The Departed.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:11 schreef waht het volgende:
How's the mother?
-She's on her way out
We all are, act accordingly
Je bent zo lief.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:12 schreef Tem het volgende:
Geile zinnetjes in het oorkussen fluisteren.
Dat is je buik, Erik.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:20 schreef eriksd het volgende:
Ik heb een heel oud kussen. Zo'n zware.
Heeft waarschijnlijk al veel vocht opgenomen.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:20 schreef eriksd het volgende:
Ik heb een heel oud kussen. Zo'n zware.
quote:Op zondag 12 februari 2012 22:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Heeft waarschijnlijk al veel vocht opgenomen.
quote:
Nee, dat is Voorschrift.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Een dik plofkussen met een irritant accent?
Boertje van buuten.quote:
Je zou maar een kussen hebben dat praat zoals VS. Godsamme de tering.quote:
Zit je Koos nou belachelijk te maken omdat hij in een rolstoel zit?quote:
Het was een voorproefje voor deze knaller:quote:Op zondag 12 februari 2012 22:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zit je Koos nou belachelijk te maken omdat hij in een rolstoel zit?
Oei, de boxen gaan hier aan.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het was een voorproefje voor deze knaller:
quote:Op zondag 12 februari 2012 22:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het was een voorproefje voor deze knaller:
Ik ben ook dronken vanavond.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:36 schreef eriksd het volgende:
Dit is wel een nummer voor je als je weer dronken bent Koos.
Je mocht willen dat je zo'n kussen had, mafklapper.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je zou maar een kussen hebben dat praat zoals VS. Godsamme de tering.
Dat heb ik gemerkt net.quote:
Bij mij wel ja. Bij jou is die bakkes toch niet meer te vernaggelen en maakt het ook niet uit of je de Gustav Mahlerlaan als schaatsbaan gebruikt.quote:Op maandag 13 februari 2012 07:57 schreef eriksd het volgende:
Kijk je wel uit opa, zou zonde zijn als je op je smoeltje ging.
Ik ben een jong blaadje, dus hoe verklaar je “opa” dan?quote:
In de ogen van iemand die in de pubertijd is blijven hangen is iedereen die meerderjarig is een opa.quote:Op maandag 13 februari 2012 08:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben een jong blaadje, dus hoe verklaar je “opa” dan?
Zaten toch wel wat verraderlijke stukken tussen hoor. Neerslag en opvriezen kunnen nu wel tot gekke omstandigheden leiden. 't was hier gisteravond al wel wat gladdig.quote:Op maandag 13 februari 2012 08:47 schreef von_Preussen het volgende:
Glad, glad, glad? Ik ben gisternacht nog onderweg geweest en heb niets gemerkt.
Een puber en Peter Gabriel?quote:Op maandag 13 februari 2012 08:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In de ogen van iemand die in de pubertijd is blijven hangen is iedereen die meerderjarig is een opa.
Ik zag net jouw kop op Facebook.quote:Op maandag 13 februari 2012 08:50 schreef KoosVogels het volgende:
Zag net een soldaatje een keiharde smakkerd maken.
Haha.
Ik denk dat de zedenpolitie daar anders over denkt.quote:Op maandag 13 februari 2012 08:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De pubertijd is een tijd van experimenteren.
Zouden Lisa, Shelly en Amy ook wel eens op de Zuidas komen?quote:Op maandag 13 februari 2012 08:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat de zedenpolitie daar anders over denkt.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was eerlijk gezegd niet van plan de moeite te nemen jou op te zoeken.quote:Op maandag 13 februari 2012 08:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zag net jouw kop op Facebook.
Haha.
Hahahahaha.
Ik zie dat iedereen vriend met jou is, dus ik word steeds met je hoofd geconfronteerd.quote:Op maandag 13 februari 2012 08:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik was eerlijk gezegd niet van plan de moeite te nemen jou op te zoeken.
Haha.
quote:Op maandag 13 februari 2012 08:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zouden Lisa, Shelly en Amy ook wel eens op de Zuidas komen?Komen daar mensen uit Dordrecht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
Yessurr!quote:Op maandag 13 februari 2012 08:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zijn die drie meisjes uit dat ghetto ontsnapt?
Nee. Ik heb dan ook een ontzettend select en exclusief groepje vriendenquote:Op maandag 13 februari 2012 08:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hmmm, ik zie pedobear anders niet in jouw vriendenlijst staan.
Dat blijkt, gezien de sterke toename van het aantal POLlers.quote:Op maandag 13 februari 2012 08:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee. Ik heb dan ook een ontzettend select en exclusief groepje vrienden².
Da's liefkozend, voor je levenservaring.quote:Op maandag 13 februari 2012 08:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben een jong blaadje, dus hoe verklaar je “opa” dan?
Gossie, ik sta met mijn mond vol tanden.quote:Op maandag 13 februari 2012 09:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Da's liefkozend, voor je levenservaring.
Haha.quote:Op maandag 13 februari 2012 09:06 schreef von_Preussen het volgende:
Ik maak eens een uitstapje naar NWS, en meteen moet ik lezen dat als de VS Iran aanvallen Rusland en China vernietigend terug zullen slaan.
Iran ziet een aanval op Syrië als een aanval op Iran.quote:Op maandag 13 februari 2012 09:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Haha.
De VS gaat Iran helemaal niet aanvallen.
Oorlog is suf.quote:Op maandag 13 februari 2012 09:38 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Iran ziet een aanval op Syrië als een aanval op Iran.
Dat weet ik op dit moment nog niet zo zeker, een factor die momenteel nog onduidelijk is, is hoe de situatie in het midden-oosten (omtrent Syrië) verder gaat verlopen. Verdwijnt Assad en ontstaat er dan een machtsvacuum? Komt hierdoor het conflict tussen Soennieten en Sjiieten tot uitbraak, zowel in een burgeroorlog-achtige situatie als in een situatie tussen Iran en andere Arabische landen?quote:Op maandag 13 februari 2012 09:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Haha.
De VS gaat Iran helemaal niet aanvallen.
Klopt en wapens zijn kut.quote:
Het laatste grootschalige conflict is ook alweer 3 jaar geleden dus het is tijd voor wat nieuws.quote:
Een FN-Fal lijkt me geweldig, heb er vorig jaar mee geschoten en ben helemaal verliefd op dat wapen en het 7,62mm kaliber.quote:
Dat zal ze leren inderdaad.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:26 schreef Tem het volgende:
Ik ga ze niet "like'en" op mijn Facebook.
Het is dan ook gewoon shitzooi.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:59 schreef Tem het volgende:
Dat hele social media komt mijn reet uit onderhand.
quote:Op maandag 13 februari 2012 11:09 schreef Zolcon het volgende:
Hey.
Investeren in het onderwijs, vraag me af of Rutte dat nog belangrijk vindt
Het grootste deel van de Nederlanders die kunnen nadenken......quote:Op maandag 13 februari 2012 11:16 schreef Zolcon het volgende:
PVV dat is toch die partij waar nu toch wel een heel groot deel van de Nederlanders het helemaal mee gehad heeft?
Dat is idd de beste manier om Nederland op stelten te krijgen, geen bom plaatsen maar wel een melding doen.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:25 schreef remlof het volgende:
Deel Schiphol ontruimd wegens bommelding.
Volgens Twitter gaat het om terminal 1.
https://twitter.com/#!/search/%23schiphol
Ja, soort komkommernieuws.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:12 schreef De_Nuance het volgende:
Het is maandag dus er is weer een PVV-scoop
quote:Op maandag 13 februari 2012 11:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is idd de beste manier om Nederland op stelten te krijgen, geen bom plaatsen maar wel een melding doen.
Gaap.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:19 schreef De_Nuance het volgende:
Gadverdamme , extreem-rechtse haat posters speculeren erover hoe men Sap, Pechtold en Cohen om moet brengen.
Een theorie zou kunnen zijn dat de PVV, bekend voor het zelf verzinnen van klachten / problemen / etc., ook zelf bommeldingen plaatst om zo het gevoel van onveiligheid te vergroten zodoende hun machtsbasis te vergroten.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:28 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uit: schiphol deels ontruimd bommelding
Het zou me niet eens verbazen...quote:Op maandag 13 februari 2012 11:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een theorie zou kunnen zijn dat de PVV, bekend voor het zelf verzinnen van klachten / problemen / etc., ook zelf bommeldingen plaatst om zo het gevoel van onveiligheid te vergroten zodoende hun machtsbasis te vergroten.
Een beetje zoals de PvdA die mensen aanpraat zielig te zijn. Ja, ik snap wel dat het creeren van electoraat je bekend voorkomt.quote:
Daarom, maar goed ze kwijlen er hier massaal over dus het zal wel.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:29 schreef Zolcon het volgende:
Marginale extremistjes moet je gewoon negeren. Gekken lopen er altijd rond.
quote:Op maandag 13 februari 2012 11:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een beetje zoals de PvdA die mensen aanpraat zielig te zijn. Ja, ik snap wel dat het creeren van electoraat je bekend voorkomt.
No Compromise!quote:Op maandag 13 februari 2012 11:28 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uit: schiphol deels ontruimd bommelding
Onzin, de PvdA zegt al tijden dat iedereen die kan werken moet werken.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een beetje zoals de PvdA die mensen aanpraat zielig te zijn. Ja, ik snap wel dat het creeren van electoraat je bekend voorkomt.
Ja, dus? Als zij van grote groepen vinden dat die niet kunnen werken is het toch een holle kreet?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Onzin, de PvdA zegt al tijden dat iedereen die kan werken moet werken.
De VVD praat huizenbezitters aan dat ze zielig zijn en geeft ze daarom subsidie, is precies hetzelfde.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als wel ja, maar dat vinden ze dus niet.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, dus? Als zij van grote groepen vinden dat die niet kunnen werken is het toch een holle kreet?
Precies. Zij vinden de beter gestelden zielig.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De VVD praat huizenbezitters aan dat ze zielig zijn en geeft ze daarom subsidie, is precies hetzelfde.
Iedere partij poogt groepen aan te spreken door te stellen dat deze groepen benadeeld worden en dat hun partij daar wat aan gaat doen.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De VVD praat huizenbezitters aan dat ze zielig zijn en geeft ze daarom subsidie, is precies hetzelfde.
Precies.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Iedere partij poogt groepen aan te spreken door te stellen dat deze groepen benadeeld worden en dat hun partij daar wat aan gaat doen.
Hm. Ik hoop dan maar niet dat je als anti-deeltje hem irl ontmoet.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee. Ik heb gewoon mazzel denk ik. Ik ben de anti-Henk.
De partijen die opkomen voor mensen die zich niet benadeeld voelen hebben het dan ook moeilijkquote:Op maandag 13 februari 2012 11:58 schreef De_Nuance het volgende:
Ik voel me ook niet benadeeld , niet door de overheid in ieder geval.
Dat lijkt me sterk, die leeft in een compleet ander universumquote:Op maandag 13 februari 2012 11:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hm. Ik hoop dan maar niet dat je als anti-deeltje hem irl ontmoet.
Welke partijen zijn dat?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:59 schreef remlof het volgende:
[..]
De partijen die opkomen voor mensen die zich niet benadeeld voelen hebben het dan ook moeilijk
Ach, soort zoekt soort dus het zal wel niet.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hm. Ik hoop dan maar niet dat je als anti-deeltje hem irl ontmoet.
Maar die hebben toch ook gewoon groepen die zich benadeeld voelen?quote:Op maandag 13 februari 2012 12:01 schreef remlof het volgende:
[..]
CDA, PvdA, GL, CU, D66... De middenpartijen.
Ja maar het zijn ook partijen die kunnen relativeren, dat het eigenlijk helemaal zo slecht niet gaat.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Maar die hebben toch ook gewoon groepen die zich benadeeld voelen?
CDA --> Boeren
PvdA --> Vakbondsleden
GL --> Koeien
CU --> Ongeboren kinderen
D66 -> post babyboom generatie
Wat? Is dit ongelofelijke kutland er bovenopgekomen en gaat het zo slecht niet meer?? Dat ik deze dag nog mag meemaken.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar het zijn ook partijen die kunnen relativeren, dat het eigenlijk helemaal zo slecht niet gaat.
Dit statement is ook populistisch, niet dan?quote:Op maandag 13 februari 2012 12:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar het zijn ook partijen die kunnen relativeren, dat het eigenlijk helemaal zo slecht niet gaat.
Dat zal je populisten als de PVV of de SP nooit horen zeggen, die schreeuwen alleen maar moord en brand.
Nederland is geen kutland. Maar het gaat er wel rap op achteruit de laatste tien jaar.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat? Is dit ongelofelijke kutland er bovenopgekomen en gaat het zo slecht niet meer?? Dat ik deze dag nog mag meemaken.
Dat zal je mij dan ook nooit zien doen.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:15 schreef Tem het volgende:
Pissen op tegen of door objecten waar het niet voor bedoeld is terwijl je een blik bier opentrekt vind ik toch aardig Henk gedrag.
Klinkt meer als de gemiddelde linkse/punk festivalbezoeker.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:15 schreef Tem het volgende:
Pissen tegen of door objecten waar het niet voor bedoeld is terwijl je een blik bier opentrekt vind ik toch aardig Henk gedrag.
Henkjes in de dop.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Klinkt meer als de gemiddelde linkse/punk festivalbezoeker.
Hoiquote:Op maandag 13 februari 2012 12:15 schreef Tem het volgende:
Pissen tegen of door objecten waar het niet voor bedoeld is terwijl je een blik bier opentrekt vind ik toch aardig Henk gedrag.
quote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 12:48 schreef 3-voud het volgende:
Onderwerp: Recente opgravingen
BREKEND NIEUWS
Bij opgravingen in de Russische bodem tot op een diepte van 100 meter hebben Russische wetenschappers resten gevonden van koperdraden, met een geschatte leeftijd van 1000 jaar.
De Russen trokken hieruit de conclusie dat hun voorouders reeds 1000 jaar geleden al beschikten over een koperen communicatie netwerk.
Maar Amerikanen overtroffen dit nieuws vorige week. Bij hun opgravingen vonden ze op 200 meter diepte de resten van glasvezels. Ze bleken na onderzoek wel 2000 jaar oud te zijn. Daarmee concludeerden ze dat hun voorouders al 2000 jaar geleden een digitaal glasvezel netwerk hadden.
Dat overtrof de Russen met 1000 jaar.
Dit weekend hebben ze in Brabant zitten graven. Tot op 500 meter vonden ze niets.
De Brabanders hebben deze week een persco gepland om te melden uit dat hun voorouders zeker 5000 jaar geleden al over WiFi beschikten.
Timmerluiquote:
quote:
Wordt het een HK.. ook goedquote:Op maandag 13 februari 2012 13:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En toch wil de politie hem niet hebben omdat er geen veiligheidspal op zit.
Die moeten gewoon een CZ-75 kopen. Prijs kwaliteit is prima.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En toch wil de politie hem niet hebben omdat er geen veiligheidspal op zit.
Dat zijn nou mooie wapensquote:
Ben wat dat aangaat gewoon ouderwets, geef mij het standaardwapen en ik ben tevreden.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:38 schreef Auti het volgende:
[..]
Wordt het een HK.. ook goed![]()
Over wapens upgraden, een RIS/RAS rail vind ik wel mooi en is handig, foregrip is ideaal. Maar volgehangen met allerlei meuk ziet het er idd niet uit. Uitschuifbare kolf vind ik ook wel nice.
Gewoon zoquote:Op maandag 13 februari 2012 13:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ben wat dat aangaat gewoon ouderwets, geef mij het standaardwapen en ik ben tevreden.
Een jongenshand is gauw gevuld.
Je moet geen bandbreedte stelen.quote:
Echte, grote aanslagen zijn meestal op dinsdagenquote:Op maandag 13 februari 2012 13:31 schreef Boze_Appel het volgende:
Ligt het mij of doen bommeldingers, terroristjes en wannabe-terroristjes statistisch gezien hun vooruitstrevende werk op de maandag?
Kan ik ook zeker waarderen, maar ik ga meer voor modern.quote:
Nee, dat ken ik niet, waar gaat het precies om (wapens is duidelijk)?quote:Op maandag 13 februari 2012 13:56 schreef Auti het volgende:
[..]
Ken je trouwens dat nieuwe programma op Discovery Channel, Sons of Guns?
Over een wapenwinkel in de US waar ze van alles en nog wat ombouwen of reviseren. Komt soms echt mooi spul voorbij of gekke ideeen. Ze bouwen echt van alles.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, dat ken ik niet, waar gaat het precies om (wapens is duidelijk)?
Dat zou jou juist moeten aanspreken.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:08 schreef remlof het volgende:
Vuurwapens
Sinds die er zijn kunnen ook kleine zwakke mannetjes macht krijgen.
Dat kon daarvoor niet inderdaad.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:08 schreef remlof het volgende:
Vuurwapens
Drees? Wouter Bos? Spekman?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:08 schreef remlof het volgende:
Vuurwapens
Daarom voelen moslims zich ook zo prettig bij die partijen.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:11 schreef waht het volgende:
Alle sociaal democraten zijn middels het zwaard aan macht gekomen.
Nee, van die gestoorde gasten als Breivik en en die autist die in Alphen mensen heeft doodgeschoten.quote:
Je had ook Volkert kunnen noemen hoor.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, van die gestoorde gasten als Breivik en en die autist die in Alphen mensen heeft doodgeschoten.
Nee, dankzij het kapitalisme en hun uitbuiting van de arbeiders.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:11 schreef waht het volgende:
Alle sociaal democraten zijn middels het zwaard aan macht gekomen.
Die zijn niet klein. Ik snap je punt niet.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, van die gestoorde gasten als Breivik en en die autist die in Alphen mensen heeft doodgeschoten.
Dat was volgens mij een schizofreen..quote:Op maandag 13 februari 2012 14:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Die ook inderdaad. Maar die had tenminste nog één specifiek doel. Die andere twee schoten volstrekt willekeurige onbekenden neer.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je had ook Volkert kunnen noemen hoor.
Remlof heeft al eens verteld dat dat gewoon terecht was.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat de neuk.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Die ook inderdaad. Maar die had tenminste nog één specifiek doel. Die andere twee schoten volstrekt willekeurige onbekenden neer.
Neenee, dat is wat anders denk ik. Alhoewel die wel klein was. En gestoord. En links.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat een dergelijke voorbedachtheid verzwarend werkt.quote:
U is eng.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:14 schreef remlof het volgende:
Ja ik vind het erger als je zonder reden willekeurige mensen doodt dan eentje specifiek met een bepaalde bedoeling.
Maar die discussie hebben we al eens gehad, leest maar een deel of 100 terug.
Haha, geweldig, puur genieten dit.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:05 schreef Auti het volgende:
[..]
Over een wapenwinkel in de US waar ze van alles en nog wat ombouwen of reviseren. Komt soms echt mooi spul voorbij of gekke ideeen. Ze bouwen echt van alles.
Breivik had ook een doel hoor.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:14 schreef remlof het volgende:
Ja ik vind het erger als je zonder reden willekeurige mensen doodt dan eentje specifiek met een bepaalde bedoeling.
Maar die discussie hebben we al eens gehad, leest maar een deel of 100 terug.
In den praktijk is dat ook zo, hoewel er wat voor te zeggen valt dat mensen als Breivik ook met voorbedachte rade te werk ging. Dat Alphen aan de Rijn gedoe niet zozeer, maar die zou ik ook niet in het rijtje van een Breivik/Mohammed B. of Volkert plaatsen.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat een dergelijke voorbedachtheid verzwarend werkt.
Wie weet komt een van je vriendjes wel weer langs met "een specifiek doel" om dat de wereld uit te helpen.quote:
Omdat remlof wel kan nuanceren.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:15 schreef De_Nuance het volgende:
Remlof waarom ga je überhaupt in op de opmerkingen van de circle-jerk brigade ?
Welke opmerkingen?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:15 schreef De_Nuance het volgende:
Elke werkdag om 2400 uur als ik mij niet vergis. Maar downloaden kan natuurlijk ookquote:Op maandag 13 februari 2012 14:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Haha, geweldig, puur genieten dit.
Het is wat.quote:
Dat was het, mensen die ongewelvallige politieke denkbeelden hebben mag je gewoon vermoorden.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat die onschuldig waren. En Fortuijn er nogal opruiende politieke ideeën op na hield.
Volkert is een randdebiel.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welke opmerkingen?
Ik bagatelliseer tenminste Volkert niet, dat laat ik wel over aan jullie kamp.
Neenee, hij had tenminste nog een specifiek doel.quote:
Inderdaad, want in een democratie moet je niet naar geweld grijpen voor politieke doeleinden.quote:
Op zich zou Nederland zonder Wilders ook beter af zijn dan met Wilders, dus ergens kan ik remlof zijn insteek wel begrijpen.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neenee, hij had tenminste nog een specifiek doel.
En hij baalt van het leger bodyguards dat rond Wilders aanwezig is.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:20 schreef eriksd het volgende:
D_N vindt het ook allemaal wel meevallen, zo'n politieke moord.
De moord op o.a. Fortuyn heeft juist "Wilders" gecreëerd zoals hij nu is, dus ik ben het er niet mee eens.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Op zich zou Nederland zonder Wilders ook beter af zijn dan met Wilders, dus ergens kan ik remlof zijn insteek wel begrijpen.
Nee het is walgelijk en ik heb zoiets nooit beweerd als je dat kan staven moet je dat doen en anders je muil houden.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:20 schreef eriksd het volgende:
D_N vindt het ook allemaal wel meevallen, zo'n politieke moord.
Waar heb ik dat gezegd ?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:21 schreef waht het volgende:
[..]
En hij baalt van het leger bodyguards dat rond Wilders aanwezig is.
Dat klopt, maar stel je voor dat Wilders om welke reden dan ook de politieke arena zou verlaten, dan ben je het er toch wel mee eens dat er eindelijk weer geregeerd kan worden?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De moord op o.a. Fortuyn heeft juist "Wilders" gecreëerd zoals hij nu is, dus ik ben het er niet mee eens.
Dat laat ik aan het electoraat over, die kerel omleggen is gewoon een walgelijk idee.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat klopt, maar stel je voor dat Wilders om welke reden dan ook de politieke arena zou verlaten, dan ben je het er toch wel mee eens dat er eindelijk weer geregeerd kan worden?
Ik wist niet dat de PvdA een Noorse tak had.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:23 schreef De_Nuance het volgende:
Erik en waht vinden de aanslagen in Utoya wel meevallen, zijn toch maar PvdA'ers.
Dode PvdA'ers vinden ze alleen maar fijn, vooral als het kinderen zijn.
Dus jij vindt het een beter idee om het electoraat van Wilders om te leggen?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat laat ik aan het electoraat over, die kerel omleggen is gewoon een walgelijk idee.
Het is een samenzwering van internationale communistische cellen die allemaal door Moskou worden gestuurd!quote:Op maandag 13 februari 2012 14:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de PvdA een Noorse tak had.
Nee die gast verdwijnt vanzelf wel uit de reële politiek door gebrek aan stemmen.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dus jij vindt het een beter idee om het electoraat van Wilders om te leggen?
Want met een specifiek doel mag het.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:21 schreef waht het volgende:
[..]
En hij baalt van het leger bodyguards dat rond Wilders aanwezig is.
Welkom in de POL-SC.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Waar gaat dit in godsnaam allemaal over....wat een gelul.
Zou het niet slimmer zijn om de democratie alleen voor een select groepje mensen toe te staan, i.p.v. iedereen zomaar stemrecht geven?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee die gast verdwijnt vanzelf wel uit de reële politiek door gebrek aan stemmen.
Ja maar! Ja maar! Als het met een specifiek doel is, dan is het oke! Kijk ook eens de nuance aanbrengen!quote:Op maandag 13 februari 2012 14:26 schreef von_Preussen het volgende:
Typisch dat wanneer de linkse brigade hun geweldadige gezicht heeft laten zien ze meteen met de staart tussen de benen verdwijnen.
Censuskiesrecht herinvoerenquote:Op maandag 13 februari 2012 14:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zou het niet slimmer zijn om de democratie alleen voor een select groepje mensen toe te staan, i.p.v. iedereen zomaar stemrecht geven?
Kun je laten zien waar ik dat heb gezegd ?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Want met een specifiek doel mag het.
Tot zover de moral high ground.
Remlof zegt het net. Paar posts ergens hierboven.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:29 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Kun je laten zien waar ik dat heb gezegd ?
Of ben je gewoon glashard aan het liegen.
Ach we weten toch allemaal dat links geweldadig is... ondanks dat ze het zelf ontkennen. Die milieufreaks die aanslagen plegen, Pim etc.... gevaarlijke gekken zijn het.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:26 schreef von_Preussen het volgende:
Typisch dat wanneer de linkse brigade hun geweldadige gezicht heeft laten zien ze meteen met de staart tussen de benen verdwijnen.
Ik ben geen remlof , jij doet al een paar Posts voorkomen alsof ik het heb gezegd.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Remlof zegt het net. Paar posts ergens hierboven.
Ergens meen ik nog eens de mening te hebben opgevangen dat men genetische experimenten op PVV'ers zou moeten uitvoeren.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ach we weten toch allemaal dat links geweldadig is... ondanks dat ze het zelf ontkennen. Die milieufreaks die aanslagen plegen, Pim etc.... gevaarlijke gekken zijn het.
Gozuuuurrr!quote:
Toen Remlof het zei was jouw reactie:quote:Op maandag 13 februari 2012 14:34 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik ben geen remlof , jij doet al een paar Posts voorkomen alsof ik het heb gezegd.
Dat vind ik echt beneden alle peil.
Als persoon A een walgelijke opmerking maakt, B zegt er wat van en C zegt vervolgens: laat B maar lullen, aan wiens kan sta je dan?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:15 schreef De_Nuance het volgende:
quote:Op maandag 13 februari 2012 14:34 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik ben geen remlof , jij doet al een paar Posts voorkomen alsof ik het heb gezegd.
Dat vind ik echt beneden alle peil.
quote:
Maar hoe herkennen ze die dan?? Ster op de jas ofzo?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ergens meen ik nog eens de mening te hebben opgevangen dat men genetische experimenten op PVV'ers zou moeten uitvoeren.
Kehruwl!quote:
Geur denk ik.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Maar hoe herkennen ze die dan?? Ster op de jas ofzo?
Ik had die linkse Noren met furieuze woestheid verdedigd tegen die blonde tempelier. Mits ik een pipa had.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:23 schreef De_Nuance het volgende:
Erik en waht vinden de aanslagen in Utoya wel meevallen, zijn toch maar PvdA'ers.
Dode PvdA'ers vinden ze alleen maar fijn, vooral als het kinderen zijn.
Aldi kassabonnetjes waar schultenbrau op staat.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Maar hoe herkennen ze die dan?? Ster op de jas ofzo?
Je had hem op andere gedachten moeten brengen.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:38 schreef waht het volgende:
[..]
Ik had die linkse Noren met furieuze woestheid verdedigd tegen die blonde tempelier. Mits ik een pipa had.
Ghe ghe das wel een goedequote:Op maandag 13 februari 2012 14:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Aldi kassabonnetjes waar schultenbrau op staat.
Ik had Wilders in de vuurlinie gegooid om die linksjes te beschermen, kreeg ik meteen de Nobelprijs van die linkse bende.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je had hem op andere gedachten moeten brengen.
Met Earl Grey.
En een goed gesprek.
Idd, en we hadden Afghanistan ook moeten binnenvallen met welzijnswerkers voorzien van goede bedoelingen die netjes aan die nare Talibannen gingen vragen of ze wilden ophouden met vrouwen onderdrukken en andere religieuze onzin.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je had hem op andere gedachten moeten brengen.
Met Earl Grey.
En een goed gesprek.
Liever Pimmetje dan Volkert, was het toch laatstquote:Op maandag 13 februari 2012 14:40 schreef De_Nuance het volgende:
Je kan daaruit nooit afleiden dat ik het eens ben met die opmerking. Zeker als je mijn daarop volgende Posts lees.
Ik kan het prima met de mening oneens zijn en vinden dat je groep X moeten lullen vanwege de veelvoorkomende selectieve verontwaardiging.
Ik vind de moord op Pim Fortuyn iets vreselijks , net als de bedreigingen waardoor Geert Wilders geen normaal leven kan leiden. Heb ik al meermaals aangegeven. En als mensen je dan verdacht gaan maken dan vind ik dat zeer triest.
Goh , ik had Geert ook verdedigd als hij door een doorgedraaide extremist werd aangevallen.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:38 schreef waht het volgende:
[..]
Ik had die linkse Noren met furieuze woestheid verdedigd tegen die blonde tempelier. Mits ik een pipa had.
En Obama. Negers gaan altijd het eerst dood in de strijd.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik had Wilders in de vuurlinie gegooid om die linksjes te beschermen, kreeg ik meteen de Nobelprijs van die linkse bende.
Ik had Wilders samen met de Antillen op marktplaats verkocht en daarmee onze staatsschuld gereduceerd.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik had Wilders in de vuurlinie gegooid om die linksjes te beschermen, kreeg ik meteen de Nobelprijs van die linkse bende.
Huh?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Liever Pimmetje dan Volkert, was het toch laatst?
Waarom de Antillen verkopen?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik had Wilders samen met de Antillen op marktplaats verkocht en daarmee onze staatsschuld gereduceerd.
Serieus? Pffff.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ergens meen ik nog eens de mening te hebben opgevangen dat men genetische experimenten op PVV'ers zou moeten uitvoeren.
Ook dat inderdaad, maar dan had ik gewoon de zijne gekregen ook, 2 voor de prijs van 1 Nobel.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En Obama. Negers gaan altijd het eerst dood in de strijd.
En een heldendood voor Wilders. Win-win.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
O wacht, Koos wilde liever Pim dood dan Volkertquote:
Dat zou jammer zijn, hij zorgt voor redelijk wat vermaak in de politiek.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:43 schreef waht het volgende:
[..]
En een heldendood voor Wilders. Win-win.
Omdat het niet onder onze core competances valt, we kunnen de Antillen mischien ook aan een private investor verkopen.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom de Antillen verkopen?
We zetten gewoon een actief emigratieprogramma op, over 2 generaties is die luiheid er wel uitgefokt.
Ja maar dan noem je er ook een....... Koosquote:Op maandag 13 februari 2012 14:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
O wacht, Koos wilde liever Pim dood dan Volkert.
Nu ben ik ook al Koosquote:Op maandag 13 februari 2012 14:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
O wacht, Koos wilde liever Pim dood dan Volkert.
quote:Op maandag 13 februari 2012 14:44 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja maar dan noem je er ook een....... Koos
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als jij moest kiezen; Volkert of Pim?
Trololoooquote:
Mwah de Antillen hebben gewoon niks behalve hun ligging en stranden, we moeten er gewoon een Havana 2.0 van maken. Gewoon volproppen met casino's en hotels.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Omdat het niet onder onze core competances valt, we kunnen de Antillen mischien ook aan een private investor verkopen.
Je bent net zo multicul, maar drinkt ietsje minder.quote:
Ach, misschien dat ze het klootjesvolk-gen eindelijk ontdekken.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Serieus? Pffff.
Walgelijk. Weet je nog wie?
Valt reuze mee.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ach we weten toch allemaal dat links geweldadig is... ondanks dat ze het zelf ontkennen. Die milieufreaks die aanslagen plegen, Pim etc.... gevaarlijke gekken zijn het.
Volgens mij was het een user die talloze keren per dag zat te roepen dat ik ziek was, in een TBS-kliniek zat en meer van dat alles.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Serieus? Pffff.
Walgelijk. Weet je nog wie?
Wij herkennen collectivisme als we het zien.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:45 schreef De_Nuance het volgende:
Ik dacht dat de brigade hier zo individuatisch was , nou dat collectivisme zit er wel goed in anders
I
Weg ermee, dat doet maar een private partij.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwah de Antillen hebben gewoon niks behalve hun ligging en stranden, we moeten er gewoon een Havana 2.0 van maken. Gewoon volproppen met casino's en hotels.
Een universele doos, wat is dat? Een meisje die met alle rassen neukt?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:46 schreef GSbrder het volgende:
Kak, ik moet nog een universele stekkerdoos kopen.
Bij GroenLinks zijn ze goed met stekkers heb ik gehoord.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:46 schreef GSbrder het volgende:
Nee, gewoon een legaal bedrijvenparadijs er van maken, een soort kleine Singapore of Hong Kong.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Weg ermee, dat doet maar een private partij.
Of ben jij een communistische sleeper cel?
Jolande weet raad.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:46 schreef GSbrder het volgende:
Kim Holland?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:46 schreef GSbrder het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |