Panoramaterras hoef je niet door de douane/marechaussee.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:57 schreef Kikkeren het volgende:
Is diegene al door de douane? Zoja, waarom wilt hij een wc opblazen ipv een vliegtuig...
Hahaha!quote:Op maandag 13 februari 2012 12:57 schreef Ulx het volgende:
Met die stakingen van schoonmakers had de man ook kunnen dreigen de plee onder te schijten.
Nee Panorama dak is algemeen toegankelijkquote:Op maandag 13 februari 2012 12:57 schreef Kikkeren het volgende:
Is diegene al door de douane? Zoja, waarom wilt hij een wc opblazen ipv een vliegtuig...
Wat dacht je van een paar spoorbruggen? Met twee of drie gaat er compleet geen vracht van west naar oost. Leg je het verkeerd goed stuk (en dat gaat het best dmv een brug) bij Amersfoort, Arnhem en Eindhoven dan zit je diep in de zut. Niet alleen rijden er dan geen treinen meer die kant op maar de vaarroutes zijn ook geblokkeerd en dat kan je niet opvangen met een paar extra vrachtwagens.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ook afhankelijk van het "doel" natuurlijk.
Als je zoveel mogelijk paniek wilt zaaien dan blaas je een trein of 3 op ofzo... Wil je het land écht financiële problemen veroorzaken, dan pak je inderdaad een Rotterdamse haven of de gasleiding die NL binnenkomt.
Niet waar.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:00 schreef Kikkeren het volgende:
Zojuist een explosie gehoord door omwonenden.
Tsja, volgens mij heb je hier volkomen gelijk in en is het relatief makkelijk Nederland helemaal lam te leggenquote:Op maandag 13 februari 2012 13:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat dacht je van een paar spoorbruggen? Met twee of drie gaat er compleet geen vracht van west naar oost. Leg je het verkeerd goed stuk (en dat gaat het best dmv een brug) bij Amersfoort, Arnhem en Eindhoven dan zit je diep in de zut. Niet alleen rijden er dan geen treinen meer die kant op maar de vaarroutes zijn ook geblokkeerd en dat kan je niet opvangen met een paar extra vrachtwagens.
Wil je het land in paniek hebben dan moet je een paar snelwegschutters neerzetten. Dan blijven de mensen ook wel binnen. Zoiets als enkele jaren geleden in Washington maar dan wat meer verspreid.
Rot joggies met rotjesquote:
valse tussenstandquote:Op maandag 13 februari 2012 13:00 schreef Kikkeren het volgende:
Handig om te posten als de NOS live in beeld is.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:00 schreef Kikkeren het volgende:
De man heeft een scheet gelaten?quote:Op maandag 13 februari 2012 13:00 schreef Kikkeren het volgende:
Ik wilde ook zo'n opmerking maken maar ik wist niet hoe ik zo'n opmerking het beste realistisch kon formuleren. Jij hebt in ieder geval je best gedaan maar toch was het niet sensationeel en pakte het mij niet echt.quote:
Ze onderhandelen nu met hem.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:03 schreef theNull het volgende:
Zwerver of niet, ze doen er wel lang over om die gast te pakken.
Ja, vreemd dat ze niet gewoon naar 'm toe gaan.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:03 schreef theNull het volgende:
Je gaat ook niet dat wc-hokje bestormen als het niet zeker is of hij een bom heeft of niet.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:03 schreef theNull het volgende:
Wat wil je anders dan? Wachten tot de bom afgaat?quote:Op maandag 13 februari 2012 13:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je gaat ook niet dat wc-hokje bestormen als het niet zeker is of hij een bom heeft of niet.
Totdat de bom valtquote:Op maandag 13 februari 2012 13:04 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Wat wil je anders dan? Wachten tot de bom afgaat?
Nee, mijn tactiek zou zijn om die man een kogel door z'n strot te pompen en die bom onschadelijk te makenquote:Op maandag 13 februari 2012 13:04 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Wat wil je anders dan? Wachten tot de bom afgaat?
Mee eens, maar ja.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, mijn tactiek zou zijn om die man een kogel door z'n strot te pompen en die bom onschadelijk te maken
en als die een death switch heeft?quote:Op maandag 13 februari 2012 13:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, mijn tactiek zou zijn om die man een kogel door z'n strot te pompen en die bom onschadelijk te maken
Tsja, dan ben je de sjaak als je in de buurt bent.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:06 schreef SaxoPower het volgende:
[..]
en als die een death switch heeft?
Ja.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:07 schreef Kikkeren het volgende:
Heeft Nederland ook van die leipe ventjes die hem dadelijk gaan bestormen net zoals in amerikaanse series???
Nee, wij moeten eerst onderhandelen, praten, praten en nog eens praten. Wat dat betreft zijn we een stel watjes.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:07 schreef Kikkeren het volgende:
Heeft Nederland ook van die leipe ventjes die hem dadelijk gaan bestormen net zoals in amerikaanse series???
http://www.arrestatieteam.nl/startpagina.phpquote:Op maandag 13 februari 2012 13:07 schreef Kikkeren het volgende:
Nederland heeft wel special ops teams hoor.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:07 schreef theNull het volgende:
[..]
Nee, wij moeten eerst onderhandelen, praten, praten en nog eens praten. Wat dat betreft zijn we een stel watjes.
Dan nog, eerst moet er onderhandeld worden, het liefst met een broodje kaas erbij.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nederland heeft wel special ops teams hoor.
En natuurlijk heeft Defensie ook nog diverse speciale eenhedenquote:Op maandag 13 februari 2012 13:08 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
http://www.arrestatieteam.nl/startpagina.php
Dat zijn die amerikanen ook. Neem nou die al-qaida sleeper cells die zich in New York en LA en zo verbergen. Doen ze ook niets tegen. Ik zeg. atoombom op die gasten voordat ze schade aanrichten.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:07 schreef theNull het volgende:
[..]
Nee, wij moeten eerst onderhandelen, praten, praten en nog eens praten. Wat dat betreft zijn we een stel watjes.
Bron?quote:
Goede zaak lijkt me? Je moet niet iedereen meteen willen dodenquote:Op maandag 13 februari 2012 13:09 schreef theNull het volgende:
[..]
Dan nog, eerst moet er onderhandeld worden, het liefst met een broodje kaas erbij.
quote:De melder, een vermoedelijk verwarde man, zou zich inmiddels hebben overgegeven aan de marechaussee, en bevindt zich nu in hechtenis. Dat heeft heeft een woordvoerder van de marechaussee tegenover NU.nl verklaard.
quote:Op maandag 13 februari 2012 13:11 schreef Ulx het volgende:
Ja, hij is aangehouden, want dat staat op internet.
Als die vent gewoon zo zegt van ja eh sorry,quote:Op maandag 13 februari 2012 13:07 schreef theNull het volgende:
[..]
Hahaha.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:11 schreef Ulx het volgende:
De man is waarschijnlijk psychisch in de war. Als er geen noodzaak is om geweld te gebruiken, dan zie ik niet in waarom er geweld gebruikt zou moeten worden.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:07 schreef theNull het volgende:
[..]
Ja dat zou je ook wel kunnen zeggen als je het op de radio hoort " ja hij is aangehouden want ik hoorde het net op de radio".quote:Op maandag 13 februari 2012 13:11 schreef Ulx het volgende:
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 13 februari 2012 13:13 schreef SaxoPower het volgende:
Ik zie het nu ook
Maar had ie ook echt een bom
quote:Op maandag 13 februari 2012 13:13 schreef Ulx het volgende:
Hey, dat arrestatieteam droeg bivakmutsen. Dat mag toch niet meer van Wilders?
Eerst moet alles nog worden onderzocht enzo natuurlijkquote:Op maandag 13 februari 2012 13:14 schreef Kikkeren het volgende:
De wout kan niet zeggen of er geweld is gebruikt bij de aanhouding.
Hoezo dat nou niet?
hij was er waarschijnlijk niet bijquote:Op maandag 13 februari 2012 13:14 schreef Kikkeren het volgende:
Hoezo dat nou niet?
Ze laten graag ruimte open voor speculatie.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:14 schreef Kikkeren het volgende:
Hoezo dat nou niet?
Islamisering van de veiligheidsdiensten! Dhimmitude!quote:Op maandag 13 februari 2012 13:13 schreef Ulx het volgende:
Hey, dat arrestatieteam droeg bivakmutsen. Dat mag toch niet meer van Wilders?
Waarom dan?quote:Op maandag 13 februari 2012 13:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eerst moet alles nog worden onderzocht enzo natuurlijk
Ja nou en? Hij heeft toch wel contact met het arrestatieteam mag ik hopen.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:14 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
hij was er waarschijnlijk niet bij
Vaak loopt de aangehoudene wel per ongeluk een paar keer tegen een deur aan.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:14 schreef Kikkeren het volgende:
Hoezo dat nou niet?
Inderdaad, ze krijgen wapens van de slinkse media.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:15 schreef speknek het volgende:
[..]
Islamisering van de veiligheidsdiensten! Dhimmitude!
En dat die scheitert dan alberto stegeman wasquote:Op maandag 13 februari 2012 13:16 schreef Drebbelman het volgende:
Was wel mooi geweest als dit incident zich achter de paspoort-controle had afgespeeld, en dat hele arrestatieteam eerst door de poortjes heen moest en hun zakken moesten leegmaken.
Joh, aan zulke mensen heb je niets. Moet je kijken wat dit allemaal gaat kosten. Geweld gebruiken is dan juist beter, ben je d'r simpelweg vanaf.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De man is waarschijnlijk psychisch in de war. Als er geen noodzaak is om geweld te gebruiken, dan zie ik niet in waarom er geweld gebruikt zou moeten worden.
quote:Op maandag 13 februari 2012 13:16 schreef Drebbelman het volgende:
Was wel mooi geweest als dit incident zich achter de paspoort-controle had afgespeeld, en dat hele arrestatieteam eerst door de poortjes heen moest en hun zakken moesten leegmaken.
quote:Op maandag 13 februari 2012 13:16 schreef Drebbelman het volgende:
Ah, dus Kim "Zo'n Grote Vuurbal" Jong-Un is toch vermoord? Stond ook op internet.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:11 schreef Ulx het volgende:
quote:Op maandag 13 februari 2012 13:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ah, dus Kim "Zo'n Grote Vuurbal" Jong-Un is toch vermoord? Stond ook op internet.
En leg dan die wapens en bivakmutsen maar eens uit.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:16 schreef Drebbelman het volgende:
Ja.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ah, dus Kim "Zo'n Grote Vuurbal" Jong-Un is toch vermoord? Stond ook op internet.
Daarom duurde het ook allemaal zo langquote:Op maandag 13 februari 2012 13:16 schreef Drebbelman het volgende:
knap teefjequote:Op maandag 13 februari 2012 13:20 schreef SaxoPower het volgende:
[ afbeelding ]
T lijkt wel alsof ze gezellig op vakantie gaan
Zou me niets verbazen als ze nog eens de wapens in beslag willen nemen bij de beveiliging. Die gasten zijn nog te dom om te scheiten.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:16 schreef Drebbelman het volgende:
Kan schokkend zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En pics van z'n zus.quote:
EEN VUURBAL JONGEquote:Op maandag 13 februari 2012 13:27 schreef RacerDKB het volgende:
Wtf ik rij nu op de a9 in de bus en zag aardige fik rondom een paar vliegtuigen, wat is dat dan?
Zullen die terroristen wel weer geweest zijn. Gewoon negeren die aandachttrekkers.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:27 schreef RacerDKB het volgende:
Wtf ik rij nu op de a9 in de bus en zag aardige fik rondom een paar vliegtuigen, wat is dat dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |