dat het dan ook meteen weg is in myat.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:53 schreef Veerboot het volgende:
Het feestje in dat HIMYM-topic is alweer over zie ik. Moet er voor die arme mensen daar een beetje zo uitgezien hebben:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:55 schreef Snuf. het volgende:
Ja, allemaal debielen die opeens in het HIMYM topic kwamenHey! Ik heb jou nog wel genomineerd voor liefste voetbaluserSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BFF met GGMM
Ja dat zag ikquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hey! Ik heb jou nog wel genomineerd voor liefste voetbaluser
Het blijft toch cool dat je bekend staat als Kasteelheren, daar kan geen andere benaming tegen opquote:
Volgend jaar weer Sparta - Feyenoordquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het blijft toch cool dat je bekend staat als Kasteelheren, daar kan geen andere benaming tegen op
Via nacompetitie of verwacht je weer een instorting van Zwolle?quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Volgend jaar weer Sparta - Feyenoord
Ik hoop niet dat je echt vindt dat de Sparta selectie van nu wat in de eredivisie te zoeken heeft?quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Volgend jaar weer Sparta - Feyenoord
Ja, allemaal debielen die opeens in het HIMYM topic kwamenLul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Ja, allemaal debielen die opeens in het HIMYM topic kwamenwat zit jij nu te hatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Nacompetitie, Zwolle zal wel genoeg punten laten liggen zodat Sparta er overheen zou kunnen gaan, maar Sparta gaat ook nog punten laten liggen, dus kampioenschap zit er niet in.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Via nacompetitie of verwacht je weer een instorting van Zwolle?
Met enkele versterkingen denk ik dat het zeker mogelijk is om in de eredivisie te overleven.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je echt vindt dat de Sparta selectie van nu wat in de eredivisie te zoeken heeft?
Voorin en in de achterhoede zou nog wat nodig zijn als deze selectie bij elkaar blijft, maar verder valt het wel mee.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:27 schreef ThaTim het volgende:
Met 2-3 versterkingen sta je zo in linkerrijtje.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
VI bij het Rood Witte mannen diner was ook al zo'n groot succes.
Een knaapjequote:Op donderdag 16 februari 2012 14:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zat bij jou meer aan 'blaag' te denken.
Ik denk dat je deze bedoelt? (redelijk recent, helaas door RTL geblokkeerd)quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:39 schreef Abed het volgende:
Kan het fragment niet meer vinden dat Gijp Boskamp in de zeik neemt met het Belgisch elftal.
Met de knipoog naar Wilfred.
neen, dan word je kampioen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:27 schreef ThaTim het volgende:
Met 2-3 versterkingen sta je zo in linkerrijtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |