Dat zal ze leren inderdaad.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:26 schreef Tem het volgende:
Ik ga ze niet "like'en" op mijn Facebook.
Het is dan ook gewoon shitzooi.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:59 schreef Tem het volgende:
Dat hele social media komt mijn reet uit onderhand.
quote:Op maandag 13 februari 2012 11:09 schreef Zolcon het volgende:
Hey.
Investeren in het onderwijs, vraag me af of Rutte dat nog belangrijk vindt
Het grootste deel van de Nederlanders die kunnen nadenken......quote:Op maandag 13 februari 2012 11:16 schreef Zolcon het volgende:
PVV dat is toch die partij waar nu toch wel een heel groot deel van de Nederlanders het helemaal mee gehad heeft?
Dat is idd de beste manier om Nederland op stelten te krijgen, geen bom plaatsen maar wel een melding doen.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:25 schreef remlof het volgende:
Deel Schiphol ontruimd wegens bommelding.
Volgens Twitter gaat het om terminal 1.
https://twitter.com/#!/search/%23schiphol
Ja, soort komkommernieuws.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:12 schreef De_Nuance het volgende:
Het is maandag dus er is weer een PVV-scoop
quote:Op maandag 13 februari 2012 11:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is idd de beste manier om Nederland op stelten te krijgen, geen bom plaatsen maar wel een melding doen.
Gaap.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:19 schreef De_Nuance het volgende:
Gadverdamme , extreem-rechtse haat posters speculeren erover hoe men Sap, Pechtold en Cohen om moet brengen.
Een theorie zou kunnen zijn dat de PVV, bekend voor het zelf verzinnen van klachten / problemen / etc., ook zelf bommeldingen plaatst om zo het gevoel van onveiligheid te vergroten zodoende hun machtsbasis te vergroten.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:28 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uit: schiphol deels ontruimd bommelding
Het zou me niet eens verbazen...quote:Op maandag 13 februari 2012 11:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een theorie zou kunnen zijn dat de PVV, bekend voor het zelf verzinnen van klachten / problemen / etc., ook zelf bommeldingen plaatst om zo het gevoel van onveiligheid te vergroten zodoende hun machtsbasis te vergroten.
Een beetje zoals de PvdA die mensen aanpraat zielig te zijn. Ja, ik snap wel dat het creeren van electoraat je bekend voorkomt.quote:
Daarom, maar goed ze kwijlen er hier massaal over dus het zal wel.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:29 schreef Zolcon het volgende:
Marginale extremistjes moet je gewoon negeren. Gekken lopen er altijd rond.
quote:Op maandag 13 februari 2012 11:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een beetje zoals de PvdA die mensen aanpraat zielig te zijn. Ja, ik snap wel dat het creeren van electoraat je bekend voorkomt.
No Compromise!quote:Op maandag 13 februari 2012 11:28 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uit: schiphol deels ontruimd bommelding
Onzin, de PvdA zegt al tijden dat iedereen die kan werken moet werken.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een beetje zoals de PvdA die mensen aanpraat zielig te zijn. Ja, ik snap wel dat het creeren van electoraat je bekend voorkomt.
Ja, dus? Als zij van grote groepen vinden dat die niet kunnen werken is het toch een holle kreet?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Onzin, de PvdA zegt al tijden dat iedereen die kan werken moet werken.
De VVD praat huizenbezitters aan dat ze zielig zijn en geeft ze daarom subsidie, is precies hetzelfde.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als wel ja, maar dat vinden ze dus niet.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, dus? Als zij van grote groepen vinden dat die niet kunnen werken is het toch een holle kreet?
Precies. Zij vinden de beter gestelden zielig.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De VVD praat huizenbezitters aan dat ze zielig zijn en geeft ze daarom subsidie, is precies hetzelfde.
Iedere partij poogt groepen aan te spreken door te stellen dat deze groepen benadeeld worden en dat hun partij daar wat aan gaat doen.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De VVD praat huizenbezitters aan dat ze zielig zijn en geeft ze daarom subsidie, is precies hetzelfde.
Precies.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Iedere partij poogt groepen aan te spreken door te stellen dat deze groepen benadeeld worden en dat hun partij daar wat aan gaat doen.
Hm. Ik hoop dan maar niet dat je als anti-deeltje hem irl ontmoet.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee. Ik heb gewoon mazzel denk ik. Ik ben de anti-Henk.
De partijen die opkomen voor mensen die zich niet benadeeld voelen hebben het dan ook moeilijkquote:Op maandag 13 februari 2012 11:58 schreef De_Nuance het volgende:
Ik voel me ook niet benadeeld , niet door de overheid in ieder geval.
Dat lijkt me sterk, die leeft in een compleet ander universumquote:Op maandag 13 februari 2012 11:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hm. Ik hoop dan maar niet dat je als anti-deeltje hem irl ontmoet.
Welke partijen zijn dat?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:59 schreef remlof het volgende:
[..]
De partijen die opkomen voor mensen die zich niet benadeeld voelen hebben het dan ook moeilijk
Ach, soort zoekt soort dus het zal wel niet.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hm. Ik hoop dan maar niet dat je als anti-deeltje hem irl ontmoet.
Maar die hebben toch ook gewoon groepen die zich benadeeld voelen?quote:Op maandag 13 februari 2012 12:01 schreef remlof het volgende:
[..]
CDA, PvdA, GL, CU, D66... De middenpartijen.
Ja maar het zijn ook partijen die kunnen relativeren, dat het eigenlijk helemaal zo slecht niet gaat.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Maar die hebben toch ook gewoon groepen die zich benadeeld voelen?
CDA --> Boeren
PvdA --> Vakbondsleden
GL --> Koeien
CU --> Ongeboren kinderen
D66 -> post babyboom generatie
Wat? Is dit ongelofelijke kutland er bovenopgekomen en gaat het zo slecht niet meer?? Dat ik deze dag nog mag meemaken.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar het zijn ook partijen die kunnen relativeren, dat het eigenlijk helemaal zo slecht niet gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |