quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:05 schreef DrDentz het volgende:
Ik weet niet of ik hem echt rook maar hij bleef in zichzelf praten waardoor ik wist dat het Boskamp was, hij zei steeds van "hmhmmppggt nou da's een beste" *PLONS*
Tja Spanje uit of thuis in de finale is een wereld van verschil natuurlijk, daar is geen peil op te trekken, het is elf tegen elf, de bal is rond, het kan alle kanten op, in voetbal is niets zeker, je kan winnen of verliezen, moge de beste winnen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:48 schreef DrDentz het volgende:
Jongens, de finale, Spanje-Nederland.. Nederland-Spanje.. wat denken jullie
O, Ga je nu weer schijtlollig zitten doen?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tja Spanje uit of thuis in de finale is een wereld van verschil natuurlijk, daar is geen peil op te trekken, het is elf tegen elf, de bal is rond, het kan alle kanten op, in voetbal is niets zeker, je kan winnen of verliezen, moge de beste winnen.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:26 schreef Paul-89 het volgende:
Trouwens als Suarez 8 wedstrijden krijgt vanwege het woord negro hoeveel afleveringen schorsing moet Boskamp en Aad dan wel niet krijgen voor het herhaaldelijk roepen van de witte ?
Misschien zou René van de FA ook een lichte schorsing krijgen, misschien om 'Zambiaantje kort houden', en anders wel om Nigeriaan onder 14, "zo'n kleine tering aap"quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:26 schreef Paul-89 het volgende:
Trouwens als Suarez 8 wedstrijden krijgt vanwege het woord negro hoeveel afleveringen schorsing moet Boskamp en Aad dan wel niet krijgen voor het herhaaldelijk roepen van de witte ?
Geweldigquote:
mooi!!quote:
quote:
Wanneer doen we weer eens een topiccrash? Was erg leuk toen de VI Hooligans het P&W topic op stelten zetten.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:59 schreef ThaTim het volgende:
Sterke fipo hier:
How I Met Your Mother VS #34 Topshow!
Hahaquote:
Hart op z'n tong, top gozer.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:48 schreef Ties02 het volgende:
Teringaap(en) gebruikt hij wel vaker, ook met die anekdote over al die aziaten die alles jatten toen ie met sjaak ruts in de bus in thailand ging
Goed topic.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:59 schreef ThaTim het volgende:
Sterke fipo hier:
How I Met Your Mother VS #34 Topshow!
quote:
nee vriend, Al de hele week thuis. Neusverkoudheid. Symptomen ook koppijn, misselijkheid. tevens snuit ik om het kwartier een heel zakdoekje vol.quote:
Ziek zijn is voor zwakkelingen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee vriend, Al de hele week thuis. Neusverkoudheid. Symptomen ook koppijn, misselijkheid. tevens snuit ik om het kwartier een heel zakdoekje vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |