Een keer goed persen en hij is eruit?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:18 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
Op Twitter regent het al berichten.
Terminal 1 en 2 zijn ontruimd na een bommelding. Naar verluidt zou er een gek op het toilet zitten die zegt dat hij een bom heeft, meldt iemand op Twitter.
twitter:WardKoopmans twitterde op maandag 13-02-2012 om 10:54:59Een man op de wc naast de meetingroom claimt een bom bij zich te hebben #bom #schiphol #evacuatie reageer retweet
twitter:WardKoopmans twitterde op maandag 13-02-2012 om 11:06:48Medewerker Schiphol Meeting Plaza sprak van een man die (wat) stoned op het toilet zat een bommelding deed. #bom #schiphol reageer retweet
Schiphol gebruikt gewoon Engels als voertaal hoor.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:17 schreef Red_85 het volgende:
Ach, iemand zal zn tas vergeten zijn.
ACHTUNG!!
quote:Op maandag 13 februari 2012 11:19 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Een keer goed persen en hij is eruit?
Waarom mag ik niet in het duits schreeuwen? Dat gaat zo lekker in die taal.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:20 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Schiphol gebruikt gewoon Engels als voertaal hoor.
Hier kun je een petitie tekenen om die neo-koloniale engelsen een hak te zetten. http://petities.nl/petiti(...)ele-taal-op-schiphol
Maar Achtung heeft er niets mee te maken!
Echt wel dat je daar schade aan kan richten.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:20 schreef Specularium het volgende:
Kun je ook lekker veel schade aanrichten, zo op het toilet.
haha faal.twitter:DCFrankhuisen twitterde op maandag 13-02-2012 om 11:20:11Straks naar Schiphol, altijd gezellig!! :-) #Schiphol reageer retweet
Ik dacht dat je er misschien iets me bedoelde... Mijn fout! Ik had te hoge verwachtingen van je.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:21 schreef Red_85 het volgende:
Waarom mag ik niet in het duits schreeuwen? Dat gaat zo lekker in die taal.
Geen nederlands en waarom niet?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:20 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Schiphol gebruikt gewoon Engels als voertaal hoor.
Yep en iedereen kan 112 bellen en zeggen dat er een bom ligt...quote:Op maandag 13 februari 2012 11:26 schreef kwiwi het volgende:
Dat gaat weer klauwen vol geld kosten alleen maar omdat er een idioot is die roept dat ie een bom heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |