Niet waar.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:00 schreef Kikkeren het volgende:
Zojuist een explosie gehoord door omwonenden.
Tsja, volgens mij heb je hier volkomen gelijk in en is het relatief makkelijk Nederland helemaal lam te leggenquote:Op maandag 13 februari 2012 13:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat dacht je van een paar spoorbruggen? Met twee of drie gaat er compleet geen vracht van west naar oost. Leg je het verkeerd goed stuk (en dat gaat het best dmv een brug) bij Amersfoort, Arnhem en Eindhoven dan zit je diep in de zut. Niet alleen rijden er dan geen treinen meer die kant op maar de vaarroutes zijn ook geblokkeerd en dat kan je niet opvangen met een paar extra vrachtwagens.
Wil je het land in paniek hebben dan moet je een paar snelwegschutters neerzetten. Dan blijven de mensen ook wel binnen. Zoiets als enkele jaren geleden in Washington maar dan wat meer verspreid.
Rot joggies met rotjesquote:
valse tussenstandquote:Op maandag 13 februari 2012 13:00 schreef Kikkeren het volgende:
Handig om te posten als de NOS live in beeld is.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:00 schreef Kikkeren het volgende:
De man heeft een scheet gelaten?quote:Op maandag 13 februari 2012 13:00 schreef Kikkeren het volgende:
Ik wilde ook zo'n opmerking maken maar ik wist niet hoe ik zo'n opmerking het beste realistisch kon formuleren. Jij hebt in ieder geval je best gedaan maar toch was het niet sensationeel en pakte het mij niet echt.quote:
Ze onderhandelen nu met hem.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:03 schreef theNull het volgende:
Zwerver of niet, ze doen er wel lang over om die gast te pakken.
Ja, vreemd dat ze niet gewoon naar 'm toe gaan.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:03 schreef theNull het volgende:
Je gaat ook niet dat wc-hokje bestormen als het niet zeker is of hij een bom heeft of niet.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:03 schreef theNull het volgende:
Wat wil je anders dan? Wachten tot de bom afgaat?quote:Op maandag 13 februari 2012 13:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je gaat ook niet dat wc-hokje bestormen als het niet zeker is of hij een bom heeft of niet.
Totdat de bom valtquote:Op maandag 13 februari 2012 13:04 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Wat wil je anders dan? Wachten tot de bom afgaat?
Nee, mijn tactiek zou zijn om die man een kogel door z'n strot te pompen en die bom onschadelijk te makenquote:Op maandag 13 februari 2012 13:04 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Wat wil je anders dan? Wachten tot de bom afgaat?
Mee eens, maar ja.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, mijn tactiek zou zijn om die man een kogel door z'n strot te pompen en die bom onschadelijk te maken
en als die een death switch heeft?quote:Op maandag 13 februari 2012 13:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, mijn tactiek zou zijn om die man een kogel door z'n strot te pompen en die bom onschadelijk te maken
Tsja, dan ben je de sjaak als je in de buurt bent.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:06 schreef SaxoPower het volgende:
[..]
en als die een death switch heeft?
Ja.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:07 schreef Kikkeren het volgende:
Heeft Nederland ook van die leipe ventjes die hem dadelijk gaan bestormen net zoals in amerikaanse series???
Nee, wij moeten eerst onderhandelen, praten, praten en nog eens praten. Wat dat betreft zijn we een stel watjes.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:07 schreef Kikkeren het volgende:
Heeft Nederland ook van die leipe ventjes die hem dadelijk gaan bestormen net zoals in amerikaanse series???
http://www.arrestatieteam.nl/startpagina.phpquote:Op maandag 13 februari 2012 13:07 schreef Kikkeren het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |