Dat weet ik op dit moment nog niet zo zeker, een factor die momenteel nog onduidelijk is, is hoe de situatie in het midden-oosten (omtrent Syrië) verder gaat verlopen. Verdwijnt Assad en ontstaat er dan een machtsvacuum? Komt hierdoor het conflict tussen Soennieten en Sjiieten tot uitbraak, zowel in een burgeroorlog-achtige situatie als in een situatie tussen Iran en andere Arabische landen?quote:Op maandag 13 februari 2012 09:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Haha.
De VS gaat Iran helemaal niet aanvallen.
Klopt en wapens zijn kut.quote:
Het laatste grootschalige conflict is ook alweer 3 jaar geleden dus het is tijd voor wat nieuws.quote:
Een FN-Fal lijkt me geweldig, heb er vorig jaar mee geschoten en ben helemaal verliefd op dat wapen en het 7,62mm kaliber.quote:
Dat zal ze leren inderdaad.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:26 schreef Tem het volgende:
Ik ga ze niet "like'en" op mijn Facebook.
Het is dan ook gewoon shitzooi.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:59 schreef Tem het volgende:
Dat hele social media komt mijn reet uit onderhand.
quote:Op maandag 13 februari 2012 11:09 schreef Zolcon het volgende:
Hey.
Investeren in het onderwijs, vraag me af of Rutte dat nog belangrijk vindt
Het grootste deel van de Nederlanders die kunnen nadenken......quote:Op maandag 13 februari 2012 11:16 schreef Zolcon het volgende:
PVV dat is toch die partij waar nu toch wel een heel groot deel van de Nederlanders het helemaal mee gehad heeft?
Dat is idd de beste manier om Nederland op stelten te krijgen, geen bom plaatsen maar wel een melding doen.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:25 schreef remlof het volgende:
Deel Schiphol ontruimd wegens bommelding.
Volgens Twitter gaat het om terminal 1.
https://twitter.com/#!/search/%23schiphol
Ja, soort komkommernieuws.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:12 schreef De_Nuance het volgende:
Het is maandag dus er is weer een PVV-scoop
quote:Op maandag 13 februari 2012 11:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is idd de beste manier om Nederland op stelten te krijgen, geen bom plaatsen maar wel een melding doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |