Een keer goed persen en hij is eruit?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:18 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
Op Twitter regent het al berichten.
Terminal 1 en 2 zijn ontruimd na een bommelding. Naar verluidt zou er een gek op het toilet zitten die zegt dat hij een bom heeft, meldt iemand op Twitter.
twitter:WardKoopmans twitterde op maandag 13-02-2012 om 10:54:59Een man op de wc naast de meetingroom claimt een bom bij zich te hebben #bom #schiphol #evacuatie reageer retweet
twitter:WardKoopmans twitterde op maandag 13-02-2012 om 11:06:48Medewerker Schiphol Meeting Plaza sprak van een man die (wat) stoned op het toilet zat een bommelding deed. #bom #schiphol reageer retweet
Schiphol gebruikt gewoon Engels als voertaal hoor.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:17 schreef Red_85 het volgende:
Ach, iemand zal zn tas vergeten zijn.
ACHTUNG!!
quote:Op maandag 13 februari 2012 11:19 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Een keer goed persen en hij is eruit?
Waarom mag ik niet in het duits schreeuwen? Dat gaat zo lekker in die taal.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:20 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Schiphol gebruikt gewoon Engels als voertaal hoor.
Hier kun je een petitie tekenen om die neo-koloniale engelsen een hak te zetten. http://petities.nl/petiti(...)ele-taal-op-schiphol
Maar Achtung heeft er niets mee te maken!
Echt wel dat je daar schade aan kan richten.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:20 schreef Specularium het volgende:
Kun je ook lekker veel schade aanrichten, zo op het toilet.
haha faal.twitter:DCFrankhuisen twitterde op maandag 13-02-2012 om 11:20:11Straks naar Schiphol, altijd gezellig!! :-) #Schiphol reageer retweet
Ik dacht dat je er misschien iets me bedoelde... Mijn fout! Ik had te hoge verwachtingen van je.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:21 schreef Red_85 het volgende:
Waarom mag ik niet in het duits schreeuwen? Dat gaat zo lekker in die taal.
Geen nederlands en waarom niet?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:20 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Yep en iedereen kan 112 bellen en zeggen dat er een bom ligt...quote:Op maandag 13 februari 2012 11:26 schreef kwiwi het volgende:
Dat gaat weer klauwen vol geld kosten alleen maar omdat er een idioot is die roept dat ie een bom heeft
Om mensen die dat erg vinden dwars te zitten!quote:
En eentje in het restaurant, want blijkbaar zit hij op 2 plaatsen tegelijkquote:Op maandag 13 februari 2012 11:29 schreef schommelstoel het volgende:
Live Stream van af de toilet graag!
We zijn allemaal een beetje ramp toerist toch?
oh EDIT: nu welquote:Op maandag 13 februari 2012 11:31 schreef sonnyspek het volgende:
in plaats van dat rtl Z iets erover vertelt gaat het over ondernemers
Serieus, berichten spreken elkaar dus tegen?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En eentje in het restaurant, want blijkbaar zit hij op 2 plaatsen tegelijk
Absoluut.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:29 schreef schommelstoel het volgende:
Live Stream van af de toilet graag!
We zijn allemaal een beetje ramp toerist toch?
Laagstquote:Op maandag 13 februari 2012 11:32 schreef sonnyspek het volgende:
grip 1 is afgeroepen, is grip 1 nou het hoogst of juist het laagst?
Een stinkbom.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:19 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
twitter:WardKoopmans twitterde op maandag 13-02-2012 om 10:54:59Een man op de wc naast de meetingroom claimt een bom bij zich te hebben #bom #schiphol #evacuatie reageer retweet
twitter:WardKoopmans twitterde op maandag 13-02-2012 om 11:06:48Medewerker Schiphol Meeting Plaza sprak van een man die (wat) stoned op het toilet zat een bommelding deed. #bom #schiphol reageer retweet
jawel, duurt gewoon evenquote:Op maandag 13 februari 2012 11:44 schreef don_calzone het volgende:
volgens mij ligt de stream al plat ik kan er niet op komen
[westcoast] shit is da bomb [/westcoast]quote:
Een echte trillseeker!!quote:Op maandag 13 februari 2012 11:47 schreef kwiwi het volgende:
wat is dat in godsnaam voor een reporteriemand vraagt netjes of hij wil ophouden met filmen, zegt hij "we worden zonet gesommeerd om op te zouten uit schiphol"
quote:Op maandag 13 februari 2012 11:47 schreef kwiwi het volgende:
wat is dat in godsnaam voor een reporteriemand vraagt netjes of hij wil ophouden met filmen, zegt hij "we worden zonet gesommeerd om op te zouten uit schiphol"
Kan kloppen, ik miste mijn koffer met breispullen alquote:Op maandag 13 februari 2012 11:53 schreef sonnyspek het volgende:
Er zou een koffer met draadjes zijn gevonden.
Hier het zelfde.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:55 schreef Staal het volgende:
Die stream werkt bij mij niet meer. Dus als er wat spannends is hoop ik dat jullie dat posten.
Protocol.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:56 schreef sonnyspek het volgende:
Zou het een reden hebben dat AT5 moet stoppen met filmen? of is dat gewoon een soort van gewoonten als zoiets gebeurt?
Dan gaat het echt los.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:56 schreef sonnyspek het volgende:
Zou het een reden hebben dat AT5 moet stoppen met filmen? of is dat gewoon een soort van gewoonten als zoiets gebeurt?
Schiphol is geen openbaar terrein.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:56 schreef sonnyspek het volgende:
quote:Op maandag 13 februari 2012 11:59 schreef sonnyspek het volgende:
ik had vroeger een speelgoed pistool in mijn handbagage gedaan: hun helemaal in paniek.
op een gegevenmoment 20 mensen om ons heen, dachten ze dat we een echt pistool hadden XD.
Protocol denk ik. Je wilt de bad guys niet wijzer maken dan ze zijn.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:56 schreef sonnyspek het volgende:
99,9%quote:Op maandag 13 februari 2012 12:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Altijd zo'n dubbel gevoel he, kans is 90% dat er niks aan de hand is, maar toch.
quote:Op maandag 13 februari 2012 12:04 schreef Staal het volgende:
Het is dus een verwarde man die een hapje ging eten, niet kon betalen en zich daarom verstopte op de WC en toen maar riep: BOM!
Gewoon loos alarm dus.
Mag ook.quote:
Zou het de Damschreeuwer zijn? Vanaf nu ook bekend als de bomschreeuwerquote:Op maandag 13 februari 2012 12:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Gewoon een geflipte zwerver dus.
Niks aan de hand mensen.
Ja okay. Die moeten het wel serieus nemen want je weet nooit.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:04 schreef byah het volgende:
[..]gelukkig zijn de instanties minder laks..
Ik las ook zoiets, man (stoned schijnbaar( zat te eten, geen geld en ging toen op de wc roepen dat hij een bom had.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:07 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja okay. Die moeten het wel serieus nemen want je weet nooit.
Maar ik mag best van achter mijn computertje een inschatting maken he.
Gewoon Engels? Dit is Nederland hoor.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:20 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hehe.. de bomslashdamschreeuwer.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Zou het de Damschreeuwer zijn? Vanaf nu ook bekend als de bomschreeuwer
Vrij gewoon op een luchthaven ja.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gewoon Engels? Dit is Nederland hoor.
Zelfs in Frankrijk wordt Engels gesproken op een luchthaven jaquote:
't Is wel duidelijk een Nederlandse ja.quote:
De stream doet het weer.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:13 schreef schommelstoel het volgende:
Oftewel, schreeuw om aandacht lijkt het mij.
Maar om even in internet termen te blijven praten: attention whore.
Dat steenkolen Engelsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |