Nee zat MP4tje te kijken heerlijk man. Broekie uit.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:06 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, ga je nu doen alsof het live bezig is
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:23 schreef DrDentz het volgende:
Volgens mij is het HenkieVdV, die reactie werd net geplaatst toen hij zijn mp4 aan het bekijken was, bakstenen door de ramen jongens.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:05 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Damn ik had het topic "Zambiaantjes moet je kort houden" moeten noemen.
Heeft hier een ban dus gaat maar op youtube comments plaatsen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:27 schreef DrDentz het volgende:
Hmm.. verdacht..
[..]
..en dan die negerpiemels nog plaatsen..
Link?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft hier een ban dus gaat maar op youtube comments plaatsen.
Het is 'm nog ook ja.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Voetbal International #352: fierljeppen met van Basten in Friesland
913.000 is het record, de uitzending waar Johan Cruijff 45 minuten aan de telefoon was.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:20 schreef Ronaldsen het volgende:
Nieuw kijkcijfer record ?
VOETBAL INTERNATIONAL 878.000
Ohja inderdaad ik herinner het me weer.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
913.000 is het record, de uitzending waar Johan Cruijff 45 minuten aan de telefoon was.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:40 schreef Ties02 het volgende:
Wat waren de kijkcijfers met VI Oranje eigenlijk?
Zie ook dit grafiekje, om maar weer eens pijnlijk duidelijk te maken dat Jack alleen maar kijkers trekt omdat de helft van de mensen de tv gewoon op Ned1 laat staan na de wedstrijd.quote:
Ha, daar dacht ik ook aan!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:11 schreef Symer het volgende:
Net teruggekeken, leuk showtje.
Gijp als co-commentator met Leo Driesen wil ik wel eens zien trouwens
In dat geval ga ik in ieder geval kiezen voor een carriere als coach bij PSV, of heel misschien AC Milan als zij de favoriete Bulgaarse rechtsback hebben gekocht.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:25 schreef Oliver23 het volgende:
Gijpe als commentator bij FIFA 13![]()
Dat zou geweldig zijn
Ik kan me het nog wel herinneren, dat was toen op FOX8 of V8 of hoe die zender ook heette. Kan me alleen niet herinneren dat ik daar destijds erg van genoten heb. Volgens mij zijn ze er op een gegeven moment ook mee gestopt vanwege tegenvallend kijkcijfers. Met terugwerkende kracht is dat overigens natuurlijk geheel toe te schrijven aan het niveau van de Eerste Divisiequote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ha, daar dacht ik ook aan!
Ik kan me niet herinneren wanneer dat ooit op tv is geweest, wel dat VI Oranje momentje over René die de loterij bij Top Oss won.
Lijkt mij wel leuk ipv Leo Driessen in zijn eentje bij Ajax - Man Utd, gewoon Gijp er naast, kan er alleen maar leuker van worden. En dan mag Boskamp in de studio zitten.
quote:
laat dit waar zijnquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:25 schreef Oliver23 het volgende:
Gijpe als commentator bij FIFA 13![]()
Dat zou geweldig zijn
Ja was lachen gisteravond.quote:
Hij is idd de rustige en stabiele factor van de drie, daarnaast heeft hij nog humor.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:12 schreef ZuidGrens het volgende:
Schelveccio is ook gewoon een heerlijke gast, prima man. Niets mis mee joh, Schelveccio.
Weet jij veel, misschien is dat wel zijn vrolijkste gezicht. Hij heeft net 1 gezichtsuitdrukking meer dan Frons De Boer.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:04 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Bergkamp is er erg blij mee zo te zien
Ik denk dat hij vooral achtergrond nieuws heeft uit de Italiaanse competitie, en dan is dat gebaseerd op wat hij in de Italiaanse kranten heeft gelezen. Daar wordt hem ongeveer nooit naar gevraagd, omdat Johan niet zo geïnteresseerd in de Serie A is.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:56 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Hij is idd de rustige en stabiele factor van de drie, daarnaast heeft hij nog humor.
Enige wat ik een beetje mis is dat hij weinig achtegrond nieuws te melden heeft vanuit het buiteland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |