quote:Op maandag 13 februari 2012 12:34 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ach ook al gebeurt dat na het uitzitten van zijn straf is er geen controle meer op.
Toevallig gisteren Rechtgezet! gekeken een man had iemand vermoord. Moest 8 jaar zitten en daarna 8 ton schade vergoeding betalen. Uiteraard deed meneer dit niet ...het is dat John van den Heuvel er werk van maakte anders had hij gewoon door kunnen gaan met zijn leven.
Daarom lopen zulke claims tegenwoordig ook via het CJIB.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:34 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ach ook al gebeurt dat na het uitzitten van zijn straf is er geen controle meer op.
Toevallig gisteren Rechtgezet! gekeken een man had iemand vermoord. Moest 8 jaar zitten en daarna 8 ton schade vergoeding betalen. Uiteraard deed meneer dit niet ...het is dat John van den Heuvel er werk van maakte anders had hij gewoon door kunnen gaan met zijn leven.
wat?quote:
Dat vind ik een slechte en kwalijke zaakquote:
Die komen als parasieten zo de grond uit zetten.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:39 schreef Razor21 het volgende:
Tering krijg meteen zin om bij zo'n AT te werken.
Weet iemand waar die gasten altijd zo snel vandaan komen? Of hebben ze per regio een centraal punt waar die gasten standby staan?
Kost dit veel geld, dan?quote:Op maandag 13 februari 2012 12:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat vind ik een slechte en kwalijke zaak
Iemand moet iets terugbetalen, dan moet dat gebeuren ook!
Wilde hierop reageren , maar dan ben ik natuurlijk de racist als ik die opmerking ga plaatsenquote:Op maandag 13 februari 2012 12:40 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die komen als parasieten zo de grond uit zetten.
Ik ben half Iraanse, doe maar niet voordat ik drama met jou ga maken.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:41 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Wilde hierop reageren , maar dan ben ik natuurlijk de racist als ik die opmerking ga plaatsen
Vertraagde vluchten, evacueren van Schiphol, inzet AT... Kost al met al veel geld ja.quote:
Ik plaats ook nietsquote:Op maandag 13 februari 2012 12:41 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Ik ben half Iraanse, doe maar niet voordat ik drama met jou ga maken.
Jij snapt het. Het is een verwarde man die sensatie zoekt. Stel dat ik morgen dood zal gaan en ik zal het weten zou ik ook zoiets zeggen en drama gaan maken. Puur om het eens mee te maken.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:41 schreef SoldMayor het volgende:
Een terrorist zal ook vast niet zeggen dat hij een bom heeft.
quote:Op maandag 13 februari 2012 12:42 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Jij snapt het. Het is een verwarde man die sensatie zoekt. Stel dat ik morgen dood zal gaan en ik zal het weten zou ik ook zoiets zeggen en drama gaan maken. Puur om het eens mee te maken.
Op de plee lijkt me ook niet de meest optimale plek om te ontploffen, iets met klodders enzo.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:41 schreef SoldMayor het volgende:
Een terrorist zal ook vast niet zeggen dat hij een bom heeft.
Lolquote:Op maandag 13 februari 2012 12:43 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Op de plee lijkt me ook niet de meest optimale plek om te ontploffen, iets met klodders enzo.
Klopt veel meer schade :quote:Op maandag 13 februari 2012 12:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lol
Overigens heb je wel gelijk. Middenin Plaza richt je veel meer schade aan.
The fuck?quote:
Heb wel eens gehoord dat het 2000 euro per minuut kost als er vertraging is, geen bron.quote:
0/10quote:
Ja, of in een vol voetbalstadion ofzo.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:45 schreef SoldMayor het volgende:
Mocht er in Nederland wel ooit een echte aanslag worden gepleegd dan zal het ook niet op Schiphol zijn lijkt me. Utrecht Centraal is een betere optie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |