quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:05 schreef DrDentz het volgende:
Ik weet niet of ik hem echt rook maar hij bleef in zichzelf praten waardoor ik wist dat het Boskamp was, hij zei steeds van "hmhmmppggt nou da's een beste" *PLONS*
Tja Spanje uit of thuis in de finale is een wereld van verschil natuurlijk, daar is geen peil op te trekken, het is elf tegen elf, de bal is rond, het kan alle kanten op, in voetbal is niets zeker, je kan winnen of verliezen, moge de beste winnen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:48 schreef DrDentz het volgende:
Jongens, de finale, Spanje-Nederland.. Nederland-Spanje.. wat denken jullie
O, Ga je nu weer schijtlollig zitten doen?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tja Spanje uit of thuis in de finale is een wereld van verschil natuurlijk, daar is geen peil op te trekken, het is elf tegen elf, de bal is rond, het kan alle kanten op, in voetbal is niets zeker, je kan winnen of verliezen, moge de beste winnen.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:26 schreef Paul-89 het volgende:
Trouwens als Suarez 8 wedstrijden krijgt vanwege het woord negro hoeveel afleveringen schorsing moet Boskamp en Aad dan wel niet krijgen voor het herhaaldelijk roepen van de witte ?
Misschien zou René van de FA ook een lichte schorsing krijgen, misschien om 'Zambiaantje kort houden', en anders wel om Nigeriaan onder 14, "zo'n kleine tering aap"quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:26 schreef Paul-89 het volgende:
Trouwens als Suarez 8 wedstrijden krijgt vanwege het woord negro hoeveel afleveringen schorsing moet Boskamp en Aad dan wel niet krijgen voor het herhaaldelijk roepen van de witte ?
Geweldigquote:
mooi!!quote:
quote:
Wanneer doen we weer eens een topiccrash? Was erg leuk toen de VI Hooligans het P&W topic op stelten zetten.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:59 schreef ThaTim het volgende:
Sterke fipo hier:
How I Met Your Mother VS #34 Topshow!
Hahaquote:
Hart op z'n tong, top gozer.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:48 schreef Ties02 het volgende:
Teringaap(en) gebruikt hij wel vaker, ook met die anekdote over al die aziaten die alles jatten toen ie met sjaak ruts in de bus in thailand ging
Goed topic.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:59 schreef ThaTim het volgende:
Sterke fipo hier:
How I Met Your Mother VS #34 Topshow!
quote:
nee vriend, Al de hele week thuis. Neusverkoudheid. Symptomen ook koppijn, misselijkheid. tevens snuit ik om het kwartier een heel zakdoekje vol.quote:
Ziek zijn is voor zwakkelingen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee vriend, Al de hele week thuis. Neusverkoudheid. Symptomen ook koppijn, misselijkheid. tevens snuit ik om het kwartier een heel zakdoekje vol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is wel grappig dat het dan ook meteen weg is in myat.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:53 schreef Veerboot het volgende:
Het feestje in dat HIMYM-topic is alweer over zie ik. Moet er voor die arme mensen daar een beetje zo uitgezien hebben:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:55 schreef Snuf. het volgende:
Ja, allemaal debielen die opeens in het HIMYM topic kwamenHey! Ik heb jou nog wel genomineerd voor liefste voetbaluserSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BFF met GGMM
Ja dat zag ikquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hey! Ik heb jou nog wel genomineerd voor liefste voetbaluser
Het blijft toch cool dat je bekend staat als Kasteelheren, daar kan geen andere benaming tegen opquote:
Volgend jaar weer Sparta - Feyenoordquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het blijft toch cool dat je bekend staat als Kasteelheren, daar kan geen andere benaming tegen op
Via nacompetitie of verwacht je weer een instorting van Zwolle?quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Volgend jaar weer Sparta - Feyenoord
Ik hoop niet dat je echt vindt dat de Sparta selectie van nu wat in de eredivisie te zoeken heeft?quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Volgend jaar weer Sparta - Feyenoord
Ja, allemaal debielen die opeens in het HIMYM topic kwamenLul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Ja, allemaal debielen die opeens in het HIMYM topic kwamenwat zit jij nu te hatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Nacompetitie, Zwolle zal wel genoeg punten laten liggen zodat Sparta er overheen zou kunnen gaan, maar Sparta gaat ook nog punten laten liggen, dus kampioenschap zit er niet in.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Via nacompetitie of verwacht je weer een instorting van Zwolle?
Met enkele versterkingen denk ik dat het zeker mogelijk is om in de eredivisie te overleven.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je echt vindt dat de Sparta selectie van nu wat in de eredivisie te zoeken heeft?
Voorin en in de achterhoede zou nog wat nodig zijn als deze selectie bij elkaar blijft, maar verder valt het wel mee.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:27 schreef ThaTim het volgende:
Met 2-3 versterkingen sta je zo in linkerrijtje.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
VI bij het Rood Witte mannen diner was ook al zo'n groot succes.
Een knaapjequote:Op donderdag 16 februari 2012 14:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zat bij jou meer aan 'blaag' te denken.
Ik denk dat je deze bedoelt? (redelijk recent, helaas door RTL geblokkeerd)quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:39 schreef Abed het volgende:
Kan het fragment niet meer vinden dat Gijp Boskamp in de zeik neemt met het Belgisch elftal.
Met de knipoog naar Wilfred.
neen, dan word je kampioen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:27 schreef ThaTim het volgende:
Met 2-3 versterkingen sta je zo in linkerrijtje.
Nee, als je een linkerrijtje ploeg bent, DAN kun je met 2-3 goede spelers kampioen worden. Bij Sparta niet het geval, Neuroscience.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:01 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
neen, dan word je kampioen.
Die oprechte drift bij Boskamp, voor een halve seconde. Net alsof hij 7 jaar is en ruzie heeft op het schoolplein.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat je deze bedoelt? (redelijk recent, helaas door RTL geblokkeerd)
Over onder meer Vertonghen, Kompany en het Belgische elftal.
Je kan 'm vinden bij
http://iptv.rtl.nl/ipadxl(...)95e0b598a0ac733c.mp4
en dan vanaf minuut 56.
Ik zie alleen geen knipoog.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan 'm vinden bij
en dan vanaf minuut 56.
Niet gezien dat het over Sparta gingquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:06 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Nee, als je een linkerrijtje ploeg bent, DAN kun je met 2-3 goede spelers kampioen worden. Bij Sparta niet het geval, Neuroscience.
Bijna alles is weggehaald, nu lijkt het net alsof ik 'Toetertjes!' zeg omdat een of andere lul voorspelde dat Ted definitief gaat afrekenen met z'n gevoelens voor Robin, zodat hij eindelijk helemaal klaar is voor een nieuwe liefde zoals Victoria al zei aan het begin van het seizoen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:53 schreef Veerboot het volgende:
Het feestje in dat HIMYM-topic is alweer over zie ik. Moet er voor die arme mensen daar een beetje zo uitgezien hebben:
[ afbeelding ]
Ze lullen zo mooi langs elkaar daarquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan 'm vinden bij
en dan vanaf minuut 56.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Gijpie en Johan over de lange EL-avond:
Gijpie: "Bij mij viel het nog mee. Ik stond om half 11 op. Johan is om 5 uur opgestaan..."
Johan: "Ja, ik moest nog melken."![]()
Dankje, maar ik wil geen potentiële top-quotes van Gijpie en Derksen missen...quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:28 schreef DrDentz het volgende:
voor de liefhebbers: de Kromme zit bij P&W
Haha, ik zat zelf ook te gniffelen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mooi dat Genee en Gijpie dan gelijk beginnen te lachen
Verstandige woorden Bono, verstandige woorden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:22 schreef Bonobo11 het volgende:
bijna 6,5 uur
Wat een bazenprogramma CL NOS eat your heart out
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |