Hij is idd de rustige en stabiele factor van de drie, daarnaast heeft hij nog humor.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:12 schreef ZuidGrens het volgende:
Schelveccio is ook gewoon een heerlijke gast, prima man. Niets mis mee joh, Schelveccio.
Weet jij veel, misschien is dat wel zijn vrolijkste gezicht. Hij heeft net 1 gezichtsuitdrukking meer dan Frons De Boer.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:04 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Bergkamp is er erg blij mee zo te zien
Ik denk dat hij vooral achtergrond nieuws heeft uit de Italiaanse competitie, en dan is dat gebaseerd op wat hij in de Italiaanse kranten heeft gelezen. Daar wordt hem ongeveer nooit naar gevraagd, omdat Johan niet zo geïnteresseerd in de Serie A is.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:56 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Hij is idd de rustige en stabiele factor van de drie, daarnaast heeft hij nog humor.
Enige wat ik een beetje mis is dat hij weinig achtegrond nieuws te melden heeft vanuit het buiteland.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:41 schreef Ties02 het volgende:
en dan gooien ze die poo ieeehhhhhhhh hehehe
Over poep hè.. ik had zo'n vage droom vannacht.. dat ik ergens in een pompstation Johan Boskamp zag, en dat ik daar toen opeens heel nodig moest poepen, uit angst ofzo want ik was starstruck, en toen hoorde ik vanuit het hokje Boskamp steeds dichter bij komen en toen ging hij recht naast mij al zijn bamihappen uit zitten schijten. Maar goed, dat is een beetje offtopic.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:41 schreef Ties02 het volgende:
en dan gooien ze die poo ieeehhhhhhhh hehehe
Bijzonder relevant. Bovendien erg grappig.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Over poep hè.. ik had zo'n vage droom vannacht.. dat ik ergens in een pompstation Johan Boskamp zag, en dat ik daar toen opeens heel nodig moest poepen, uit angst ofzo want ik was starstruck, en toen hoorde ik vanuit het hokje Boskamp steeds dichter bij komen en toen ging hij recht naast mij al zijn bamihappen uit zitten schijten. Maar goed, dat is een beetje offtopic.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Over poep hè.. ik had zo'n vage droom vannacht.. dat ik ergens in een pompstation Johan Boskamp zag, en dat ik daar toen opeens heel nodig moest poepen, uit angst ofzo want ik was starstruck, en toen hoorde ik vanuit het hokje Boskamp steeds dichter bij komen en toen ging hij recht naast mij al zijn bamihappen uit zitten schijten. Maar goed, dat is een beetje offtopic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |