Een keer goed persen en hij is eruit?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:18 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
Op Twitter regent het al berichten.
Terminal 1 en 2 zijn ontruimd na een bommelding. Naar verluidt zou er een gek op het toilet zitten die zegt dat hij een bom heeft, meldt iemand op Twitter.
twitter:WardKoopmans twitterde op maandag 13-02-2012 om 10:54:59Een man op de wc naast de meetingroom claimt een bom bij zich te hebben #bom #schiphol #evacuatie reageer retweet
twitter:WardKoopmans twitterde op maandag 13-02-2012 om 11:06:48Medewerker Schiphol Meeting Plaza sprak van een man die (wat) stoned op het toilet zat een bommelding deed. #bom #schiphol reageer retweet
Schiphol gebruikt gewoon Engels als voertaal hoor.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:17 schreef Red_85 het volgende:
Ach, iemand zal zn tas vergeten zijn.
ACHTUNG!!
quote:Op maandag 13 februari 2012 11:19 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Een keer goed persen en hij is eruit?
Waarom mag ik niet in het duits schreeuwen? Dat gaat zo lekker in die taal.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:20 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Schiphol gebruikt gewoon Engels als voertaal hoor.
Hier kun je een petitie tekenen om die neo-koloniale engelsen een hak te zetten. http://petities.nl/petiti(...)ele-taal-op-schiphol
Maar Achtung heeft er niets mee te maken!
Echt wel dat je daar schade aan kan richten.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:20 schreef Specularium het volgende:
Kun je ook lekker veel schade aanrichten, zo op het toilet.
haha faal.twitter:DCFrankhuisen twitterde op maandag 13-02-2012 om 11:20:11Straks naar Schiphol, altijd gezellig!! :-) #Schiphol reageer retweet
Ik dacht dat je er misschien iets me bedoelde... Mijn fout! Ik had te hoge verwachtingen van je.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:21 schreef Red_85 het volgende:
Waarom mag ik niet in het duits schreeuwen? Dat gaat zo lekker in die taal.
Geen nederlands en waarom niet?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:20 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Yep en iedereen kan 112 bellen en zeggen dat er een bom ligt...quote:Op maandag 13 februari 2012 11:26 schreef kwiwi het volgende:
Dat gaat weer klauwen vol geld kosten alleen maar omdat er een idioot is die roept dat ie een bom heeft
Om mensen die dat erg vinden dwars te zitten!quote:
En eentje in het restaurant, want blijkbaar zit hij op 2 plaatsen tegelijkquote:Op maandag 13 februari 2012 11:29 schreef schommelstoel het volgende:
Live Stream van af de toilet graag!
We zijn allemaal een beetje ramp toerist toch?
oh EDIT: nu welquote:Op maandag 13 februari 2012 11:31 schreef sonnyspek het volgende:
in plaats van dat rtl Z iets erover vertelt gaat het over ondernemers
Serieus, berichten spreken elkaar dus tegen?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En eentje in het restaurant, want blijkbaar zit hij op 2 plaatsen tegelijk
Absoluut.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:29 schreef schommelstoel het volgende:
Live Stream van af de toilet graag!
We zijn allemaal een beetje ramp toerist toch?
Laagstquote:Op maandag 13 februari 2012 11:32 schreef sonnyspek het volgende:
grip 1 is afgeroepen, is grip 1 nou het hoogst of juist het laagst?
Een stinkbom.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:19 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
twitter:WardKoopmans twitterde op maandag 13-02-2012 om 10:54:59Een man op de wc naast de meetingroom claimt een bom bij zich te hebben #bom #schiphol #evacuatie reageer retweet
twitter:WardKoopmans twitterde op maandag 13-02-2012 om 11:06:48Medewerker Schiphol Meeting Plaza sprak van een man die (wat) stoned op het toilet zat een bommelding deed. #bom #schiphol reageer retweet
jawel, duurt gewoon evenquote:Op maandag 13 februari 2012 11:44 schreef don_calzone het volgende:
volgens mij ligt de stream al plat ik kan er niet op komen
[westcoast] shit is da bomb [/westcoast]quote:
Een echte trillseeker!!quote:Op maandag 13 februari 2012 11:47 schreef kwiwi het volgende:
wat is dat in godsnaam voor een reporteriemand vraagt netjes of hij wil ophouden met filmen, zegt hij "we worden zonet gesommeerd om op te zouten uit schiphol"
quote:Op maandag 13 februari 2012 11:47 schreef kwiwi het volgende:
wat is dat in godsnaam voor een reporteriemand vraagt netjes of hij wil ophouden met filmen, zegt hij "we worden zonet gesommeerd om op te zouten uit schiphol"
Kan kloppen, ik miste mijn koffer met breispullen alquote:Op maandag 13 februari 2012 11:53 schreef sonnyspek het volgende:
Er zou een koffer met draadjes zijn gevonden.
Hier het zelfde.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:55 schreef Staal het volgende:
Die stream werkt bij mij niet meer. Dus als er wat spannends is hoop ik dat jullie dat posten.
Protocol.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:56 schreef sonnyspek het volgende:
Zou het een reden hebben dat AT5 moet stoppen met filmen? of is dat gewoon een soort van gewoonten als zoiets gebeurt?
Dan gaat het echt los.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:56 schreef sonnyspek het volgende:
Zou het een reden hebben dat AT5 moet stoppen met filmen? of is dat gewoon een soort van gewoonten als zoiets gebeurt?
Schiphol is geen openbaar terrein.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:56 schreef sonnyspek het volgende:
quote:Op maandag 13 februari 2012 11:59 schreef sonnyspek het volgende:
ik had vroeger een speelgoed pistool in mijn handbagage gedaan: hun helemaal in paniek.
op een gegevenmoment 20 mensen om ons heen, dachten ze dat we een echt pistool hadden XD.
Protocol denk ik. Je wilt de bad guys niet wijzer maken dan ze zijn.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:56 schreef sonnyspek het volgende:
99,9%quote:Op maandag 13 februari 2012 12:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Altijd zo'n dubbel gevoel he, kans is 90% dat er niks aan de hand is, maar toch.
quote:Op maandag 13 februari 2012 12:04 schreef Staal het volgende:
Het is dus een verwarde man die een hapje ging eten, niet kon betalen en zich daarom verstopte op de WC en toen maar riep: BOM!
Gewoon loos alarm dus.
Mag ook.quote:
Zou het de Damschreeuwer zijn? Vanaf nu ook bekend als de bomschreeuwerquote:Op maandag 13 februari 2012 12:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Gewoon een geflipte zwerver dus.
Niks aan de hand mensen.
Ja okay. Die moeten het wel serieus nemen want je weet nooit.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:04 schreef byah het volgende:
[..]gelukkig zijn de instanties minder laks..
Ik las ook zoiets, man (stoned schijnbaar( zat te eten, geen geld en ging toen op de wc roepen dat hij een bom had.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:07 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja okay. Die moeten het wel serieus nemen want je weet nooit.
Maar ik mag best van achter mijn computertje een inschatting maken he.
Gewoon Engels? Dit is Nederland hoor.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:20 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hehe.. de bomslashdamschreeuwer.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Zou het de Damschreeuwer zijn? Vanaf nu ook bekend als de bomschreeuwer
Vrij gewoon op een luchthaven ja.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gewoon Engels? Dit is Nederland hoor.
Zelfs in Frankrijk wordt Engels gesproken op een luchthaven jaquote:
't Is wel duidelijk een Nederlandse ja.quote:
De stream doet het weer.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:13 schreef schommelstoel het volgende:
Oftewel, schreeuw om aandacht lijkt het mij.
Maar om even in internet termen te blijven praten: attention whore.
Dat steenkolen Engelsquote:
Het overwicht dat ze poogt uit te stralenquote:
bij details, d8 ik.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:15 schreef remlof het volgende:
Ik kan sinds de nieuwe layout van Twitter de individuele urls van tweets niet meer achterhalen
Moest meteen denken aan Rob van de Smaakpolitiequote:
Ik dacht al dat het aan mij lag, ik zat ook al te zoeken.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:15 schreef remlof het volgende:
Ik kan sinds de nieuwe layout van Twitter de individuele urls van tweets niet meer achterhalen
Hoe bedoel je precies?quote:Op maandag 13 februari 2012 12:15 schreef remlof het volgende:
Al Jazeera heeft veel meer geld. Maar het is echt heel waardeloos inderdaad.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:17 schreef schommelstoel het volgende:
Wat een slechte stream zeg, vooral als je weet dat Nederland één van de landen is die voorop en het meest gebruikt maakt van het internet.
De Streams van Al Jazeera zijn vele malen beter.
AT5: 4 miljoen budgetquote:Op maandag 13 februari 2012 12:17 schreef schommelstoel het volgende:
Wat een slechte stream zeg, vooral als je weet dat Nederland één van de landen is die voorop en het meest gebruikt maakt van het internet.
De Streams van Al Jazeera zijn vele malen beter.
Vooralsnog niet.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:19 schreef Razor21 het volgende:
Ik luister nu naar de stream vanuit de Tower :
http://www.liveatc.net/flisten.php?mount=eham
Kijken of ze iets tegen die piloten zeggen dat ze nu ergens anders heen moeten ofzo.
Openen, details.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het aan mij lag, ik zat ook al te zoeken.
Hiervoor heeft het geen nut om naar Tower te luisteren. Dan kun je beter een Amsterdam Radar stream opzetten.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:19 schreef Razor21 het volgende:
Ik luister nu naar de stream vanuit de Tower :
http://www.liveatc.net/flisten.php?mount=eham
Kijken of ze iets tegen die piloten zeggen dat ze nu ergens anders heen moeten ofzo.
Dit bedoel je?quote:Op maandag 13 februari 2012 12:22 schreef remlof het volgende:
[..]
De url die je nodig hebt om een tweet op FOK! te posten via [ afbeelding ]
En waar zie jij details staan in een geopende Tweet als:quote:Op maandag 13 februari 2012 12:23 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dit bedoel je?
Eerst Tweet openen en dan details :
[ afbeelding ]
Tuurlijk is het sensatiezoekerij maar dat zijn wel de gezelligste topics op FOK!quote:Op maandag 13 februari 2012 12:21 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Gaat er nog iets ontploffen/gevonden worden of is dit simpelweg sensatie-zoekerij?
Klik eens op details..quote:Op maandag 13 februari 2012 12:25 schreef remlof het volgende:
[..]
En waar zie jij details staan in een geopende Tweet als:
[ afbeelding ]
Shit, net te laat.quote:
uhm, rechtsboven Favorite?quote:Op maandag 13 februari 2012 12:25 schreef remlof het volgende:
[..]
En waar zie jij details staan in een geopende Tweet als:
[ afbeelding ]
edit: oh daar
Hahaha. Laten we speculeren. Zal het een moslim zijn? Of toch gewoon één of andere Gerard uit Groningen?quote:Op maandag 13 februari 2012 12:25 schreef Staal het volgende:
[..]
Tuurlijk is het sensatiezoekerij maar dat zijn wel de gezelligste topics op FOK!
Lopen die ook in spijkerbroek rond?quote:Op maandag 13 februari 2012 12:28 schreef _The_General_ het volgende:
Het is overigens geen AT maar de BSB. Schiphol valt immers onder de Koninklijke Marechaussee!
Een blanke zwerver, die in schiphol overnacht.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:28 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Hahaha. Laten we speculeren. Zal het een m
oslim zijn? Of toch gewoon één of andere Gerard uit Groningen?
Denk gewoon een arme sloeber die honger had maar geen geld en dus maar bom riep in de hoop dat de geldeiser dan wel op zou hoepelen van die wc-deur.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:28 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Hahaha. Laten we speculeren. Zal het een moslim zijn? Of toch gewoon één of andere Gerard uit Groningen?
Iets in deze richting lijkt mij ook het geval.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:31 schreef Staal het volgende:
[..]
Denk gewoon een arme sloeber die honger had maar geen geld en dus maar bom riep in de hoop dat de geldeiser dan wel op zou hoepelen van die wc-deur.
En eigenlijk wilde de arme sloeber alleen maar aangeven dat het w.c. papier op was...quote:Op maandag 13 februari 2012 12:31 schreef Staal het volgende:
[..]
Denk gewoon een arme sloeber die honger had maar geen geld en dus maar bom riep in de hoop dat de geldeiser dan wel op zou hoepelen van die wc-deur.
Nee, op de toilet mevrouw die straks in der porsch weer richting huis gaat.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zullen de kosten die nu worden gemaakt verhaald gaan worden op de "dader"?
Ach ook al gebeurt dat na het uitzitten van zijn straf is er geen controle meer op.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zullen de kosten die nu worden gemaakt verhaald gaan worden op de "dader"?
quote:Op maandag 13 februari 2012 12:34 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ach ook al gebeurt dat na het uitzitten van zijn straf is er geen controle meer op.
Toevallig gisteren Rechtgezet! gekeken een man had iemand vermoord. Moest 8 jaar zitten en daarna 8 ton schade vergoeding betalen. Uiteraard deed meneer dit niet ...het is dat John van den Heuvel er werk van maakte anders had hij gewoon door kunnen gaan met zijn leven.
Daarom lopen zulke claims tegenwoordig ook via het CJIB.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:34 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ach ook al gebeurt dat na het uitzitten van zijn straf is er geen controle meer op.
Toevallig gisteren Rechtgezet! gekeken een man had iemand vermoord. Moest 8 jaar zitten en daarna 8 ton schade vergoeding betalen. Uiteraard deed meneer dit niet ...het is dat John van den Heuvel er werk van maakte anders had hij gewoon door kunnen gaan met zijn leven.
wat?quote:
Dat vind ik een slechte en kwalijke zaakquote:
Die komen als parasieten zo de grond uit zetten.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:39 schreef Razor21 het volgende:
Tering krijg meteen zin om bij zo'n AT te werken.
Weet iemand waar die gasten altijd zo snel vandaan komen? Of hebben ze per regio een centraal punt waar die gasten standby staan?
Kost dit veel geld, dan?quote:Op maandag 13 februari 2012 12:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat vind ik een slechte en kwalijke zaak
Iemand moet iets terugbetalen, dan moet dat gebeuren ook!
Wilde hierop reageren , maar dan ben ik natuurlijk de racist als ik die opmerking ga plaatsenquote:Op maandag 13 februari 2012 12:40 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die komen als parasieten zo de grond uit zetten.
Ik ben half Iraanse, doe maar niet voordat ik drama met jou ga maken.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:41 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Wilde hierop reageren , maar dan ben ik natuurlijk de racist als ik die opmerking ga plaatsen
Vertraagde vluchten, evacueren van Schiphol, inzet AT... Kost al met al veel geld ja.quote:
Ik plaats ook nietsquote:Op maandag 13 februari 2012 12:41 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Ik ben half Iraanse, doe maar niet voordat ik drama met jou ga maken.
Jij snapt het. Het is een verwarde man die sensatie zoekt. Stel dat ik morgen dood zal gaan en ik zal het weten zou ik ook zoiets zeggen en drama gaan maken. Puur om het eens mee te maken.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:41 schreef SoldMayor het volgende:
Een terrorist zal ook vast niet zeggen dat hij een bom heeft.
quote:Op maandag 13 februari 2012 12:42 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Jij snapt het. Het is een verwarde man die sensatie zoekt. Stel dat ik morgen dood zal gaan en ik zal het weten zou ik ook zoiets zeggen en drama gaan maken. Puur om het eens mee te maken.
Op de plee lijkt me ook niet de meest optimale plek om te ontploffen, iets met klodders enzo.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:41 schreef SoldMayor het volgende:
Een terrorist zal ook vast niet zeggen dat hij een bom heeft.
Lolquote:Op maandag 13 februari 2012 12:43 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Op de plee lijkt me ook niet de meest optimale plek om te ontploffen, iets met klodders enzo.
Klopt veel meer schade :quote:Op maandag 13 februari 2012 12:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lol
Overigens heb je wel gelijk. Middenin Plaza richt je veel meer schade aan.
The fuck?quote:
Heb wel eens gehoord dat het 2000 euro per minuut kost als er vertraging is, geen bron.quote:
0/10quote:
Ja, of in een vol voetbalstadion ofzo.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:45 schreef SoldMayor het volgende:
Mocht er in Nederland wel ooit een echte aanslag worden gepleegd dan zal het ook niet op Schiphol zijn lijkt me. Utrecht Centraal is een betere optie.
Die youtube poster zal binnenkort wel worden opgevat, tegenwoordig is alles al een dreigementquote:
+ de inzet van AT (geen goedkope jongens), het ontruimen an sich...quote:Op maandag 13 februari 2012 12:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Heb wel eens gehoord dat het 2000 euro per minuut kost als er vertraging is, geen bron.
quote:Op maandag 13 februari 2012 12:47 schreef SaxoPower het volgende:
Het is een griek die geld wil hebben voor zn land denk ik:P
Denk eerder aan Rotterdam met de havenquote:Op maandag 13 februari 2012 12:45 schreef SoldMayor het volgende:
Mocht er in Nederland wel ooit een echte aanslag worden gepleegd dan zal het ook niet op Schiphol zijn lijkt me. Utrecht Centraal is een betere optie.
de kuip.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:49 schreef sonnyspek het volgende:
wat wil je in rotterdam doen? een schip opblazen?
Ook afhankelijk van het "doel" natuurlijk.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:48 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Denk eerder aan Rotterdam met de haven
Zonde.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vertraagde vluchten, evacueren van Schiphol, inzet AT... Kost al met al veel geld ja.
Als je een paar schepen laat zinken in de vaargeul, die je daardoor afsluit, heb je toch wel een behoorlijk economische schade hoor.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:49 schreef sonnyspek het volgende:
Die zit tenminste vol, die arena daar kunnen ze misschien eens 30 man dodenquote:
Ditquote:Op maandag 13 februari 2012 12:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je een paar schepen laat zinken in de vaargeul, die je daardoor afsluit, heb je toch wel een behoorlijk economische schade hoor.
Naja, het is gewoon absurd dat zo iemand paniek zaaitquote:
En veel goedkoper, emmertje ijsblokjes over een wissel gooien en het hele land staat stil.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:45 schreef SoldMayor het volgende:
Verkeerde topic man.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:50 schreef SaxoPower het volgende:
[..]
Die zit tenminste vol, die arena daar kunnen ze misschien eens 30 man doden
Denk niet dat je dichtbij kunt komenquote:Op maandag 13 februari 2012 12:51 schreef De_Ilias het volgende:
Ik ga eve een kijkje nemen bij schiphol, misschien dat ik dan toch nog wat meemaak.
Vraag een agent of je even naar de wc mag. Doen ze niet moeilijk over.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Denk niet dat je dichtbij kunt komen
Lolquote:Op maandag 13 februari 2012 12:53 schreef Ulx het volgende:
[..]
Vraag een agent of je even naar de wc mag. Doen ze niet moeilijk over.
De haven van Rotterdam is een belangrijk punt in Nederland voor de doorvoer van producten naar andere landen in europa.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:49 schreef sonnyspek het volgende:
voor meer wc papier?quote:Op maandag 13 februari 2012 12:55 schreef sonnyspek het volgende:
er zou onderhandeld worden met diegene.
Wil je daar wat doen, moet je minimaal met een atoombom aankomen. Zat andere aanlegplaatsen.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:55 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
De haven van Rotterdam is een belangrijk punt in Nederland voor de doorvoer van producten.
Bepaald een groot deel van de economie, als je daar een paar bommen tot ontploffing zou brengen op de belangrijke schepen, dan kan er wel eens een ramp'je' ontstaan ja.
Ik dacht dat merendeel wel wist dat de haven belangrijk was, maar dat valt dus tegen.
Panoramaterras hoef je niet door de douane/marechaussee.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:57 schreef Kikkeren het volgende:
Is diegene al door de douane? Zoja, waarom wilt hij een wc opblazen ipv een vliegtuig...
Hahaha!quote:Op maandag 13 februari 2012 12:57 schreef Ulx het volgende:
Met die stakingen van schoonmakers had de man ook kunnen dreigen de plee onder te schijten.
Nee Panorama dak is algemeen toegankelijkquote:Op maandag 13 februari 2012 12:57 schreef Kikkeren het volgende:
Is diegene al door de douane? Zoja, waarom wilt hij een wc opblazen ipv een vliegtuig...
Als de animal cops nu maar niet ingrijpen.quote:
Wat dacht je van een paar spoorbruggen? Met twee of drie gaat er compleet geen vracht van west naar oost. Leg je het verkeerd goed stuk (en dat gaat het best dmv een brug) bij Amersfoort, Arnhem en Eindhoven dan zit je diep in de zut. Niet alleen rijden er dan geen treinen meer die kant op maar de vaarroutes zijn ook geblokkeerd en dat kan je niet opvangen met een paar extra vrachtwagens.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ook afhankelijk van het "doel" natuurlijk.
Als je zoveel mogelijk paniek wilt zaaien dan blaas je een trein of 3 op ofzo... Wil je het land écht financiële problemen veroorzaken, dan pak je inderdaad een Rotterdamse haven of de gasleiding die NL binnenkomt.
Niet waar.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:00 schreef Kikkeren het volgende:
Zojuist een explosie gehoord door omwonenden.
Tsja, volgens mij heb je hier volkomen gelijk in en is het relatief makkelijk Nederland helemaal lam te leggenquote:Op maandag 13 februari 2012 13:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat dacht je van een paar spoorbruggen? Met twee of drie gaat er compleet geen vracht van west naar oost. Leg je het verkeerd goed stuk (en dat gaat het best dmv een brug) bij Amersfoort, Arnhem en Eindhoven dan zit je diep in de zut. Niet alleen rijden er dan geen treinen meer die kant op maar de vaarroutes zijn ook geblokkeerd en dat kan je niet opvangen met een paar extra vrachtwagens.
Wil je het land in paniek hebben dan moet je een paar snelwegschutters neerzetten. Dan blijven de mensen ook wel binnen. Zoiets als enkele jaren geleden in Washington maar dan wat meer verspreid.
Rot joggies met rotjesquote:
valse tussenstandquote:Op maandag 13 februari 2012 13:00 schreef Kikkeren het volgende:
Handig om te posten als de NOS live in beeld is.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:00 schreef Kikkeren het volgende:
De man heeft een scheet gelaten?quote:Op maandag 13 februari 2012 13:00 schreef Kikkeren het volgende:
Ik wilde ook zo'n opmerking maken maar ik wist niet hoe ik zo'n opmerking het beste realistisch kon formuleren. Jij hebt in ieder geval je best gedaan maar toch was het niet sensationeel en pakte het mij niet echt.quote:
Ze onderhandelen nu met hem.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:03 schreef theNull het volgende:
Zwerver of niet, ze doen er wel lang over om die gast te pakken.
Ja, vreemd dat ze niet gewoon naar 'm toe gaan.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:03 schreef theNull het volgende:
Je gaat ook niet dat wc-hokje bestormen als het niet zeker is of hij een bom heeft of niet.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:03 schreef theNull het volgende:
Wat wil je anders dan? Wachten tot de bom afgaat?quote:Op maandag 13 februari 2012 13:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je gaat ook niet dat wc-hokje bestormen als het niet zeker is of hij een bom heeft of niet.
Totdat de bom valtquote:Op maandag 13 februari 2012 13:04 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Wat wil je anders dan? Wachten tot de bom afgaat?
Nee, mijn tactiek zou zijn om die man een kogel door z'n strot te pompen en die bom onschadelijk te makenquote:Op maandag 13 februari 2012 13:04 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Wat wil je anders dan? Wachten tot de bom afgaat?
Mee eens, maar ja.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, mijn tactiek zou zijn om die man een kogel door z'n strot te pompen en die bom onschadelijk te maken
en als die een death switch heeft?quote:Op maandag 13 februari 2012 13:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, mijn tactiek zou zijn om die man een kogel door z'n strot te pompen en die bom onschadelijk te maken
Tsja, dan ben je de sjaak als je in de buurt bent.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:06 schreef SaxoPower het volgende:
[..]
en als die een death switch heeft?
Ja.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:07 schreef Kikkeren het volgende:
Heeft Nederland ook van die leipe ventjes die hem dadelijk gaan bestormen net zoals in amerikaanse series???
Nee, wij moeten eerst onderhandelen, praten, praten en nog eens praten. Wat dat betreft zijn we een stel watjes.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:07 schreef Kikkeren het volgende:
Heeft Nederland ook van die leipe ventjes die hem dadelijk gaan bestormen net zoals in amerikaanse series???
http://www.arrestatieteam.nl/startpagina.phpquote:Op maandag 13 februari 2012 13:07 schreef Kikkeren het volgende:
Nederland heeft wel special ops teams hoor.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:07 schreef theNull het volgende:
[..]
Nee, wij moeten eerst onderhandelen, praten, praten en nog eens praten. Wat dat betreft zijn we een stel watjes.
Dan nog, eerst moet er onderhandeld worden, het liefst met een broodje kaas erbij.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nederland heeft wel special ops teams hoor.
En natuurlijk heeft Defensie ook nog diverse speciale eenhedenquote:Op maandag 13 februari 2012 13:08 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
http://www.arrestatieteam.nl/startpagina.php
Dat zijn die amerikanen ook. Neem nou die al-qaida sleeper cells die zich in New York en LA en zo verbergen. Doen ze ook niets tegen. Ik zeg. atoombom op die gasten voordat ze schade aanrichten.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:07 schreef theNull het volgende:
[..]
Nee, wij moeten eerst onderhandelen, praten, praten en nog eens praten. Wat dat betreft zijn we een stel watjes.
Bron?quote:
Goede zaak lijkt me? Je moet niet iedereen meteen willen dodenquote:Op maandag 13 februari 2012 13:09 schreef theNull het volgende:
[..]
Dan nog, eerst moet er onderhandeld worden, het liefst met een broodje kaas erbij.
quote:De melder, een vermoedelijk verwarde man, zou zich inmiddels hebben overgegeven aan de marechaussee, en bevindt zich nu in hechtenis. Dat heeft heeft een woordvoerder van de marechaussee tegenover NU.nl verklaard.
quote:Op maandag 13 februari 2012 13:11 schreef Ulx het volgende:
Ja, hij is aangehouden, want dat staat op internet.
Als die vent gewoon zo zegt van ja eh sorry,quote:Op maandag 13 februari 2012 13:07 schreef theNull het volgende:
[..]
Hahaha.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:11 schreef Ulx het volgende:
De man is waarschijnlijk psychisch in de war. Als er geen noodzaak is om geweld te gebruiken, dan zie ik niet in waarom er geweld gebruikt zou moeten worden.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:07 schreef theNull het volgende:
[..]
Ja dat zou je ook wel kunnen zeggen als je het op de radio hoort " ja hij is aangehouden want ik hoorde het net op de radio".quote:Op maandag 13 februari 2012 13:11 schreef Ulx het volgende:
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 13 februari 2012 13:13 schreef SaxoPower het volgende:
Ik zie het nu ook
Maar had ie ook echt een bom
quote:Op maandag 13 februari 2012 13:13 schreef Ulx het volgende:
Hey, dat arrestatieteam droeg bivakmutsen. Dat mag toch niet meer van Wilders?
Eerst moet alles nog worden onderzocht enzo natuurlijkquote:Op maandag 13 februari 2012 13:14 schreef Kikkeren het volgende:
De wout kan niet zeggen of er geweld is gebruikt bij de aanhouding.
Hoezo dat nou niet?
hij was er waarschijnlijk niet bijquote:Op maandag 13 februari 2012 13:14 schreef Kikkeren het volgende:
Hoezo dat nou niet?
Ze laten graag ruimte open voor speculatie.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:14 schreef Kikkeren het volgende:
Hoezo dat nou niet?
Islamisering van de veiligheidsdiensten! Dhimmitude!quote:Op maandag 13 februari 2012 13:13 schreef Ulx het volgende:
Hey, dat arrestatieteam droeg bivakmutsen. Dat mag toch niet meer van Wilders?
Waarom dan?quote:Op maandag 13 februari 2012 13:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eerst moet alles nog worden onderzocht enzo natuurlijk
Ja nou en? Hij heeft toch wel contact met het arrestatieteam mag ik hopen.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:14 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
hij was er waarschijnlijk niet bij
Vaak loopt de aangehoudene wel per ongeluk een paar keer tegen een deur aan.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:14 schreef Kikkeren het volgende:
Hoezo dat nou niet?
Inderdaad, ze krijgen wapens van de slinkse media.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:15 schreef speknek het volgende:
[..]
Islamisering van de veiligheidsdiensten! Dhimmitude!
En dat die scheitert dan alberto stegeman wasquote:Op maandag 13 februari 2012 13:16 schreef Drebbelman het volgende:
Was wel mooi geweest als dit incident zich achter de paspoort-controle had afgespeeld, en dat hele arrestatieteam eerst door de poortjes heen moest en hun zakken moesten leegmaken.
Joh, aan zulke mensen heb je niets. Moet je kijken wat dit allemaal gaat kosten. Geweld gebruiken is dan juist beter, ben je d'r simpelweg vanaf.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De man is waarschijnlijk psychisch in de war. Als er geen noodzaak is om geweld te gebruiken, dan zie ik niet in waarom er geweld gebruikt zou moeten worden.
quote:Op maandag 13 februari 2012 13:16 schreef Drebbelman het volgende:
Was wel mooi geweest als dit incident zich achter de paspoort-controle had afgespeeld, en dat hele arrestatieteam eerst door de poortjes heen moest en hun zakken moesten leegmaken.
quote:Op maandag 13 februari 2012 13:16 schreef Drebbelman het volgende:
Ah, dus Kim "Zo'n Grote Vuurbal" Jong-Un is toch vermoord? Stond ook op internet.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:11 schreef Ulx het volgende:
quote:Op maandag 13 februari 2012 13:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ah, dus Kim "Zo'n Grote Vuurbal" Jong-Un is toch vermoord? Stond ook op internet.
En leg dan die wapens en bivakmutsen maar eens uit.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:16 schreef Drebbelman het volgende:
Ja.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ah, dus Kim "Zo'n Grote Vuurbal" Jong-Un is toch vermoord? Stond ook op internet.
Daarom duurde het ook allemaal zo langquote:Op maandag 13 februari 2012 13:16 schreef Drebbelman het volgende:
knap teefjequote:Op maandag 13 februari 2012 13:20 schreef SaxoPower het volgende:
[ afbeelding ]
T lijkt wel alsof ze gezellig op vakantie gaan
Zou me niets verbazen als ze nog eens de wapens in beslag willen nemen bij de beveiliging. Die gasten zijn nog te dom om te scheiten.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:16 schreef Drebbelman het volgende:
quote:
Kan schokkend zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En pics van z'n zus.quote:
EEN VUURBAL JONGEquote:Op maandag 13 februari 2012 13:27 schreef RacerDKB het volgende:
Wtf ik rij nu op de a9 in de bus en zag aardige fik rondom een paar vliegtuigen, wat is dat dan?
Zullen die terroristen wel weer geweest zijn. Gewoon negeren die aandachttrekkers.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:27 schreef RacerDKB het volgende:
Wtf ik rij nu op de a9 in de bus en zag aardige fik rondom een paar vliegtuigen, wat is dat dan?
The fuck? Hoax?quote:Op maandag 13 februari 2012 13:27 schreef RacerDKB het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |