Dat heb ik gemerkt net.quote:
Bij mij wel ja. Bij jou is die bakkes toch niet meer te vernaggelen en maakt het ook niet uit of je de Gustav Mahlerlaan als schaatsbaan gebruikt.quote:Op maandag 13 februari 2012 07:57 schreef eriksd het volgende:
Kijk je wel uit opa, zou zonde zijn als je op je smoeltje ging.
Ik ben een jong blaadje, dus hoe verklaar je “opa” dan?quote:
In de ogen van iemand die in de pubertijd is blijven hangen is iedereen die meerderjarig is een opa.quote:Op maandag 13 februari 2012 08:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben een jong blaadje, dus hoe verklaar je “opa” dan?
Zaten toch wel wat verraderlijke stukken tussen hoor. Neerslag en opvriezen kunnen nu wel tot gekke omstandigheden leiden. 't was hier gisteravond al wel wat gladdig.quote:Op maandag 13 februari 2012 08:47 schreef von_Preussen het volgende:
Glad, glad, glad? Ik ben gisternacht nog onderweg geweest en heb niets gemerkt.
Een puber en Peter Gabriel?quote:Op maandag 13 februari 2012 08:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In de ogen van iemand die in de pubertijd is blijven hangen is iedereen die meerderjarig is een opa.
Ik zag net jouw kop op Facebook.quote:Op maandag 13 februari 2012 08:50 schreef KoosVogels het volgende:
Zag net een soldaatje een keiharde smakkerd maken.
Haha.
Ik denk dat de zedenpolitie daar anders over denkt.quote:Op maandag 13 februari 2012 08:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De pubertijd is een tijd van experimenteren.
Zouden Lisa, Shelly en Amy ook wel eens op de Zuidas komen?quote:Op maandag 13 februari 2012 08:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat de zedenpolitie daar anders over denkt.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was eerlijk gezegd niet van plan de moeite te nemen jou op te zoeken.quote:Op maandag 13 februari 2012 08:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zag net jouw kop op Facebook.
Haha.
Hahahahaha.
Ik zie dat iedereen vriend met jou is, dus ik word steeds met je hoofd geconfronteerd.quote:Op maandag 13 februari 2012 08:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik was eerlijk gezegd niet van plan de moeite te nemen jou op te zoeken.
Haha.
quote:Op maandag 13 februari 2012 08:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zouden Lisa, Shelly en Amy ook wel eens op de Zuidas komen?Komen daar mensen uit Dordrecht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
Yessurr!quote:Op maandag 13 februari 2012 08:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zijn die drie meisjes uit dat ghetto ontsnapt?
Nee. Ik heb dan ook een ontzettend select en exclusief groepje vriendenquote:Op maandag 13 februari 2012 08:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hmmm, ik zie pedobear anders niet in jouw vriendenlijst staan.
Dat blijkt, gezien de sterke toename van het aantal POLlers.quote:Op maandag 13 februari 2012 08:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee. Ik heb dan ook een ontzettend select en exclusief groepje vrienden².
Da's liefkozend, voor je levenservaring.quote:Op maandag 13 februari 2012 08:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben een jong blaadje, dus hoe verklaar je “opa” dan?
Gossie, ik sta met mijn mond vol tanden.quote:Op maandag 13 februari 2012 09:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Da's liefkozend, voor je levenservaring.
Haha.quote:Op maandag 13 februari 2012 09:06 schreef von_Preussen het volgende:
Ik maak eens een uitstapje naar NWS, en meteen moet ik lezen dat als de VS Iran aanvallen Rusland en China vernietigend terug zullen slaan.
Iran ziet een aanval op Syrië als een aanval op Iran.quote:Op maandag 13 februari 2012 09:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Haha.
De VS gaat Iran helemaal niet aanvallen.
Oorlog is suf.quote:Op maandag 13 februari 2012 09:38 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Iran ziet een aanval op Syrië als een aanval op Iran.
Dat weet ik op dit moment nog niet zo zeker, een factor die momenteel nog onduidelijk is, is hoe de situatie in het midden-oosten (omtrent Syrië) verder gaat verlopen. Verdwijnt Assad en ontstaat er dan een machtsvacuum? Komt hierdoor het conflict tussen Soennieten en Sjiieten tot uitbraak, zowel in een burgeroorlog-achtige situatie als in een situatie tussen Iran en andere Arabische landen?quote:Op maandag 13 februari 2012 09:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Haha.
De VS gaat Iran helemaal niet aanvallen.
Klopt en wapens zijn kut.quote:
Het laatste grootschalige conflict is ook alweer 3 jaar geleden dus het is tijd voor wat nieuws.quote:
Een FN-Fal lijkt me geweldig, heb er vorig jaar mee geschoten en ben helemaal verliefd op dat wapen en het 7,62mm kaliber.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |