Nederland heeft wel special ops teams hoor.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:07 schreef theNull het volgende:
[..]
Nee, wij moeten eerst onderhandelen, praten, praten en nog eens praten. Wat dat betreft zijn we een stel watjes.
Dan nog, eerst moet er onderhandeld worden, het liefst met een broodje kaas erbij.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nederland heeft wel special ops teams hoor.
En natuurlijk heeft Defensie ook nog diverse speciale eenhedenquote:Op maandag 13 februari 2012 13:08 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
http://www.arrestatieteam.nl/startpagina.php
Dat zijn die amerikanen ook. Neem nou die al-qaida sleeper cells die zich in New York en LA en zo verbergen. Doen ze ook niets tegen. Ik zeg. atoombom op die gasten voordat ze schade aanrichten.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:07 schreef theNull het volgende:
[..]
Nee, wij moeten eerst onderhandelen, praten, praten en nog eens praten. Wat dat betreft zijn we een stel watjes.
Bron?quote:
Goede zaak lijkt me? Je moet niet iedereen meteen willen dodenquote:Op maandag 13 februari 2012 13:09 schreef theNull het volgende:
[..]
Dan nog, eerst moet er onderhandeld worden, het liefst met een broodje kaas erbij.
quote:De melder, een vermoedelijk verwarde man, zou zich inmiddels hebben overgegeven aan de marechaussee, en bevindt zich nu in hechtenis. Dat heeft heeft een woordvoerder van de marechaussee tegenover NU.nl verklaard.
quote:Op maandag 13 februari 2012 13:11 schreef Ulx het volgende:
Ja, hij is aangehouden, want dat staat op internet.
Als die vent gewoon zo zegt van ja eh sorry,quote:Op maandag 13 februari 2012 13:07 schreef theNull het volgende:
[..]
Hahaha.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:11 schreef Ulx het volgende:
De man is waarschijnlijk psychisch in de war. Als er geen noodzaak is om geweld te gebruiken, dan zie ik niet in waarom er geweld gebruikt zou moeten worden.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:07 schreef theNull het volgende:
[..]
Ja dat zou je ook wel kunnen zeggen als je het op de radio hoort " ja hij is aangehouden want ik hoorde het net op de radio".quote:Op maandag 13 februari 2012 13:11 schreef Ulx het volgende:
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 13 februari 2012 13:13 schreef SaxoPower het volgende:
Ik zie het nu ook
Maar had ie ook echt een bom
quote:Op maandag 13 februari 2012 13:13 schreef Ulx het volgende:
Hey, dat arrestatieteam droeg bivakmutsen. Dat mag toch niet meer van Wilders?
Eerst moet alles nog worden onderzocht enzo natuurlijkquote:Op maandag 13 februari 2012 13:14 schreef Kikkeren het volgende:
De wout kan niet zeggen of er geweld is gebruikt bij de aanhouding.
Hoezo dat nou niet?
hij was er waarschijnlijk niet bijquote:Op maandag 13 februari 2012 13:14 schreef Kikkeren het volgende:
Hoezo dat nou niet?
Ze laten graag ruimte open voor speculatie.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:14 schreef Kikkeren het volgende:
Hoezo dat nou niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |